Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno
pred 4 urami, Nearrain pravi:

Trenutno jih vozim. Z njimi prevozil cca 3K kilometrov in sem zaenkrat zelo zadovoljen. 

Na kratko: Hitro se segreje, nudi zelo dober oprijem , hitra in precizna... ni mi je uspelo pregreti, kljub nacrtnemu non -stop maltretiranju na 100km odseku konstantnih krivin z zelo grobim asfaltom  pri 34 stopinjah.

Takole je zgledala pri prvem postanku na prej omenjeni 100km gnjavazi. Nobenih svaljkov . . . 

 14114644_1118164804916544_2069798214_o.jpg

Koliko bo zdrzala povem ob menjavi.

Tiste luknjice na bokih so prvi znaki pregrevanja, potem pa začne lagano drseti, kot da je mal prazna (seveda v dvoje+kufri+rollbag na kufru+35C)

sicer je slika od RS2 vendar je podobno

ps. pa ne se užgat, men itak ni bla preveč všeč ker boki ne nudijo podobnega filinga kot pa kaka SS guma

551049_374551892614369_1734401803_n.jpg?

 

Objavljeno
pred 2 minutami, Snecer pravi:

Kaj je sploh kaj boljšega na trgu od Mitaske? (cena/performanse)? :) 

 

Conti Sport Attack :jezik: 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

...kaj če bi naredili kapitalski prevzem firm...in gumo opimenovali:

MitaCont Sport Forcettack.

 

...to bi bla pa tanartabulš guma...   :D
 

Objavljeno (popravljeno)
pred 16 minutami, Snecer pravi:

Kaj je sploh kaj boljšega na trgu od Mitaske? (cena/performanse)? :) 

 

za povprečnega uporabnika (jaz, ti) je superca, so pa tut boljše, manj občutljive na zalivke, boljše za dež, boljše na belih črtah, predvsem pa bi si želel sredino Roadsmarta in boke Mitaske za zadnjo gumo. Pol sm pa zmagal :D Prva pa kr naj taka ostane.

ps. testna zadnja ma sedaj 4.600, pa če bom pridn bo še za kakih 1500-2000km

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno
pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

za povprečnega uporabnika (jaz, ti) je superca, so pa tut boljše, manj občutljive na zalivke, boljše za dež, boljše na belih črtah, predvsem pa bi si želel sredino Roadsmarta in boke Mitaske za zadnjo gumo. Pol sm pa zmagal :D Prva pa kr naj taka ostane.

ps. testna zadnja ma sedaj 4.600, pa če bom pridn bo še za kakih 1500-2000km

 

:eek:

upam da moja tut tko zdrži. Včeraj sem zmontiral novo. Junfr štrajf od roba do roba..  :D

...jebenti...upam da bo kej več, kot GP Racer...... legalnih 3.500 km .... pol pa še ene 300 napol v ilegali...  :blush: ...po eni strani jo je skor zmanjkal...ćist... :blush:

 

 

Objavljeno
pred 24 minutami, Snecer pravi:

Mitaska za nemško tržišče?

taprave mitaske so pa za češko tržišče :P

 

Objavljeno
pred 3 minutami, maus pravi:

taprave mitaske so pa za češko tržišče :P

 

Made in Slovenia mora gor pisat, potem je to tisto pravo.

Objavljeno
Pravkar, Snecer pravi:

Made in Slovenia mora gor pisat, potem je to tisto pravo.

js na meclerkah tut piše made in ćajna ... a ne :P

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 minutami, maus pravi:

js na meclerkah tut piše made in ćajna ... a ne :P

Na mojih piše Made in Germanija by Turkish people :blush:

Objavljeno
pred 43 minutami, maus pravi:

Conti Sport Attack :jezik: 

cena je tutu...performansi pa tut (kilometrina, oprijem,...)...prednja mi je zdržala malo več kot mitas. zadnjo mi je kot posledica vožnje v dvoje na daljše relacije pobralo po sredini, ker ni večkomponentna, enako kot mitas. isti šmorn..;-)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Pravkar, siks pravi:

cena je tutu...performansi pa tut (kilometrina, oprijem,...)...prednja mi je zdržala malo več kot mitas. zadnjo mi je kot posledica vožnje v dvoje na daljše relacije pobralo po sredini, ker ni večkomponentna, enako kot mitas. isti šmorn..;-)

za vožnjo v dvoje si omisli raje road attack :P

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 5 minutami, maus pravi:

js na meclerkah tut piše made in ćajna ... a ne :P

 

Čajno kupujem v Hoferju.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 10 minutami, maus pravi:

za vožnjo v dvoje si omisli raje road attack :P

 

pol pa ni tistega fajn filinga v ovinkih...iščem nek kompromis med kilometrino, oprijemom in ceno...zaenkrat je to mitas...razmišljam o qualifier2, ki je dvokomponentna...če bi road attack (2 evo), ki jo nekateri kar hvalijo, stala kot sport attack, bi pa bila v ožjem izboru...vedno so neke dileme...:-)

Popravljeno . Popravil siks
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
1 hour ago, DAMI34 said:

Tiste luknjice na bokih so prvi znaki pregrevanja, potem pa začne lagano drseti, kot da je mal prazna (seveda v dvoje+kufri+rollbag na kufru+35C)

sicer je slika od RS2 vendar je podobno

ps. pa ne se užgat, men itak ni bla preveč všeč ker boki ne nudijo podobnega filinga kot pa kaka SS guma

 

A pol Si ze vozil Dunlop RS3? 

Al samo trolas?

BTW: vozil Sem RS2 in trenutno RS3 in lahko iz prve roke/gume povem, da Je RS3 barvna televizija za RS2

PS: Mitasko na velik lazjem motorju pri manj stresnih pogojih s pribliznim istim tempom prekurilo

Objavljeno
pred 12 minutami, maus pravi:

za vožnjo v dvoje si omisli raje road attack :P

 

isti šmorn (kar se kmju tiče), ampak dobra guma

pred 2 minutami, Nearrain pravi:

A pol Si ze vozil Dunlop RS3? 

Al samo trolas?

BTW: vozil Sem RS2 in trenutno RS3 in lahko iz prve roke/gume povem, da Je RS3 barvna televizija za RS2

PS: Mitasko na velik lazjem motorju pri manj stresnih pogojih s pribliznim istim tempom prekurilo

ok, sm vozu sam čb televizijo, katero sem na jadranki prekuril, mitaske pa nism :P

luknjice pa ostajajo :D na čb televiziji, pa tut na barvni tv so že vidne 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
4 minutes ago, DAMI34 said:

isti šmorn (kar se kmju tiče), ampak dobra guma

ok, sm vozu sam čb televizijo, katero sem na jadranki prekuril, mitaske pa nism :P

luknjice pa ostajajo :D na čb televiziji, pa tut na barvni tv so že vidne 

Ok... Klasicno trolas torej 

:smoke:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 10 minutami, Nearrain pravi:

Ok... Klasicno trolas torej 

:smoke:

sej ti tut, sam v barvah :P

ps. nisi še pojasnu zakaj luknjice na bokih tako ČB televizije kot barvne? Hm...

Objavljeno
pred 36 minutami, siks pravi:

pol pa ni tistega fajn filinga v ovinkih...iščem nek kompromis med kilometrino, oprijemom in ceno...zaenkrat je to mitas...razmišljam o qualifier2, ki je dvokomponentna...če bi road attack (2 evo), ki jo nekateri kar hvalijo, stala kot sport attack, bi pa bila v ožjem izboru...vedno so neke dileme...:-)

jaz sem tut iskal en kompromis ... če bi se samo do kala pa nazaj vozu in samo po suhem, bi sigurno nataknil Pirelli SC ;)

če če če .. če bi imel drugačen stil motorja in če bi se v dvoje vozil, bi gledal za kakšno road gumo ...

itak se vsak sam odloča, jaz sem samo svoj pogled na to spisal :jezik:

 

Objavljeno
pred 48 minutami, maus pravi:

za vožnjo v dvoje si omisli raje road attack :P

... al pa Durex :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

...a niso luknjice na bokih zaradi grobega asfalta in odpiranja plina iz nagiba?..  :huh:

ker:

bolj, ko greš proti zunanjemu robu pnevmatike, večja je razlika obodne hitrosti pri kotaljenju pnevmatike na določenem delu karkase pnevmatike ...oz. manjšo pot opravi določena točka na gumi, kot če gledaš proti sredini......in zato guma grabi tam, kjer ima največji torni koeficient, oz. idealno razmerje površinskega pritiska in tornega koeficienta..... del gume, kjer je to razmerje slabše, pa stalno "koplje" ali naprej, ali nazaj (odvisno kateri del pnevmatike gledaš) in tam guma grabi...in "koplje" in zaradi tega "grobost asfalta" trga gumo...oz. dela take luknjice....

Objavljeno
pred 59 minutami, Nearrain pravi:

A pol Si ze vozil Dunlop RS3? 

Al samo trolas?

BTW: vozil Sem RS2 in trenutno RS3 in lahko iz prve roke/gume povem, da Je RS3 barvna televizija za RS2

PS: Mitasko na velik lazjem motorju pri manj stresnih pogojih s pribliznim istim tempom prekurilo

katero varianto RS3 pa voziš? baje sta dve, normalna in kao športna?!

Objavljeno
pred 20 minutami, Zivnorc pravi:

...a niso luknjice na bokih zaradi grobega asfalta in odpiranja plina iz nagiba?..  :huh:

ker:

bolj, ko greš proti zunanjemu robu pnevmatike, večja je razlika obodne hitrosti pri kotaljenju pnevmatike na določenem delu karkase pnevmatike ...oz. manjšo pot opravi določena točka na gumi, kot če gledaš proti sredini......in zato guma grabi tam, kjer ima največji torni koeficient, oz. idealno razmerje površinskega pritiska in tornega koeficienta..... del gume, kjer je to razmerje slabše, pa stalno "koplje" ali naprej, ali nazaj (odvisno kateri del pnevmatike gledaš) in tam guma grabi...in "koplje" in zaradi tega "grobost asfalta" trga gumo...oz. dela take luknjice....

al pa pregreva in začne drseti kot bi bila prazna, preverjeno na RS2

Objavljeno
9 hours ago, Nearrain said:

Trenutno jih vozim. Z njimi prevozil cca 3K kilometrov in sem zaenkrat zelo zadovoljen. 

Na kratko: Hitro se segreje, nudi zelo dober oprijem , hitra in precizna... ni mi je uspelo pregreti, kljub nacrtnemu non -stop maltretiranju na 100km odseku konstantnih krivin z zelo grobim asfaltom  pri 34 stopinjah.

Takole je zgledala pri prvem postanku na prej omenjeni 100km gnjavazi. Nobenih svaljkov . . . 

 14114644_1118164804916544_2069798214_o.jpg

Koliko bo zdrzala povem ob menjavi.

Joj kako lepo pobrani robovi, nc navihani. Na cemu mas ti to zmontirano? In to je prej kot po 3oookm, a ne?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!