bLuZoNdEr Objavljeno April 11, 2004 Deli Objavljeno April 11, 2004 Hotschko se enkrat hvala za prijaznost in ponudbo a imam ravno nove d205.....sem racunal nate a je v zadnjem hipu, verjames ali ne, moj tatko zrihtal cenejso varianto (ja nisi najcenejsi :grrr ), kar se pa tice d220 - ce bodo v moji dimenziji jih bom sigurno naslednje montiral (od kje pa imas info da bodo 110/80-18?) Se enkrat hvala in LP :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hotschko Objavljeno April 12, 2004 Deli Objavljeno April 12, 2004 (od kje pa imas info da bodo 110/80-18?) je že na ceniku, a še brez cene ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miha33 Objavljeno April 14, 2004 Deli Objavljeno April 14, 2004 Dejte prosim, ko napišete npr "v Novi Gorici" ali pa "moj mehanik" napisat še naziv oz naslov. Dejstvo pa je, da kolikor sem se jaz pozanimal računajo seveda vsi med 7k do 10k za obe gumi (tudi razni garažni mojstri), če prideš z motorjem, ponujajo pa se za 2k, ampak ponesreči pozabijo povedat, da je to, če prineseš samo feltne (ponavadi izveš, ko že plačaš gume). Povrh vsega se pa dejansko zraven še učijo. Ne razumem kako je mogoče, da je za motorno kolo enkrat dražja menjava gum, kot za avto. Če pomislim, da: - to počne isti človek (ponavadi z končanim 6 razredom oš) - za avto rabiš hidravlično dvigalo (po mojem skromnem mnenju precej dražje od stojala za motor (vsaj vzdrževanje)) - avto ima 4 kolesa motor pa samo 2 (v večini) tako, da zadeva traja pribljižno isto časa Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
curi Objavljeno April 14, 2004 Deli Objavljeno April 14, 2004 Pri motorju je večji riziko Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miha33 Objavljeno April 14, 2004 Deli Objavljeno April 14, 2004 Miha povej kako gumo bi rad,povem ti kje in za kolk (PM) LP FLY Rabim gume za R 1150 GSAd. in sicer prednjo 110/80 ZR 19 in zadnjo 150/70 ZR 17, lahko pa so dunlop trailmax ali michelin anakee (raje slednje). Zanima me cena gum z premontažo (tako da pridem menjat z motorjem), plačilo v gotovini ( :) ). V naprej hvala !!!!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Saint Objavljeno April 14, 2004 Deli Objavljeno April 14, 2004 ... - za avto rabiš hidravlično dvigalo (po mojem skromnem mnenju precej dražje od stojala za motor (vsaj vzdrževanje)) - avto ima 4 kolesa motor pa samo 2 (v večini) tako, da zadeva traja pribljižno isto časa Stojalo za motor ni ravno univerzalno, pa tud vsi mehaniki ga nimajo... zato eni menjajo samo dol dane gume :D . No v glavnem, dejstvo je, da se z montažo in demontažo še tako sposoben vulkanizer matra minimum 1/2 ure, saj je zadevo huuuudddooo težje dat gor in dol, kot npr. avto. Pri kakemu Duceju zadnja guma sicer ni problem, pri mojem Caponordu je pa npr. potrebno skor cel zadnji del razmontirat, ketno dol dat, šponer dol dat... no v bistvu vse. Da pa sprednje gume sploh ne omenjam, tam je treba odmontirat obe zavorni čeljusti, puša in milijon enih matic ti gužvo dela... v glavnem neprimerljivo z avtomobilom. Glede centriranja je pa še večja j...ba, popolnoma je treba spremenit celotno mašino, drugi nastavki, posebej meritve obsega, širine... no v glavnem dost bolj zamudno kot pri avtu. Potem smo pa pri centriranju, tudi tukaj se zadeva zakomplicira, vsaj pri mojemu je nalimal uteži, da zgleda feltna kot božična jelka, al so krive špice, al pa švapski proizvajalec felten, ne vem, vem samo da je pri mojem Fiatu isti delavec scentriral feltno v 1/2 minute, pri Capotu pa v 5 minutah. Sve v svemu, veliko dela, pa še dost bolj odgovorno. Če je feltna slabo scentrirana pri avtu zadeva sam malo trese, pri motorju pa ... no 120 km/h pa ovink pa zatrese, pa se zbudiš kje drugje. lp Rudi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miha33 Objavljeno April 14, 2004 Deli Objavljeno April 14, 2004 Pri motorju je večji riziko Če zadevo obvladaš (menjavo gum in ostalo) ni nobenega rizika!!!! Če pa si šelebajzer in se ti po 20 Km stranka razleti po cesti, pa itak ne odgovarjaš ker se zadeva odplete po zavarovalniško "neprilagojena hitrost", tako, da višji strošek ni upravičen niti iz naslova "odgovornosti" niti iz naslova "časovno zahteven" poseg. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miha33 Objavljeno April 14, 2004 Deli Objavljeno April 14, 2004 rudib! Če more spreminjat mašino je to njegov problem in ne tvoj (oz od stranke) Če so različni modeli različno zahtevni naj se jim prilagodi cenik (operacija slepiča je bistveno cenejša od operacije možganov) Če ti je "majster" celo gumo oz. feltno polimal z utežmi, pomeni ali da ne zna svojega posla (šelebajzer), ali da imaš krivo feltno oz., da ti je prodal škart gumo, ali pa da ne zna inicializirati stroja za centriranje po tem, ko zamenja nastavek za tip felten oziroma to pozabi narediti!!!!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mk-r Objavljeno April 14, 2004 Deli Objavljeno April 14, 2004 Dejte prosim, ko napišete npr "v Novi Gorici" ali pa "moj mehanik" napisat še naziv oz naslov. Dejstvo pa je, da kolikor sem se jaz pozanimal računajo seveda vsi med 7k do 10k za obe gumi (tudi razni garažni mojstri), če prideš z motorjem, ponujajo pa se za 2k, ampak ponesreči pozabijo povedat, da je to, če prineseš samo feltne (ponavadi izveš, ko že plačaš gume). Povrh vsega se pa dejansko zraven še učijo. Ne razumem kako je mogoče, da je za motorno kolo enkrat dražja menjava gum, kot za avto. Če pomislim, da: - to počne isti človek (ponavadi z končanim 6 razredom oš) - za avto rabiš hidravlično dvigalo (po mojem skromnem mnenju precej dražje od stojala za motor (vsaj vzdrževanje)) - avto ima 4 kolesa motor pa samo 2 (v večini) tako, da zadeva traja pribljižno isto časa Če si iz gorice, pejdi do Simčiča in ti bo naredil zagotovo dobro ceno. :D LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bambi Objavljeno April 14, 2004 Deli Objavljeno April 14, 2004 Miha33: Jaz s svojim GSom hodim menjavat gume v Mariboru k MotoJet-u. Vozim pa Metzeler Tourance in menim, da je za ta motor naboljša. Montaža je v ceni gume. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Thundercat Objavljeno April 14, 2004 Deli Objavljeno April 14, 2004 v postojni Lekšan..... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mk-r Objavljeno April 14, 2004 Deli Objavljeno April 14, 2004 Pa tudi feltne ti ne bo odrsal. Te zadeve res obvlada ker se ukvarja le z moto gumami in ostalo moto opremo... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ktm Supermoto Objavljeno April 14, 2004 Deli Objavljeno April 14, 2004 Kje v Ljubljani je najboljše zamenjat gume .Sam da dobr naredijo pri Španu sem bil, pojma nimajo .Vse spraskano. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Saint Objavljeno April 14, 2004 Deli Objavljeno April 14, 2004 rudib! Če more spreminjat mašino je to njegov problem in ne tvoj (oz od stranke) Če so različni modeli različno zahtevni naj se jim prilagodi cenik (operacija slepiča je bistveno cenejša od operacije možganov) Če ti je "majster" celo gumo oz. feltno polimal z utežmi, pomeni ali da ne zna svojega posla (šelebajzer), ali da imaš krivo feltno oz., da ti je prodal škart gumo, ali pa da ne zna inicializirati stroja za centriranje po tem, ko zamenja nastavek za tip felten oziroma to pozabi narediti!!!!! Če bi teb kolega zrihtal, da ti tip za 4500 SIT zamenja obe gumi, skupaj s šraufanjem, najbrž da ne bi jokal, če kako minuto več šraufa. Centriranje je pa pač posledica špic, 55-60 g uteži ni ravno ogromno, je pa pač tko, da s špicam feltna ni tko zbalansirana, kot lita, pa če se še tko na glavo postavim, mam še 3 motor s špicam, tko da mam tukaj velik izkušenj, so pa kje drugje špice zakon. :yea2: Mašino more pa VSAK spreminjat, saj so za centriranje motorja popolnoma drugi nastavki, pa tu software moraš nastavit, in to kar nekaj parametrov več, kot pri avtu, sam tole raj strokovnjaka vprašaj, aja pa sprednja pa zadnja guma mata drugačni puši in dimenziji, tko da je treba tud to upoštevat. lp Rudi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miha33 Objavljeno April 14, 2004 Deli Objavljeno April 14, 2004 Rudi me narobe razume !!!! Za 5000 sit tud jaz počakam 2 uri za menjavo. Preveč se mi zdi plačat 10000 za pol ure dela. To se pravi 20000 na uro. Po tvojem podpisu sklepam, da si pravnik. To pomeni, da si kar nekaj časa žulil knjige itd. Pa me zanima, koliko stane ena tvoja ura (svetovalna na primer za tvojo tajnico v tvoji pisarni, za tvojim računalnikom ...) primerjava za vulkanizerja ???? z srednje veliko garažo (če imam v mislih motor me hidravlično dvigalo niti ne zanima) in stojalom za motor ter seveda kompresorjem. Meni se zdi predrago, lahko pa se motim .... :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miha33 Objavljeno April 14, 2004 Deli Objavljeno April 14, 2004 aja pa še mašino za centrirat ma ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hotschko Objavljeno April 15, 2004 Deli Objavljeno April 15, 2004 Če more spreminjat mašino je to njegov problem in ne tvoj (oz od stranke) da je pa menjava gume na motorju dražja,je pa tvoj problem ... še kakšna nejasnost morda ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pissmonkey Objavljeno April 15, 2004 Deli Objavljeno April 15, 2004 Kaj? -montaža + centriranje = 1400 SIT po kolesu -gume (odvisno od proizvajalca) od 10-20% popusta Kje? Gorenjska. Ostale info na PM... Kvaliteta zagotovljena... pa še brez prask.... B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Vojč Objavljeno April 16, 2004 Deli Objavljeno April 16, 2004 TEMPERATURA GUME Vas zanima za koliko se med vožnjo po razmeroma hitri stezi z le povprečno grobim asfaltom segrejejo gume iz generacije Bridgestone BTO12, Dunlop D208, Metzeler Sportec M-1, Michelin Pilot Sport in Pirelli Diablo? Če je temperatura asfalta med 13 (senca) in 25 (sonce) stopinjami celzija so prednje gume znamk Metzeler, Pirelli in Michelin dosegle (bok-sredina-bok) 49-54-54 stopinj; Bridgestone je bil nekaj toplejši s 56-55-45; Dunlop pa je dosegel 69-71-56. Zadnje gume, obremenjene s pospeševanjem pa so izmerili (spet bok-sredina-bok) takole: 81-72-56 na Danlopu; 64-60-48 na Pirelliju; 70-70-54 na preostalih. Vzemite pa v zakup, da je bilo to na dirkališču, kjer je vožnja agresivnejša kot na običajni cesti. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
peco Objavljeno April 16, 2004 Deli Objavljeno April 16, 2004 In kaj naj bi v resnic te temperature dokazale. Če je toplejša - je tut mehkejša - če je mehkejša se hitrej obrablja. :hmm: :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Vojč Objavljeno April 16, 2004 Deli Objavljeno April 16, 2004 In kaj naj bi v resnic te temperature dokazale. Če je toplejša - je tut mehkejša - če je mehkejša se hitrej obrablja. :hmm: :hmm: Te temperature so tak, zaradi lepšega. Večja je temp. gume večjo možnost padca imaš :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno April 16, 2004 Deli Objavljeno April 16, 2004 ne. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bLuZoNdEr Objavljeno April 16, 2004 Deli Objavljeno April 16, 2004 ce si lacen si lahk jajcka gor ocvres :lol1: ........ne sprasuj cigava .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Vojč Objavljeno April 16, 2004 Deli Objavljeno April 16, 2004 In kaj naj bi v resnic te temperature dokazale. Če je toplejša - je tut mehkejša - če je mehkejša se hitrej obrablja. :hmm: :hmm: :angry: Nevem kako lahko nekdo vozi motocikel in sprašuje oz. trdi take oslarije :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Saint Objavljeno April 16, 2004 Deli Objavljeno April 16, 2004 Sem na TDM-ki videl Metzeler Tourance gor, pa sem se takoj obratno spomnil, a ma kdo izkušnje z Capoton/Varaderom/V-Stromom in cestnim gumam, a se da, a se dobijo dimenzije (sprednja 19-ka zna bit problematična). lp Rudi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se