m@dness Objavljeno Avgust 21, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2011 Se pravi Morini Granpasso z Marzzochi spredaj in Ohlins zadaj je slabše kot pa nek športen japonski 600-tak kjer skoraj po pravilu vsak nekaj menja? ne vem no. nevem kateri tourer ima zgoraj našteto vzetenje in tako kot je rekel Dejanx, tudi če imaš xy znamko vzmetenja to ne pomeni da to deluje dobro če ni pravilno nastavljeno.. izpostavil sem tourerje ker (večina) nima tako kvalitetnega in polno nastavljivega vzmetenja kot ss motorji - razumljivo saj je prioriteta motorja udobje in ne čas na pisti. daneb 1
biker77 Objavljeno Avgust 21, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2011 nevem kateri tourer ima zgoraj našteto vzetenje in tako kot je rekel Dejanx, tudi če imaš xy znamko vzmetenja to ne pomeni da to deluje dobro če ni pravilno nastavljeno.. izpostavil sem tourerje ker (večina) nima tako kvalitetnega in polno nastavljivega vzmetenja kot ss motorji - razumljivo saj je prioriteta motorja udobje in ne čas na pisti. bmw gs, triumph tiger, bemelli trek, moto morini granpaso (omenjeni), multistrada 1200..to majo vsi vrhunsko vzmetenje..eni celo preveč..
siks Objavljeno Avgust 21, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2011 Zgolj podajamo svoje izkušnje in mnenje. Na slikah pojav sicer ni tako močno razviden, a če se zapelješ z dlanjo čez gumo ti je hitro jasno kje je problem. Že mogoče da je to normaln samo zame to pač ni. Glede na to da sem še precej frišn šofer hočem da guma prime 200%. Se pa jasno da pelat tut s 95% al pa še slabšo gumo, ampak tiste cajte sm jest že mal prerasu. Tut sklumpan avto zarad slabih gum mi je dal lekcijo. Pri telih klinih je pa tako da kjer je normalna fleha prime fajn. Potem pride na trikotnik je pa odvisno kako je ali pa ni požrt. Če je požrt potem guma res samo malenkost popusti, ker ima luft spodaj. Pri naslednjem trikotniku je pa trikotnik zvihan ven. Tam gumo privzdigne in grip spusti. Sred ovinka to pomen da ne drži dobro smeri, prednji konec sili ven iz ovinka in sploh je filing ko bi se po luknjah pelou. Jasno gumo zvrača tut po vertikalni osi, ker trikotniki niso v isti ravnini kot ostala fleha. Problem se meni zdi da je najbolj pri samem držanju gume, ker ni enakomerno ampak stalno niha (100-95-100-70 (privzdig)-100-95-100-70 (privzdig)- ... ). Da ne pozabim oment kako špasno je (lahko) v dežju. Se sicer da ampak bi se tistkrat rajš z vlakom pelou... Je pa to seveda moja izkušnja in če sem s tem pomagal vsaj enemu "sotrpinu" je moja vest čista in srce pomirjeno. po moje preveč teoretiziraš, sam praviš, da si še frišn. če ti vse to o čemer govoriš čutiš, pol ti vsa čast in maš potencial za testnega voznika. sam sem to imel na vseh gumah, čutil nisem nobenih razlik, tudi v gripu na trikotnikih (če te prav razumem). če pa ti to tako čutiš, in ti daje veliko nezaupanje, potem pa probaj z nastavitvami oz. drugimi gumami. Cartman, vonAxl, svobodnaptica01 in 2 others 4 1
MihaJ Objavljeno Avgust 21, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2011 Načeloma je to problem nastavitve dušenja povratnega hoda - rebounda po domače. Ponavadi preveč, guma ne sledi cesti lepo, ker je našponano dušenje ne spusti dovolj na hitro nazaj na cesto in potem vbistvu ves čas poskakuje po cesti. Ko na cesto nabaše zareza v profilu, jo lepo naviha. Še to; izkušnje z Pirelli Diablo Rosso Corsa iz druge roke (predvsem zate Demon ); pilot ki je prej vedno vozil supercorse je nataknil tele radirke gor. Zaenkrat so OK, po kolenu itak ni vprašanja. So malce bolj stabilne v ovinku, ker je sprednja višja in gre malo ( res malo ) težje v ovinke, če motor pustiš enak kot prej. Gripa je dovolj tudi na motorju, ki te poskuša večino časa ubit. Ker supercorse stanejo 240 € par in tele Rosso Corsa 275, se bojo pač morale izkazati z nekaj večjo kilometrino, če hočejo upravičit nakup. Poročam, ko se znucajo. svobodnaptica01, hilton, P182 in 2 others 3 2
Demon Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 Načeloma je to problem nastavitve dušenja povratnega hoda - rebounda po domače. Ponavadi preveč, guma ne sledi cesti lepo, ker je našponano dušenje ne spusti dovolj na hitro nazaj na cesto in potem vbistvu ves čas poskakuje po cesti. Ko na cesto nabaše zareza v profilu, jo lepo naviha. Še to; izkušnje z Pirelli Diablo Rosso Corsa iz druge roke (predvsem zate Demon ); pilot ki je prej vedno vozil supercorse je nataknil tele radirke gor. Zaenkrat so OK, po kolenu itak ni vprašanja. So malce bolj stabilne v ovinku, ker je sprednja višja in gre malo ( res malo ) težje v ovinke, če motor pustiš enak kot prej. Gripa je dovolj tudi na motorju, ki te poskuša večino časa ubit. Ker supercorse stanejo 240 € par in tele Rosso Corsa 275, se bojo pač morale izkazati z nekaj večjo kilometrino, če hočejo upravičit nakup. Poročam, ko se znucajo. O, hvala za info. Saj nekaj takega sem pričakoval. Sem pa zdaj kupil zaenkrat samo zadnjo novo, kar Pirelli Diablo Supercorca PRO, torej cestno varianto, ker prednja K3 je bila še skoraj kot nova. Ko pa bom zvozil ta komplet, pa bom poskusil Dablo Rosso Corsa. Saj zgubit nimam kaj. Je v cenovnem razredu track day gum, če pa mi ponudi kakih 1000 km več, pa bo odlično!
maus Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 Dons grem zamenjat gume .. Sport Attack mi je zdržala 10000 km, od tega 4500 potovanja preko Bosne, Srbije, Bolgarije in Romunije ... spet bodo gor Sport Attack gsx750f, krucymucy in malakai 3
TBoxer Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 Dons grem zamenjat gume .. Sport Attack mi je zdržala 10000 km, od tega 4500 potovanja preko Bosne, Srbije, Bolgarije in Romunije ... spet bodo gor Sport Attack Povej kje jih nabavljaš, ker meni samo 5000-6000 km zdržijo? :surrender: lp
maus Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 Povej kje jih nabavljaš, ker meni samo 5000-6000 km zdržijo? :surrender: lp če ti bo kaj pomagalo, jih zadnjih par let pri Primcu ... ampak, mislim, da ni od tega odvisno, kje jih kupiš in/ali zamenjaš rebel 1
sesir Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 Dons grem zamenjat gume .. Sport Attack mi je zdržala 10000 km, od tega 4500 potovanja preko Bosne, Srbije, Bolgarije in Romunije ... spet bodo gor Sport Attack Zdaj ko imas drekpumpo...ko bos imel lakserco bos mogu tud drugacne gume kupovat maus in kaya 1 1
maus Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 Zdaj ko imas drekpumpo...ko bos imel lakserco bos mogu tud drugacne gume kupovat nepanaum ... bom meu tut na novi sport attack ... bom poročal, kok bodo zdržale ... ker je mela yamaha servis na 10000 sem pač takrat menjal ... kwak ma pa na 6000, tko da bom verjetn res prej menjal, ker se mi ga ne da 2x na servis vozt :P gsx750f 1
DAMI34 Objavljeno Avgust 22, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2011 nepanaum ... bom meu tut na novi sport attack ... bom poročal, kok bodo zdržale ... ker je mela yamaha servis na 10000 sem pač takrat menjal ... kwak ma pa na 6000, tko da bom verjetn res prej menjal, ker se mi ga ne da 2x na servis vozt :P Kwak ma na 6000 servis, sam ne olja...vsaj moj ne..olje vsak drugi servis, enkat vmes ga pa v glavnem bolj gledajo na servisu.
Gizmo_ Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 Če mogoče zanima koga METZELER M5 Interact (zadnja NOVA z nalepko 190/50 - R17 in prva rabljena z cca 4kkm 120/70- R 17) obedve letnik 2010, sredi leta. Kupljene letos z računom! PM za več info Prodajam zaradi nakupa drugega segmenta gum. LP
DonKihot Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 Načeloma je to problem nastavitve dušenja povratnega hoda - rebounda po domače. Ponavadi preveč, guma ne sledi cesti lepo, ker je našponano dušenje ne spusti dovolj na hitro nazaj na cesto in potem vbistvu ves čas poskakuje po cesti. Ko na cesto nabaše zareza v profilu, jo lepo naviha. ko je "našponano" ne poskakuje po cesti...
svobodnaptica01 Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 ko je "našponano" ne poskakuje po cesti... Žal ima MihaJ prav, poskakuje. Vsaj meni. Mogoče tega na cesti ne občutiš, ampak recimo na zaviranju na nagrbančeni podlagi se pa na pisti to kr fajn čuti, in če takrat odtegnem rebound zadeva pomaga (pol mam sicer občutek da eno malenkost prej začne guma pri pospeševanju drset, ampak ok) suzuki in rdeci_vragec 1 1
sesir Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 Kwak ma na 6000 servis, sam ne olja...vsaj moj ne..olje vsak drugi servis, enkat vmes ga pa v glavnem bolj gledajo na servisu. On bo kupo tapravo bestijo.Ne dojencka daneb in maus 2
MihaJ Objavljeno Avgust 24, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2011 ko je "našponano" ne poskakuje po cesti... No, to je moje pol-laično mnenje, nekaj sem o tem bral, nekaj sem sam preizkusil, nekaj pa dognal iz gledanja v grafe o dušenem nihanju. Če pa razlaga ni pravilna, se z veseljem pustim podučit. DonKihot 1
m@dness Objavljeno Avgust 24, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2011 No, to je moje pol-laično mnenje, nekaj sem o tem bral, nekaj sem sam preizkusil, nekaj pa dognal iz gledanja v grafe o dušenem nihanju. Če pa razlaga ni pravilna, se z veseljem pustim podučit. seveda imaš prav, logična laična razlaga je da se ob zaporednih neravninah pri "našpananem" reboundu amortizer ne uspe vračati dovolj hitro kar pomeni da ostane stisnjen skupaj in ko priletiš na naslednjo neravnino več ni dušenja ki bi lahko udarec oblažilo in te pošteno "nabija" daneb in gsx750f 2
DonKihot Objavljeno Avgust 24, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2011 moje tolmačenje poskakovanja je bilo napačno, se opravičujem.
k0ci Objavljeno Avgust 25, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2011 moje tolmačenje poskakovanja je bilo napačno, se opravičujem. ti si verjetno imel v mislih t.i. plavanje, ko je amortizer uničen oz. brez polnila (olja,... ) in ne duši blaženja vzmeti
casper7 Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 Če kdo rabi mam za prodat Conti Race Attack slick 2x voženo na Marofu...50€
meganboj Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 pozdravljeni na svoji hondi transalp moram menjati obe gumi kaj bi mi priporočali iščem bolj cestno varijanto saj se v glavnem vozim po alsfaltu in pa cenovno ugodno lp
bobiboss Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 pozdravljeni na svoji hondi transalp moram menjati obe gumi kaj bi mi priporočali iščem bolj cestno varijanto saj se v glavnem vozim po alsfaltu in pa cenovno ugodno lp jaz bi dal gor michelin anakee, za asfalt zelo dobre kot tudi na neasfaltni podlagi in dobre v dežju.cene niso pretirane. DESIM, dotem in SCORPIONS 1 2
meganboj Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 kak pa so kaj Metzeler Tourance EXP gume lp
biker77 Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 kak pa so kaj Metzeler Tourance EXP gume lp jest bi vuel dunlop..ampak jest sm pristranski
AJ Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 (popravljeno) Brat prodaja Dunlop SportSmart 180/55/17 DOT 3710, vožena kakih 100km, torej guma je NOVA. Dal jo je na motor in na drugi furi razbil motor v totalko. Nova je bila 138€ pri Širniku, prodaja jo za 110€, PM LP Popravljeno Avgust 30, 2011. Popravil AJ rosse20 in malakai 1 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se