Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Jaz dam ugodno BT-023 dimenzije 160/60 zr 17, enakomerno obrabljena, dobra še za kakšnih 4k kilometrov :D

Če te zanima (ali kogarkoli druzga) mi piši na PM :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kdo zasledil še kakšno ugodno ceno za zadnjo 190/55/17 Dunlop GP N-TEC...razen pri g.Š. v Radljah ob Dravi za 215EUR.?

Popravljeno . Popravil Prix
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

f1 bistrica pri sotli... malenkost cenejši kot širnik + cenejša montaža.

Je kdo zasledil še kakšno ugodno ceno za zadnjo 190/55/17 Dunlop GP N-TEC...razen pri g.Š. v Radljah ob Dravi za 215EUR.?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Conti Road Attack 2 trance_39_thumbdown.gif

Po 5k so se mi začel dvigovat trikotniki spredej in se je peljalo kot v ratraku. Kasnej pa še podobn pojav na zadnji gumi...

Mal mi jih je sicer z drugačno vožnjo ratal zglihat, ampak sm res komej čakou da prebašem na RoadSmart.

Zdej pa kr fejst zadovoln, guma po 5k ko nova... tongue.gif

Kako to misliš, da so se dvigovali trikotniki? To mi ni glih jasno zdaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako to misliš, da so se dvigovali trikotniki? To mi ni glih jasno zdaj.

verjetno misli tisti dokaj pogost pojav na dunlop gumah, ko začne gumo čudno trgat pri profilu, prednji del kanala pobira, zadnji del pa zaviha nazaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

verjetno misli tisti dokaj pogost pojav na dunlop gumah, ko začne gumo čudno trgat pri profilu, prednji del kanala pobira, zadnji del pa zaviha nazaj

Samo on to govori o Conti Road Attack 2

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo on to govori o Conti Road Attack 2

Srednji sloj se ne pobira enako kot zunanji sloj, trikotniki od dezena pa so tocno tako nastimani, da po dolocenem casu ven pogledajo trikotniki. Sicer nic groznega, zna pa micken trest.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

Jaz sem pa učeraj opazil da mam v zadnji pnevmatiki en košček zajle. Že prejšn teden mi je blo čudno ko sem mogu dopumpat gumo. Pa učer spet. Pol sem ga pa zagledu :/

Guma ma 2-3k km. Skoraj nova.

Sicer če jo napumpam je dobra za en dan, sam me skrbi da mi kar enkrat spusti sredi ničesar.

Kaj lahko naredim? A se to kaj flika? Je varno? Al raje kar novo gumo? Dratek od zajle je čisto tenak.

lp, Matjaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

Jaz sem pa učeraj opazil da mam v zadnji pnevmatiki en košček zajle. Že prejšn teden mi je blo čudno ko sem mogu dopumpat gumo. Pa učer spet. Pol sem ga pa zagledu :/

Guma ma 2-3k km. Skoraj nova.

Sicer če jo napumpam je dobra za en dan, sam me skrbi da mi kar enkrat spusti sredi ničesar.

Kaj lahko naredim? A se to kaj flika? Je varno? Al raje kar novo gumo? Dratek od zajle je čisto tenak.

lp, Matjaž

Pelji k vulkanizerju, naj ti zaflika. Obstajajo tudi take "flike", ko ti sname gumo in iz notranje strani vstavi injekcijo, in je potem še na notranji strani flika preko luknje in nimaš kaj skrbeti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pelji k vulkanizerju, naj ti zaflika. Obstajajo tudi take "flike", ko ti sname gumo in iz notranje strani vstavi injekcijo, in je potem še na notranji strani flika preko luknje in nimaš kaj skrbeti.

mhm, pri Sitarju v Kamniku to nardijo, je mel kolega isti problem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Srednji sloj se ne pobira enako kot zunanji sloj, trikotniki od dezena pa so tocno tako nastimani, da po dolocenem casu ven pogledajo trikotniki. Sicer nic groznega, zna pa micken trest.

Je blo kr mal švica, da sm končno najdu tele fotke.

Tresl niti ni tolk, je blo pa zlo neprijetno padanje v ovink in sama vožnja skozenj.

En tak blesou občutk, ko da bi se cela oplast mal majala. Nekej med plavanjem in vožnjo po tlakovcih recimo.

No potem so se pa še na zadnji začele delat konkretne štenge (zadnja slika) in ni blo druge kot gume menjat.

Zdej na Roadsmart no problem. Fejst zadovoln trance_27_notworthy.gif.

post-25959-0-97827800-1313833535_thumb.jpg

post-25959-0-65121000-1313833562_thumb.jpg

post-25959-0-19997100-1313833608_thumb.jpg

post-25959-0-44332500-1313834149_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je blo kr mal švica, da sm končno najdu tele fotke.

Tresl niti ni tolk, je blo pa zlo neprijetno padanje v ovink in sama vožnja skozenj.

En tak blesou občutk, ko da bi se cela oplast mal majala. Nekej med plavanjem in vožnjo po tlakovcih recimo.

No potem so se pa še na zadnji začele delat konkretne štenge (zadnja slika) in ni blo druge kot gume menjat.

Zdej na Roadsmart no problem. Fejst zadovoln trance_27_notworthy.gif.

Super....hvala za info...se bom izognil contijem. Pol pa spet ostaja vprašanje...Pirelli Angel ST, Dunlop Roadmsart ali Metzler Z6 Interact (če jo še kje dobim). Z8 je tudi opcija, ampak je malo dražja se mi zdi. A ma slučajno kdo izkušnje z Avon Storm 2?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pha... te "morske pse" so do sedaj delale meni popolnoma use gume, ki so imele kolkoroliko "prečnega" profila kar sm jih vozu.. nobena ni tresla!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...dejte no komplicirat fantje...

...to je čisto normalen pojav. Če je dezen - utor profila na gumi, ki se vrti v eno smer in guma na eni strani tega utora nima več kompaktne opore kot polna guma je jasno da se tam rob gume uklanja v prazen prostor in tam nastaja tisti zob...na drugi strani pa rob gume naenkrat zagrabi na polno in zliže ta rob.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...dejte no komplicirat fantje...

...to je čisto normalen pojav. Če je dezen - utor profila na gumi, ki se vrti v eno smer in guma na eni strani tega utora nima več kompaktne opore kot polna guma je jasno da se tam rob gume uklanja v prazen prostor in tam nastaja tisti zob...na drugi strani pa rob gume naenkrat zagrabi na polno in zliže ta rob.

Zgolj podajamo svoje izkušnje in mnenje. Na slikah pojav sicer ni tako močno razviden, a če se zapelješ z dlanjo čez gumo ti je hitro jasno kje je problem.

Že mogoče da je to normaln samo zame to pač ni. Glede na to da sem še precej frišn šofer hočem da guma prime 200%. Se pa jasno da pelat tut s 95% al pa še slabšo gumo, ampak tiste cajte sm jest že mal prerasu. Tut sklumpan avto zarad slabih gum mi je dal lekcijo. headbang.gif

Pri telih klinih je pa tako da kjer je normalna fleha prime fajn. Potem pride na trikotnik je pa odvisno kako je ali pa ni požrt. Če je požrt potem guma res samo malenkost popusti, ker ima luft spodaj.

Pri naslednjem trikotniku je pa trikotnik zvihan ven. Tam gumo privzdigne in grip spusti. Sred ovinka to pomen da ne drži dobro smeri, prednji konec sili ven iz ovinka in sploh je filing ko bi se po luknjah pelou.

Jasno gumo zvrača tut po vertikalni osi, ker trikotniki niso v isti ravnini kot ostala fleha. Problem se meni zdi da je najbolj pri samem držanju gume, ker ni enakomerno ampak stalno niha (100-95-100-70 (privzdig)-100-95-100-70 (privzdig)- ... ).

Da ne pozabim oment kako špasno je (lahko) v dežju. Se sicer da ampak bi se tistkrat rajš z vlakom pelou...

Je pa to seveda moja izkušnja in če sem s tem pomagal vsaj enemu "sotrpinu" je moja vest čista in srce pomirjeno. wub.gif

Popravljeno . Popravil vonAxl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super....hvala za info...se bom izognil contijem. Pol pa spet ostaja vprašanje...Pirelli Angel ST, Dunlop Roadmsart ali Metzler Z6 Interact (če jo še kje dobim). Z8 je tudi opcija, ampak je malo dražja se mi zdi. A ma slučajno kdo izkušnje z Avon Storm 2?

Pirelli Angel ST = Metzeler Z6 Interact, samo dezen je drugacen. Vredu guma.

Roadsmartke so tko-tko. Eni jih obozujejo, eni jih videt ne moremo VEČ. (Da slučajno ne bo dvoma, JA, imel sem jih in NI FAKING VARIANTE, DA BI JIH SE KDAJ DAL GOR!)

Metzeler Z6 Interact je dobra gume, mogoce edinole miiiicken trda na za obcutek pa mogoce rabi enmal vec sile, da pade v ovinek.

Avon Storm je precej vredu, nobenega zdrsovanja, izraba je taka, kot mora bit, segreje se pa tud precej hitro. Nej slabu.

Z8 je naslednica Z6 in Z6 Interact, naj bi bila se boljsa. Bomo sprobali.

Kje menjat? Haha, sej ves. A moram posebej poudarjat?

Lp j

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...dejte no komplicirat fantje...

...to je čisto normalen pojav. Če je dezen - utor profila na gumi, ki se vrti v eno smer in guma na eni strani tega utora nima več kompaktne opore kot polna guma je jasno da se tam rob gume uklanja v prazen prostor in tam nastaja tisti zob...na drugi strani pa rob gume naenkrat zagrabi na polno in zliže ta rob.

se popolnoma strinjam s teboj - najprej sem se tudi jaz čudil, sedaj vidim da je to čisto normalno.

Take stopničke sem dobil dosedaj na gumah:

Metzeler tourance

bridgestone battle wing

continental conti trail attack

se pravi, na vsaki ki sem jo do sedaj imel :-)

V ovinkih sicer malce zaropota, ampak pelje se pa še vedno dobro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to bi naj bila posledica napačno nastavljenega vzmetenja.. pri tourerjih se to verjetno še toliko bolj pozna ker je življenska dobe gume daljša pa tudi vzmetenje je slabše kot na kakšnem špornem motociklu..

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se popolnoma strinjam s teboj - najprej sem se tudi jaz čudil, sedaj vidim da je to čisto normalno.

Take stopničke sem dobil dosedaj na gumah:

Metzeler tourance

bridgestone battle wing

continental conti trail attack

se pravi, na vsaki ki sem jo do sedaj imel :-)

V ovinkih sicer malce zaropota, ampak pelje se pa še vedno dobro.

Nejc, zakaj nikoli nisi probal Dunlop-a? Me prav zanima če se tudi pri endurance gumah čuti razlika kot pri cestnih.

to bi naj bila posledica napačno nastavljenega vzmetenja.. pri tourerjih se to verjetno še toliko bolj pozna ker je življenska dobe gume daljša pa tudi vzmetenje je slabše kot na kakšnem špornem motociklu..

Se pravi Morini Granpasso z Marzzochi spredaj in Ohlins zadaj je slabše kot pa nek športen japonski 600-tak kjer skoraj po pravilu vsak nekaj menja? ne vem no.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nejc, zakaj nikoli nisi probal Dunlop-a? Me prav zanima če se tudi pri endurance gumah čuti razlika kot pri cestnih.

Se pravi Morini Granpasso z Marzzochi spredaj in Ohlins zadaj je slabše kot pa nek športen japonski 600-tak kjer skoraj po pravilu vsak nekaj menja? ne vem no.

Marzzochi ali Ohlins oboje je lahko slabo nastavljeno ali ne?kaj ti pomagajo nvm kake firme če nimaš dobro nastavljeno.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Marzzochi ali Ohlins oboje je lahko slabo nastavljeno ali ne?kaj ti pomagajo nvm kake firme če nimaš dobro nastavljeno.

to pa potem ni problem materiala ampak problem uporabnika?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgolj podajamo svoje izkušnje in mnenje. Na slikah pojav sicer ni tako močno razviden, a če se zapelješ z dlanjo čez gumo ti je hitro jasno kje je problem...

Gume viha veliko voznikom, sploh če iz ovinka, kjer je navihan dezen odpiraš. Meni je to počelo na 3h različnih cestakih + parim kolegom, vsaj tako kot je na slikah vidno, in to na različnih gumah Conti, Dunlop, Bridgestone, Metzeler ... tako, da se moram strinjat da je to čisto navaden pojav. Mogoče probaj malo vzmetenje prenastavit, sploh če te odnaša iz ovinka. Pa ne doma, če nisi 100% v to kar delaš, pelji ga nekomu, ki to zna in bo naredil kot je treba.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če take stopničke dela guma pri avtu NEGLEDE na TIP gtume je VEDNO kriv sam AMORTIZER ( blažilec) pri motorju tega pojava sam še NIKOLI nisem imel,ker motor vedno prej prodam predno je potreba po novih blažilcih, največ Km sem naredil z V-maxom ca 65 K kil.prednje blažilce sem sam obnovil pri ca 40 K kil. zadnja dva sta bila nastavljiva in ko sem motor prodal še izpravna !:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je blo kr mal švica, da sm končno najdu tele fotke.

Tresl niti ni tolk, je blo pa zlo neprijetno padanje v ovink in sama vožnja skozenj.

En tak blesou občutk, ko da bi se cela oplast mal majala. Nekej med plavanjem in vožnjo po tlakovcih recimo.

No potem so se pa še na zadnji začele delat konkretne štenge (zadnja slika) in ni blo druge kot gume menjat.

Zdej na Roadsmart no problem. Fejst zadovoln

Tud jaz sem imel veliko večje zavihke od teh,že na gumi preden sem jo menjal, ampak mene niso motili. Guma je pa bila Dunlop qualifier2. Sedaj imam gor continental sport atack. Še bolj fejst zadovoljn :D

Popravljeno . Popravil honda2000
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!