DAMI34 Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 pred 4 urami, Nearrain pravi: Trenutno jih vozim. Z njimi prevozil cca 3K kilometrov in sem zaenkrat zelo zadovoljen. Na kratko: Hitro se segreje, nudi zelo dober oprijem , hitra in precizna... ni mi je uspelo pregreti, kljub nacrtnemu non -stop maltretiranju na 100km odseku konstantnih krivin z zelo grobim asfaltom pri 34 stopinjah. Takole je zgledala pri prvem postanku na prej omenjeni 100km gnjavazi. Nobenih svaljkov . . . Koliko bo zdrzala povem ob menjavi. Tiste luknjice na bokih so prvi znaki pregrevanja, potem pa začne lagano drseti, kot da je mal prazna (seveda v dvoje+kufri+rollbag na kufru+35C) sicer je slika od RS2 vendar je podobno ps. pa ne se užgat, men itak ni bla preveč všeč ker boki ne nudijo podobnega filinga kot pa kaka SS guma Zivnorc 1
Snečer Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 Kaj je sploh kaj boljšega na trgu od Mitaske? (cena/performanse)? Zivnorc 1
maus Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 pred 2 minutami, Snecer pravi: Kaj je sploh kaj boljšega na trgu od Mitaske? (cena/performanse)? Conti Sport Attack Zivnorc in ukica 2
Zivnorc Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 ...kaj če bi naredili kapitalski prevzem firm...in gumo opimenovali: MitaCont Sport Forcettack. ...to bi bla pa tanartabulš guma... maus 1
DAMI34 Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 (popravljeno) pred 16 minutami, Snecer pravi: Kaj je sploh kaj boljšega na trgu od Mitaske? (cena/performanse)? za povprečnega uporabnika (jaz, ti) je superca, so pa tut boljše, manj občutljive na zalivke, boljše za dež, boljše na belih črtah, predvsem pa bi si želel sredino Roadsmarta in boke Mitaske za zadnjo gumo. Pol sm pa zmagal Prva pa kr naj taka ostane. ps. testna zadnja ma sedaj 4.600, pa če bom pridn bo še za kakih 1500-2000km Popravljeno Avgust 30, 2016. Popravil DAMI34 Zivnorc 1
Snečer Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 pred 13 minutami, maus pravi: Conti Sport Attack Mitaska za nemško tržišče? maus, DAMI34, Zivnorc in 1 other 4
Zivnorc Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 pred 2 minutami, DAMI34 pravi: za povprečnega uporabnika (jaz, ti) je superca, so pa tut boljše, manj občutljive na zalivke, boljše za dež, boljše na belih črtah, predvsem pa bi si želel sredino Roadsmarta in boke Mitaske za zadnjo gumo. Pol sm pa zmagal Prva pa kr naj taka ostane. ps. testna zadnja ma sedaj 4.600, pa če bom pridn bo še za kakih 1500-2000km upam da moja tut tko zdrži. Včeraj sem zmontiral novo. Junfr štrajf od roba do roba.. ...jebenti...upam da bo kej več, kot GP Racer...... legalnih 3.500 km .... pol pa še ene 300 napol v ilegali... ...po eni strani jo je skor zmanjkal...ćist... DAMI34 1
maus Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 pred 24 minutami, Snecer pravi: Mitaska za nemško tržišče? taprave mitaske so pa za češko tržišče Zivnorc 1
Snečer Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 pred 3 minutami, maus pravi: taprave mitaske so pa za češko tržišče Made in Slovenia mora gor pisat, potem je to tisto pravo. Zivnorc 1
maus Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 Pravkar, Snecer pravi: Made in Slovenia mora gor pisat, potem je to tisto pravo. js na meclerkah tut piše made in ćajna ... a ne Bmflar in Zivnorc 2
Bmflar Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 pred 2 minutami, maus pravi: js na meclerkah tut piše made in ćajna ... a ne Na mojih piše Made in Germanija by Turkish people GoBobi, maus, Zivnorc in 1 other 4
siks Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 pred 43 minutami, maus pravi: Conti Sport Attack cena je tutu...performansi pa tut (kilometrina, oprijem,...)...prednja mi je zdržala malo več kot mitas. zadnjo mi je kot posledica vožnje v dvoje na daljše relacije pobralo po sredini, ker ni večkomponentna, enako kot mitas. isti šmorn..;-) Zivnorc, Bmflar in DAMI34 3
maus Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 Pravkar, siks pravi: cena je tutu...performansi pa tut (kilometrina, oprijem,...)...prednja mi je zdržala malo več kot mitas. zadnjo mi je kot posledica vožnje v dvoje na daljše relacije pobralo po sredini, ker ni večkomponentna, enako kot mitas. isti šmorn..;-) za vožnjo v dvoje si omisli raje road attack Zivnorc in Bmflar 2
Snečer Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 pred 5 minutami, maus pravi: js na meclerkah tut piše made in ćajna ... a ne Čajno kupujem v Hoferju. maus, Zivnorc in Bmflar 3
siks Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 (popravljeno) pred 10 minutami, maus pravi: za vožnjo v dvoje si omisli raje road attack pol pa ni tistega fajn filinga v ovinkih...iščem nek kompromis med kilometrino, oprijemom in ceno...zaenkrat je to mitas...razmišljam o qualifier2, ki je dvokomponentna...če bi road attack (2 evo), ki jo nekateri kar hvalijo, stala kot sport attack, bi pa bila v ožjem izboru...vedno so neke dileme...:-) Popravljeno Avgust 30, 2016. Popravil siks maus, Bmflar in Zivnorc 3
Nearrain Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 1 hour ago, DAMI34 said: Tiste luknjice na bokih so prvi znaki pregrevanja, potem pa začne lagano drseti, kot da je mal prazna (seveda v dvoje+kufri+rollbag na kufru+35C) sicer je slika od RS2 vendar je podobno ps. pa ne se užgat, men itak ni bla preveč všeč ker boki ne nudijo podobnega filinga kot pa kaka SS guma A pol Si ze vozil Dunlop RS3? Al samo trolas? BTW: vozil Sem RS2 in trenutno RS3 in lahko iz prve roke/gume povem, da Je RS3 barvna televizija za RS2 PS: Mitasko na velik lazjem motorju pri manj stresnih pogojih s pribliznim istim tempom prekurilo Zivnorc 1
DAMI34 Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 pred 12 minutami, maus pravi: za vožnjo v dvoje si omisli raje road attack isti šmorn (kar se kmju tiče), ampak dobra guma pred 2 minutami, Nearrain pravi: A pol Si ze vozil Dunlop RS3? Al samo trolas? BTW: vozil Sem RS2 in trenutno RS3 in lahko iz prve roke/gume povem, da Je RS3 barvna televizija za RS2 PS: Mitasko na velik lazjem motorju pri manj stresnih pogojih s pribliznim istim tempom prekurilo ok, sm vozu sam čb televizijo, katero sem na jadranki prekuril, mitaske pa nism luknjice pa ostajajo na čb televiziji, pa tut na barvni tv so že vidne Bmflar, maus in Zivnorc 3
Nearrain Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 4 minutes ago, DAMI34 said: isti šmorn (kar se kmju tiče), ampak dobra guma ok, sm vozu sam čb televizijo, katero sem na jadranki prekuril, mitaske pa nism luknjice pa ostajajo na čb televiziji, pa tut na barvni tv so že vidne Ok... Klasicno trolas torej maus in Bmflar 2
DAMI34 Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 pred 10 minutami, Nearrain pravi: Ok... Klasicno trolas torej sej ti tut, sam v barvah ps. nisi še pojasnu zakaj luknjice na bokih tako ČB televizije kot barvne? Hm... Bmflar 1
maus Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 pred 36 minutami, siks pravi: pol pa ni tistega fajn filinga v ovinkih...iščem nek kompromis med kilometrino, oprijemom in ceno...zaenkrat je to mitas...razmišljam o qualifier2, ki je dvokomponentna...če bi road attack (2 evo), ki jo nekateri kar hvalijo, stala kot sport attack, bi pa bila v ožjem izboru...vedno so neke dileme...:-) jaz sem tut iskal en kompromis ... če bi se samo do kala pa nazaj vozu in samo po suhem, bi sigurno nataknil Pirelli SC če če če .. če bi imel drugačen stil motorja in če bi se v dvoje vozil, bi gledal za kakšno road gumo ... itak se vsak sam odloča, jaz sem samo svoj pogled na to spisal siks, DAMI34, Joker in 2 others 5
Bmflar Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 pred 48 minutami, maus pravi: za vožnjo v dvoje si omisli raje road attack ... al pa Durex maus, Snečer in Zivnorc 3
Zivnorc Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 ...a niso luknjice na bokih zaradi grobega asfalta in odpiranja plina iz nagiba?.. ker: bolj, ko greš proti zunanjemu robu pnevmatike, večja je razlika obodne hitrosti pri kotaljenju pnevmatike na določenem delu karkase pnevmatike ...oz. manjšo pot opravi določena točka na gumi, kot če gledaš proti sredini......in zato guma grabi tam, kjer ima največji torni koeficient, oz. idealno razmerje površinskega pritiska in tornega koeficienta..... del gume, kjer je to razmerje slabše, pa stalno "koplje" ali naprej, ali nazaj (odvisno kateri del pnevmatike gledaš) in tam guma grabi...in "koplje" in zaradi tega "grobost asfalta" trga gumo...oz. dela take luknjice.... siks, Joker, Nearrain in 2 others 5
siks Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 pred 59 minutami, Nearrain pravi: A pol Si ze vozil Dunlop RS3? Al samo trolas? BTW: vozil Sem RS2 in trenutno RS3 in lahko iz prve roke/gume povem, da Je RS3 barvna televizija za RS2 PS: Mitasko na velik lazjem motorju pri manj stresnih pogojih s pribliznim istim tempom prekurilo katero varianto RS3 pa voziš? baje sta dve, normalna in kao športna?!
DAMI34 Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 pred 20 minutami, Zivnorc pravi: ...a niso luknjice na bokih zaradi grobega asfalta in odpiranja plina iz nagiba?.. ker: bolj, ko greš proti zunanjemu robu pnevmatike, večja je razlika obodne hitrosti pri kotaljenju pnevmatike na določenem delu karkase pnevmatike ...oz. manjšo pot opravi določena točka na gumi, kot če gledaš proti sredini......in zato guma grabi tam, kjer ima največji torni koeficient, oz. idealno razmerje površinskega pritiska in tornega koeficienta..... del gume, kjer je to razmerje slabše, pa stalno "koplje" ali naprej, ali nazaj (odvisno kateri del pnevmatike gledaš) in tam guma grabi...in "koplje" in zaradi tega "grobost asfalta" trga gumo...oz. dela take luknjice.... al pa pregreva in začne drseti kot bi bila prazna, preverjeno na RS2 Bmflar 1
Cartman Objavljeno Avgust 30, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2016 9 hours ago, Nearrain said: Trenutno jih vozim. Z njimi prevozil cca 3K kilometrov in sem zaenkrat zelo zadovoljen. Na kratko: Hitro se segreje, nudi zelo dober oprijem , hitra in precizna... ni mi je uspelo pregreti, kljub nacrtnemu non -stop maltretiranju na 100km odseku konstantnih krivin z zelo grobim asfaltom pri 34 stopinjah. Takole je zgledala pri prvem postanku na prej omenjeni 100km gnjavazi. Nobenih svaljkov . . . Koliko bo zdrzala povem ob menjavi. Joj kako lepo pobrani robovi, nc navihani. Na cemu mas ti to zmontirano? In to je prej kot po 3oookm, a ne? Zivnorc 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se