daneb Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 pozdravljeni na svoji hondi transalp moram menjati obe gumi kaj bi mi priporočali iščem bolj cestno varijanto saj se v glavnem vozim po alsfaltu in pa cenovno ugodno lp Mitas najcenejše in tudi dobro držijo. LP
Kuža Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 Na Bulldogu moram menjati obe gumi. Sedaj je gor Michelin pilot, ki se kar dobro obnese. Edino obraba se mi zdi dokaj velika, pa nisem ravno SS voznik, ampak se peljem bolj po turistično. Ali ima kdo kakšne izkušnje glede tega?
sesir Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 Na Bulldogu moram menjati obe gumi. Sedaj je gor Michelin pilot, ki se kar dobro obnese. Edino obraba se mi zdi dokaj velika, pa nisem ravno SS voznik, ampak se peljem bolj po turistično. Ali ima kdo kakšne izkušnje glede tega? michelin pilot ima dobro kilometrino! Kaj pa je zate velika poraba-kolk km? maus 1
Kuža Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 Okoli 8000 km. S prejšnjimi (DUNLOP) sem jih delal okoli 10000 km
biker77 Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 Okoli 8000 km. S prejšnjimi (DUNLOP) sem jih delal okoli 10000 km kaj pol razmišljaš..kupi dunlop
gizmOkak Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 (popravljeno) mene zanima kako bi se obnesle kake dobre touring gume na petardi... govorimo V2 1000cc cestne zasnove. Mille, tuono, multistrada, monster, VTR ipd. sem se en dan zagledal v neke italijane k so kafečkali: VTR sp2 in mille, ki so imeli montirane edn METZ Z8, drug pa dunlop ROAD SMART. Oba lepo zvožene do roba in kar lepo "zguljene" za cestno vožnjo... Se pravi zadeva drži? Si pa kar predstavljam imet kake K3 ali pa bt003 na V2 1000. To ti gre profil v nulo v 2000km po cesti js sm usak drug vikend pr vulkanizerju pol Popravljeno Avgust 31, 2011. Popravil gizmOkak
Bremzer Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 Okoli 8000 km. S prejšnjimi (DUNLOP) sem jih delal okoli 10000 km Enkrat Metzeler vedno Metzeler! Jaz vozim Metzeler in delam po 12K kil.z Metzeler Roadteck Z 6 ali Z 8 interackt, za športno vožnjo in manj kilometrov pa si kupi Sporteck M3. Neglej preveč na ceno namreč z Michelinko (bilaje gor original) sem naredil samo 6K kil. Z naslednjo Dunlopko SAMO 2.5K kil. in me noben več neprepriča,. da bi kupil kaj drugega ! gsx750f, m@dness, rdeci_vragec in 9 others 3 9
exclan Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 mene zanima kako bi se obnesle kake dobre touring gume na petardi... govorimo V2 1000cc cestne zasnove. Mille, tuono, multistrada, monster, VTR ipd. sem se en dan zagledal v neke italijane k so kafečkali: VTR sp2 in mille, ki so imeli montirane edn METZ Z8, drug pa dunlop ROAD SMART. Oba lepo zvožene do roba in kar lepo "zguljene" za cestno vožnjo... Se pravi zadeva drži? Si pa kar predstavljam imet kake K3 ali pa bt003 na V2 1000. To ti gre profil v nulo v 2000km po cesti js sm usak drug vikend pr vulkanizerju pol Iz prve roke na VTR SP2 BT003 type3 zdrži 4000k vendar brez nažiganja na ravninah je pa pri tej kilometrini brez profila po celotni površini . Jaz pa imam drug problem glede na to da je tukaj nekaj strokovnjakov na sprednji gumi se mi začne guma cufat med robom gume in sredino je možno kaj narobe z amortizerji ??
biker77 Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 mene zanima kako bi se obnesle kake dobre touring gume na petardi... govorimo V2 1000cc cestne zasnove. Mille, tuono, multistrada, monster, VTR ipd. sem se en dan zagledal v neke italijane k so kafečkali: VTR sp2 in mille, ki so imeli montirane edn METZ Z8, drug pa dunlop ROAD SMART. Oba lepo zvožene do roba in kar lepo "zguljene" za cestno vožnjo... Se pravi zadeva drži? Si pa kar predstavljam imet kake K3 ali pa bt003 na V2 1000. To ti gre profil v nulo v 2000km po cesti js sm usak drug vikend pr vulkanizerju pol brez problema..probaj..sporoči, kako drži pa poročaj.. jest mam montirane Sportsmart..o kilometrini ne morem poročat (še)..ampak prej ko jih jaz ponucam jih mogoče ducat v sloveniji..(na V2 1000ccm+)
Cartman Objavljeno September 1, 2011 Opozori Objavljeno September 1, 2011 mene zanima kako bi se obnesle kake dobre touring gume na petardi... govorimo V2 1000cc cestne zasnove. Mille, tuono, multistrada, monster, VTR ipd. sem se en dan zagledal v neke italijane k so kafečkali: VTR sp2 in mille, ki so imeli montirane edn METZ Z8, drug pa dunlop ROAD SMART. Oba lepo zvožene do roba in kar lepo "zguljene" za cestno vožnjo... Se pravi zadeva drži? Si pa kar predstavljam imet kake K3 ali pa bt003 na V2 1000. To ti gre profil v nulo v 2000km po cesti js sm usak drug vikend pr vulkanizerju pol jaz mam roadsmart na vtr, in nimam kakih pripomb. Robovi včasih mal pomodrijo, in se svaljkajo. grip je IMHO zelo dober. Ker vsake tolko naložim tudi MojoMojo in naloudam kufer je trša sredina zelo dobrodošla. Problem, ki pa to ni, je samo da zadnjo precej enostavno voziš do roba. Zadnja zdrži dobrih 5000Km. .
baddad Objavljeno September 1, 2011 Opozori Objavljeno September 1, 2011 Okoli 8000 km. S prejšnjimi (DUNLOP) sem jih delal okoli 10000 km Zanimivo, Jaz sem z Dunlop naredil 8000 km z Michelin Pilot Road2 pa 18 000 km
Carp Objavljeno September 1, 2011 Opozori Objavljeno September 1, 2011 Zanimivo, Michelin Pilot Road2 pa 18 000 km A lahko razložiš kako ti to rata jure11 in Sharko 2
Kremenčkovi Objavljeno September 1, 2011 Opozori Objavljeno September 1, 2011 jaz sem z Q2 naredil cca 3000km in zadnja je za odpis, prednjo bi pustil še gor, za zadnjo pa se ne morem odločit katero bi dal . Q2 ne več, ker ne mislim še enmkrat al pa dvakrat letos menjat :angry:. To Z6 večinoma hvalijo
MilanAndonovski Objavljeno September 1, 2011 Opozori Objavljeno September 1, 2011 jaz sem z Q2 naredil cca 3000km in zadnja je za odpis, prednjo bi pustil še gor, za zadnjo pa se ne morem odločit katero bi dal . Q2 ne več, ker ne mislim še enmkrat al pa dvakrat letos menjat :angry:. To Z6 večinoma hvalijo Jaz bo dal Pirelli Angel ST zdaj na mačko pa bomo vidlo kaj bo. Zdaj mi je Pirelli Diablo Rosso zdržala 8k km do indikatorjev oz. še nekaj malega manjka da se indikatorja dotakne.
baddad Objavljeno September 1, 2011 Opozori Objavljeno September 1, 2011 Pod štandgasom se vozi Tvoj ata na mami! Pričevanja, pnevmatika Pilot Road 2: http://www.einsehen.de/reifentestcom/cgi-bin/autotest.pl?107z110z222z2&&&EN&& How many kms did you already drive with this tyre? 18.000 km Tyre size and vehicle make 180 / 55 ZR17 W Suzuki GSXR 1100 How many kms did you already drive with this tyre? 15.000 km Tyre size and vehicle make no information / no information ZR17 W mc gixxer1000 How many kms did you already drive with this tyre? 14.000 km Tyre size and vehicle make 180 / 55 ZR17 W honda vfr800 vtec Would the reviewer purchase this tyre again? Definitely Comments 14000ish km done on last rear (same tyre) new one not been on long, front one done about 15000km before change. All done commuting in London. used bt020/bt021 before and think these where better How many kms did you already drive with this tyre? 17.500 km Tyre size and vehicle make 180 / 55 ZR17 W Yamaha Thunderace How many kms did you already drive with this tyre? 16.000 km Tyre size and vehicle make 190 / 55 ZR17 honda cbr1000rr Would the reviewer purchase this tyre again? Definitely Comments extremly long lasting tyre with really good grip. How many kms did you already drive with this tyre? 14.000 km Tyre size and vehicle make no information / no information W Kawasaki ZX 12r How many kms did you already drive with this tyre? 15.000 km Tyre size and vehicle make 160 / 60 W YAMAHA XT660X How many kms did you already drive with this tyre? 15.000 km Tyre size and vehicle make 190 / 50 ZR17 W honda cbr 1000rr fireblade How many kms did you already drive with this tyre? 22.000 km Tyre size and vehicle make 185 / 55 ZR17 W BMW R 1200 RT How many kms did you already drive with this tyre? 25.000 km Tyre size and vehicle make 160 / 60 ZR17 W ducati monster 695
sesir Objavljeno September 1, 2011 Opozori Objavljeno September 1, 2011 Jaz bo dal Pirelli Angel ST zdaj na mačko pa bomo vidlo kaj bo. Zdaj mi je Pirelli Diablo Rosso zdržala 8k km do indikatorjev oz. še nekaj malega manjka da se indikatorja dotakne. Zakaj pa bos zdaj dal zimske gume gor,ce ti ze ta prave tako velik zdrzijo?Bi rad menjal gume na neki sezon? @baddad verjetno gre z vsako gumo naredit 20kkm sam v cem je pol sploh smisel motorja?Ga imas zato,da se hvalis kako nizki stroski so z njim? Lowrenc, Sharko in tilingerossi 2 1
gizmOkak Objavljeno September 1, 2011 Opozori Objavljeno September 1, 2011 brez problema..probaj..sporoči, kako drži pa poročaj.. jest mam montirane Sportsmart..o kilometrini ne morem poročat (še)..ampak prej ko jih jaz ponucam jih mogoče ducat v sloveniji..(na V2 1000ccm+) drugo sezono... to sezono ne bo še potrebe po menjavi najbrž... če bo tko naprej sploh ne rabim gum je pa zadeva taka, da z motorjem naredim (glede na prejšnje sezone) 12-14k km letno od tega 80% v dvoje in popolnoma nič dirkališč. Vožnja je nemalokdaj v turističnem stilu (pospeševanje do 5k rpm in enakomerno, drugače mi trka s čelado zadaj, pred ovinki blago zaviranje, največkrat nič, v ovinku pa višji prestavi do štapc (pogosto)) Sicer sva oba z mojo peresno lahka (65+50+2xOprema KG) na cbr600 so mi od vseh ostalih gum do sedaj še največ držale bridgestone 014- 5500km pumpane na 3,0 zadaj 2,7 spredaj. Pobralo jih je dokaj enako, tako da sem vedno menjal obe hkrati. K3 so naredile komaj 3000km ali plunc več, se ne spomnem točno, samo solo vožnja brez prikolice. tako da, za italijansko sraje bom najbrž gor nametal kako Z8 - 190 dimnezijo zadaj da ne bo zmankalo roba kot pri 180-ki pri nagibu... Tanatos in malakai 1 1
siks Objavljeno September 2, 2011 Opozori Objavljeno September 2, 2011 Ker večino časa ne vozim dovol hitro da bi "taprave" gume ogrel na delovno temperaturo in zdaj se bo tudi v dvoje več vozlo, ker je moja končno rodila in se lahko zdaj zraven vozi. Pa bo v dvoje verjetno več gume požrlo. In še tretji razlog...zame konec jeseni ni konec sezone in je za "tapravo" gumo pozimi premrzlo preden, da bo tvoja spet zrela za moped, boš že gume skuro, tk da sam na to ne bi preveč računal . razen če je fuuuuul vneta za vožnjo.
baddad Objavljeno September 2, 2011 Opozori Objavljeno September 2, 2011 (popravljeno) Za ostale, tokrat izkušnje ameriških motoristov s Pilot Road 2 http://www.mototirereviews.com/tire_reviews_michelin_pilotroad2.htm http://www.webbikeworld.com/Motorcycle-tires/michelin-pilot-road-2/ I just took off a set of PR2s that got between 14000-14500 miles on them and just barely at the wear bars. So far i'm liking the PR2s the best. About 10000 miles and they're just starting to square off. "I am about to swap to my second set of Pilot Road 2's. Quite frankly, they are the best value for money tyre I have ever ridden on. I ride a BlackBird (lots of twisty roads, long distance rides, constant stop/starts in traffic) and I have to date done nearly 14,000 kms on them. The only reason I am swapping them now is due to a long distance trip coming up shortly, but I suspect there is still another 1500kms left in this set. If anyone is looking for a tyre that gives excellent road grip and durability, I can absolutely recommend them." After trying a set of Conti Road Attack tires on my 2002 Bandit 1200S and going through them in about 5,000 miles (I commute 40 miles/day plus weekend rides in the mountains), I decided to try the Pilot Road 2s. I currently have about 8,000 miles on them after 14 months. They have more than met my expectations with great handling and grip in both dry and wet as well as excellent wear. Even as the center wears due the commuting I don’t get the falling over feeling when leaning over that I got with other tires when transitioning from the wearing center to the less worn edges. Popravljeno September 3, 2011. Popravil Cufa
sesir Objavljeno September 2, 2011 Opozori Objavljeno September 2, 2011 (popravljeno) Za ostale, tokrat izkušnje ameriških motoristov s Pilot Road 2 http://www.mototirereviews.com/tire_reviews_michelin_pilotroad2.htm http://www.webbikeworld.com/Motorcycle-tires/michelin-pilot-road-2/ I just took off a set of PR2s that got between 14000-14500 miles on them and just barely at the wear bars. So far i'm liking the PR2s the best. About 10000 miles and they're just starting to square off. I just took off a set of PR2s that got between 25000-25500 miles on them and just barely at the wear bars. Le zate,da lahko izkusnjo delis na drugih forumih.Koliko pa je resnice v tem pa je spet drugo.... Popravljeno September 3, 2011. Popravil Cufa daneb, jure11 in Lowrenc 2 1
ludiluka Objavljeno September 2, 2011 Opozori Objavljeno September 2, 2011 Zanima me koliko imate napumpane gume ?? (v mislih imam bolj športno vožnjo in na motorju sem samo jaz)
Demon Objavljeno September 2, 2011 Opozori Objavljeno September 2, 2011 Zanima me koliko imate napumpane gume ?? (v mislih imam bolj športno vožnjo in na motorju sem samo jaz) Za na cesto je čisto v redu tlak, ki je priporočen za tvoj motor, brez skrbi! Če pa že, pa prednjo do kakega 0,2 bara manj zadnjo pa do kakega 0,4 bara manj, ampak verjemi mi, ni nobene potrebe po tem. svobodnaptica01 in Carp 2
ludiluka Objavljeno September 2, 2011 Opozori Objavljeno September 2, 2011 Za na cesto je čisto v redu tlak, ki je priporočen za tvoj motor, brez skrbi! Če pa že, pa prednjo do kakega 0,2 bara manj zadnjo pa do kakega 0,4 bara manj, ampak verjemi mi, ni nobene potrebe po tem. Hvala sem pa uprašal bolj iz radovednosti Lp Luka daneb in rosse20 1 1
Rokxy Objavljeno September 5, 2011 Opozori Objavljeno September 5, 2011 Živjo, na svoji F650 GS bi rad menjal gume, ker mi obstoječe ne ustrezajo. Vozim pa se izključno po asvaltu, terena motor še ni videl, razen par metrov makadama pr kaki bajti. Rad bi torej nekaj, kar ima kar najboljši oprijem na asvaltu. Vozim se počasi, se pravi večinoma po omejitvah ampak rad pa nagnem v ovinku in ga izpeljem kar se da hitro. Avtoceste motor tudi ne vidi, tako da maksimalne hitrosti so tam do 120 na kakih ravninah. Tudi dolga kilometrina ni toliko pomembna, ker naredim okoli 3000 na sezono. Če guma zdrži 2 ali pa tri sezone, bo itak dost. Kaj torej kupiti. Dimenzije so 100/90 19 in 130/80 17. Menjal bom pa spomladi, letos sm itak proti koncu sezone, pa še dnarja ni. LP!
CeneR Objavljeno September 5, 2011 Opozori Objavljeno September 5, 2011 lp Motorradov test enduro gum: mamkabozja in gsx750f 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se