Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

... sej... a nimaš vedno kondom v tošlnu :huh:

Objavljeno

... sej... a nimaš vedno kondom v tošlnu :huh:

 

Človk je gorenc, ne nosi tošlna s sabo  :P

 

Žlahta ?

Objavljeno

... sej... a nimaš vedno kondom v tošlnu :huh:

a lohk nehaš odkrito smetit temo ? ( no saj je tudi meni res hudo biti osredotočen na bistvo ob vsej tej vlagi .....)

tud to je za v drugo temo - http://www.motosvet.com/tabla/topic/38386-podjenje-eden-druzga/  - zato nimam zmeraj ker jih vse znucate...

 

da ne bomo samo blesarij pisali ..

če se bodo take vremenske razmere nadaljevale imam eno konkretno vprašanje .

 

se bodo proizvajalci prilagodili in naredili gume ki bodo imele izboljšan oprijem v mokrem ???? :hmm:

Objavljeno

a lohk nehaš odkrito smetit temo ? ( no saj je tudi meni res hudo biti osredotočen na bistvo ob vsej tej vlagi .... .)

tud to je za v drugo temo - http://www.motosvet.com/tabla/topic/38386-podjenje-eden-druzga/  - zato nimam zmeraj ker jih vse znucate...

 

da ne bomo samo blesarij pisali ..

če se bodo take vremenske razmere nadaljevale imam eno konkretno vprašanje .

 

se bodo proizvajalci prilagodili in naredili gume ki bodo imele izboljšan oprijem v mokrem ???? :hmm:

Sej večuna gum ma že zdej dovolj oprijema v mokrem sam mi smo softiči in si ne upa skor noben po mokrem kolenčkat ;)

Objavljeno (popravljeno)

Sej večuna gum ma že zdej dovolj oprijema v mokrem sam mi smo softiči in si ne upa skor noben po mokrem kolenčkat ;)

takoj zdej prileti k meni v oic trzin na kavo ..pa boš malo popodplatal  po coni .. načeloma boš imel prekleto srečo , če se ne boš pri speljevanju na cesto zložil ...

 

ni poanta v oprijemljivosti gume ... fora je v tornem koeficientu med gumo in podlago .. in če podlaga ne premore dovolj visokega tornega koeficienta ti ne pomaga nobena top šit guma ..

 

v mislih sem imel bolj to , ali bi jim sploh uspelo ohraniti enak oprijem gume v suhem če bi izboljšali oprijem v mokrem..

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno

No ja jaz sem govoril o normalnem asvaltu če je slab asvalt tud v suhem zdrsne guma. Pač moj point je bil sam ta ker folk govori da jih je strah v mokrem položit motor ker se bojijo da jim bo guma zdrslna. In ja tudi jaz se ne počutim glih siguren ko se po mokrem vozim in spustim tempo. Ampak danes je precej gum dovolj dobrih da se lahko v dežju po kolenu voziš videno na lastne oči ;)

Objavljeno

No ja jaz sem govoril o normalnem asvaltu če je slab asvalt tud v suhem zdrsne guma. Pač moj point je bil sam ta ker folk govori da jih je strah v mokrem položit motor ker se bojijo da jim bo guma zdrslna. In ja tudi jaz se ne počutim glih siguren ko se po mokrem vozim in spustim tempo. Ampak danes je precej gum dovolj dobrih da se lahko v dežju po kolenu voziš videno na lastne oči ;)

gume so vse zadost dobre :-)

Kar se pa tiče vožnje v mokrem: po enomesečni suši je prvi dež vedno nevarno spolzko in mastno, dokler ni asfalt do dobra spran, potem pa je v slo še problem, saj je vsakih 50m drugačna struktura asfalta in posledično drugačen grip....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

vse to je res ;) sam jst še vedno govorim da nas večina vozi po dežju kot po jajcih bi se pa komot normalno pelajli ;)

Objavljeno (popravljeno)

vse to je res ;) sam jst še vedno govorim da nas večina vozi po dežju kot po jajcih bi se pa komot normalno pelajli ;)

jp komot bi se, to vem, ampak raj grem malce bolj po jajcih, kot pa preuč komot :D

Drugače pa sm v svoji karieri prevozil že kr nekaj dežja, neviht, nalivov, celo toče, pa nikol ni blo problema z "držanjem gume". Mene v slabem vedno skrbi problem s "hitrim ustavljanjem", kot pa problem z "držanjem"

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

jp komot bi se, to vem, ampak raj grem malce bolj po jajcih, kot pa preuč komot :D

Drugače pa sm v svoji karieri prevozil že kr nekaj dežja, neviht, nalivov, celo toče, pa nikol ni blo problema z "držanjem gume". Mene v slabem vedno skrbi problem s "hitrim ustavljanjem", kot pa problem z "držanjem"

 

 

Če govorimo o regionalkah, me točno bremzanje vedno preseneti. Če je cesta poprečno dobra in nisi še nagnit, lahko žlajfaš zelo močno. Zelo se bojim zebr in frišnih belih črt...odprte ceste pa se da pelat z enim solidnim tempom. 

Objavljeno

Če govorimo o regionalkah, me točno bremzanje vedno preseneti. Če je cesta poprečno dobra in nisi še nagnit, lahko žlajfaš zelo močno. Zelo se bojim zebr in frišnih belih črt...odprte ceste pa se da pelat z enim solidnim tempom. 

Se strinjam, ampak zaviranje je še vedno daljše kot na suhi cesti, kljub absju, pa tut na odpiranju pazim, da ni sunkovito.

Objavljeno

msc rešuje takšne situacoje:-)

Objavljeno

Evo eno vprašanje o pnevmatiki za mojga baby tigra. Torej sedaj imam Roadsmart 2 medtem ko sem imel predhodno original Pirelli Scorpion trail.

Glede na to, da uživam v neki normalni vožnji brez kolenčkanja in iskanje limita me zanimajo pnevmatike, ki bi jih kupil naslednje leto(še dolga do tja ampak če bo ugodna ponudba nabavim že prej)

Torej iščem:

- pnevmatiko, ki se ne obrabi hitro po sredini

- ki ima glede na obrabo dobre lastnosti v mokrem(prvo in drugo vem da ne gre skupaj ampak vseeno iščem najboljšo)

 

Roadsmart se je kar obnesla in je super guma ampak glede na moj način vožne verjetno ne rabim tako dobrih pnevmatik. Ali pač :)

Objavljeno (popravljeno)

 

Budget varianta Conti Motion, vozil prednjo in bp.

Popravljeno . Popravil gsxf750
Objavljeno

Budget varianta Conti Motion, vozil prednjo in bp.

aha. Sam iščem dimenzijo 100/90/19 al pa 110/80/19 :(

Objavljeno

aha. Sam iščem dimenzijo 100/90/19 al pa 110/80/19 :(

dej si kup ta prave gume za svoj motor. da se boš lahko tut na makadam normalno zapeljal.

se pravi enduro gume..maš metzeler, dunlop, conti..vse so dobre..

Objavljeno (popravljeno)

dej si kup ta prave gume za svoj motor. da se boš lahko tut na makadam normalno zapeljal.

se pravi enduro gume..maš metzeler, dunlop, conti..vse so dobre..

Nimam xc verzije in makadam predstavlja 5% moje vožnje zato raje izberem bolj cestne kot neke trail. Tako da če ima kdo kako podobno priporočilo kot gsxf750 na dan z besedo. Sorry biker77 kje se naj/bom vozil bom pa sam vedel ;) Popravljeno . Popravil mitjag
Objavljeno

Imam trail attack 2 in prav tako moje vožnje ne presegajo tvojih 5%vožnje po ne asvaltu pa sem z njimi zelo zadovoljen,vozim pa z njimi kot da sem na sportaku,kdor me pozna bo to potrdil,jaz ti jih toplo priporočam:-)

Objavljeno

Nimam xc verzije in makadam predstavlja 5% moje vožnje zato raje izberem bolj cestne kot neke trail. Tako da če ima kdo kako podobno priporočilo kot gsxf750 na dan z besedo. Sorry biker77 kje se naj/bom vozil bom pa sam vedel ;)

Mitja..seveda rabis najboljse pnevmatike kar se jih da dobit. Sej se mas najbrz rad. In po sredini se vse znucajo. Razen nekaterih ki jim tezko recemo moto pnevmatike. Glede na to da je proizvajalec testiral motor na pnevmatikah ki sem ti jih priporocil je pa ja pametno take gor dat. Sem enkrat vozil gs1200 z roadsmart2 gumami. Ma je blo cudno..vsaj meni.. itak naredis kot hoces na koncu. Jest sm sam predlagal. Zato da bo tut tistih 5% makadama mal uzitek. Na asfaltu pa drzijo do usesa..kmet2 bo to najbols vedu ;-)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

aha. Sam iščem dimenzijo 100/90/19 al pa 110/80/19 :(

ja, te dimenzije pa nisem našel v programu ContiMotion, dočim 150/70 17 obstaja.

Vzamem nazaj. 

Popravljeno . Popravil gsxf750
Objavljeno (popravljeno)

Mitja..seveda rabis najboljse pnevmatike kar se jih da dobit. Sej se mas najbrz rad. In po sredini se vse znucajo. Razen nekaterih ki jim tezko recemo moto pnevmatike. Glede na to da je proizvajalec testiral motor na pnevmatikah ki sem ti jih priporocil je pa ja pametno take gor dat. Sem enkrat vozil gs1200 z roadsmart2 gumami. Ma je blo cudno..vsaj meni.. itak naredis kot hoces na koncu. Jest sm sam predlagal. Zato da bo tut tistih 5% makadama mal uzitek. Na asfaltu pa drzijo do usesa..kmet2 bo to najbols vedu ;-)

Ma sej se strinjam in vedno raj pretiravam pri zaščitni opremi ter pri gumah, ki so eden najpomembnejših delov motorja saj so edini stik s podlago. Po drugi strani mi je pa neumno menjat gumo po 6000km. Pa sem zasledil da eni delate po 15000km. Zdaj al pretiravate z številko al vozte dokler ne znucate gume do 0 al pa imate kake super gume, ki prenesejo tud kako avtocesto, dolgočasne ravnine in se ne "skvadratijo" hitro. Sam ravno ne hodim na ride da guma izgleda, pa tud za kolenčkat se mam preveč rad da bi tvegal (beri raje imam chicken lines oz safety lines kot pa mavec na nogi ;)

Popravljeno . Popravil mitjag
Objavljeno (popravljeno)

Ma sej se strinjam in vedno raj pretiravam pri zaščitni opremi ter pri gumah, ki so eden najpomembnejših delov motorja saj so edini stik s podlago. Po drugi strani mi je pa neumno menjat gumo po 6000km. Pa sem zasledil da eni delate po 15000km. Zdaj al pretiravate z številko al vozte dokler ne znucate gume do 0 al pa imate kake super gume, ki prenesejo tud kako avtocesto, dolgočasne ravnine in se ne "skvadratijo" hitro. Sam ravno ne hodim na ride da guma izgleda, pa tud za kolenčkat se mam preveč rad da bi tvegal (beri raje imam chicken lines oz safety lines kot pa mavec na nogi ;)

Tkole ti povem

Un ki dela z gumam 15k pa 20k

No te vse ti zmer prehitiš. Tko je to  :scut:

Popravljeno . Popravil alko1
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ce ST gumo po 6 jurjih menjas si cist predivji.....Al ma pa se velik mesa, pa se teb zdi, da je fuc.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!