Jure Objavljeno April 2, 2011 Opozori Objavljeno April 2, 2011 Sicer pa tudi če boš dal gor 120/70 ne bo nobene tragedije, oziroma če boš dal 120/60 in ob predposavki, da ti bo gumo malo bolj stisnilo zaradi ožje feltne, boš dobil skoraj 110/70 Policaji pa tega načeloma ne pereverjajo. Vsaj jaz še nisem slišal za nikogar, da bi imel probleme zaradi tega.
sesir Objavljeno April 2, 2011 Opozori Objavljeno April 2, 2011 No pa sem naredil prvih 753km z kombinacijo SC1 spredaj in zadaj GP racer211 medium.Z samo kombinacijo sem zadovoljen.Tud GP me je prijetno presenetil.Ni mi pa vseeno jasno kako lahko nekateri delate z GP po 5000km..Na kak način?Popolnoma po omejitvah?Ker jz imam sedaj še recimo 60% gume-pa ni bilo nobenega burn out-a ali kaj podobnega... gandi in roko 1 1
MihaJ Objavljeno April 2, 2011 Opozori Objavljeno April 2, 2011 No pa sem naredil prvih 753km z kombinacijo SC1 spredaj in zadaj GP racer211 medium.Z samo kombinacijo sem zadovoljen.Tud GP me je prijetno presenetil.Ni mi pa vseeno jasno kako lahko nekateri delate z GP po 5000km..Na kak način?Popolnoma po omejitvah?Ker jz imam sedaj še recimo 60% gume-pa ni bilo nobenega burn out-a ali kaj podobnega... Raje povej kako ti voziš, da jo tako uničiš Ker tole more bit potem ves čas ''v smrt'', da jo tako hitro uničiš ali imaš pa totalno razštelano vzmetenje, mogoče celo z zračnostjo v ročičevju, ki ravno tako uničuje gume. xyznanixyz in roko 2
Jure Objavljeno April 2, 2011 Opozori Objavljeno April 2, 2011 (popravljeno) Za 211 ti ne znam povedat kolk km bo nardila, ker jo imam letos zadaj prvič gor in sem v treh turcah do morja pa nazaj naredil cca 800km. Ker so bile ceste usrane in deloma mokre zaradi topljenja snega sem se peljal precej previdno, tko da je po 800km še kot nova. Kar se pa predhodnice, GP Racerja 209 medium tiče, si pa ne znam predstavljat kaj bi moral delat z njo, da bi jo skuril prej kot v 5000km Ajde, če bi nažigal izključno gor pa dol po planinskih ridah in rakitni potem bi šlo.. Sam če se pa voziš na običajne turce, npr turca do morja, zraven mogoče še kdaj do faksa po AC vmes, kjer se tudi hitro nabere par 100km, itd, pa enostavno ni ovinkov in pogojev, da bi bil skoz "na kolenu". In v tem primeru jo meni pod nobenim pogojem ne bi ratalo znucat prej, razen če bi naredil burnout. Raje povej kako ti voziš, da jo tako uničiš Ker tole more bit potem ves čas ''v smrt'', da jo tako hitro uničiš ali imaš pa totalno razštelano vzmetenje, mogoče celo z zračnostjo v ročičevju, ki ravno tako uničuje gume. Točno to Popravljeno April 2, 2011. Popravil Jure
sesir Objavljeno April 2, 2011 Opozori Objavljeno April 2, 2011 Kar se pa predhodnice, GP Racerja 209 medium tiče, si pa ne znam predstavljat kaj bi moral delat z njo, da bi jo skuril prej kot v 5000km Ajde, če bi nažigal izključno gor pa dol po planinskih ridah in rakitni potem bi šlo.. Sam če se pa voziš na običajne turce, npr turca do morja, zraven mogoče še kdaj do faksa po AC vmes, kjer se tudi hitro nabere par 100km, itd, pa enostavno ni ovinkov in pogojev, da bi bil skoz "na kolenu". In v tem primeru jo meni pod nobenim pogojem ne bi ratalo znucat prej, razen če bi naredil burnout. Točno to Na AC sploh nisem še bil...se pa vozim po poznanih ovinkih in peljem kot se spodobi Recimo 50km ima guma res lepih ostalo primerno mopiju Svaka vam čast,da delate z gumami tolk kilometrov-razen,če jih pumpate tolk,da jih še ne raznese...Sam pol sploh ni smisla imet gor race gume... Vzmetenje je naštelano po unih nastavitvah na netu.Oziroma na tem mopiju imam -1klik bolj na soft!Ker mi bolj paše... logarr in roko 1 1
Jure Objavljeno April 2, 2011 Opozori Objavljeno April 2, 2011 Pri meni GP Racer skozi pumpane 2.3 spredaj 2.5 / 2.6 zadaj. Tudi če kdaj skočim na AC do LJ ne dvigam tlaka, je pa res, da se po avtocesti peljem tja do 170km/h, več načeloma ne, raje manj. Obraba po cca 5000km vedno relativno enakomerna, po levi in desni strani malenkost bolj kot po sredini in skrajnih robovih. gsx750f 1
sesir Objavljeno April 2, 2011 Opozori Objavljeno April 2, 2011 Pri meni GP Racer skozi pumpane 2.3 spredaj 2.5 / 2.6 zadaj. Tudi če kdaj skočim na AC do LJ ne dvigam tlaka, je pa res, da se po avtocesti peljem tja do 170km/h, več načeloma ne, raje manj. Obraba po cca 5000km vedno relativno enakomerna, po levi in desni strani malenkost bolj kot po sredini in skrajnih robovih. To verjetno mrzle?Men GP na 2,4 pumpana mrzla ni vlivala pravega filinga.Oziroma je super pri enakomerno hitri vožnji.Če pa si v prvih prestavah grob na gasu skozi ovinke pa rahlo spušča.Na 2,0 pa je res primerljiva guma z SC
Jure Objavljeno April 2, 2011 Opozori Objavljeno April 2, 2011 Ja, to je tlak pri mrzlih. Manj (2.1 spredaj in 1.9 zadaj) sem pri 209 GP Racer (torej ne Ntec) vozil samo na Racelandu in Marofu. Enkrat poleti probal tudi na Rakitni, peljalo se je lepo, ampak se mi ni zdelo, da bi bilo pri 2.3, 2.5 kej bistveno slabše.
MihaJ Objavljeno April 2, 2011 Opozori Objavljeno April 2, 2011 Tudi jaz sem včasih gume pumpal recimo 2.3 do 2.5(supercorso), potem sem začel vozit 2.5 spredaj, 2.9 zadaj(GP Racer), pa je precej boljša kilometrina, vozim enako, pa nikoli ne drsi. Pri 15 C zraka gre na koleno če je že treba, tako da ne vidim smisla v tako nizkih tlakih. Okej, res je da nimam 1000cc kot tvoja desetka, ki opazno bolj žre gume. Sem pa sicer mnenja, da če voziš tako agresivno da lahko govoriš o popuščanju gume v nižjih prestavah, da je čas da greš te stvari izvajat na pisto. Sem videl preveč takih pilotov, ki so vozili enako, in so v najboljšem primeru razbili samo motor... DRVOWP, gandi, malakai in 6 others 9
sesir Objavljeno April 4, 2011 Opozori Objavljeno April 4, 2011 Tudi jaz sem včasih gume pumpal recimo 2.3 do 2.5(supercorso), potem sem začel vozit 2.5 spredaj, 2.9 zadaj(GP Racer), pa je precej boljša kilometrina, vozim enako, pa nikoli ne drsi. Pri 15 C zraka gre na koleno če je že treba, tako da ne vidim smisla v tako nizkih tlakih. Okej, res je da nimam 1000cc kot tvoja desetka, ki opazno bolj žre gume. Sem pa sicer mnenja, da če voziš tako agresivno da lahko govoriš o popuščanju gume v nižjih prestavah, da je čas da greš te stvari izvajat na pisto. Sem videl preveč takih pilotov, ki so vozili enako, in so v najboljšem primeru razbili samo motor... Na koleno gre itak vsaka guma.Kolk "dobrega"občutka pa nudi pa je spet drugo... Naprimer na Grobnik :naughty: Kolk se men vidi je statistika Grobnika še slabša kot je na naših cestah...Tud na pisti se pada ali ne vrne več...Kak ti je usojeno tak pa bo... gandi in malakai 1 1
plansar Objavljeno April 4, 2011 Opozori Objavljeno April 4, 2011 Zdravo bikerji, za svojega z750 (180/55R17) moram nabavit zadnjo gumo, pa se mi tudi približno ne sanja katero naj izberem...rad bi da ni po 3 tisoč kilometrih platno zunaj po sredini (dolge ture), kdaj pa kdaj mi pa zapeše tudi po kolenu se zapeljat, mi je pa bolj važna varnost čez ovinke kot pa obraba??? Kaj pravite???
Jure Objavljeno April 4, 2011 Opozori Objavljeno April 4, 2011 Dunlop Sportsmart, Metzeler M5, Michelin Power Pure, Pirelli Diablo Rosso, Continental Sport Attack, Bridgestone BT016 Vse bodo najbrž brez težav naredile več kot 3k km in imajo čez glavo dovolj gripa tudi za malo bolj sportsko vožnjo po cesti in občasno brušenje kolen.. Če pa želiš res maksimalen oprijem in tudi odprto možnost za kakšen obisk piste, potem pa Dunlop GP Racer, Pirelli Diablo/Dragon Supercorsa (navadna ne SC), Bridgestone BT003 RS (ne pro), itd.. Ampak mislim, da bodo za Zja in tvoje želje tiste iz gornje vrste primernejše. TOMCAT, Racing in plansar 3
svobodnaptica01 Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 Na koleno gre itak vsaka guma.Kolk "dobrega"občutka pa nudi pa je spet drugo... Naprimer na Grobnik :naughty: Kolk se men vidi je statistika Grobnika še slabša kot je na naših cestah...Tud na pisti se pada ali ne vrne več...Kak ti je usojeno tak pa bo... Ja ampak če greš na normalno pisto in ne na motokros stezo od Grobnika, ponavadi tudi pri padcih pridejo piloti in motorji nazaj precej celi. Predvsem pa mnogo mnogo mnogo bolj celi in živi, kot če bi z isto hitrostjo padli v ovinku na cesti. hilton, sesir, suzuki in 4 others 5 2
sesir Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 Ja ampak če greš na normalno pisto in ne na motokros stezo od Grobnika, ponavadi tudi pri padcih pridejo piloti in motorji nazaj precej celi. Predvsem pa mnogo mnogo mnogo bolj celi in živi, kot če bi z isto hitrostjo padli v ovinku na cesti. :xx: Bo treba prikolico kupit saj vem...Če že vse drugo pustimo na pisti si za padec vsaj načeloma vedno sam kriv,na cesti pa tak vemo kak je...mogu sem,ker ponavad mi vsak reče Grobnik.ne vem pa zakaj ti je nekdo že dal minus na to... jamah in bentley 1 1
Racing Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 Evo dons zmontiral Dunlop Sportsmart in morm rečt da je motor poezija za vozit! Prej sm mel Qualifier 2 in je bil kr malo bolj okorem v primerjavi zdej (zaradi bolj špičastega profila sportsmart)! Res zelo zadovoljen z nakupom! mojamiska 1
gandi Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 Jst pa včeraj namontiral RoadSmart pa tud neznansko zadovoljen, saj vem, da bo zdržala velik več kot pa prejšnja BT03 (2000km)... Se mi kr smeji, ob pogledu na tok profila. DXR16 in dotem 2
kewo Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 Evo dons zmontiral Dunlop Sportsmart in morm rečt da je motor poezija za vozit! Prej sm mel Qualifier 2 in je bil kr malo bolj okorem v primerjavi zdej (zaradi bolj špičastega profila sportsmart)! Res zelo zadovoljen z nakupom! Kaj pa vem men se pa ne zdi neka super guma... mam sprednjo Sportsmart in zadnjo qualifier 2, absolutno grem takoj nazaj na gp-racer oz gp. Sm pač probu, pa vidu da to ni zame
DAMI34 Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 A je že kdo dobil mogoče povrnjenih 50€ od Dunlopa? Jaz čakam..in čakam..
Kolen Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 upam da boš dočakal , ker jaz tud čakam... :closedeyes:
WhiteWolf Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 upam da boš dočakal , ker jaz tud čakam... :closedeyes: Tudi jaz čakam ... :unsure:
gsx750f Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 Evo dons zmontiral Dunlop Sportsmart in morm rečt da je motor poezija za vozit! Prej sm mel Qualifier 2 in je bil kr malo bolj okorem v primerjavi zdej (zaradi bolj špičastega profila sportsmart)! Res zelo zadovoljen z nakupom! Zvozil na R1 99 Sportsmart 1x prednja in 2x zadnja. Mi je manj všeč od QRR razen ca +20% kilometrine. - Prednja je bolj okrogla proti QRR in je bližje sport touringu kot ss. Ta prva R1 je šla nerada v nagib s Sportsmart je šla pa še težje. - bolj občutljiva je na zalivke Sem lani še uspel dobit QRR in bo za začetek sezone to to.
gsx750f Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 Jst pa včeraj namontiral RoadSmart pa tud neznansko zadovoljen, saj vem, da bo zdržala velik več kot pa prejšnja BT03 (2000km)... Se mi kr smeji, ob pogledu na tok profila. A se boš zdej po dežju vozu?:naughty:
BLACKACES Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 Jst pa včeraj namontiral RoadSmart pa tud neznansko zadovoljen, saj vem, da bo zdržala velik več kot pa prejšnja BT03 (2000km)... Se mi kr smeji, ob pogledu na tok profila. Imel sem RoadSmart in nad njimi sem bil presenečen. Gume, mi je "zmanjkovalo" na straneh na sredini je kar odporna :notworthy:. Naredil sem 8000 km, pa še niso bile za v smeti. Na cesti pa za en sport turism odlične. lp gsx750f 1
moto_mat Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 Sem izkal po netu pa se nikakor ne morem odločit kakšne gume dat na motor, imam ZX10R, recimo da je 90% cesta in 10% pista, odločam se med spodnjima dvema, bridgestone bt 003 street race ali dunlop d211 gp racer Kaj pravite oz kire bolj svetujete? je kdo preizkusu že oboje?
Jure Objavljeno April 5, 2011 Opozori Objavljeno April 5, 2011 (popravljeno) Dunlop GP Racer so za na pisto bolj primerne od BT003 RS, daš recimo komot grelce gor in jih žgeš na Grobniku pa nej se ne bi kej pregrevalo.. Medtem ko sem na portalu motori.hr bral, ko so fantje testirali gume, da se začne Bridgestonka RS pregrevat, oziroma ni z njo pametno bit večje število krogov gor naenkrat - za ta namen je treba imet Pro. Lahko bi se reklo, da je GP Racer kar se "primernosti" za na stezo tiče v rangu BT003 Pro za na cesto pa primerljiva z 003RS (hitrejše ogrevanje, neobčutljivost na cikle, itd.. ) Torej nekako bolj univerzalna. Ampak kot sem rekel, to je mnenje na podlagi prebranih testov, dejanske primerjave ti ne morem dat ker sem vozil samo 211 GP Racer ne pa tudi Bridgestona. O slednji sicer nisem slišal še od nobenega nič slabega (ne o PRO ne o RS), razen da nej bi se relativno hitro obrabljala Kar se pa GP Racerja tiče ji dam pa oceno odlično tako na cesti kot na pisti, pri uporabi z grelci ali brez Popravljeno April 5, 2011. Popravil Jure LRR in AJ 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se