Trdonja Objavljeno Marec 28, 2011 Opozori Objavljeno Marec 28, 2011 (popravljeno) Povozil nekaj kovinskega (cvek, vijak, karkoli že je, je ostalo v gumi) z zadnjo po sredini Power Pura; pušča počasi; A: predno naredim zamenjavo, kdo izkušnje z injekcijami? B: kam hodite tisti iz Lj ali še bolje Domžal na kvalitetno okoliško preobujanje, flikanje, centriranje, montažo moto gum? Popravljeno Marec 28, 2011. Popravil Trdonja
urkoman Objavljeno Marec 28, 2011 Opozori Objavljeno Marec 28, 2011 Povozil nekaj kovinskega (cvek, vijak, karkoli že je, je ostalo v gumi) z zadnjo po sredini Power Pura; pušča počasi; A: predno naredim zamenjavo, kdo izkušnje z injekcijami? B: kam hodite tisti iz Lj ali še bolje Domžal na kvalitetno okoliško preobujanje, flikanje, centriranje, montažo moto gum? Verjetno imaš občutek, da bo kaj narobe po vulkaniziranju gume, saj je bila prej kot nova, potem pa ima nek tujek v sebi (fliko) in nisi več 100%. Precej nas je že pisalo, da ni nobene panike za preplah in da smo gume zvozili do kraja brez problema. Na tvojem mestu bi raje flikal gumo iz notranje strani, to bodo naredil vsak vulkanizer, enoko kot pri avtomobilu. Traja pa slab dan da se vse posuši, flikanje ne stane več kot 10€, rabiš pa še centriranje in nameščanje gume nazaj na feltno. Jest sm delal to pri Jakšiču na Viču. Jure 1
Brdaus Objavljeno Marec 29, 2011 Opozori Objavljeno Marec 29, 2011 Povozil nekaj kovinskega (cvek, vijak, karkoli že je, je ostalo v gumi) z zadnjo po sredini Power Pura; pušča počasi; A: predno naredim zamenjavo, kdo izkušnje z injekcijami? B: kam hodite tisti iz Lj ali še bolje Domžal na kvalitetno okoliško preobujanje, flikanje, centriranje, montažo moto gum? Imel podoben primer, pa sem lepo dal inekcijo in je držalo do konca. Ker pa sem gumo prebodel poleti, sem za "hitre mesce" dal rajši novo gumo gor, zaflikano pa do konca povozil v hladnejših
gizmOkak Objavljeno Marec 29, 2011 Opozori Objavljeno Marec 29, 2011 he, zanimiva štorja s temi BT 014... Prejšnji teden sva jih z bratom namontirala na svojih barakah (CBR 600f in ninja 636) za 200€ z montažo (Dot 4910). Z bridgestonom imam že izkušnje in to ne slabih, sicer jih ne bi spet montiral gor. Nova izkušnja se je zgodila v soboto, ko smo šli na prvo letošnjo pametno furo. Temperature so ble kakršne so ble. Na soncu 18, v senci ni blo nad 12. Guma je bila popolnoma nova, tako da prve 20km je šlo bl pošasi, pol pa previdno naprej (glede na zunanje temperature, novo gumo, temp asvalta, zarjavelost šoferja ipd). Se lepo peljemo v četici nakar se odločim, da pač z veliko mero previdnosti malo bol našponam moped skozi ovinke... en, dva, tri ovinki, hrsssssk koleno, hrsk štapcaaaa zadeva dela že pri 15°C in to ne enkrat po sreči - večkrat... guma dela. Kaj bo ko bo samo še 2mm profila na njej bomo vidli. Tega modela še nisem imel, tako da bo vse prvič z njimi. In zdej nevem kaj je narobe z našo "hišo". Al smo bivši dirkači motokrosa imuni na zdrse in powerslide al je to samoumevno in sploh ne čutimo več riti počez, al imava z bratom tak stil vožnje, da nama je dobesedno usaka guma uredu (brdgstone stara 012, nova 014, metz K3/m3, pilot power (ta je še najbl drsela), diablo corsa, supercorsa... to use dela) razen tako občudovanih in oboževanih dunlopk, ko je ne montiram nikoli več na motor. Ker mi motor pri hitrosti nad 150km/h v ovinku niha gor in dol. Z vsemi ostalimi gumami se mi to ne dogaja. Govorim o qualifier prve izdaje. Od takrat dalje nisem več montiral dunlopa iz protesta tilingerossi, sesir, Ervin93 in 5 others 7 1
Frips Objavljeno Marec 30, 2011 Opozori Objavljeno Marec 30, 2011 Sem vozil BT015....ne pravim,da je slaba...samo meni ni pasala. Nekako mi je dajala "okoren" občutek. Dunlop sem nazadnje vozil še tastaro 208...bil zadovoljen. Potem prešaltal na PP in od takrat sem jim zvest. Vmes sem se sicer malo selil na M3 pa Conti...ampak zaenkrat ostajam zvest PP. Nekako mi najbolj paše. Torej.....Vsakemu svoje Zato pa je toliko modelov gum zunaj. DXR16 1
xprimozx Objavljeno Marec 31, 2011 Opozori Objavljeno Marec 31, 2011 Rabim nasvet glede gum. Gre za motor Yamaha fzs 600 l.2003. Sem pa še začetnik. Motor sem kupil na začetku lanske sezone. Do sedaj sta bili gor gumi Metzeler roadtec z6, sedaj je pa čas za zamenjavo. Kaj naj dam gor? Kot rečeno sem začetnik in tudi ne preveč dirkač. Želim pa dobro gumo, da ne bom še preden se navadim motorja cepnil zaradi slabe gume.
Frips Objavljeno Marec 31, 2011 Opozori Objavljeno Marec 31, 2011 Ce si bil zadovoljen s tem kar si imel gor....ostani na istem...
xprimozx Objavljeno Marec 31, 2011 Opozori Objavljeno Marec 31, 2011 Kaj pa vem če sem bil zadovoljen. Sem še preveč začetnik da bi vedel če je guma vredu. malakai in sesir 2
Dejanx Objavljeno Marec 31, 2011 Opozori Objavljeno Marec 31, 2011 Kaj pa vem če sem bil zadovoljen. Sem še preveč začetnik da bi vedel če je guma vredu. Z dunlop road smart po mojem nimaš kaj zgrešit pa še kar neke km zdrzijo.
xprimozx Objavljeno April 1, 2011 Opozori Objavljeno April 1, 2011 Če dam zadaj Dunlop gumo, ali lahko spredaj pustim Metzeler, ali naj raje obe menjam?
DXR16 Objavljeno April 1, 2011 Opozori Objavljeno April 1, 2011 Če dam zadaj Dunlop gumo, ali lahko spredaj pustim Metzeler, ali naj raje obe menjam? Menjaj raje obe,ker gume morajo bit obe iste znamke in profila.Tako boš vsaj varen pa še PLAVI ti ne bodo težili....
Frips Objavljeno April 1, 2011 Opozori Objavljeno April 1, 2011 Kaj pa vem če sem bil zadovoljen. Sem še preveč začetnik da bi vedel če je guma vredu. Potem si ne preveč obremenjevat z gumami, saj vsaka guma omogoča več kot si ti trenutno sposoben iztisniti iz nje. Vozi enako gumo kot do sedaj...je odlična zadeva, ali pa kot so rekli Dunlop Roadsmart.... Z obemi nimaš kaj falit, na obeh gre b.p. tudi na koleno.
rdeci_vragec Objavljeno April 1, 2011 Opozori Objavljeno April 1, 2011 Rabim nasvet glede gum. Gre za motor Yamaha fzs 600 l.2003. Sem pa še začetnik. Motor sem kupil na začetku lanske sezone. Do sedaj sta bili gor gumi Metzeler roadtec z6, sedaj je pa čas za zamenjavo. Kaj naj dam gor? Kot rečeno sem začetnik in tudi ne preveč dirkač. Želim pa dobro gumo, da ne bom še preden se navadim motorja cepnil zaradi slabe gume. Naslednjica Z6 je Z8 interact. Tako da bi na tvojem mestu montiral gor Z8 ( Z6 so najbrz samo se stare zaloge ) Jst mam zdej z Z8 prevozenih cez 10.000km (cca pol tega je prevozenih s sopotnico) , filing z gumo je se vedno odlicen, tudi v hladnejsih dneh, profila je pa se kr nekaj, tako da bo do enih 15.000 najbrz zdrzala. Obcutek, ki mi ga daje tale guma je res izjemen, bodisi v suhem bodisi v dezju. Nisem pa je se vozu v zelo vrocih vremenih, ker sem jo namontiral sele pozno v septembru. Jst to gumo priporočam vsem sport-turašem malakai 1
Jodlar Objavljeno April 1, 2011 Opozori Objavljeno April 1, 2011 (popravljeno) Pozdravljeni Treba bo menjati gume no mojem V-Stromu 650. Do sedaj imam Metzeler Tourance, vendar razmišljam o malo bolj "cestni" varianti. Kaj pravite na Dunlop RoadSmart? Kako bi se obnesle na mojem motorju. Popravljeno April 1, 2011. Popravil Jodlar
Cartman Objavljeno April 1, 2011 Opozori Objavljeno April 1, 2011 Pozdravljeni Treba bo menjati gume no mojem V-Stromu 650. Do sedaj imam Metzeler Tourance, vendar razmišljam o malo bolj "cestni" varianti. Kaj pravite na Dunlop RoadSmart? Kako bi se obnesle na mojem motorju. poznam enga k je na stromu 650 z roadsmartom prekrižaril celo turčijo in pol evrope. tako zadovoln, da je kupil še ene. Na drinku smo bli kmalu po tem ko so pršli iz turčije, in sem gume gledal od blizu. Presenečen nad tem kako enakomerno so ble pobrane, in nič oglate/ravne na sredi. sesir 1
blindek Objavljeno April 1, 2011 Opozori Objavljeno April 1, 2011 Uporablja kdo tukaj Continental ContiSportAttack? Kupil sem novo prednjo in zadnjo, sedaj pa ena dilema pri prednji. Vulkanizer mi je montiral gume kot kaže puščica na strani gume, ampak se je obema zdelo čudno, da U profil na zadnji kaže v pravo smer - špic U-ja naprej in širšo zadaj, naprej pa ravno obratno. Sicer sem nekaj po tujih forumih našel, da je Continental nekje 2006 zamenjal smer puščice zaradi majnše obrabe, ampak kako se to kaj obnese v mokrem? Prilagam sliko prednje gume kjer se vidi, da gre profil ravno obratno kot bi človek pričakoval : )
Jure Objavljeno April 1, 2011 Opozori Objavljeno April 1, 2011 To ni samo pri Continentalu tako, ampak so take tudi Dunlopke, pa najbrž še katere.. Kolikor mi je pojasnil kolega, ki se malo bolj spozna na gume naj bi bilo to povezano zaradi silnic, ki potekajo vzolžno s kanali in profilom gume.. Zadnja guma je obremenjena predvsem pri pospeševanju, medtem ko je prva zaradi zaviranja obremenjena ravno obratno. Zato je profil v bistvu na obeh gumah enak, le pri prvi obrnjen kontra, ker tudi sile pri zaviranju delujejo kontra.
blindek Objavljeno April 1, 2011 Opozori Objavljeno April 1, 2011 hvala za hiter odgovor bom se bolj mirne duše peljal bom videl kako se bo obnesla v mokrem, ker še vedno mi ni ravno jasno kako naj bi kontra profil odvajal vodo
vonAxl Objavljeno April 1, 2011 Opozori Objavljeno April 1, 2011 Uporablja kdo tukaj Continental ContiSportAttack? Kupil sem novo prednjo in zadnjo, sedaj pa ena dilema pri prednji. Vulkanizer mi je montiral gume kot kaže puščica na strani gume, ampak se je obema zdelo čudno, da U profil na zadnji kaže v pravo smer - špic U-ja naprej in širšo zadaj, naprej pa ravno obratno. Sicer sem nekaj po tujih forumih našel, da je Continental nekje 2006 zamenjal smer puščice zaradi majnše obrabe, ampak kako se to kaj obnese v mokrem? Prilagam sliko prednje gume kjer se vidi, da gre profil ravno obratno kot bi človek pričakoval : ) Meni se je naredu kr ornk klin na prednji Conti RoadAttack, ko je blo obrnjeno še v "pravo" smer. Profila pa še celo reč ostal... Zdej v kontra smeri se klin baje ne dogaja več. Upam, da je to res. Grem pa v kratkem na Dunlop RoadSmart. Conti me verjetno ne vidi več...
lukabogo Objavljeno April 1, 2011 Opozori Objavljeno April 1, 2011 Uporablja kdo tukaj Continental ContiSportAttack? Kupil sem novo prednjo in zadnjo, sedaj pa ena dilema pri prednji. Vulkanizer mi je montiral gume kot kaže puščica na strani gume, ampak se je obema zdelo čudno, da U profil na zadnji kaže v pravo smer - špic U-ja naprej in širšo zadaj, naprej pa ravno obratno. Sicer sem nekaj po tujih forumih našel, da je Continental nekje 2006 zamenjal smer puščice zaradi majnše obrabe, ampak kako se to kaj obnese v mokrem? Prilagam sliko prednje gume kjer se vidi, da gre profil ravno obratno kot bi človek pričakoval : ) slab je tale tvoj vulkanizer, če ne ve, da je na sprednji gumi kontra profil kot na zadnji. zadnja pospešuje, sprednja zavira...:naughty::evilgrin: P182 1
blindek Objavljeno April 2, 2011 Opozori Objavljeno April 2, 2011 (popravljeno) on je seveda montiral tako kot je označeno in vedno tako dela, vendar se nikoli ni poglabljal v to, zakaj je kontra drugače nimam niti ene pripombe nad njim ke je vedno zelo pedanten hvala vam za obrazložitev, bom posredoval informacije naprej :yes: Popravljeno April 2, 2011. Popravil blindek
znj Objavljeno April 2, 2011 Opozori Objavljeno April 2, 2011 Zdravo. Imam eno butasto vprašanje ampak vseeno Zanima me ali Dunlop še proizvaja Sportmax Qualifier? Če ne, katere gume so naslednice le teh? Sam imam na motorju Sportmax Qualifier in sem bil do sedaj več kot zadovoljen. In sicer me zanimajo naslednje dimenzije: spredaj: 110/70/17, zadaj: 150/60/17. Že vnaprej hvala za odgovor
Jure Objavljeno April 2, 2011 Opozori Objavljeno April 2, 2011 (popravljeno) Modela Qualifier Dunlop ne proizvaja več, saj ga je nadomestil izboljšan model Qualifier II. Omenjeni spada v isti segment športnih pnevmatik kot navadne Qualifierce, le da so Qualifier II večkomponentne, se pravi trše po sredini in mehkejše ob robu kar pomeni, da iz njih stisneš še nekaj več km. Sicer pa je pri Dunlopu obstajala tudi športnejša različica modela Qualifier in sicer Qualifier RR. Slednjega so nadomestile novejše Dunlop Sportsmart. Torej: Qualifier --> Qualifier 2 ("športne" gume) Qualifier RR --> Sportsmart ("superšportne" gume) Pa še malo tabelc Dunlopova ponudba v primerjavi s konkurenco leta 2009 (takrat so še delali Qualifier in Qualifier RR) Dunlopova aktualna ponudba: Popravljeno April 2, 2011. Popravil Jure
znj Objavljeno April 2, 2011 Opozori Objavljeno April 2, 2011 Ma bedno mi je, ker ne dobim pravih dimenzij. Sam bi rabil za sprednjo 110/70/17, za zadnjo pa 150/60/17 ampak takih ni. In to me pizdi...take so samo RoadSmart ampak te gume se mi ne dopadejo.
Jure Objavljeno April 2, 2011 Opozori Objavljeno April 2, 2011 Širnik ima očitno še vedno kar nekaj zaloge navadnih Qualifier. Poglej na avtopikanetu, je gor oglas. 110 /70 ZR17 54W SPMAX QUALIFIER 71,50 150 /60 ZR17 66W SPMAX QUALIFIER 87,57 Na avtopika netu mi za Qualifier 150/50 vrže ven tudi: LAŠIČ ALEŠ, S.P., TRNJE 14, BREŽICE, cena 76€ Lahko pa se odločiš tudi za kakšne Michelinke VULKANIZERSTVO, BORIS KOZAMURNIK S.P. ponuja Pilot Power 150/60 za 99€. To je guma istega ranga kakor Qualifier.. Izbire kar nekaj skratka. Tudi če je bila guma proizvedena pred letom ali dvema, ni to nobene panike, dokler je lepo spravljena v skladišču in zaščitena s premazom.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se