Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Slike od mitas so od moje gume - top speed 245kmh , tlak 2.3bar, kilometrina 1000km, cca 40km rid - guma drzi , tudi prednji konec ne poskakuje zaradi bule , tako da je skoraj nemogoce pogruntat... Na sreco sem nekaj delal na motorju in sem opazil ..

Oprijemljivost gume je primerljiva z bt016 , edina slaba lastnost katero ima ta guma , je da je centrifugalno tezka , kar se najbolj obcuti ce pospesujes in prednja guma izgubi stik z podlago .

Vseeno pa bi bil z voznjo bolj sproscen , ce bi namesto napisa "Mitas" pisalo "Sava"

Bomo videli kako bodo potekale stvari z reklamacijo .

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Hja ... kaj nar rečem.... vsi imate prav.

Vsak po svoje razmišlja.

...mislim pa da nekateri preveč dramatizirate. Obesili ste se na bogo bulasto gumo in jo zdaj generalno bojkotorate, ker ne marate dejstva, da smo slovenci nesposobni in jo prodali (šenkali) čehom...  :D

 

 

Slike od mitas so od moje gume - top speed 245kmh , tlak 2.3bar, kilometrina 1000km, cca 40km rid - guma drzi , tudi prednji konec ne poskakuje zaradi bule , tako da je skoraj nemogoce pogruntat... Na sreco sem nekaj delal na motorju in sem opazil ..
Oprijemljivost gume je primerljiva z bt016 , edina slaba lastnost katero ima ta guma , je da je centrifugalno tezka , kar se najbolj obcuti ce pospesujes in prednja guma izgubi stik z podlago .
Vseeno pa bi bil z voznjo bolj sproscen , ce bi namesto napisa "Mitas" pisalo "Sava"
Bomo videli kako bodo potekale stvari z reklamacijo .

... ne štekam tega  ?!

..kolikor razumem, tvoj motor tako močno pospešuje, da prednja guma ne dohaja in zdrsuje u rikverc  ? :eek:  ...prosil bi te da me malo razsvetliš o tem pojavu...

 

..in ja tudi jaz bi bil bolj vesel z napisom Sava...

Objavljeno

Hola,

 

to se dogaja vsem, se je zgodilo Pirelliju (famozne Phantom gume, ki so se lupile kot krompir), Michelinu, Dunlopu, ta hip se Savi - in Continentalu, ki bo zamenjal okoli 170.000 gum 120/70 R 17 in 120/70 ZR 17, narejenih od leta 2007 do 2014, lastniki Road-, Sport- in RaceAttackov, pazite - navajam tule, ker ni še noben nikjer nič napisal - vpoklic velja za naslednje gume

 

 

  • 120/70 ZR 17 M/C (58W) TL ContiSportAttack 2 (DOT-Seriennummer: CP8B B5M4 4811 bis 2614)

 

nujna zamenjava, ker se lahko pojavijo poškodbe tekalne površine gume in/ali pasu (v karkasi)

 

moja naslednja guma bo še vedno Sava, samo da naredijo tapravo dimenzijo :OK:

o glej, vpoklic imam.. :P 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

js morm pa pogledat če imam vpoklic svojga contisportattack-a :O

Objavljeno

js morm pa pogledat če imam vpoklic svojga contisportattack-a  :O

... ja ... za vseh 26 kompletov.......ti si jih pa znucu  :slap:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Se že kaj govori, kdaj mislijo v Savi spet zagnat proizvodnjo?

Objavljeno

Ni brezhibna. Jo je treba vrniti proizvajalcu, da jo strokovno pregledajo in ugotovijo vzrok za tole nastalo bulo.

nič strokovno ugotaljat, vpoklic je, sava je povedala, da je menjava za vse , ki imajo določen dot . Vključno premontažo plačajo. 

Objavljeno

Mogoče kdo ve kje bi lahko brez računa v Kranju zamenjal sledeči dot savske gume. Najprej sem se meniv v Tuduvo pa ga je očitno že toliko ljudi klicalo da noče več brez računa vzet.

Objavljeno

Aja zdej je pa bad k je blo brez racuna a?

Objavljeno

Aja zdej je pa bad k je blo brez racuna a?

hehe, ni bilo brez računa :)

Objavljeno (popravljeno)

Jas se slišal na avstrijskem radiju da gume continental med letom 2007 in 2014 lahko spuščajo in se jih da zamenjati. Za nima me če se jih pri nas da tudi zamenjati ker pri meni puščajo.

Havla 

LP

Popravljeno . Popravil Sašo tempfer
Objavljeno

Ja ce si ga pa stran ruknil si si sam kriv.....jebi ga....na napakah se ucimo an? :grim

Objavljeno

Na r6 vozim contisportattack okol 4k km pa nisem lih navdušen nad njimi. Moti me to da imajo v imenu sport pa ravno pri malo bolj agresivni vožnji spuščata sprednja in zadnja ob tem da guma sploh ni zvožena popolnoma na rob, manjka kak mm ali dva. Se pa tudi v mokrem segrejejo kar me je presenetilo pozitivno.

 

Bom poiskusil še s kako race pnevmatiko ko tole zvozim pa bom videl ali je težava v gumi ali v vozniku.

Objavljeno

resda da imam manjše dimenzije gum in tudi zato ni nekih večjih izbir imam dimenzije 130/70-18

letos pri 6000km guma

Dunlop 130/70-18 63H ARROW STREETSMART

skoraj že za v smeti,...tako se hitro obrabi, sprva je ni nekaj obrabljalo, potem pa kar naenkrat....

 

kaj vi pripročate za mojo dimenzijo kaj se splača da mal več drži km?

ta mi je nekako padla v oči

Pirelli 130/70-18 63H SP.DEMON kaj pravte?

http://gumishop.si/pnevmatike/pirelli-130-70-18-63h-sp_demon__G9991343400.php

Objavljeno

Je možno, da motor po menjavi prednje gume vleče v eno stran (levo). ? Je mogoče  bila pri vulkanizerju guma slabo scentirana, ali iščem vzrok v čemu drugemu, ker se kar pozna ko spustim balanco, prej tega ni bilo...

Objavljeno

Jaz sem pri zadnjem pranju na tleh opazu eno malo utež, sem gledu kje bi manjkala pa mi nč blo jasn, od koga drugega pa tudi ne more biti, ker je bla pobarvana z črnim alkoholcem :D ...... se potem vozu pa nič treslo ali kam vleklo.

Objavljeno

lp

vozi kdo dunlop d212 po  cesti in občasno dirkališče ? Ali je to guma samo za pisto in rabiš za njo grelce?

Objavljeno

lp

vozi kdo dunlop d212 po  cesti in občasno dirkališče ? Ali je to guma samo za pisto in rabiš za njo grelce?

 

Jaz sem na FZ1 zvozil že 3 rabljene zadnje GP 212. Trdote so bile hard, medium hard in soft. Vse tri se obnesejo čisto ok, sem bil pa najbolj zadovoljen z medium-hard, se mi je zdelo da je hladna najbolj držala.

 

Seveda pa s to gumo ne moreš speljat in čez 2 ovinka že letet po kolenu.. Jo je treba malo ogret. Ni sedaj mišljeno to, da jo spraviš na delovno temperaturo (to jo boš po cesti itak zelo težko oziroma jo sploh ne boš) ampak vsaj toliko, da rata malo topla, takoj neha drset.

 

Je pa zelo pomembno da po tem, ko si bil z njo na pisti (sploh na kakšnem Geobniku), delaš prve km po cesti malo bolj previdno. Ker dokler so na njej tisti svaljki s piste in če guma ne bo res vroča, ne bo dobro držala dokler se tisto malo ne spuca. Sploh soft trdota..

 

Kar se mene tiče so 212 GP super gume tudi za cesto, pomoje bi solidno ogrete in na nekem normalnem asfaltu držale praktično "do komolca" :) Je pa pač treba upoštevat njihove omejitve, predvsem to, da s čisto hladnimi ne greš takoj na polno, ker se ne bo dobro končalo :)

Objavljeno

Jaz sem na FZ1 zvozil že 3 rabljene zadnje GP 212. Trdote so bile hard, medium hard in soft. Vse tri se obnesejo čisto ok, sem bil pa najbolj zadovoljen z medium-hard, se mi je zdelo da je hladna najbolj držala.

 

Seveda pa s to gumo ne moreš speljat in čez 2 ovinka že letet po kolenu.. Jo je treba malo ogret. Ni sedaj mišljeno to, da jo spraviš na delovno temperaturo (to jo boš po cesti itak zelo težko oziroma jo sploh ne boš) ampak vsaj toliko, da rata malo topla, takoj neha drset.

 

Je pa zelo pomembno da po tem, ko si bil z njo na pisti (sploh na kakšnem Geobniku), delaš prve km po cesti malo bolj previdno. Ker dokler so na njej tisti svaljki s piste in če guma ne bo res vroča, ne bo dobro držala dokler se tisto malo ne spuca. Sploh soft trdota..

 

Kar se mene tiče so 212 GP super gume tudi za cesto, pomoje bi solidno ogrete in na nekem normalnem asfaltu držale praktično "do komolca" :) Je pa pač treba upoštevat njihove omejitve, predvsem to, da s čisto hladnimi ne greš takoj na polno, ker se ne bo dobro končalo :)

zdaj mam gor d211 gp racer pa so dobre samo bi še kaj druga probal.na pisto če grem pa grem na marof . Jure koliko km pa si naredo z zadnjo d212?

lp matej

Objavljeno

Ponavadi dobra 2000 km, ampak kot rečeno, vedno sem dal gor rabljene, tako da je to precej irelevanten podatek. Z novo medium hard bi pomoje komot šlo 4000 ali več..

Objavljeno

Kaj je sedaj z temi conti sprednjimi so za zamenjat al ne? Sem z njo naredil točno 250 km.

Lahko zatežim še za povrnitev stroškov premontaže?

Objavljeno

Po mojih izkušnjah, najboljše gume za na cesto so:

 

1. Pirelli diablo supercorsa. Nerabim nekaj posebaj pazit, da se segrejejo. Takoj lima. Edina slabost je majhna kilometrina.

 

2. Dunlop GP D212. Dobra kilometrina in najboljši možen oprijem na cesti  že po parih ovinkih, ko se vsaj malo segreje.

 

3. Dunlop GP racer D211. Še vedno odličen oprijem, tudi z endurance+  zmesjo na cesti.

 

4. Metzeler M5.  Še vedno dober oprijem, samo nemore se pa primerjati z prvimi tremi. Kilometrina je pa daleč največja.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!