Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

@DAMI34: Kar se obrabe tiče, bom s Pirelli Diablo Rosso II naredil daleč največ kilometrov. Napram Conti Sport Attack in Dunlop Sportsmart

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in točno to BI NAJ bile tako opevane sport smartke.. tudi jaz jih še nisem imel, sem pa kr odločen da bodo naslednje gor..

je pa sigurno major razlika med tedi in roadsmartkami

jest sm jih dal gor..ampak so čist v kurcu..

ne drsijo, ne tresejo, grejo v ovinek super, in zalivk ne čutim več..dubu pokvarjene SportSmart..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest sm jih dal gor..ampak so čist v kurcu..

ne drsijo, ne tresejo, grejo v ovinek super, in zalivk ne čutim več..dubu pokvarjene SportSmart..

Nesi nazaj in zahtevaj D220 :P !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@DAMI34: Kar se obrabe tiče, bom s Pirelli Diablo Rosso II naredil daleč največ kilometrov. Napram Conti Sport Attack in Dunlop Sportsmart

Pirelii je tok smotan, da ne dela niti gum za moj motor wallbash.gifVsaj v iskalniku se opravičijo. Če ni skrivnost, kok kmju boš naredu? In je ta guma iz več plasti se pravi sredina trda vogali mehki?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Krucy verjetno zato, ker se ne ogreje tak hitro.

@DAMI34 ja Pireli Diablo Rosso II je trša po sredini in mehkeša po robih. Ni pa glih za hladne dneve ker rabi malo več da se ogreje. Jaz imam Pirelli Dablo Rosso (še prvo verzijo) pa je cela iz iste gume in sem zdaj na 7500km. Naslednje pa grem na ST gumo. Btw...kako dimenzijo gum pa maš?

Ker na prejšnji moj post nisem dobil odgovora, bom še enkrat vprašal. Kakšne izkušnje imate s Conti Road Attack 2? Jaz se nekak spogledujem z njimi, ampak bi rad vedel kak se kaj obnesejo.

Popravljeno . Popravil MilanAndonovski
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jebenti, vsi vse vejo, pa jst ne morem priti do pametnega zaključka...vozim 1000ccm motor 138 konjev, neka povprečna vožnja, verjetno pa 50% voženj v dvoje. Do sedaj imel bt016, grip odličen, gumi zaupam, ampak naredila mi bo cca 4000km, ker jo bo po sredini pobralo. (pa ne vozim po ac) Kaj nataknit? Hočem oprijem, ker ga včasih malce pritisnem, hkrati pa tudi rabim kilometražo. Za primerjavo, z 600ccm motorjem in istim razmerjem voženj v dvoje sem z ST gumo roadsmart naredil tudi do 10000km, seveda pa občutek in oprijem nista bila tako dobra kot pri teh.

bt016 nasplošno ni znana po neki kilometrini, probal bi raje sportsmart ali sport attack od continentala (da nebomo delali spet dunlopu reklame)

trenutno imam gor qualifire 2 in ji (morda po krivici) ne zaupam dovolj.. enostavno imam v glavi da to ni guma za nažiganje in si ne upam

nagibat in pritiskat kot kakšno supercorso.. naslednje padejo sportsmart

jaz imam bt016 gor in imam trenutno narejenih 8500 km in bodo 500 km še 100% zdržale, za kaj več bomo pa videli.

bom pa zdaj dala gor te qualifire rr in jih poskusla zvotit to in naslednjo sezono, potem bomo pa videli za naprej.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Krucy verjetno zato, ker se ne ogreje tak hitro.

@DAMI34 ja Pireli Diablo Rosso II je trša po sredini in mehkeša po robih. Ni pa glih za hladne dneve ker rabi malo več da se ogreje. Jaz imam Pirelli Dablo Rosso (še prvo verzijo) pa je cela iz iste gume in sem zdaj na 7500km. Naslednje pa grem na ST gumo. Btw...kako dimenzijo gum pa maš?

Ker na prejšnji moj post nisem dobil odgovora, bom še enkrat vprašal. Kakšne izkušnje imate s Conti Road Attack 2? Jaz se nekak spogledujem z njimi, ampak bi rad vedel kak se kaj obnesejo.

Conti Road Attack 2 trance_39_thumbdown.gif

Po 5k so se mi začel dvigovat trikotniki spredej in se je peljalo kot v ratraku. Kasnej pa še podobn pojav na zadnji gumi...

Mal mi jih je sicer z drugačno vožnjo ratal zglihat, ampak sm res komej čakou da prebašem na RoadSmart.

Zdej pa kr fejst zadovoln, guma po 5k ko nova... tongue.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker na prejšnji moj post nisem dobil odgovora, bom še enkrat vprašal. Kakšne izkušnje imate s Conti Road Attack 2? Jaz se nekak spogledujem z njimi, ampak bi rad vedel kak se kaj obnesejo.

jaz sem jih dala pred enim letom na fz6n. pred tem sem imela bt021. road attack 2 se pelje dosti "lepše". v dvoje gre po robu brez problemov. zdaj vozi fant ta motor in pravi, da so to super gume, ker se držijo ceste, do roba vozi brez problema in pravi, da bo te gume dal naslednjič gor.

jaz sem bila zadovoljna z njimi!

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej da še enkrat pojasnim bt016 je supersport guma in na kawasaki forumu, točno na z1000sx se vsi lastniki pritožujejo da naredijo med 3 in 5kkm. Iščem gumo ki bo imela soroden, lahko tudi malce slabši oprijem , vzdržljivost pa večjo. Vsaj po sredini. in to dimenzija gume 190/50/17 in približno 140 konjev. Vožnja lagano sportski.

Iskušnje pa imam samo na gumah 160/60/17 al nekaj takega in 600ccm ter 90 konjiči. Tehnika vožnje podobna, 50 % v dvoje. Bt021 st guma, dovolj dober oprijem mi je naredila 6kkm, medtem ko roadsmart tja do 10kkm, vendar ni bil oprijem ali občutek vedno najboljši, še največ pripomb imam čez gladko prednjo gumo.

Nekako sem izluščil oziroma bom poiskusl s pirelli diabolo rosso 2, oziroma s sportsmart pa bomo videli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je morda kdo kdaj pomislil, da gume oddrsujejo zaradi nepazljivosti na gasu (zlasti ON/OFF sredi ovinka)? Zase sem namreč prepričan, da sem še vedno bil krivec sam, ko je guma zdrsnila, in niti slučajno ne guma.

Je pa res, da Roadsmart na 90% izrabljena drži neprimerno slabše kot poprej, a na mojem motorju (FZ1 s 150PS) ne povzroča nikakršnih težav - menjam jo ko je čas za to, torej malce prej kot druge. Sem zvozil kar nekaj kompletov v svojem življenju (tudi Tourance EXP, Road Attack, Pirelli Diablo Strada, QRR, Roadsmart, sedaj imam Sportsmart ker me zanima primerjava z Roadsmart) in še nobena guma ni bila kriva za "čudno" oddrsavanje. Ali sem slabo ocenil kvaliteto asfalta ali pa še bil neuk z uporabo gasa.

In Dami34 menim da krepko preveč kompliciraš. Nabavi nekaj v SS, ST rangu kot si na koncu že sam napisal in boš videl na lastne oči. Univerzalnega nasveta pač ni, saj 1000 motorjev in 1000 voznikov pomeni tudi 1000 mnenj. Če ti pa po sredi preveč pobira gumo pa pomeni, da preveč nažigavaš od semaforja do semaforja in se pač malo umiri :boobies: hehe :P . Sicer pa so meni Roadsmart kompleti na FZ1 odlično delovali, rang od 6000km pa do malo več kot 10000km, prav tako pa Sportsmart izgleda da bo zdržala kar OK kilometrino. Prav tako kot ti se precej voziva v dvoje s kovčki... Z lahkoto pa se tudi brusijo tačke/kolena in guma je vseskozi lepo enakomerno zvožena do roba (tako 190/50-17 kot 190/55-17)

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je morda kdo kdaj pomislil, da gume oddrsujejo zaradi nepazljivosti na gasu (zlasti ON/OFF sredi ovinka)? Zase sem namreč prepričan, da sem še vedno bil krivec sam, ko je guma zdrsnila, in niti slučajno ne guma.

Je pa res, da Roadsmart na 90% izrabljena drži neprimerno slabše kot poprej, a na mojem motorju (FZ1 s 150PS) ne povzroča nikakršnih težav - menjam jo ko je čas za to, torej malce prej kot druge. Sem zvozil kar nekaj kompletov v svojem življenju (tudi Tourance EXP, Road Attack, Pirelli Diablo Strada, QRR, Roadsmart, sedaj imam Sportsmart ker me zanima primerjava z Roadsmart) in še nobena guma ni bila kriva za "čudno" oddrsavanje. Ali sem slabo ocenil kvaliteto asfalta ali pa še bil neuk z uporabo gasa.

In Dami34 menim da krepko preveč kompliciraš. Nabavi nekaj v SS, ST rangu kot si na koncu že sam napisal in boš videl na lastne oči. Univerzalnega nasveta pač ni, saj 1000 motorjev in 1000 voznikov pomeni tudi 1000 mnenj. Če ti pa po sredi preveč pobira gumo pa pomeni, da preveč nažigavaš od semaforja do semaforja in se pač malo umiri :boobies: hehe :P . Sicer pa so meni Roadsmart kompleti na FZ1 odlično delovali, rang od 6000km pa do malo več kot 10000km, prav tako pa Sportsmart izgleda da bo zdržala kar OK kilometrino. Prav tako kot ti se precej voziva v dvoje s kovčki... Z lahkoto pa se tudi brusijo tačke/kolena in guma je vseskozi lepo enakomerno zvožena do roba (tako 190/50-17 kot 190/55-17)

ajd

Hvala, končno sem se dokopal do odgovora, se pravi tudi na močnejši mašini se da vozit roadsmart, čeprav sedaj voziš sportsmart. Drugače sem se pa pritoževal (par postov nazaj) nad zdrsi prednje gume roadsmart predvsem ko je ta že izrabljena v trikotnik in predvsem pri prehodih na drugačen tip ali hladnejši asfalt in to tudi pri počasni vožnji...se pravi da nažiganja od semaforja (bdw v Ajdovščini imamo samo 1 semafortrance_25_naughty.gif) do semaforja ni krivo. Za pobiranje sredine je itak krivo predvsem vožnja v dvoje in dodatna teža kovčki etc.. pa kašen kos AC pri veliki hitrosti tudi pripomore do obrabe. Še eno vprašanje: kaj smatraš da boš s sportsmart dosegel "skoraj" isto kilometrino kot roadsmart? (jurja gora al dol)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala, končno sem se dokopal do odgovora, se pravi tudi na močnejši mašini se da vozit roadsmart, čeprav sedaj voziš sportsmart. Drugače sem se pa pritoževal (par postov nazaj) nad zdrsi prednje gume roadsmart predvsem ko je ta že izrabljena v trikotnik in predvsem pri prehodih na drugačen tip ali hladnejši asfalt in to tudi pri počasni vožnji...se pravi da nažiganja od semaforja (bdw v Ajdovščini imamo samo 1 semafortrance_25_naughty.gif) do semaforja ni krivo. Za pobiranje sredine je itak krivo predvsem vožnja v dvoje in dodatna teža kovčki etc.. pa kašen kos AC pri veliki hitrosti tudi pripomore do obrabe. Še eno vprašanje: kaj smatraš da boš s sportsmart dosegel "skoraj" isto kilometrino kot roadsmart? (jurja gora al dol)

Kar se zdrsov tiče ni letelo nate, sem pisal popolnoma splošno. Kar si napisal glede izrabljenega Roadsmarta se dogaja tudi meni, je očitno normalno, škoda a tako pač je. Sicer pa nov Roadsmart ne FZ1 deluje odlično, lahko tudi brusiš, lahko odpiraš v prvi preestavi na polno...nobenega zdrsa. Sicer pa z Roadsmart sem naredil (dimenzije 190/55-17) zgolj 6000km, prejšnjo, s katero sva bila pa turistično tudi v Maroku pa 10000km - torej je ta kilometrina precej subjektiven podatek.

Glede kilometrine še nič ne vem, imam 2000km za sabo, 1400km od tega Dolomitov v dvoje s kovčkom, preostalih 400km v dvoje, 200km max paljenja :), od vsega kakšnih 400km AC (150km/h +) pa so obe še skorajda novi, tako da menim, da bo kilometrina skorajda enaka - nabavi in probaj, druge tak ni, pa si pišema kmalu :) Pa pumpaj 2,5 sprednjo in 3,0 ali 3,1 zadnjo ko sta 2 gor pa bo 100% manjša obraba, držalo bo pa idealno!

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iščem gumo ki bo imela soroden, lahko tudi malce slabši oprijem , vzdržljivost pa večjo. Vsaj po sredini. in to dimenzija gume 190/50/17 in približno 140 konjev. Vožnja lagano sportski.

1000ccm, 150hp, Michelin PP (navadna ali 2CT),zdrsnila nikdar,obcutek fajn....vsaj meni....cca 7-8k do indikatorjev na sredini, vcasih nalozen, dosti AC,

sem pussy zgleda....tudi vredu....

PS.: Sedaj spet caka novi komplet PP2CT v garazi.......jbga meni pac pase.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je morda kdo kdaj pomislil, da gume oddrsujejo zaradi nepazljivosti na gasu (zlasti ON/OFF sredi ovinka)? Zase sem namreč prepričan, da sem še vedno bil krivec sam, ko je guma zdrsnila, in niti slučajno ne guma.

Itak zdrsuje zaradi tega.Vendar je tle en zelo pomemben faktor in sicer kdaj katera spusti.In tle je med njimi velika razlika!Ce pustima kako gre kaksno gumo obdrzati v meji oziroma kako te opozarja ali kaze znake kontroliranega popuscanja in ne kot trenutni zdrs,ki ga nudi drek na mojem mopiju,ki mi nabija bitje srca saj nikoli nimam jz kontrole nad zdrsom kot jo imam pri supercorsi.Se pa obnese pri extremno nizkih tlakih...

In tle naj bi bila Gp 211 na nivoju supercorse,kar pa nikakor ni!Vi pa sam se naprej sanjajte kake gume vozite....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo....

Mene pa zanima, kaj storiti v primeru, da se med vožnjo predre pmevmatika...torej ostaneš na tleh? Kako se čuti pri vožnji...s tem mislim, da nisi naenkrat neprijetno presenečen, da te ne vrže s ceste ipd... Pri avtomobilu vem kaj in kako, pri motorju pa teh izkušenj nimam(razen moped).

Kako rešujete motoristi situacijo...torej kako do vulkanizerja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj guma ne spusti v trenutku, ko dobi tujek vase. Počasi spušča, tako, da opaziš drugačno obnašanje gume. Motor postane mehek, ne drži dobro smeri in se ziblje. Če se ti zgodi kaj takega, se ustavi na prvi črpalki in nabavi sprej za krpanje gum. Noter ga našpricaš po navodilih in gasa naprej. Seveda se pa čimprej oglasi pri vulkanizerju, da dokončno urediš problem :grim . Po Murphy-ju se ti taka stvar zgodi v soboto popoldne ali pa v nedeljo. Takrat pa imajo vsi vulkanizerji odprte delavnice, da lahko zrihtajo okvaro :lol1: , čakajo na ravno take, ki jim spustijo gume.

LP Robert

P.S.: to s predrto gumo se je zgodilo možaku z BMW-jem v Turnju pri Karlovcu ravno v soboto popoldne, ko sva s kolegom počivala na črpalki. Kupil je sprej, nato smo gumo napolnili, da je lahko nadaljeval do Ljubljane. V nasprotnem primeru bi zelo verjetno obtičal kje na poti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res ne vem al sem pussy al pa se ne peljem dovolj hitro. Opažam, da ima kr nekaj folka težave z SS gumami. Moje skromno mnenje je, da tisti, ki ima težave z SS gumo na cesti, se naj zaradi lastne varnosti prestavi na dirkališče, ker na cesto enostavno ne sodi.

Se popolnoma strinjam.

Itak zdrsuje zaradi tega.Vendar je tle en zelo pomemben faktor in sicer kdaj katera spusti.In tle je med njimi velika razlika!Ce pustima kako gre kaksno gumo obdrzati v meji oziroma kako te opozarja ali kaze znake kontroliranega popuscanja in ne kot trenutni zdrs,ki ga nudi drek na mojem mopiju,ki mi nabija bitje srca saj nikoli nimam jz kontrole nad zdrsom kot jo imam pri supercorsi.Se pa obnese pri extremno nizkih tlakih...

In tle naj bi bila Gp 211 na nivoju supercorse,kar pa nikakor ni!Vi pa sam se naprej sanjajte kake gume vozite....

GP D 211 naj bi bil na nivoju Supercorse SC in ji več kot odlično parira, GP D211 Racer pa ni niti slučajno na nivoju Supercorse SC, mogoče bi se jo dalo primerjati s Supercorso SP. Nasploh je Dunlop vs. Pirelli razlika ravno v tem, da je Dunlop bolj ostra in precizna, tako tudi oddrsne, med tem, ko je vožnja s Pirellijem mehkejša in postopnejša, kar je predvsem fino ker lahko doziraš oddrsavanje, se je pa treba navadit. Kaj komu paše je pa zelo različno. IMHO

Živjo....

Mene pa zanima, kaj storiti v primeru, da se med vožnjo predre pmevmatika...torej ostaneš na tleh? Kako se čuti pri vožnji...s tem mislim, da nisi naenkrat neprijetno presenečen, da te ne vrže s ceste ipd... Pri avtomobilu vem kaj in kako, pri motorju pa teh izkušenj nimam(razen moped).

Kako rešujete motoristi situacijo...torej kako do vulkanizerja?

Prazna prednja guma se je vsaj pri meni čutila, ko sem šla v ovinek, je motor potegnilo noter in hotelo poklopit balanco, definitivno opaziš, da nekaj ne špila. Ko je prazna zadnja, ti jo začne pri malem gasu in malem nagibu odnašati. On the spot solution: http://www.louis.de/...tnr_gr=10032077

Imam vedno pod zicem, odkar smo enkrat v nedeljo pred Pagom iskali vulkanizerja, in enkrat v Reziji ugotavljali, da je BMW fajn če nič zaradi drugega, ker imajo tole zadevco med serijsko opremo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem še imel BMW R65LS, se mi je v okolici Kranja predrla sprednja guma. Nedelja popoldan, brez spraya, nič... Kaj zdaj -ni druge, kot spraviti motor do prve hiše, pa s prikolico nazaj ponj. Vsaj tako sem mislil. Malo porivam, pa si rečem -klinc, guma je itak predrta, bo treba menjati, se bom pač počasi peljal do hiš. Speljem, butast občutek trde balance, šlo je pa. Tam do 30-40 je bila jeba, ampak bolj ko sem višal hitrost, boljše je šlo. Nad 60 pa brez problema... Sem se pripeljal domov (cca 180 km) s tako gumo. Vmes sem poskusil na bencinski napolniti z zrakom, pa je sproti šlo ven... Aja, guma je bila Michelinka 90/90 -18. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa je zgledala feltna po 180km s prazno gumo?

Brez praske. Saj sem napisal, da je bila guma 90/90. Tudi na mestu ni bila na tleh. Je guma sama po sebi bila toliko trda, da ni sedel na feltno. Če bi meni kdo kaj takega rekel, tudi ne bi verjel. Ampak je res.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej...iščem gumo 200/50 ZR17 za 12-ko. Pa ne rabi bit super duper racing zmes, ker bom naredil tudi precej avtoceste in vožnje, šiht-šola-domov in podobno. Ima kdo kakšne predloge, nasvete za nakup (čimboljše razmerje kvaliteta/vzdržljivost/cena)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koga zanima Metzeler M5 (190,50,17) kupljena 14 dni nazaj, nemontirana, z orignal nalepko z računom, ugodna cena. Več na Pm.

Sem mislu da bo treba samo zadnjo menjat, zdej je pa tud prva že mal boga, pa bom drug segment gum vzel in imam tole doma.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..sicer to ne sodi v to rubriko, pa vendar:

..jest pa šenkam prednjo rabljeno M5 s še nekaj profila - po sredini je še veliko profila..največ jo manjka tam od 30-45 stopinj..(zdržala bo še eno zadnjo)...da mi jo ne bo treba več prestavljati iz enega kota v drugega...

..prov zaprov jo ne šenkam...če ti bo všeč spijeva en radler na tvoje stroške, da ne bo čisto zastonj .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

serbus, imam sicer eno vprašanje...vozim 650ccm 50kojev pegaso strado in morem menjat zadnjo gumo, trenutno mam gor RoadSmart (160/60/R17), ker je bla to moja prva guma na motorju in nimam nobenih izkušenj z drugimi gumami me zanima kaj bi vi predlagali...osebno sem zadovoljen z gumo, sprednjo kdaj hoče odnesit iz ovinka, tudi zadnja gre kdaj po svoje(kar sem prej bral o tem da se dogaja to na teh gumah), ampak zdej se mi gre za zadnjo..naredil sem 11k km (ja guma bo spustila če nardim še 200km) in je nujno potrebna zamenjave...bral sem da ta guma naj nebi mela tolko oprijem ampak ima dobro kilometrino, mogoče bi vzel gumo ki ima malo manj kilometrine ampak se vozi bolje (kake 8k km bo dovol:) )...

tak da predloge;)

aja pa še to..nazadje sem menjal gumo pri Širniku, ker je najcenej...je kje kak vulkanizer ki je pocen in zrihta dobro/hitro v okolici Celja, kajti do širnika ne vem če bo zdržala:)

hvala..lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je kje kak vulkanizer ki je pocen in zrihta dobro/hitro v okolici Celja, kajti do širnika ne vem če bo zdržala:)

f1 bistrica pri sotli... malenkost cenejši kot širnik + cenejša montaža.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!