Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Je pa na seriji 208 dobro, da nimajo sredinskega žleba na dezenu, če ne zaradi drugega pa zaradi tega: "Pnevmatika mora imeti na najbolj izrabljenem delu 1 mm profila!".

(določbepravilnikaovozilihpress).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bohve,kako to kaj odvaja vodo.Slisal sem,da ze 207-RR,niso najboljse za dez.Sicer pa v dezju itak nobena guma dosti ne pomaga,ampak steje bolj voznik.

:ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lani probal Dunlop D207... letos dal dol, prevoženih pa je bilo 12000 km. Pa da nebi spet kdo težil, da se vozim kot upokojenec... Obrabljena je bila bolj po robovih kot po sredini... v glavnem letos sem jo spet nabavu in takoj, ko sem speljal od vulkanizerja (cca. 4-5 ovinkov) je že šlo do roba. Zato mislim, da se lahko pelješ z navadno ravno tako kot z RR ali GP... da ne bom "drekal" naprej zakaj. Aja pa še to, polnjene so ble s plinom... mogoče...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa na seriji 208 dobro, da nimajo sredinskega žleba na dezenu, če ne zaradi drugega pa zaradi tega: "Pnevmatika mora imeti na najbolj izrabljenem delu 1 mm profila!".

(določbepravilnikaovozilihpress).

Koliko mi je znano 207 tudi nima zleba na sredini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

jp, sem mislil, da govorimo o zadnji.

Sicer pa je moja prva tudi ze uboga in to ne na zlebu ampak na robu (recimo na sredini leve in desne polovice). Tam skoraj ni vec profila. Bo treba menjati, ima pa cca 10k km. Zadnja pa je sla pri 9.000 (sredina :))

lp Loyo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lani probal Dunlop D207... letos dal dol, prevoženih pa je bilo 12000 km. Pa da nebi spet kdo težil, da se vozim kot upokojenec... Obrabljena je bila bolj po robovih kot po sredini... v glavnem letos sem jo spet nabavu in takoj, ko sem speljal od vulkanizerja (cca. 4-5 ovinkov) je že šlo do roba. Zato mislim, da se lahko pelješ z navadno ravno tako kot z RR ali GP... da ne bom "drekal" naprej zakaj. Aja pa še to, polnjene so ble s plinom... mogoče...

Se pa dosti upas,da takole z novo se mastno gumo strgas robove.Enkrat,ko sem menjal obe gumi naenkrat in kljub temu da sem malenkost nagnil,skoraj bi koncal v obcestni ograji.

Drugace pa ko se navadna 207-ka segreje,mislim da drzi skoraj enako kot RR-ka.Jaz imam namontirane obe RR-ke,se mi pa zdi pametno,da bi zadnjo dal kar navadno...Dosti vec km-jev bi napravil.

:ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaka nova guma je prevlečena s plastjo zašite, ki niti približno ne drži tako, kot guma. Dokler se zgornji sloj te zaščite (emulzije) ne izrabi ima guma bistveno slabši oprijem. Še posebaj je nevarno, če je vozišče mokro.

Da pa se pomagati na več načinov ;) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jp, sem mislil, da govorimo o zadnji.

Sicer pa je moja prva tudi ze uboga in to ne na zlebu ampak na robu (recimo na sredini leve in desne polovice). Tam skoraj ni vec profila. Bo treba menjati, ima pa cca 10k km. Zadnja pa je sla pri 9.000 (sredina :))

lp Loyo

Na katerem motorju (če seveda ni skrivnost)? ;)

Yamaha Thundercat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst sem z bridgestone BT kr zadovoljen...jo imam sicer letos prvič gor(na novi Fazerki) ma me pozitivno preseneča....ko bo treba menjat pa bomo vidli kaj bo šlu gor...mogoče pride v poštev Dunlop D207...mogoče....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaka nova guma je prevlečena s plastjo zašite, ki niti približno ne drži tako, kot guma. Dokler se zgornji sloj te zaščite (emulzije) ne izrabi ima guma bistveno slabši oprijem. Še posebaj je nevarno, če je vozišče mokro.

Gallus, kje si pa slišal to neumnost?????

Radialna guma ni prevlečena z nobeno zaščito. Taka kot pride iz kalupa, taka se pošlje vulkanizerjem in tako ti namontirajo na motor.

Mogoče je to včasih veljalo za diagonalne gume, ki so jih zaradi boljšega zalivanja premazovali z sajnim premazom, pa še to ne vsi proizvajalci. Pri radialnih gumah pa tega ne počne nihče več.

Jaz bi raje predlagal, da zamenjaš tistega vulkanizerja ki ti klati take neumnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gallus, kje si pa slišal to neumnost?????

Mogoče sem res napisal malo nerodno. Ne gre za nobeno posebno plast debelo 1 mm ali kaj podobnega in guma ni mastna - namazana s "vazelinom". Dejstvo je, da povsem nova pnevmatika NIMA optimalnega oprijema z voziščem.

Slišal pa že marsikje, pa sprobal tudi že zdrs povsem nove gume (na srečo mi je uspelo motor zadržati). Vulkanizareja ne bom zamenjal, ker sem prepričan da ve kaj govori.

Okoli vožnje pa tako: eni pač vozimo samo naravnost ;) , ovinki so rezervirani za klaso ala Valentino Rossi :P ;) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker sem bolj 'ziheraske' sorte je moja ustaljena praksa,da svezo gumo zdrgnem z viledo in cistilom po robovih in jih sele nato ostrgam na cesti.Mogoce se bo to komu zdelo neumno,a to moje ziherastvo se mi je ze velikokrat obrestovalo.Jaz se in se bom vedno ucil na svojih (in tujih) napakah.Ker te ze tako na cesti caka toliko enih pasti,se mi zdi neumno da ubrises zaradi take malenkosti.

:ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje na netu obstajajo kakšni ceniki pnevmatik (za motor) ? Kje kupujete in menjate gume na svojih motorjih v Ljubljani ali okolici? Katere gume bi bile primerne za hondo cbr 900rr in približna cena? (predvsem me zanima zadnja guma)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne boste preveč očitno reklame delal ker potem to ne bo vsem všeč. Gume menjajo praktično vsi resni servisi motorjev in vulkanizerji, za cene pa telefon zavrti ali pa mejle pošlji ai pa počakaj da ti kdo na PM pošlje kakšen namig.

Bojan6. Marsikdo je že z novo gumo odletel. Zaradi kakšne "neumnosti" pa pojdi vprašat kakšnega serviserja motorjev ki montira tudi gume pa boš dobil točen odgovor, če tule ne verjameš "neumnostim" Gallusa.

Da se ne bomo tule kregali o premazih pa o emulzijah pa radialnih pa diagonalnih gumah pa tople vode odkrival.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

guma takoj ko pride iz kalupa zacne izlocati "mehcalec" (tisto komponento,ki zagotavlja,da je guma prozna in mehka).ta proces traja cca.5 let potem guma/pnevmatika otrdi in za resnejse namene ni vec uporabna.

dobro je novo gumo vpeljati kaksnih 50 km,da se sloj,ki se naredi ob skladiscenju gume,pobere s povrsine.malo po prahu in umazaniji na cesti,da se "ostanki" vezejo in guma hitreje "prime".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče je to včasih veljalo za diagonalne gume, ki so jih zaradi boljšega zalivanja premazovali z sajnim premazom, pa še to ne vsi proizvajalci. Pri radialnih gumah pa tega ne počne nihče več.

Potegni enkrat z prstom čez novo in čez rabljeno gumo. Če ne čutiš razlike....... :huh:

Ice pravi, da je to mehčalec.

Meni pa je v spominu, da je na novo gumo nanešeno sredstvo, ki upočasni staranje gume do njene uporabe. Torej ne gre za nobeno sredstvo, ki bi naj bilo na površini gume zaradi tehnološkega procesa izdelave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na novo gumo ni nanešeno ne sredstvo proti staranju in ne mehčalec. Ti dodatki so dodani v procesu priprave gumene zmesi in se potem pri vulkanizaciji kemično zvežejo.

Gumena zmes pa s časom stari in ratuje trša, ta proces pa je počasen, začne pa se takoj in ne šele po 5 letih.

Guma ratuje trda tudi zaradi same vožnje oz. generiranja toplote vsled deformacij med vožnjo. Američani ocenjujejo da guma pridobi okoli pol shora na 1000 prevoženih milj.

Nove in rabljene gume pa ne moreš primerjati z tipanjem s prsti, saj novi gumi lastnost površine na otip določi kalup, ki je lahko nov ali že ima 100000 ciklov, lahko je aluminijast ali jeklen, lahko je izdelan z EDM ali z litjem in podobno. Rabljena guma pa je hrapava zaradi obrabe, ki je lahko fina obraba (normalna gladka cesta) ali groba (dirkališče).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest mam pa en problemcek ker gume nikjer ne dobim. A bi kdo vedu za Dunlop k 625 a 100/90 - 16. Tisti ki mi pove kako informacijo ga na kafetek povabim.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav.

Na mojem KLE-ju moram menjat gume pred odhodom na potovanje pa nevem kaj se odločit :unsure: . Namen sem imel nabavit Dunlop D604 pa jih skor ni za dobit :angry: naslednja varjanta so Metzeler Tourance sam je pa cena 39kSit <_< par in aje so ful mehke. Mam možnost nabavit Continental Enduro PRo 160 za 21kSit :D par in sprašujem vas če mogoče kdo to gumo pozna oz. splošno mnenje o continental gumah.

Hvala za nasvete.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na zx-6r je tovarniško predpisana sprednja guma 120/60. Sedaj imam nameščeno gumo 120/65, torej je motor zaradi tega spredaj nekaj višji, kar (teoretično) povzroči večjo smerno stablinost in manjšo okretnost (ne pade tako hitro v ovinek). Vendar pa je sprednja guma obrabljena čisto do roba, zadaj pa manjka do roba še par milimetrov. To je najbrž povezano z geometrijo motorja, gotovo pa vpliva tudi višina gum, ker pri večini športnikov opažam, da prej pridejo do roba zadaj.

Vprašanje: kaj se zgodi če namestim originalno, torej gumo nižjega preseka: mar ne bo taka prednja guma še prej na robu? Torej je rešitev 120/65 ali celo 120/70?

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm...Zakaj pa si namontiral visjo gumo in zvecal predtek?Tako si posegel v geometrijo motocikla in mu odvzel kancek sportnosti.

Navadno je tako,da pri 'tovarniskih' dimenzijah prej prides do roba pri zadnji gumi.Ce bos nagnil do tacke,bos zagotovo ostrgal vse robove.Sam ne prevec nagnit,da ne obrusis tudi kaksnih oklepov... :)

:ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm...Zakaj pa si namontiral visjo gumo in zvecal predtek?Tako si posegel v geometrijo motocikla in mu odvzel kancek sportnosti.

Zato, ker 207 RR ne izdelujejo v dimenziji 120/60, pa tudi zato, ker so zx6tr od l. 00 že tovarniško opremljeni s to dimenzijo (kljub temu da, kolikor vem, v geometriji motorja med 99 in 00 ni razlike).

Mogoče bi bila rešitev, da zvišam še zadek in ga tako uravnotežim. Recimo da bi montiral 180/60 namesto 170/60.

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bi bila rešitev, da zvišam še zadek in ga tako uravnotežim. Recimo da bi montiral 180/60 namesto 170/60.

Ne ga srat no. Če se pretežno voziš po cesti in dirkališču je 120/65 precej dobra izbira. Vsaj malo manj šans je, da bi kdaj feltno stolkel. Razen seveda, če si tak specialist, da razliko v geometriji res občutiš. :rolleyes: ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!