Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

ma ja, če mam že motor gniv se probam vsaj mal na forumu pogovarjat, pa mi zgleda tut to ne uspeva... surrender.gif

sicer sem pa govoril samo o sprednji gumi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker je skrajni čas, da menjam gumi me zanima kaj mi priporočate.

Izbiram med metzeler lasertec in dunlop arrowmax.

Vulkanizer-Širnik priporoča lasertec. Med gumami razlike v ceni ni, profil je čisto različen..

Gume bodo za ninjo 250, moj stil vožnje-obupen, nabiram svoje prve kilometre, v tej prvi sezoni nimam nobenega namena preizkušati mej zmogljivosti motorja.

Če je to zate prva sezona, je čisto vseeno katero kupiš, skoraj gotovo gume in motor zmorejo več kot ti trenutno, vsaj varno. Kupi tiste ki so cenejše, če pa so cene kot praviš enake, pa kupi tiste, ki se ti zdijo lepše. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm padu jesen k mi je sprednjo gumo na mokri cesti uzel, pa sm reku bom dal kar dežno (oz intermediate) gor :D sej če jo bo pa pobral jo pa bo, sam po okol 600km zgleda men še kot nova ampak res, še po sredin je par laskov ostal :D

Kej težav s policaji, ker gor piše not for highway use?

http://www.pirelli.c...iablo_rain.html

All NHS (Not for Highway service) motorcycle tyres are only for pure racing and cannot be used on public roads.

Therefore there is no official homologation.

Please have a look to the RACING RANGE and/or contact your local Racing dealer.

+ tega pa, dežna guma po suhem drži precej manj kot navadna, pa zmanjka jo en dva tri, vsaj kar jest vem so jo eni tud gor dajal za učit se driftat.

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaenkrat me še niso ustavli, drugače pa je tudi preširoka (sprednja je homologirana le 110), tko da se bo prej v to zapiču pomojem :)

ni rain, ampak je wet : http://www.pirelli.com/default/tyre/ww/en/motorcycle/sheet/diablo_wet.html

nevem no, jst upam da bo držala :)

No ja, super, če se imaš namen voziti samo po dežju! Pač, saj veš, ljudje smo si različni, velika večina nas čaka na lepe sončne dni, da poženemo svoje mašine, no, če že ni sonce, je pa predpogoj, da je suho in spet drugi ljudje, ki pač čakate na dež, da se grete peljati z motorjem! :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi js sem opazil da se kar hitro pregrejejo in začne motor drset mislim pa da bom z njimi naredlil brez problema 7k km kakšna je pa tvoja kilimetrina drugače sem pa jaz z njimi zelo zadovoljen se lepše peljejo kot pa SS pa tut kilometrina bo večja

...kot sem že napisal, sem delal (še vedno jih imam gor) jurja km z 1mm profila.

Nove M5 imajo (zadaj)5,5mm profila, pa sem naredil z njimi 3000km, pa je ostalo še 2,5mm. Glede tega sem zelo razočaran, ker so mi še BT003RS skoraj več zdržale , pa so imele nove bistveno manj profila kot M5. Vozim pa tako: čez ovinke še kar, AC se na veliko izogibam, če pa že grem , pa ne hitreje od 140-150/h, in jih šparam po sredini kar se da...to se pravi, da ne nažigam, ne speljujem grobo itd...

Se je pa že zgodilo tudi meni, da mi je na cesti (golica v Avstriji) začela spuščati - vleči špuro čez ovinke. Ravno tako kolegu z enakim motorjem in seveda gumami. ..tretji kolega s SportSmart - brez špur. Enako tako na pisti. M5 je zelo hitro odnehala, SportSmart suvereno dosti hitreje čez ovinke..

Odločil sem se, da te še znucam do konca, pol pa gor ali SportSmart ali pa GP racer.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na VFR-i sem lansko leto namontiral BT21. Naj bi bile kar zdržljive samo jaz sem jih zradiral do gladkega v 2500km.

Dvakrat sem šel iz morja po avtocesti 150-160 drugače pa Rakitna , Jezersko, Gerovo in podobne ovinkaste ceste.

Ali je to normalna obraba za te gume. Zdi se mi normalno da grejo BT003 ali podobne radirke na brzino za BT21 se mi pa zdi malo hitro.

Še dodatno vprašanje. Kakšna vožnja ćez ovinke požira gumo. Mi je jasno da avtocesta ali pa ne dovolj tlaka požreta gumo. Kako pa je z padanjem v ovinek, kdaj in kako pospešuješ,.... itd. Imam občutek, da ga pri tem debelo serjem.

Zdaj sem ravno pred menjavo pa sem razmišljal ,da je pri taki obrabi že čisto vseeno če dam gor BT016, bo vsaj bolje držal čez ovinke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je čist prevelika obraba, sploh za take gume.. Imaš mogoče tudi vzmetenje kej čudno nastavljeno, da ti tako radira gume?

Drugače gume požira vožnja pri kateri zaviraš globoko v teme ovinka (prvo gumo) in pospeševanje na hard iz ovinkov. Ampak kljub vsemu je takšna obraba prevelika, jaz vozim precej bolj športne gume (GP Racer) in ne šparam iz ovinkov, pa zdržijo bistveno več km.

Je pa res tudi to, da so za športno vožnjo veliko primernejše bolj športne gume. Ne samo zaradi večjega gripa, ampak tudi zato, ker zna kakšno manj športno gumo agresivna vožnja dobesedno raztrgat in je guma nahitro obrabljena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...kot sem že napisal, sem delal (še vedno jih imam gor) jurja km z 1mm profila.

Nove M5 imajo (zadaj)5,5mm profila, pa sem naredil z njimi 3000km, pa je ostalo še 2,5mm. Glede tega sem zelo razočaran, ker so mi še BT003RS skoraj več zdržale , pa so imele nove bistveno manj profila kot M5. Vozim pa tako: čez ovinke še kar, AC se na veliko izogibam, če pa že grem , pa ne hitreje od 140-150/h, in jih šparam po sredini kar se da...to se pravi, da ne nažigam, ne speljujem grobo itd...

Se je pa že zgodilo tudi meni, da mi je na cesti (golica v Avstriji) začela spuščati - vleči špuro čez ovinke. Ravno tako kolegu z enakim motorjem in seveda gumami. ..tretji kolega s SportSmart - brez špur. Enako tako na pisti. M5 je zelo hitro odnehala, SportSmart suvereno dosti hitreje čez ovinke..

Odločil sem se, da te še znucam do konca, pol pa gor ali SportSmart ali pa GP racer.

Kaj pa si kaj razmišlajal o Diablo Rosso Corsa naj bi bila isti rang kot pa M5 in SS pa še hirejša na pisti samo nevem kako je kaj z obrabo saj sem SS naredil okrog 4500km oz še kak km manj pa sem jo zvozil do kraja ker če je kilometrina ista kot pa pri SS se pa res bol splača dat gor kar GP Racer pa nardiš 800 km manj pa teh še bolj na hard :boobies:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav

zanima me ,kaj bi bila možna menjava za prednjo gumo dimenzije110/80/17 (homologirana), ker te dimenzije res ni nobene izbire. Ali bi šlo bolj standardna 120/70/17, je že kdo probal? Prosim za nasvet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav

zanima me ,kaj bi bila možna menjava za prednjo gumo dimenzije110/80/17 (homologirana), ker te dimenzije res ni nobene izbire. Ali bi šlo bolj standardna 120/70/17, je že kdo probal? Prosim za nasvet.

Pa sej rabiš samo eno :D Na stari diversionki je guma zadnje kar te lahko skrbi. Jaz na mojem Youingtimerju naraje vidim Metzeler Lasetec

delajo tud eksotične mere, in so gume narjene za take stroje. Moj GPZ ma sprednjo 120/80-16 :eek: Metz se je obnesu precej boljše kot Avon Bridgestone in Dunlop.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav

zanima me ,kaj bi bila možna menjava za prednjo gumo dimenzije110/80/17 (homologirana), ker te dimenzije res ni nobene izbire. Ali bi šlo bolj standardna 120/70/17, je že kdo probal? Prosim za nasvet.

Brez skrbi daš lahko gor 120/70 :) Ne poznam nobenega primera, da bi se policaji zapičili v dimenzijo gum zaradi tega.. Jaz imam tut zad 190/55 namesto 180/55 pa ni nobenih problemov :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst pa včeraj namontiral RoadSmart pa tud neznansko zadovoljen, saj vem, da bo zdržala velik več kot pa prejšnja BT03 (2000km)...

Se mi kr smeji, ob pogledu na tok profila. :D

post-15567-0-31647400-1302020710_thumb.jpg

Tudi jst preobu mojo hondico (zdej v soboto)iz Bridgestone BT 57 na nove Dunlop RoadSmart. V nedeljksi vožnji do obale sem prav užival (usta do uh). Poezija. Zelo lepo gredo v ovinek in lepo držijo cesto. So bolj elipsaste in mi kot take bolj ustrezajo. Ben če sem na starih imel še 2 cm zdrave pameti na robovih je je na teh lih za odtenek :rolleyes:

LP

Igor

Popravljeno . Popravil igorkr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 cilindra, sportak, žre gume za zajtrk90%cesta, 10%pista.

Kaj je najboljša izbira, da bom naredil vsaj 5.000km...enkrat se mi je zvečer mudilo z obale domov, ker sem mel samo črn vizir, pa je Q2 že totalno boga...pa že tko nisem navdušen nad njo... :(

a) Pirelli diablo rosso corsa 280€

B) Pirelli supercorsa 280€

c) Dunlop GP Racer 211 medium front, endurance rear 310€

d) Dunlop GP Racer 211 soft front, endurance rear 310€

e) Dunlop GP Racer 211 soft front, medium rear 310€

A se mi bolj splača menjat supercorse na 3.000km ali se dual compound rosso corsa kaj manj obrabljajo?

Bodo GP racerke zdržale kaj dlje od pirellija? Je soft spredaj, endurance zadaj dobra ideja?

Jure?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 cilindra, sportak, žre gume za zajtrk90%cesta, 10%pista.

Kaj je najboljša izbira, da bom naredil vsaj 5.000km...enkrat se mi je zvečer mudilo z obale domov, ker sem mel samo črn vizir, pa je Q2 že totalno boga...pa že tko nisem navdušen nad njo... :(

a) Pirelli diablo rosso corsa 280€

B) Pirelli supercorsa 280€

c) Dunlop GP Racer 211 medium front, endurance rear 310€

d) Dunlop GP Racer 211 soft front, endurance rear 310€

e) Dunlop GP Racer 211 soft front, medium rear 310€

A se mi bolj splača menjat supercorse na 3.000km ali se dual compound rosso corsa kaj manj obrabljajo?

Bodo GP racerke zdržale kaj dlje od pirellija? Je soft spredaj, endurance zadaj dobra ideja?

Jure?

Jaz bi dal gor GP Racer in sicer medium spred, ker po soft mislim da ni potrebe, mi je medium zmer dovolj držala, tudi po bolj hladnem in medium al pa endurance zadaj..

Bi jih pa kupil na pocenigume.net in za set 190/55 in 120/70 namesto 310€, plačal 258€. Na voljo imajo vse trdote.

:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvet.

Misliš, da dual compound diablo rosso corsa nima prednosti pri obrabi?

sorry..ampak na V2 težko kej več kot 3000 narediš če maš mal težjo nogo..

jest sm zmogu z zadnjo narest 2000..od tega samo 75km marofa..D211 gp racer medium..

je pa res da marof to gumo "ubije"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojma nimam, od Pirellija imam izkušnje samo s tastarim navadnim Diablo modelom in nekaj malega s Supercorso..

Ampak glede na to, da so GP Racer, vsaj 209 so bile, glede obrabe zelo dobre, si mislim, da nekaj bistveno več km ne naredijo.. Ali pač? Bo povedal kdo, ki je sprobal :)

Marof pa z nekaterimi variantami GP Racerja očitno ni kompatibilen.. Meni je tudi eno čist novo prednjo 209 Gp Racer medium v cca 100km Marofa pobralo do polovice (1/2). Pa je sicer ta guma bila sposobna naredit kar lepo kilometrino po cesti ali celo na Grobniku.

Medtem ko sem lani bil na marofu dvakrat s prednjo 211 Gp Racer medium, torej ista guma, samo novejši model, ji pa obrabe skoraj videt ni. Pa sem vozil hitrejše čase kot takrat z 209.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak glede na to, da so GP Racer, vsaj 209 so bile, glede obrabe zelo dobre, si mislim, da nekaj bistveno več km ne naredijo.. Ali pač? Bo povedal, kdo ki je sprobal :)

Bomo sicer videli ko bo na koncu...Do zdaj naredil z zadnjo gp racer 1811km in bi rekel,da po teh kilometrih ima malo več profila kot SC2 zdaj je tam na 30%...No bomo videli kolk bo,ko ne bo več zakonska :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da še napišem svoje izkušnje z GP Racer. V kombinaciji sem z Q RR spredaj sem zvozil eno zadnjo D209 GP Racer Medium, ki se je odlično obnesla na cesti in na marofu, le da na marofu jo je nenormalno pobiralo, sploh po levem robu. Z dvema obiskoma marofa vred sem z njo naredil 6k km, res pa je, da na cesti je vožnja večinoma po zavitih cestah pri normalnih hitrostih brez divjega pospeševanja.

Potem sem nataknil komplet D211 GP Racer, medium spredaj in zadaj. Z oprijemom na cesti ni nikoli bilo problemov, na otip se lepo zagreje že pri normalni vožnji. Na marofu pa je sprednjo zelo lepo pobiralo, po dveh obiskih marofa in kakih 4k na cesti je guma kvečjemu na polovici svoje življenske dobe, zadaj pa jo je v enaki kilometrini in dveh marofih pobralo na levem robu precej preko indikatorjev, po sredini in desnem robu pa še manjka slab mm do nelegalnosti.

V garaži že čaka nov komplet D211, ker so za moje potrebe res OK gume, meni ob lagani normalni vožnji držijo, ob malo bolj divji vožnji držijo in na pisti...držijo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni ne po ovinkih, ne po ravnem ne trese..

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali GP Racer kaj tresejo preko ovinkov?

Meni je prednja tresla, ampak samo med 70 - 120 km/h in to po ravnem. Skozi ovinke je nisem čutil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da dobim najceneje Supercorsa SP, grejo kar te gor. Mogoče kar 180ke, da lepše pade v ovinek...Pa naj jih znuca v 3.000km, ne da se mi več tuhtat. 260€ z montažo pa ciao raggazi. trance_40_thumbup.gif

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da dobim najceneje Supercorsa SP, grejo kar te gor. Mogoče kar 180ke, da lepše pade v ovinek...Pa naj jih znuca v 3.000km, ne da se mi več tuhtat. 260€ z montažo pa ciao raggazi. trance_40_thumbup.gif

No, brez skrbi, saj pri Supercorsi boš z oprijemom, vodljivostjo in mirnostjo ZELO zadovoljen, pri kilometrini pa je tako, če si zelo grob na gasu, potem z zadnjo 3000 km, huh, nebo lahko... :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!