Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Hotschko se enkrat hvala za prijaznost in ponudbo a imam ravno nove d205.....sem racunal nate a je v zadnjem hipu, verjames ali ne, moj tatko zrihtal cenejso varianto (ja nisi najcenejsi :grrr ), kar se pa tice d220 - ce bodo v moji dimenziji jih bom sigurno naslednje montiral (od kje pa imas info da bodo 110/80-18?)

Se enkrat hvala in LP :OK:

Objavljeno
(od kje pa imas info da bodo 110/80-18?)

je že na ceniku, a še brez cene ...

Objavljeno

Dejte prosim, ko napišete npr "v Novi Gorici" ali pa "moj mehanik" napisat še naziv oz naslov. Dejstvo pa je, da kolikor sem se jaz pozanimal računajo seveda vsi med 7k do 10k za obe gumi (tudi razni garažni mojstri), če prideš z motorjem, ponujajo pa se za 2k, ampak ponesreči pozabijo povedat, da je to, če prineseš samo feltne (ponavadi izveš, ko že plačaš gume). Povrh vsega se pa dejansko zraven še učijo. Ne razumem kako je mogoče, da je za motorno kolo enkrat dražja menjava gum, kot za avto. Če pomislim, da:

- to počne isti človek (ponavadi z končanim 6 razredom oš)

- za avto rabiš hidravlično dvigalo (po mojem skromnem mnenju precej dražje od stojala za motor (vsaj vzdrževanje))

- avto ima 4 kolesa motor pa samo 2 (v večini) tako, da zadeva traja pribljižno isto časa

Objavljeno
Miha povej kako gumo bi rad,povem ti kje in za kolk (PM) LP FLY

Rabim gume za R 1150 GSAd. in sicer prednjo 110/80 ZR 19 in zadnjo 150/70 ZR 17, lahko pa so dunlop trailmax ali michelin anakee (raje slednje). Zanima me cena gum z premontažo (tako da pridem menjat z motorjem), plačilo v gotovini ( :) ). V naprej hvala !!!!!

Objavljeno
...

- za avto rabiš hidravlično dvigalo (po mojem skromnem mnenju precej dražje od stojala za motor (vsaj vzdrževanje))

- avto ima 4 kolesa motor pa samo 2 (v večini) tako, da zadeva traja pribljižno isto časa

Stojalo za motor ni ravno univerzalno, pa tud vsi mehaniki ga nimajo... zato eni menjajo samo dol dane gume :D .

No v glavnem, dejstvo je, da se z montažo in demontažo še tako sposoben vulkanizer matra minimum 1/2 ure, saj je zadevo huuuudddooo težje dat gor in dol, kot npr. avto. Pri kakemu Duceju zadnja guma sicer ni problem, pri mojem Caponordu je pa npr. potrebno skor cel zadnji del razmontirat, ketno dol dat, šponer dol dat... no v bistvu vse. Da pa sprednje gume sploh ne omenjam, tam je treba odmontirat obe zavorni čeljusti, puša in milijon enih matic ti gužvo dela... v glavnem neprimerljivo z avtomobilom.

Glede centriranja je pa še večja j...ba, popolnoma je treba spremenit celotno mašino, drugi nastavki, posebej meritve obsega, širine... no v glavnem dost bolj zamudno kot pri avtu. Potem smo pa pri centriranju, tudi tukaj se zadeva zakomplicira, vsaj pri mojemu je nalimal uteži, da zgleda feltna kot božična jelka, al so krive špice, al pa švapski proizvajalec felten, ne vem, vem samo da je pri mojem Fiatu isti delavec scentriral feltno v 1/2 minute, pri Capotu pa v 5 minutah.

Sve v svemu, veliko dela, pa še dost bolj odgovorno. Če je feltna slabo scentrirana pri avtu zadeva sam malo trese, pri motorju pa ... no 120 km/h pa ovink pa zatrese, pa se zbudiš kje drugje.

lp

Rudi

Objavljeno
Pri motorju je večji riziko

Če zadevo obvladaš (menjavo gum in ostalo) ni nobenega rizika!!!! Če pa si šelebajzer in se ti po 20 Km stranka razleti po cesti, pa itak ne odgovarjaš ker se zadeva odplete po zavarovalniško "neprilagojena hitrost", tako, da višji strošek ni upravičen niti iz naslova "odgovornosti" niti iz naslova "časovno zahteven" poseg.

Objavljeno

rudib!

Če more spreminjat mašino je to njegov problem in ne tvoj (oz od stranke)

Če so različni modeli različno zahtevni naj se jim prilagodi cenik (operacija slepiča je bistveno cenejša od operacije možganov)

Če ti je "majster" celo gumo oz. feltno polimal z utežmi, pomeni ali da ne zna svojega posla (šelebajzer), ali da imaš krivo feltno oz., da ti je prodal škart gumo, ali pa da ne zna inicializirati stroja za centriranje po tem, ko zamenja nastavek za tip felten oziroma to pozabi narediti!!!!!

Objavljeno
Dejte prosim, ko napišete npr "v Novi Gorici" ali pa "moj mehanik" napisat še naziv oz naslov. Dejstvo pa je, da kolikor sem se jaz pozanimal računajo seveda vsi med 7k do 10k za obe gumi (tudi razni garažni mojstri), če prideš z motorjem, ponujajo pa se za 2k, ampak ponesreči pozabijo povedat, da je to, če prineseš samo feltne (ponavadi izveš, ko že plačaš gume). Povrh vsega se pa dejansko zraven še učijo. Ne razumem kako je mogoče, da je za motorno kolo enkrat dražja menjava gum, kot za avto. Če pomislim, da:

- to počne isti človek (ponavadi z končanim 6 razredom oš)

- za avto rabiš hidravlično dvigalo (po mojem skromnem mnenju precej dražje od stojala za motor (vsaj vzdrževanje))

- avto ima 4 kolesa motor pa samo 2 (v večini) tako, da zadeva traja pribljižno isto časa

Če si iz gorice, pejdi do Simčiča in ti bo naredil zagotovo dobro ceno. :D

LP

Objavljeno

Miha33:

Jaz s svojim GSom hodim menjavat gume v Mariboru k MotoJet-u. Vozim pa Metzeler Tourance in menim, da je za ta motor naboljša. Montaža je v ceni gume.

Objavljeno

Pa tudi feltne ti ne bo odrsal. Te zadeve res obvlada ker se ukvarja le z moto gumami in ostalo moto opremo...

Objavljeno

Kje v Ljubljani je najboljše zamenjat gume .Sam da dobr naredijo pri Španu sem bil, pojma nimajo .Vse spraskano.

Objavljeno
rudib!

Če more spreminjat mašino je to njegov problem in ne tvoj (oz od stranke)

Če so različni modeli različno zahtevni naj se jim prilagodi cenik (operacija slepiča je bistveno cenejša od operacije možganov)

Če ti je "majster" celo gumo oz. feltno polimal z utežmi, pomeni ali da ne zna svojega posla (šelebajzer), ali da imaš krivo feltno oz., da ti je prodal škart gumo, ali pa da ne zna inicializirati stroja za centriranje po tem, ko zamenja nastavek za tip felten oziroma to pozabi narediti!!!!!

Če bi teb kolega zrihtal, da ti tip za 4500 SIT zamenja obe gumi, skupaj s šraufanjem, najbrž da ne bi jokal, če kako minuto več šraufa. Centriranje je pa pač posledica špic, 55-60 g uteži ni ravno ogromno, je pa pač tko, da s špicam feltna ni tko zbalansirana, kot lita, pa če se še tko na glavo postavim, mam še 3 motor s špicam, tko da mam tukaj velik izkušenj, so pa kje drugje špice zakon. :yea2:

Mašino more pa VSAK spreminjat, saj so za centriranje motorja popolnoma drugi nastavki, pa tu software moraš nastavit, in to kar nekaj parametrov več, kot pri avtu, sam tole raj strokovnjaka vprašaj, aja pa sprednja pa zadnja guma mata drugačni puši in dimenziji, tko da je treba tud to upoštevat.

lp

Rudi

Objavljeno

Rudi me narobe razume !!!!

Za 5000 sit tud jaz počakam 2 uri za menjavo. Preveč se mi zdi plačat 10000 za pol ure dela. To se pravi 20000 na uro. Po tvojem podpisu sklepam, da si pravnik. To pomeni, da si kar nekaj časa žulil knjige itd. Pa me zanima, koliko stane ena tvoja ura (svetovalna na primer za tvojo tajnico v tvoji pisarni, za tvojim računalnikom ...) primerjava za vulkanizerja ???? z srednje veliko garažo (če imam v mislih motor me hidravlično dvigalo niti ne zanima) in stojalom za motor ter seveda kompresorjem.

Meni se zdi predrago, lahko pa se motim .... :hmm:

Objavljeno
Če more spreminjat mašino je to njegov problem in ne tvoj (oz od stranke)

da je pa menjava gume na motorju dražja,je pa tvoj problem ... še kakšna nejasnost morda ...

Objavljeno

Kaj?

-montaža + centriranje = 1400 SIT po kolesu

-gume (odvisno od proizvajalca) od 10-20% popusta

Kje?

Gorenjska. Ostale info na PM...

Kvaliteta zagotovljena... pa še brez prask.... B)

Objavljeno

TEMPERATURA GUME

Vas zanima za koliko se med vožnjo po razmeroma hitri stezi

z le povprečno grobim asfaltom segrejejo gume iz generacije

Bridgestone BTO12, Dunlop D208, Metzeler Sportec M-1,

Michelin Pilot Sport in Pirelli Diablo?

Če je temperatura asfalta med 13 (senca) in 25 (sonce) stopinjami

celzija so prednje gume znamk Metzeler, Pirelli in Michelin

dosegle (bok-sredina-bok) 49-54-54 stopinj; Bridgestone

je bil nekaj toplejši s 56-55-45; Dunlop pa je dosegel 69-71-56.

Zadnje gume, obremenjene s pospeševanjem pa so izmerili

(spet bok-sredina-bok) takole: 81-72-56 na Danlopu;

64-60-48 na Pirelliju; 70-70-54 na preostalih.

Vzemite pa v zakup, da je bilo to na dirkališču, kjer je vožnja

agresivnejša kot na običajni cesti.

Objavljeno

In kaj naj bi v resnic te temperature dokazale.

Če je toplejša - je tut mehkejša - če je mehkejša se hitrej obrablja. :hmm: :hmm:

Objavljeno
In kaj naj bi v resnic te temperature dokazale.

Če je toplejša - je tut mehkejša - če je mehkejša se hitrej obrablja. :hmm: :hmm:

Te temperature so tak, zaradi lepšega. Večja je temp. gume večjo možnost padca imaš :D

Objavljeno

ce si lacen si lahk jajcka gor ocvres :lol1: ........ne sprasuj cigava .)

Objavljeno
In kaj naj bi v resnic te temperature dokazale.

Če je toplejša - je tut mehkejša - če je mehkejša se hitrej obrablja. :hmm: :hmm:

:angry: Nevem kako lahko nekdo vozi motocikel in sprašuje oz. trdi take oslarije :hmm:

Objavljeno

Sem na TDM-ki videl Metzeler Tourance gor, pa sem se takoj obratno spomnil, a ma kdo izkušnje z Capoton/Varaderom/V-Stromom in cestnim gumam, a se da, a se dobijo dimenzije (sprednja 19-ka zna bit problematična).

lp

Rudi

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!