Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

kombiniram M1 spredaj in Z6 (oz. roadtec v prihodnosti) zadaj in nobenih problemov nikoli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kombiniram M1 spredaj in Z6 (oz. roadtec v prihodnosti) zadaj in nobenih problemov nikoli.

Jaz isto :OK: .

-M1 so zame NO1, ker se hitro ogrejejo in res dobro držijo! Če pa se preveč igraš na spolzkem/gladkem asfaltu guma ne spusti naenkrat, ampak "počasi popušča", tako da imaš še vedno možnost zadevo popravit!

-Z6 tudi s to gumo sem zelo zadovoljen. Je dosti boljša od MEz4. Ogreje se zelo hitro in drži dosti bolje kot MEz4. Z6 sem dal zadaj zaradi daljše življenske dobe. Zdaj računam, da se bosta obe crknili istočasno- računam nekje 10k km.

Prejšni komplet M1 mi je zdržal zadaj 7k km, spredaj pa 10k km!

Kmplet MEz4 pa je zdžal zadaj 13k km, sprednja pa bi še bila sigurna za 2k km+, vendar sem jo dal dol, ker me je kar nekajkrat presenetila in ji enostavno nisem več zaupal!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem nabavil nove gume za mojga ZR7 (Bridgestone BT020), in sem šel en giro do rid pri Planini in na poti domov me je pralo od Postojne do doma. Vtis: gume so v redu na suhem držijo dobro(čeprav jih nisem še dodobra testiru ker so bili prvi km-ji), po mokri cesti, pa držijo super. Motor se mi je na mokrem tako umirjeno obnašal, da sem bil kar nadpozitivno presenečen. Prej je bil obut v danlopke D207 in se mi je v vseh pogledih (mokra, suha cesta) obnašal malo bolj nervozno. Skratka gume so vredne tega dnarja. :D :D :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....jst pa iz osebnih izkušenj pravim, da so najboljše gume

PIRELLI, model DRAGON SUPERCORSA(profilna).

Sm se jebu z vsemi živimi gumami a vendar...pirelli za katere sem dolgo pravil, da so sigurno najslabše, so se izkazale za najboljše.

Dobro....nekaj sem pozabil povedati....uporabljal sem jih za na pisto in ne za na cesto...a vendar, če so se na vseh pistah izkazale dobro, potem so za na cesto tudi 1000% 1A!!!

Lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pa kdo dvomi o moji izjavi, pa lahko stestira gume....doma imam par teh gum z 60-imi dirkalnimi krogi na grobniku-tko da so za na cesto še vedno več kot odlične, in jih prodam za 7.000SIT, če je kdo zainteresiran!

Lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja, te pireli corsa so mogoce za tvoj stil voznje in za tvoj namen najboljse. se pravi ti si nasel zase najboljso kombinacijo. lahko se zacnemo kregat okoli te teme sedaj, samo je brez veze, ker dva voznika ne vozita enako, ne enakega motorja itd. ;) v glavnem takole pavsalno nekaj izjaviti (tudi ce imas se toliko izkusenj) ne velja za vse. :grrr

BTW ko ze imas toliko izkusenj: menda ves, da gume na cesti se zdalec ne dosegajo temperatur kot na pisti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja no....na to pa tudi malo nisem pomislil .) sj ubistvu, sem hotu sam zase povedat, sam je tko izpadl, k sm res na hitr spcu k se mi je res mudilo :rolleyes:

pa izkušenj tud še zdaleč nimam dovolj.....vidiš da sem vajenec :D :D

Lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa izkušenj tud še zdaleč nimam dovolj.....vidiš da sem vajenec :D :D

Lp,

zakaj ti tega nekako ne verjamem? :grrr ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupujem gumo za Yamaha XJ 600 zadnjo. Sedaj imam Dunlop 130/70/18 D103A.

Izberem enako ali namontirat kakšno drugo znamko in model?

Stil vožnje je bolj touring večinoma v dvoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ice: zato, ker me verjetno ne poznaš....ker če bi me, mi verjetno bi verjel :D :D

better? .)

Lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Vulk. Tone Sega, Grahovo

Dunlop 20% ceneje, montaza+centriring 1500 sit/kolo

Se malo, pa se zapeljem tja po nov komplet :kva2: :) B)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vulk. Tone Sega, Grahovo

Dunlop 20% ceneje, montaza+centriring 1500 sit/kolo

Se malo, pa se zapeljem tja po nov komplet :kva2: :) B)

lp

ta je men zadno dunlopko tako nazaj sestavil da bi šel disk hmal v kurac sam drgač pa dobr dela,včasih se seveda lahko tud on mal zmoti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sanda, ja tam (Grahovo) se dogajajo nenavadne stvari. Men je tam gumo zamenjala ona!!, ja, za tiste ki ne razumete, Ženska. :naughty: Sem kar oči vn izbulu. No ampak sem brez pripomb, ...na montažo, pa tudi sicer.

LP, Marvin

Popravljeno . Popravil Marvin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem bil na servisu na 1000 km. Ko sem se peljal na servis, ugotovim, da me pozadi nekaj zanaša. Se ustavim na bencinskem srevisu in ugotovim, da je zadnja pnevmatika napol prazna. Na servisu ugotovimo, da je preluknjana. Serviser mi takoj začne ponujati novo gumo, češ , da flikanje ni priporočljivo. Vztrajam, da se pnevmatika zaflika in vulkanizer, mi garantira, da ni problemov. Ali ima kdo kakšne podobne izkušnje z zakrpano pnevmatiko, ker me vseeno malo daje črv.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se kaj ceniš,kupi novo,predstavljaj si pri 160 kmh,v ovinku,in ti spusti,se lahko sam še prekrižaš,KUPI NOVO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po moje je tud bolš kupiti novo,kaj pa veš kje te lahko zajebe.Drgač pa je kolegu na sardiniji spuščala guma jo je nafilu s peno in z njo naredu zihr še tisoč km.

Mene pa zanima katera guma bi bla za fzs,taka da je bolj za velik km delat,a je kakšna guma ki je po sredini trda ob straneh pa mehkejša.Za enkrat mam v mislih bridgeston bt020,ker tele dunlop 207 grejo prehitro v obrabo,pa tud tako divje ne vozim da bi ble glih primerne zame,kakšna pa je guma d208

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma se ne zapeljem z zaflikano pnevmatiko...če gre, ni še treh drugih, s sprednjo si pa tudi nimam velik za pomagat. Dej enkrat čist tko za vic naredi z motorjem pa z avtom ene 100 km, pa potem zmeri temperaturo, vsaj na roke imata moja Metzeler Tourance in moja Dunlop Sport 300E (avtomobilska) najmanj kakih 10-20 stopinj razlike oz. ena je ogreta druga pa vroča.

V glavnem, raje novo, da ne boš po sledeh kakega Nakane šel, glede na naše ceste boš naslednjo dirko najbrž izpustil, pa še kako. :hmm: :?

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima katera guma bi bla za fzs......

Sam mam podobne probleme. Sedaj mam gor D207 pa mi jo pobere v cca 4000km. Sedaj pa mislim probat D220 al pa še bolš če bom dobu D205, ker je manda bolj vzdržljiva. Tko da - probej to varjanto. :) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odgovor Domin-u:

Kar bom napisal je samo opis tega, kar se je zgodilo meni in niti slučajno ne namigujem, da se moraš ti odločiti enako in še manj bi prevzel kakršnokoli materialno, moralno ali katerokoli drugo odgovornost za to kar boš storil ti.

Torej, nekega lepega dne sem kupil novo zadnjo gumo Dunlop D207 in par dni kasneje po prevoženih par sto kilometrih v njej našel kovico (še novo, z žebljem vred :huh: ).

Sicer se imam še kar rad, ampak, ker je bila guma nova in ker denar ne leži na avtocesti, sem si pustil strokovno svetovati od strokovnjaka pri vulkanizerju, NePovemKateraFirmaDaNeBoReklame v Kamniku, takoj za tazeleno pumpo na levi, če prideš iz LJ v Kamnik, ki je uvoznik za omenjene črne motokondome.

No, ker se nisem vozil s prazno gumo, ker sem žebelj opazil pravočasno pri redni kontroli tlaka na pumpi, nosilna struktura gume ni bila načeta.

In je stručko rekel, da injekcije ne priporoča (brzina, temperature pa to), mi je pa zadevo potem zaflikal od znotraj s podobno fliko kot se uporablja za bicikle (TipTop), le da ima v sredini še gumijast izrastek, ki potem paše v luknjo :afro1: . In je rekel, da bo OK. Luknja je bila torej zaflikana od znotraj s fliko, hkrati pa še skozi vso globino le-te zalita-zavulkanizirana z omenjenim izrastkom.

Guma je potem zdržala skoraj do platna, ob menjavi sem preveril kako izgleda od znotraj - flika je bila še vedno prilepljena - kot iz tovarne. Torej brez problema. No, meni je odločitev za krpanje olajšalo tudi dejstvo, da se ne vozim s hitrostmi preko 200 km/h.

Odločitev kaj boš storil je pa čisto tvoja.

LP, Marvin

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta način krpanja kot ga je omenil Marvin je po mojem vredu. Zadeva izgleda kot kaki motorni ventil. Palica z kapico. Vtakne jo v luknjo, vse zalepi, odreže kar je palice ven iz gume in vse skupaj zalepi in vulkanizira, da postane skoraj homogeno...

Jaz bi pri novi gumi zadevo kar popravil in mislim da ni panike, če pa je guma pri koncu, bi zamenjal novo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta način flikanja (se pravi od znotraj) in točno tako kot je napisal Marvin je tudi meni naredil ta vulkanizer na Ptuju. Pred tem sem bil pri enem drugem vulkanizerju, ki pa ni imel take "injekcije" ampak samo ono, ki se flika z zunanje strani. Ta vulkanizer mi je flikanje z zunanje strani odsvetoval, ker zadeva ne drži in me je potem napotil k onemu drugemu. Zadeva sedaj po prevoženih nekaj sto km še deluje v redu.

Fantje hvala lepa za vaše izkušnje, odgovornost da se vozim s tako gumo pa je vsekakor samo moja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

D208 zdržijo manj kot D207. Nekateri na forumu so že govorili, da jo preveč hitro pobira.

Js jo mam zadej. V glavnem sprednjo mam 207rr, zadnjo 208. Motor mam 1teden pa so že svaljkiči na robovih, nevem kaj to pomeni, al se hitro parablja al grem mal pregrobo. V glavnem držijo pa za ponoret :) za po dežju pa niso lih najbol O:-)

Vem pa, da z njimi več kukr 5000 km ne nrdiš, pa če se po riti voziš :P

Popravljeno . Popravil žan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!