Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Se pravi Morini Granpasso z Marzzochi spredaj in Ohlins zadaj je slabše kot pa nek športen japonski 600-tak kjer skoraj po pravilu vsak nekaj menja? ne vem no.

nevem kateri tourer ima zgoraj našteto vzetenje in tako kot je rekel Dejanx, tudi če imaš xy znamko vzmetenja to ne pomeni da to deluje dobro če ni pravilno nastavljeno..

izpostavil sem tourerje ker (večina) nima tako kvalitetnega in polno nastavljivega vzmetenja kot ss motorji - razumljivo saj je prioriteta motorja udobje in ne čas na pisti.

Objavljeno

nevem kateri tourer ima zgoraj našteto vzetenje in tako kot je rekel Dejanx, tudi če imaš xy znamko vzmetenja to ne pomeni da to deluje dobro če ni pravilno nastavljeno..

izpostavil sem tourerje ker (večina) nima tako kvalitetnega in polno nastavljivega vzmetenja kot ss motorji - razumljivo saj je prioriteta motorja udobje in ne čas na pisti.

bmw gs, triumph tiger, bemelli trek, moto morini granpaso (omenjeni), multistrada 1200..to majo vsi vrhunsko vzmetenje..eni celo preveč..

Objavljeno

Zgolj podajamo svoje izkušnje in mnenje. Na slikah pojav sicer ni tako močno razviden, a če se zapelješ z dlanjo čez gumo ti je hitro jasno kje je problem.

Že mogoče da je to normaln samo zame to pač ni. Glede na to da sem še precej frišn šofer hočem da guma prime 200%. Se pa jasno da pelat tut s 95% al pa še slabšo gumo, ampak tiste cajte sm jest že mal prerasu. Tut sklumpan avto zarad slabih gum mi je dal lekcijo. headbang.gif

Pri telih klinih je pa tako da kjer je normalna fleha prime fajn. Potem pride na trikotnik je pa odvisno kako je ali pa ni požrt. Če je požrt potem guma res samo malenkost popusti, ker ima luft spodaj.

Pri naslednjem trikotniku je pa trikotnik zvihan ven. Tam gumo privzdigne in grip spusti. Sred ovinka to pomen da ne drži dobro smeri, prednji konec sili ven iz ovinka in sploh je filing ko bi se po luknjah pelou.

Jasno gumo zvrača tut po vertikalni osi, ker trikotniki niso v isti ravnini kot ostala fleha. Problem se meni zdi da je najbolj pri samem držanju gume, ker ni enakomerno ampak stalno niha (100-95-100-70 (privzdig)-100-95-100-70 (privzdig)- ... ).

Da ne pozabim oment kako špasno je (lahko) v dežju. Se sicer da ampak bi se tistkrat rajš z vlakom pelou...

Je pa to seveda moja izkušnja in če sem s tem pomagal vsaj enemu "sotrpinu" je moja vest čista in srce pomirjeno. wub.gif

po moje preveč teoretiziraš, sam praviš, da si še frišn. če ti vse to o čemer govoriš čutiš, pol ti vsa čast in maš potencial za testnega voznika. sam sem to imel na vseh gumah, čutil nisem nobenih razlik, tudi v gripu na trikotnikih (če te prav razumem). če pa ti to tako čutiš, in ti daje veliko nezaupanje, potem pa probaj z nastavitvami oz. drugimi gumami.

Objavljeno

Načeloma je to problem nastavitve dušenja povratnega hoda - rebounda po domače. Ponavadi preveč, guma ne sledi cesti lepo, ker je našponano dušenje ne spusti dovolj na hitro nazaj na cesto in potem vbistvu ves čas poskakuje po cesti. Ko na cesto nabaše zareza v profilu, jo lepo naviha.

Še to; izkušnje z Pirelli Diablo Rosso Corsa iz druge roke (predvsem zate Demon :P ); pilot ki je prej vedno vozil supercorse je nataknil tele radirke gor. Zaenkrat so OK, po kolenu itak ni vprašanja. So malce bolj stabilne v ovinku, ker je sprednja višja in gre malo ( res malo ) težje v ovinke, če motor pustiš enak kot prej. Gripa je dovolj tudi na motorju, ki te poskuša večino časa ubit.

Ker supercorse stanejo 240 € par in tele Rosso Corsa 275, se bojo pač morale izkazati z nekaj večjo kilometrino, če hočejo upravičit nakup. Poročam, ko se znucajo.

Objavljeno

Načeloma je to problem nastavitve dušenja povratnega hoda - rebounda po domače. Ponavadi preveč, guma ne sledi cesti lepo, ker je našponano dušenje ne spusti dovolj na hitro nazaj na cesto in potem vbistvu ves čas poskakuje po cesti. Ko na cesto nabaše zareza v profilu, jo lepo naviha.

Še to; izkušnje z Pirelli Diablo Rosso Corsa iz druge roke (predvsem zate Demon :P ); pilot ki je prej vedno vozil supercorse je nataknil tele radirke gor. Zaenkrat so OK, po kolenu itak ni vprašanja. So malce bolj stabilne v ovinku, ker je sprednja višja in gre malo ( res malo ) težje v ovinke, če motor pustiš enak kot prej. Gripa je dovolj tudi na motorju, ki te poskuša večino časa ubit.

Ker supercorse stanejo 240 € par in tele Rosso Corsa 275, se bojo pač morale izkazati z nekaj večjo kilometrino, če hočejo upravičit nakup. Poročam, ko se znucajo.

O, hvala za info. Saj nekaj takega sem pričakoval. Sem pa zdaj kupil zaenkrat samo zadnjo novo, kar Pirelli Diablo Supercorca PRO, torej cestno varianto, ker prednja K3 je bila še skoraj kot nova. Ko pa bom zvozil ta komplet, pa bom poskusil Dablo Rosso Corsa. Saj zgubit nimam kaj. Je v cenovnem razredu track day gum, če pa mi ponudi kakih 1000 km več, pa bo odlično! :worship:

Objavljeno

Dons grem zamenjat gume .. Sport Attack mi je zdržala 10000 km, od tega 4500 potovanja preko Bosne, Srbije, Bolgarije in Romunije ... spet bodo gor Sport Attack ;)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Dons grem zamenjat gume .. Sport Attack mi je zdržala 10000 km, od tega 4500 potovanja preko Bosne, Srbije, Bolgarije in Romunije ... spet bodo gor Sport Attack ;)

Povej kje jih nabavljaš, ker meni samo 5000-6000 km zdržijo? :surrender:

lp

Objavljeno

Povej kje jih nabavljaš, ker meni samo 5000-6000 km zdržijo? :surrender:

lp

če ti bo kaj pomagalo, jih zadnjih par let pri Primcu ... ampak, mislim, da ni od tega odvisno, kje jih kupiš in/ali zamenjaš ;)

Objavljeno

Dons grem zamenjat gume .. Sport Attack mi je zdržala 10000 km, od tega 4500 potovanja preko Bosne, Srbije, Bolgarije in Romunije ... spet bodo gor Sport Attack ;)

Zdaj ko imas drekpumpo...ko bos imel lakserco bos mogu tud drugacne gume kupovat :P

Objavljeno

Zdaj ko imas drekpumpo...ko bos imel lakserco bos mogu tud drugacne gume kupovat :P

nepanaum ... bom meu tut na novi sport attack ... bom poročal, kok bodo zdržale ... ker je mela yamaha servis na 10000 sem pač takrat menjal ... kwak ma pa na 6000, tko da bom verjetn res prej menjal, ker se mi ga ne da 2x na servis vozt :P :P

Objavljeno

nepanaum ... bom meu tut na novi sport attack ... bom poročal, kok bodo zdržale ... ker je mela yamaha servis na 10000 sem pač takrat menjal ... kwak ma pa na 6000, tko da bom verjetn res prej menjal, ker se mi ga ne da 2x na servis vozt :P :P

Kwak ma na 6000 servis, sam ne olja...vsaj moj ne..olje vsak drugi servis, enkat vmes ga pa v glavnem bolj gledajo na servisu. trance_25_naughty.gif

Objavljeno

Če mogoče zanima koga METZELER M5 Interact (zadnja NOVA z nalepko 190/50 - R17 in prva rabljena z cca 4kkm 120/70- R 17) obedve letnik 2010, sredi leta. Kupljene letos z računom! PM za več info

Prodajam zaradi nakupa drugega segmenta gum.

LP

Objavljeno

Načeloma je to problem nastavitve dušenja povratnega hoda - rebounda po domače. Ponavadi preveč, guma ne sledi cesti lepo, ker je našponano dušenje ne spusti dovolj na hitro nazaj na cesto in potem vbistvu ves čas poskakuje po cesti. Ko na cesto nabaše zareza v profilu, jo lepo naviha.

ko je "našponano" ne poskakuje po cesti...

Objavljeno

ko je "našponano" ne poskakuje po cesti...

Žal ima MihaJ prav, poskakuje. Vsaj meni. Mogoče tega na cesti ne občutiš, ampak recimo na zaviranju na nagrbančeni podlagi se pa na pisti to kr fajn čuti, in če takrat odtegnem rebound zadeva pomaga (pol mam sicer občutek da eno malenkost prej začne guma pri pospeševanju drset, ampak ok)

Objavljeno

Kwak ma na 6000 servis, sam ne olja...vsaj moj ne..olje vsak drugi servis, enkat vmes ga pa v glavnem bolj gledajo na servisu. trance_25_naughty.gif

On bo kupo tapravo bestijo.Ne dojencka :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

ko je "našponano" ne poskakuje po cesti...

No, to je moje pol-laično mnenje, nekaj sem o tem bral, nekaj sem sam preizkusil, nekaj pa dognal iz gledanja v grafe o dušenem nihanju. Če pa razlaga ni pravilna, se z veseljem pustim podučit.

Objavljeno

No, to je moje pol-laično mnenje, nekaj sem o tem bral, nekaj sem sam preizkusil, nekaj pa dognal iz gledanja v grafe o dušenem nihanju. Če pa razlaga ni pravilna, se z veseljem pustim podučit.

seveda imaš prav, logična laična razlaga je da se ob zaporednih neravninah pri "našpananem" reboundu amortizer ne uspe vračati dovolj hitro kar pomeni da ostane stisnjen skupaj in ko priletiš na naslednjo neravnino več ni dušenja ki bi lahko udarec oblažilo in te pošteno :boobies: "nabija"

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

moje tolmačenje poskakovanja je bilo napačno, se opravičujem.

Objavljeno

moje tolmačenje poskakovanja je bilo napačno, se opravičujem.

ti si verjetno imel v mislih t.i. plavanje, ko je amortizer uničen oz. brez polnila (olja,... ) in ne duši blaženja vzmeti

Objavljeno

Če kdo rabi mam za prodat Conti Race Attack slick 2x voženo na Marofu...50€

Objavljeno

pozdravljeni na svoji hondi transalp moram menjati obe gumi kaj bi mi priporočali iščem bolj cestno varijanto saj se v glavnem vozim po alsfaltu in pa cenovno ugodno

lp

Objavljeno

pozdravljeni na svoji hondi transalp moram menjati obe gumi kaj bi mi priporočali iščem bolj cestno varijanto saj se v glavnem vozim po alsfaltu in pa cenovno ugodno

lp

jaz bi dal gor michelin anakee, za asfalt zelo dobre kot tudi na neasfaltni podlagi in dobre v dežju.cene niso pretirane.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

kak pa so kaj Metzeler Tourance EXP gume

lp

Objavljeno

kak pa so kaj Metzeler Tourance EXP gume

lp

jest bi vuel dunlop..ampak jest sm pristranski ;)

Objavljeno (popravljeno)

Brat prodaja Dunlop SportSmart 180/55/17 DOT 3710, vožena kakih 100km, torej guma je NOVA. Dal jo je na motor in na drugi furi razbil motor v totalko. Nova je bila 138€ pri Širniku, prodaja jo za 110€, PM :)

LP

post-9881-0-11395500-1314735602_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil AJ

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!