Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Ima kateri izkušnje, kakšna kombinacija bi se obnesla..

Sprednja sportsmart (ravno imam jo pa da jo porabim), in zadaj.... roadsmart? (za neko normalno vožnjo, ture bolj..tudi v dvoje) za hornet 900.

Za hitro vožnjo je druga... se opravičujem če že piše kje, nisem bral vse. 

Objavljeno

Ima kateri izkušnje, kakšna kombinacija bi se obnesla..

Sprednja sportsmart (ravno imam jo pa da jo porabim), in zadaj.... roadsmart? (za neko normalno vožnjo, ture bolj..tudi v dvoje) za hornet 900.

Za hitro vožnjo je druga... se opravičujem če že piše kje, nisem bral vse. 

bo v redu. Jaz sem v takšnih in podobnih kombinacijah kar nekaj kompletov zvozil. Zakaj pa ne daš kar sportsmart zadaj? Cena je skoraj ista kot RS, kilometrina je za kakih 30% manjša.

Objavljeno

bo v redu. Jaz sem v takšnih in podobnih kombinacijah kar nekaj kompletov zvozil. Zakaj pa ne daš kar sportsmart zadaj? Cena je skoraj ista kot RS, kilometrina je za kakih 30% manjša.

Hvala. To me zanimalo iz prve roke, do zdaj je bil gor skoz pilot power in so mi super, zdaj pa imam pač to sprednjo in bom poskusil še kako varianto. Pomeni obnesejo se obe varianti kot si rekel.... obnašanje pri neki normalni uporabi je tudi približno tu tu? 30% pri obrabi... koliko ti je cirka zdržala roadsmart?

Objavljeno

A je že kdo probu Sava Sport Force?

Montiral na Benelli-ja sicer sam sprednjo dim.  120/70ZR17 prevozil prb. 300km  pogoji so pa bili suho in mokro cestišče.

Izredno lepo pade v ovinek in daje sigurne povratne informacije.Za enkrat občutki uredu je pa res da je guma nova.

Bomo videli koliko bo km. zdržala.

Pred savo pa imel bridgistone S20 fenomenalna guma nardil cc 5500km.

Je treba mal podpirat Slo. proizvodnjo pa jim zaupat cena pa je 78eu v Velo trgovina v Ajdovščini

L.P. SIMPLE MEN

Objavljeno

bo v redu. Jaz sem v takšnih in podobnih kombinacijah kar nekaj kompletov zvozil. Zakaj pa ne daš kar sportsmart zadaj? Cena je skoraj ista kot RS, kilometrina je za kakih 30% manjša.

... niti tolko ne verjamem da je manjša kilometrina....

Objavljeno

Se priporočam za motorradov test pnevmatik če se bo komu dalo preslikat.

Glej stran 709  :bounce:

Objavljeno (popravljeno)

Ima kateri izkušnje, kakšna kombinacija bi se obnesla..

Sprednja sportsmart (ravno imam jo pa da jo porabim), in zadaj.... roadsmart? (za neko normalno vožnjo, ture bolj..tudi v dvoje) za hornet 900.

Za hitro vožnjo je druga... se opravičujem če že piše kje, nisem bral vse. 

.....vozil dvakrat kombinacijo : spredaj sport smart in zadaj road smart ( zadnja 6500 - 7500 km ) , s kombinacijo spredaj in zadaj sport samart pa 8500 km 

Pomoje se ti izplača bolj roadsmart spredaj in zadaj

Popravljeno . Popravil TOMCAT
Objavljeno

Hvala. To me zanimalo iz prve roke, do zdaj je bil gor skoz pilot power in so mi super, zdaj pa imam pač to sprednjo in bom poskusil še kako varianto. Pomeni obnesejo se obe varianti kot si rekel.... obnašanje pri neki normalni uporabi je tudi približno tu tu? 30% pri obrabi... koliko ti je cirka zdržala roadsmart?

RS2 cca 10000km, kar je fenomenalno.

ostale pa takole BT23 bo 6000, S20 4000, S16pro 4500, sportsmart 6000.....seveda je pri meni tudi kar nekaj vožnje po zimi in po mrzlem, ker gume še dodatno kuri.

Objavljeno

... niti tolko ne verjamem da je manjša kilometrina....

pr men je bila. Edina zamera RS2 je da je pretrda po sredini, zdrsne na gladkem če si pregrob s plinom in pa premal, oziroma preslabi boki...na jadranki jo je kar topilo, ko sem bil naložen in v dvoje in potem je začela drset, kot bi se vozil po prazni. Sem moral kar tempo znižat (ok priznam, je bilo 35C)

 

post-18923-0-23840400-1371046255_thumb.jpg

 

zakaj ne morejo uporabit sredice od RS2, pa bokov od sportsmart???? :P (zato, ker gume je treba kurit)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

pr men je bila. Edina zamera RS2 je da je pretrda po sredini, zdrsne na gladkem če si pregrob s plinom in pa premal, oziroma preslabi boki...na jadranki jo je kar topilo, ko sem bil naložen in v dvoje in potem je začela drset, kot bi se vozil po prazni. Sem moral kar tempo znižat (ok priznam, je bilo 35C)

 

Imam podobne zahteve :) 6000 mi je čisto ok :)

balkan... dalmacija..vročina... mi je čisto ok če drži zadeva brez da paziš...

Hvala za tole, odločitev zadaj enako sport smart :)

Objavljeno (popravljeno)

Glej stran 709  :bounce:

Pa je iz Motorrada tole? Ker tole sem prebral, ampak je nekako kontradiktorno z ostalimi testi.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno (popravljeno)

 No, jaz sem pa danes dokončno vrgel dol Dunlop RS2. Zadnji komplet sem namontiral 26. Aprila letos, torej pred enim mesecem in pol. V tem času sem naredil nič več in nič manj kot 5000 km in je prva guma po bokih izgledala takole: poradirana do indikatorjev obrabe, da ne omenjam oblike :BUA:

post-35672-0-47193700-1371073709_thumb.jpg

 

Tudi pred tem kompletom sem imel Dunlop RS2 gor, rezultat pa je bil povsem enak - torej slabih 5K km. Za sport touring gumo presneto malo, ampak ker sem smatral, da je bilo to naključje, sem se še enkrat odločil za RS2. Ugotavljam, da ni bilo naključje!

Pa ne bom zapisal da je RS2 slaba guma, ne me narobe razumeti. Ampak z vsakim kompletom Metzeler Z8 interact sem naredil vedno vsaj 8000km (lani sem tako poradiral 3 komplete, tako da je povprečje kar realno). 

Nekje sem prebral, da se Dunlop RS2 pri 10°C veliko bolj obrablja kot pri 25°C.

Razmišljam:

Veliko kilometrov naredim na poti v službo in domov (140 km dnevno!). Na pot grem okoli 7.00 ure in ker letošnje jutranje temperature niso bile kaj prida (nekje med 7°C-11°C), pa še zjutraj se ponavadi hitreje peljem, sklepam da je to eden poglavitnih vzrokov, da pri meni Dunlop RS2 preprosto ne doseže večje kilometrine. Naj me kdo popravi, če zelo napačno razmišljam :OK:

Torej sklep:

"Ko rano rani, rano dan zaje.."  Ali drugače povedano: Če se vozite večinoma popoldne, potem je guma najbrž ok, kar se kilometrine tiče. Za jutranjo vožnjo na šiht pa jo odsvetujem - zgolj zaradi pretirane obrabe!

Evo, to je bil moj brezplačni nasvet, jaz pa sem danes presedlal na sestrično od Metzelerk:

Pirelli Angel GT   :grim

Takole je bila danes videti po prvem prevoženem kilometru - juhu :OK:

post-35672-0-95718500-1371074970_thumb.jpg

 

O prvih vtisih pa kaj več v naslednjih postih.

 

Lp.

Popravljeno . Popravil skalaprava
Objavljeno
Objavljeno

nč  kupte  od  moto  gp  .baje  da  so  kot  čingum.

Objavljeno (popravljeno)

 No, jaz sem pa danes dokončno vrgel dol Dunlop RS2. Zadnji komplet sem namontiral 26. Aprila letos, torej pred enim mesecem in pol. V tem času sem naredil nič več in nič manj kot 5000 km in je prva guma po bokih izgledala takole: poradirana do indikatorjev obrabe, da ne omenjam oblike :BUA:

attachicon.gifIMG_1694.JPG

 

Tudi pred tem kompletom sem imel Dunlop RS2 gor, rezultat pa je bil povsem enak - torej slabih 5K km. Za sport touring gumo presneto malo, ampak ker sem smatral, da je bilo to naključje, sem se še enkrat odločil za RS2. Ugotavljam, da ni bilo naključje!

Pa ne bom zapisal da je RS2 slaba guma, ne me narobe razumeti. Ampak z vsakim kompletom Metzeler Z8 interact sem naredil vedno vsaj 8000km (lani sem tako poradiral 3 komplete, tako da je povprečje kar realno). 

Nekje sem prebral, da se Dunlop RS2 pri 10°C veliko bolj obrablja kot pri 25°C.

Razmišljam:

Veliko kilometrov naredim na poti v službo in domov (140 km dnevno!). Na pot grem okoli 7.00 ure in ker letošnje jutranje temperature niso bile kaj prida (nekje med 7°C-11°C), pa še zjutraj se ponavadi hitreje peljem, sklepam da je to eden poglavitnih vzrokov, da pri meni Dunlop RS2 preprosto ne doseže večje kilometrine. Naj me kdo popravi, če zelo napačno razmišljam :OK:

Torej sklep:

"Ko rano rani, rano dan zaje.."  Ali drugače povedano: Če se vozite večinoma popoldne, potem je guma najbrž ok, kar se kilometrine tiče. Za jutranjo vožnjo na šiht pa jo odsvetujem - zgolj zaradi pretirane obrabe!

Evo, to je bil moj brezplačni nasvet, jaz pa sem danes presedlal na sestrično od Metzelerk:

Pirelli Angel GT   :grim

Takole je bila danes videti po prvem prevoženem kilometru - juhu :OK:

attachicon.gifIMG_1697.JPG

 

O prvih vtisih pa kaj več v naslednjih postih.

 

Lp.

Zgleda, da je letos rez mraz kriv za prehudo obrabo :D

 

Čimprej poročaj kako se obnesejo pirelli, ker sem slišal nekaj slabih mnenj, pa se ne morem odločit med Angel GT in T30 od bridgestone. Predvsem me zanima, kako je precizna prva guma, kako zagrabi ovinek, kako pade...

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno (popravljeno)

@Dami, razen "topljenja" ti je pa RS2 okej guma al bols k okej al slabs k okej? Upam da sm zadost razumljivo sestavu tole :D

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

Roadsmart 2 gre jutri sprednja dol, pa nova gor....prevozenih je pa na ST motorju 16 jurjev....ampak so zametki drata ze vidni ob strani. :eek:

Objavljeno

DIN, ko boš rabu tazadno... mamo eno doma, v zelo dobrem stanju... verjetno dimenzija paše (150 70 17)...se je mogla kramparci na GSu umaknt.

Objavljeno (popravljeno)

Drugo porocilo o Conti Road Attack 2.

 

Tokrat je zadnja guma zdrzala 8000 km (prejsnja 14000). Prednja bi se bila (tudi menjal sem jo kasneje), ampak gre dol, kajti nove gume bodo Pirelli Angel GT, pa ne bi mesal.

 

Letos vozim precej bolj sportno kot lani, kar razlozi hitrejso obrabo. Ponovno skoraj gledajo jermeni ven, guma pa se kar drzi. Sprememba oblike se seveda pozna pri spreminjanju naklona, drsi pa nic bolj kot nova.

 

Motor je Honda Hornet 900, vozim se sam s kufrom na nosilcu, na mesanici mestnih cest, avtocest in ovinkastih cest (ride, Rakitna), precej pa tudi po poligonu.

Popravljeno . Popravil jokl66
Objavljeno

DIN, ko boš rabu tazadno... mamo eno doma, v zelo dobrem stanju... verjetno dimenzija paše (150 70 17)...se je mogla kramparci na GSu umaknt.

Hvala hvala, ampak skoda k ni 160.... :O  :D

Objavljeno

Roadsmart 2 gre jutri sprednja dol, pa nova gor....prevozenih je pa na ST motorju 16 jurjev....ampak so zametki drata ze vidni ob strani. :eek:

 

:slap:  .... zakaj jo nisi vozil še ene 5 jurjev km... ker ko se pelješ po dratih, se guma ne obrablja dosti.. samo malo se iskri ...drži pa fuuul bolš, ko se drati vkopljejo v asfalt....

Objavljeno

Ce kdo išce dobro Hyper Sport gumo mu priporocam Pirelli Diablo Rosso 2 ..pred tem sem imel Diablo Supercorsa ki je "vsaj zame" res odlicna guma,ki seveda zdrzi veliko manj KM kot vsaka druga HyperSport guma ..no,odlocil sem se in nabavil komplet DR2 ki me je res pozitivno presenetil!! Vodlivost je skoraj popolnoma enaka SC..segreje se seveda prej..uglavnem ce bojo zdrzale kake 2-3k vec kot SC bom naslednjo menjavo sigurno kupil se en'komplet.

LP

Objavljeno

zivnorc,jah...sej gre dol :) za turisticno voznjo ni blo problemov...

Objavljeno

Ce kdo išce dobro Hyper Sport gumo mu priporocam Pirelli Diablo Rosso 2 ..pred tem sem imel Diablo Supercorsa ki je "vsaj zame" res odlicna guma,ki seveda zdrzi veliko manj KM kot vsaka druga HyperSport guma ..no,odlocil sem se in nabavil komplet DR2 ki me je res pozitivno presenetil!! Vodlivost je skoraj popolnoma enaka SC..segreje se seveda prej..uglavnem ce bojo zdrzale kake 2-3k vec kot SC bom naslednjo menjavo sigurno kupil se en'komplet.

LP

Diablo Rosso 2 sem imel na CB1000R, tudi jaz lahko priporočim, edini minus je ta, da je Conti Sport Attack 2 se boljša, kar se tiče vodljivosti. Sprobaj naslednjič.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!