jure11 Objavljeno Avgust 12, 2014 Deli Objavljeno Avgust 12, 2014 Mitas sportforce resni problemi... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jure11 Objavljeno Avgust 12, 2014 Deli Objavljeno Avgust 12, 2014 Slike od mitas so od moje gume - top speed 245kmh , tlak 2.3bar, kilometrina 1000km, cca 40km rid - guma drzi , tudi prednji konec ne poskakuje zaradi bule , tako da je skoraj nemogoce pogruntat... Na sreco sem nekaj delal na motorju in sem opazil .. Oprijemljivost gume je primerljiva z bt016 , edina slaba lastnost katero ima ta guma , je da je centrifugalno tezka , kar se najbolj obcuti ce pospesujes in prednja guma izgubi stik z podlago . Vseeno pa bi bil z voznjo bolj sproscen , ce bi namesto napisa "Mitas" pisalo "Sava" Bomo videli kako bodo potekale stvari z reklamacijo . Jure, gsxf750 in Zivnorc 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KLOVN Objavljeno Avgust 12, 2014 Deli Objavljeno Avgust 12, 2014 kdaj so proizvedene, DOT? jure11 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zivnorc Objavljeno Avgust 13, 2014 Deli Objavljeno Avgust 13, 2014 Hja ... kaj nar rečem.... vsi imate prav. Vsak po svoje razmišlja. ...mislim pa da nekateri preveč dramatizirate. Obesili ste se na bogo bulasto gumo in jo zdaj generalno bojkotorate, ker ne marate dejstva, da smo slovenci nesposobni in jo prodali (šenkali) čehom... Slike od mitas so od moje gume - top speed 245kmh , tlak 2.3bar, kilometrina 1000km, cca 40km rid - guma drzi , tudi prednji konec ne poskakuje zaradi bule , tako da je skoraj nemogoce pogruntat... Na sreco sem nekaj delal na motorju in sem opazil .. Oprijemljivost gume je primerljiva z bt016 , edina slaba lastnost katero ima ta guma , je da je centrifugalno tezka , kar se najbolj obcuti ce pospesujes in prednja guma izgubi stik z podlago . Vseeno pa bi bil z voznjo bolj sproscen , ce bi namesto napisa "Mitas" pisalo "Sava" Bomo videli kako bodo potekale stvari z reklamacijo . ... ne štekam tega ?! ..kolikor razumem, tvoj motor tako močno pospešuje, da prednja guma ne dohaja in zdrsuje u rikverc ? ...prosil bi te da me malo razsvetliš o tem pojavu... ..in ja tudi jaz bi bil bolj vesel z napisom Sava... jure11 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Scarlett Objavljeno Avgust 13, 2014 Deli Objavljeno Avgust 13, 2014 Hola, to se dogaja vsem, se je zgodilo Pirelliju (famozne Phantom gume, ki so se lupile kot krompir), Michelinu, Dunlopu, ta hip se Savi - in Continentalu, ki bo zamenjal okoli 170.000 gum 120/70 R 17 in 120/70 ZR 17, narejenih od leta 2007 do 2014, lastniki Road-, Sport- in RaceAttackov, pazite - navajam tule, ker ni še noben nikjer nič napisal - vpoklic velja za naslednje gume 120/70 ZR 17 M/C (58W) TL ContiSportAttack 2 (DOT-Seriennummer: CP8B B5M4 4811 bis 2614) nujna zamenjava, ker se lahko pojavijo poškodbe tekalne površine gume in/ali pasu (v karkasi) moja naslednja guma bo še vedno Sava, samo da naredijo tapravo dimenzijo o glej, vpoklic imam.. maus in maxxa 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno Avgust 13, 2014 Deli Objavljeno Avgust 13, 2014 js morm pa pogledat če imam vpoklic svojga contisportattack-a Scarlett 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zivnorc Objavljeno Avgust 13, 2014 Deli Objavljeno Avgust 13, 2014 js morm pa pogledat če imam vpoklic svojga contisportattack-a ... ja ... za vseh 26 kompletov.......ti si jih pa znucu maus in Scarlett 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SF Objavljeno Avgust 13, 2014 Deli Objavljeno Avgust 13, 2014 Se že kaj govori, kdaj mislijo v Savi spet zagnat proizvodnjo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Avgust 13, 2014 Deli Objavljeno Avgust 13, 2014 Ni brezhibna. Jo je treba vrniti proizvajalcu, da jo strokovno pregledajo in ugotovijo vzrok za tole nastalo bulo. nič strokovno ugotaljat, vpoklic je, sava je povedala, da je menjava za vse , ki imajo določen dot . Vključno premontažo plačajo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Grega Kalan Objavljeno Avgust 13, 2014 Deli Objavljeno Avgust 13, 2014 Mogoče kdo ve kje bi lahko brez računa v Kranju zamenjal sledeči dot savske gume. Najprej sem se meniv v Tuduvo pa ga je očitno že toliko ljudi klicalo da noče več brez računa vzet. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TakeALookAround Objavljeno Avgust 13, 2014 Deli Objavljeno Avgust 13, 2014 Aja zdej je pa bad k je blo brez racuna a? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Grega Kalan Objavljeno Avgust 13, 2014 Deli Objavljeno Avgust 13, 2014 Aja zdej je pa bad k je blo brez racuna a? hehe, ni bilo brez računa Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Sašo tempfer Objavljeno Avgust 13, 2014 Deli Objavljeno Avgust 13, 2014 (popravljeno) Jas se slišal na avstrijskem radiju da gume continental med letom 2007 in 2014 lahko spuščajo in se jih da zamenjati. Za nima me če se jih pri nas da tudi zamenjati ker pri meni puščajo. Havla LP Popravljeno Avgust 13, 2014. Popravil Sašo tempfer Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TakeALookAround Objavljeno Avgust 13, 2014 Deli Objavljeno Avgust 13, 2014 Ja ce si ga pa stran ruknil si si sam kriv.....jebi ga....na napakah se ucimo an? :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TomosRacing Objavljeno Avgust 13, 2014 Deli Objavljeno Avgust 13, 2014 Na r6 vozim contisportattack okol 4k km pa nisem lih navdušen nad njimi. Moti me to da imajo v imenu sport pa ravno pri malo bolj agresivni vožnji spuščata sprednja in zadnja ob tem da guma sploh ni zvožena popolnoma na rob, manjka kak mm ali dva. Se pa tudi v mokrem segrejejo kar me je presenetilo pozitivno. Bom poiskusil še s kako race pnevmatiko ko tole zvozim pa bom videl ali je težava v gumi ali v vozniku. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ktr1sk Objavljeno Avgust 13, 2014 Deli Objavljeno Avgust 13, 2014 resda da imam manjše dimenzije gum in tudi zato ni nekih večjih izbir imam dimenzije 130/70-18 letos pri 6000km guma Dunlop 130/70-18 63H ARROW STREETSMART skoraj že za v smeti,...tako se hitro obrabi, sprva je ni nekaj obrabljalo, potem pa kar naenkrat.... kaj vi pripročate za mojo dimenzijo kaj se splača da mal več drži km? ta mi je nekako padla v oči Pirelli 130/70-18 63H SP.DEMON kaj pravte? http://gumishop.si/pnevmatike/pirelli-130-70-18-63h-sp_demon__G9991343400.php Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dog66 Objavljeno Avgust 14, 2014 Deli Objavljeno Avgust 14, 2014 Je možno, da motor po menjavi prednje gume vleče v eno stran (levo). ? Je mogoče bila pri vulkanizerju guma slabo scentirana, ali iščem vzrok v čemu drugemu, ker se kar pozna ko spustim balanco, prej tega ni bilo... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Danilo D Objavljeno Avgust 14, 2014 Deli Objavljeno Avgust 14, 2014 Jaz sem pri zadnjem pranju na tleh opazu eno malo utež, sem gledu kje bi manjkala pa mi nč blo jasn, od koga drugega pa tudi ne more biti, ker je bla pobarvana z črnim alkoholcem ...... se potem vozu pa nič treslo ali kam vleklo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mateej1 Objavljeno Avgust 15, 2014 Deli Objavljeno Avgust 15, 2014 lp vozi kdo dunlop d212 po cesti in občasno dirkališče ? Ali je to guma samo za pisto in rabiš za njo grelce? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KLOVN Objavljeno Avgust 15, 2014 Deli Objavljeno Avgust 15, 2014 ne rabiš, ti sam namontiri, pa srečno pr radarjih Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Avgust 15, 2014 Deli Objavljeno Avgust 15, 2014 lp vozi kdo dunlop d212 po cesti in občasno dirkališče ? Ali je to guma samo za pisto in rabiš za njo grelce? Jaz sem na FZ1 zvozil že 3 rabljene zadnje GP 212. Trdote so bile hard, medium hard in soft. Vse tri se obnesejo čisto ok, sem bil pa najbolj zadovoljen z medium-hard, se mi je zdelo da je hladna najbolj držala. Seveda pa s to gumo ne moreš speljat in čez 2 ovinka že letet po kolenu.. Jo je treba malo ogret. Ni sedaj mišljeno to, da jo spraviš na delovno temperaturo (to jo boš po cesti itak zelo težko oziroma jo sploh ne boš) ampak vsaj toliko, da rata malo topla, takoj neha drset. Je pa zelo pomembno da po tem, ko si bil z njo na pisti (sploh na kakšnem Geobniku), delaš prve km po cesti malo bolj previdno. Ker dokler so na njej tisti svaljki s piste in če guma ne bo res vroča, ne bo dobro držala dokler se tisto malo ne spuca. Sploh soft trdota.. Kar se mene tiče so 212 GP super gume tudi za cesto, pomoje bi solidno ogrete in na nekem normalnem asfaltu držale praktično "do komolca" Je pa pač treba upoštevat njihove omejitve, predvsem to, da s čisto hladnimi ne greš takoj na polno, ker se ne bo dobro končalo Zivnorc, exclan, TOMCAT in 2 others 5 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mateej1 Objavljeno Avgust 15, 2014 Deli Objavljeno Avgust 15, 2014 Jaz sem na FZ1 zvozil že 3 rabljene zadnje GP 212. Trdote so bile hard, medium hard in soft. Vse tri se obnesejo čisto ok, sem bil pa najbolj zadovoljen z medium-hard, se mi je zdelo da je hladna najbolj držala. Seveda pa s to gumo ne moreš speljat in čez 2 ovinka že letet po kolenu.. Jo je treba malo ogret. Ni sedaj mišljeno to, da jo spraviš na delovno temperaturo (to jo boš po cesti itak zelo težko oziroma jo sploh ne boš) ampak vsaj toliko, da rata malo topla, takoj neha drset. Je pa zelo pomembno da po tem, ko si bil z njo na pisti (sploh na kakšnem Geobniku), delaš prve km po cesti malo bolj previdno. Ker dokler so na njej tisti svaljki s piste in če guma ne bo res vroča, ne bo dobro držala dokler se tisto malo ne spuca. Sploh soft trdota.. Kar se mene tiče so 212 GP super gume tudi za cesto, pomoje bi solidno ogrete in na nekem normalnem asfaltu držale praktično "do komolca" Je pa pač treba upoštevat njihove omejitve, predvsem to, da s čisto hladnimi ne greš takoj na polno, ker se ne bo dobro končalo zdaj mam gor d211 gp racer pa so dobre samo bi še kaj druga probal.na pisto če grem pa grem na marof . Jure koliko km pa si naredo z zadnjo d212? lp matej Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Avgust 15, 2014 Deli Objavljeno Avgust 15, 2014 Ponavadi dobra 2000 km, ampak kot rečeno, vedno sem dal gor rabljene, tako da je to precej irelevanten podatek. Z novo medium hard bi pomoje komot šlo 4000 ali več.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gavrin Objavljeno Avgust 15, 2014 Deli Objavljeno Avgust 15, 2014 Kaj je sedaj z temi conti sprednjimi so za zamenjat al ne? Sem z njo naredil točno 250 km. Lahko zatežim še za povrnitev stroškov premontaže? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tony Objavljeno Avgust 16, 2014 Deli Objavljeno Avgust 16, 2014 Po mojih izkušnjah, najboljše gume za na cesto so: 1. Pirelli diablo supercorsa. Nerabim nekaj posebaj pazit, da se segrejejo. Takoj lima. Edina slabost je majhna kilometrina. 2. Dunlop GP D212. Dobra kilometrina in najboljši možen oprijem na cesti že po parih ovinkih, ko se vsaj malo segreje. 3. Dunlop GP racer D211. Še vedno odličen oprijem, tudi z endurance+ zmesjo na cesti. 4. Metzeler M5. Še vedno dober oprijem, samo nemore se pa primerjati z prvimi tremi. Kilometrina je pa daleč največja. gsxf750, SharpNinja, logarr in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se