StaraFeltna Objavljeno Oktober 13, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2013 (popravljeno) Evo tudi sam mislim iz RS dunlopke šaltat na Mentos Pro Froc al kaj so že ko še kdo poda izkušnjo. RS II sem vedel da je jajc (bral) zato sem enko vzel. Imam še ene 4000-5000 km življenja v njih. Prednja bo adijo po 12,000 zadnja pa po 9000+ Če tele Mentos naredijo 70+% od dunlopk RS je to deal zame (s primerljivo lastnostjo po suhem in mokrem). Ne rabim za pisto ampak za turizem, romantiko in šiht vsak dan torej vse vremenske razmere in temperature. Trenutno sem prizemljen ker sem se strosil pri 70-80 km/h in jo odnesel na srečo odlično oz. brez praske. Kdor ima hornetko in nima gor crashpadov naj jih da čimprej. Jaz sem jo odnesel zelo "light" z ogledalom, balanco, utežjo, ukrivljeno ročko sklopke in vijakom zadnjega kolesa (spiljen na 2mm). Ko sem drsel po riti in gledal motor kako odpadajo kosi me je bilo groza... Na srečo so bila to ena fancy ogledala ki sem se jih hotel znebit pa ne na tak način... Aja strosil sem se ker sem dal po gasu v 6 pri 3000 RPM na ne ravno sprani cesti. Ko je števec pokazal nekje 4XXX RPM je bilo navora dovolj, da je spodneslo gumo. 5 sekund polke in potem katapult v luft... Ah sam sem kriv, nikoli več na bom rekel da je hornetka mau švoh... oz gume dunlop roadsmart so slabe. Neverjetno koliko kletvic si sam pri sebi rečeš v par sekundah... Zgleda, da bom mojo preobul naslednje leto saj ni šans da letos naštepam 4000+ km tudi če jo mam na cesti že naslednji teden. Popravljeno Oktober 13, 2013. Popravil Horny-et
DAMI34 Objavljeno Oktober 13, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2013 Malo preveč športno svetujejo , original je 221, sem pa sedaj nabavil Roadsmart, ki sem ga vajen od prej. tok športna sploh ni, da bi čutil razliko. Nekateri z umirjeno in lepo vožnjo na 150ks mašini dosežejo tudi 12 kkm z gumo. Če pozorno pogledaš njihovo (dunlop, pa tudi druge) stran, je izbira gume svetovana za določene stile vožnje. Se pravi, bo še vedno izbira na tebi. Kar pa se tiče tlakov: 2,5 in 2,9 svetujem za vse ki se vozijo v dvoje in s kovčki. Če si sam pa nič ne fališ z 2,3 in 2,5. V bistvu je še boljše, saj imaš boljši oprijem in guma manj skače.
siks Objavljeno Oktober 13, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2013 tačke nimajo kaj ružit po tleh, nastavi pravilno vzmetenje (otrdi ga, menjaj olje v prednjih vilicah) in seveda ne pozabi se presedat, pa ne bojo tačke ružile čeprav nimajo, pa vseeno ružijo. še posebej na z750. nakedi so pač bolj "plugi" zaradi geometrije, ki je posledica namembnosti. sam sem se navadil, da me tačke opozorijo, kako globoko v naklonu sem. sproti brusim čepe in povečujem nagib.
biker77 Objavljeno Oktober 13, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2013 čeprav nimajo, pa vseeno ružijo. še posebej na z750. nakedi so pač bolj "plugi" zaradi geometrije, ki je posledica namembnosti. sam sem se navadil, da me tačke opozorijo, kako globoko v naklonu sem. sproti brusim čepe in povečujem nagib. ne..nakedi niso plugi.. japonski nakedi so plugi.. tuki je razlika.. cikadina, BelaStrela in thumper 3
tintin Objavljeno Oktober 13, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2013 ne..nakedi niso plugi.. japonski nakedi so plugi.. tuki je razlika.. plug je mel še zmerom kardan.. tko da :grim TOMCAT, thumper, logarr in 3 others 6
zupy199 Objavljeno Oktober 14, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2013 Evo, padca ni blo Gume so držale ko pes, čeprav ni bil zelo razgret asfalt. Pritisk: hladne 2,2 / 2,3 Je blo pa zanimivo da mi jih je zelo manj obrablal kot prejšnič, Al zarad pritiska ali zaradi razlike temp. asfalta. Eno vprašanje še, za kulk se pa spremeni kj pritisk ko so tople pnevmatike?
TOMCAT Objavljeno Oktober 14, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2013 Evo, padca ni blo Gume so držale ko pes, čeprav ni bil zelo razgret asfalt. Pritisk: hladne 2,2 / 2,3 Je blo pa zanimivo da mi jih je zelo manj obrablal kot prejšnič, Al zarad pritiska ali zaradi razlike temp. asfalta. Eno vprašanje še, za kulk se pa spremeni kj pritisk ko so tople pnevmatike? 0,2 do 0,5 bar....tko so mi rekli profiči
gsxf750 Objavljeno Oktober 14, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2013 Evo, padca ni blo Gume so držale ko pes, čeprav ni bil zelo razgret asfalt. Pritisk: hladne 2,2 / 2,3 Je blo pa zanimivo da mi jih je zelo manj obrablal kot prejšnič, Al zarad pritiska ali zaradi razlike temp. asfalta. Eno vprašanje še, za kulk se pa spremeni kj pritisk ko so tople pnevmatike? 0,2 do 0,3 bara (po mojstru Moss-u)
thumper Objavljeno Oktober 14, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2013 Evo, padca ni blo Gume so držale ko pes, čeprav ni bil zelo razgret asfalt. Pritisk: hladne 2,2 / 2,3 Je blo pa zanimivo da mi jih je zelo manj obrablal kot prejšnič, Al zarad pritiska ali zaradi razlike temp. asfalta. Eno vprašanje še, za kulk se pa spremeni kj pritisk ko so tople pnevmatike? sprememba tlaka je odvisna od spremembe temperature zraka v sami pnevmatiki ter spremembe samega volumna pnevmatike zaradi njenega raztezanja ... link z enačbami v pomoč : http://www.simpleks-5.si/prenosi/fizika_formule_toplota_(www.simpleks-5.si).pdf Carp 1
siks Objavljeno Oktober 14, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2013 ne..nakedi niso plugi.. japonski nakedi so plugi.. tuki je razlika.. uh sori, pozabil sem na tuno....z japonskimi nakedi plužimo, z drugimi (italijanskimi,...) pa vozite....
ludiluka Objavljeno Oktober 14, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2013 uh sori, pozabil sem na tuno....z japonskimi nakedi plužimo, z drugimi (italijanskimi,.. .) pa vozite.... :grim sedi 5
trojan69 Objavljeno Oktober 14, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2013 Zanimiv, čeprav majčekno grob način montaže gum
DAMI34 Objavljeno Oktober 15, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2013 čeprav nimajo, pa vseeno ružijo. še posebej na z750. nakedi so pač bolj "plugi" zaradi geometrije, ki je posledica namembnosti. sam sem se navadil, da me tačke opozorijo, kako globoko v naklonu sem. sproti brusim čepe in povečujem nagib. tale tehnika preprečuje "ruženje tačk" SLVR in HyperJack 2
BelaStrela Objavljeno Oktober 15, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2013 Mene zanima, če bo od Savk kakšen test... zanima me predvsem obnašanje v mokrem in hladnem. Al je že celo bil v kakšni izmed "uglednih" revij (moto.si je to čist izpustil... mi je pa vzbudil zanimanje, ko je MiG komentiral, da je Metzelerka Z8 v primerjavi s Savsko vredna pol kozarca toplega pira ) objavljen tes pa js ne vem? Hvala.
DAMI34 Objavljeno Oktober 15, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2013 (popravljeno) Mene zanima, če bo od Savk kakšen test... zanima me predvsem obnašanje v mokrem in hladnem. Al je že celo bil v kakšni izmed "uglednih" revij (moto.si je to čist izpustil... mi je pa vzbudil zanimanje, ko je MiG komentiral, da je Metzelerka Z8 v primerjavi s Savsko vredna pol kozarca toplega pira ) objavljen tes pa js ne vem? Hvala. Guma ko guma, vsaj kr se mene tiče, vendar ne mešat hrušk in jabolk. ST (sport touring)= dunlop roadsmart, t30, bt023, Z8, pireli angel GT in Hypersport gume kot so= sava sportforce, S20, sportsmart, z5, BT16pro Namreč, težko je delati primerjave med enimi in drugimi, saj so namenjene različnim načinom vožnje in s tem so tudi različne obrabe. Različno tudi delujejo v spremenljivih pogojih vožnje. Popravljeno Oktober 15, 2013. Popravil DAMI34 TOMCAT 1
BelaStrela Objavljeno Oktober 15, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2013 To je tudi mene zmotilo, namreč primerjava ST in Savke... čeprav jo nekateri označujejo za multipraktik. Verjetno je savka v prerezu precej drugačna od Metzelerke?
motofrik Objavljeno Oktober 15, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2013 Ima kdo kaj izkušenj z Maxxis M6011 gumami? Konkretno, glede obrabe napram Dunlop 404. Maxxis M6011.
biker77 Objavljeno Oktober 15, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2013 To je tudi mene zmotilo, namreč primerjava ST in Savke... čeprav jo nekateri označujejo za multipraktik. Verjetno je savka v prerezu precej drugačna od Metzelerke? ja..sava je kvadratna metzeler pa trikotna.. precej precej drugačna.. thumper, lajbn, igorkr in 2 others 5
DAMI34 Objavljeno Oktober 15, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2013 ja..sava je kvadratna metzeler pa trikotna.. precej precej drugačna.. trikotna je zihr za owinke, kvadratna pa za AC? al se motim? cikadina in gsxf750 2
suzuki Objavljeno Oktober 15, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2013 (popravljeno) Hola, Motorrad (št. 22/2013, 11.10.2013, stran 55) o Sport Force, prvi del: Popravljeno Oktober 15, 2013. Popravil suzuki thumper, Bostjan L, gsxf750 in 2 others 5
BelaStrela Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 ja..sava je kvadratna metzeler pa trikotna.. precej precej drugačna.. Js sm pa misla, da je srčkasta k jo majo punce tko rade suzuki, hvala.
Zivnorc Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 ... savino gumo kardan raztrga za šalo..... ...bolš gor dat GOODRICH... al pa kej podobnega za traktorje... ..alo... SUZUKI!!!! PREVOD PROSIM!!!
cikadina Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 ... savino gumo kardan raztrga za šalo..... ...bolš gor dat GOODRICH... al pa kej podobnega za traktorje... ..alo... SUZUKI!!!! PREVOD PROSIM!!! BF Goodrich ne bo v redu, k ma slab opreijem v mokrem (preveč krampku), je pa fajn za driftat Zivnorc in thumper 2
thumper Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 BF Goodrich ne bo v redu, k ma slab opreijem v mokrem (preveč krampku), je pa fajn za driftat tttoooooo ....krampke rabim ! eh brezveze it sploh pogledat k sigurn nimajo mojih dimenzij...grrr..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se