Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

pred 21 minutami, Cartman pravi:

sicer vem de tega ne boš počel, bi blo pa za probat, pa ene 3,5 bara vanjo pihnt.  Kaj ma to zade? 160? 180?

170/60, tako kot moj RF.

Popravljeno . Popravil gsxf750
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je že kdo probal Dunlop sportmax GP racer D211? pravjo da je super guma...zanima me pa še kako se odnese pri kakšni bolj potovalni hitrosti (če se gre proti morju) :)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razen vsaj 2/3 vseh voznikov športnih motorjev ne vem če jo je že kdo probal..:rolleyes:

Drugače pa kar se mene tiče ena najbolših športnih gum. Fenomenalen oprijem, relativno dobra kilometrina, tudi "neogrete" (v smislu da niso na svoji optimalni delovni temperaturi ki je 80°C ali več) dobro držijo.

Za turistično/potovalno vožnjo povsem overkill (se pa seveda da tudi to). Če pa iščeš nekaj kar bo res držalo ob občasnih malo bolj divjaških vložkih, potem je pa to sigurno dobra izbira.

Jaz sem na Gixxerju 750 s kompletom delal od 5000-6000 km, na FZ1 pa od 4500-5000 km.. Ponavadi sem menjal obe skupaj, največkrat v trdotah M/M. Obraba relativno enakomerna, mogoče je vedno malce prej zmanjkalo robov.

Vožnja relativno prijazna do gum. Razen brušenja kolen na tipičnih lokacijah (Ride, Rakitna, etc) ne vozim zelo hitro, na nažigam prve na polno pri vsakem speljevanju in se izogibam tiščanja po AC (čeprav sem tudi po AC z njimi naredil kar nekaj km, vendar načeloma ne čez 140km/h)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

19 hours ago, Jure said:

Razen vsaj 2/3 vseh voznikov športnih motorjev ne vem če jo je že kdo probal..:rolleyes:

Drugače pa kar se mene tiče ena najbolših športnih gum. Fenomenalen oprijem, relativno dobra kilometrina, tudi "neogrete" (v smislu da niso na svoji optimalni delovni temperaturi ki je 80°C ali več) dobro držijo.

Za turistično/potovalno vožnjo povsem overkill (se pa seveda da tudi to). Če pa iščeš nekaj kar bo res držalo ob občasnih malo bolj divjaških vložkih, potem je pa to sigurno dobra izbira.

Jaz sem na Gixxerju 750 s kompletom delal od 5000-6000 km, na FZ1 pa od 4500-5000 km.. Ponavadi sem menjal obe skupaj, največkrat v trdotah M/M. Obraba relativno enakomerna, mogoče je vedno malce prej zmanjkalo robov.

Vožnja relativno prijazna do gum. Razen brušenja kolen na tipičnih lokacijah (Ride, Rakitna, etc) ne vozim zelo hitro, na nažigam prve na polno pri vsakem speljevanju in se izogibam tiščanja po AC (čeprav sem tudi po AC z njimi naredil kar nekaj km, vendar načeloma ne čez 140km/h)

Hvala na informacijah:) je ze narocena sicer v m/e trdota

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Več kot preberem, manj mi je jasno.. Naj nekdo namesto mene izbere :blush:

Poleg cene mi je pomembnejše obnašanje na mokri cesti kot pa primernost za divjanje, sklepam da potem Mitas ni ravno smiselna izbira? Kaj potem, RS2?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Conti RA2 Evo. Ena boljših za vse razmere... cena je pa v 'jebi ga, dobre stvari niso poceni' kategoriji.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, lucif3rka pravi:

Več kot preberem, manj mi je jasno.. Naj nekdo namesto mene izbere :blush:

Poleg cene mi je pomembnejše obnašanje na mokri cesti kot pa primernost za divjanje, sklepam da potem Mitas ni ravno smiselna izbira? Kaj potem, RS2?

Pri normalni vožnji po dežju je Mitaska brezhibna. Veliko sem z njo prevozil letos po dežju in celo snegu :)

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 minutes ago, jskrablin said:

Conti RA2 Evo. Ena boljših za vse razmere... cena je pa v 'jebi ga, dobre stvari niso poceni' kategoriji.

Mja... Recimo nekje do dvesto za komplet bi rajši vidla no, nek divjak lih nisem, pa dvomim da pogruntam za 60+€ razlike potem pri vožnji...

7 minutes ago, Snecer said:

Pri normalni vožnji po dežju je Mitaska brezhibna. Veliko sem z njo prevozil letos po dežju in celo snegu :)

Po dežju sem itak ekstra previdna ponavadi, samo ne maram tistega občutka, ko drsi, pa čeprav "kontrolirano"... Slabe izkušnje z avtom v kombinaciji s strahom pač ni fajn nekak, zato me tudi skrbijo Mitaske :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 57 minutami, lucif3rka pravi:

Več kot preberem, manj mi je jasno.. Naj nekdo namesto mene izbere :blush:

Poleg cene mi je pomembnejše obnašanje na mokri cesti kot pa primernost za divjanje, sklepam da potem Mitas ni ravno smiselna izbira? Kaj potem, RS2?

Michelin Pilot road 4 ali pa 3. Imel 3 komplete in so bile v dežju res dobre. Sploh prva pri zaviranju... ima tiste prečne kanale.

Tudi če se pelješ hitro, držijo. Itak vse gume držijo, če betica zmore. Aja pa še 10 000+ Km se da narediti z njimi. 

LP

Popravljeno . Popravil Janezs
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 minutes ago, lucif3rka said:

Mja... Recimo nekje do dvesto za komplet bi rajši vidla no, nek divjak lih nisem, pa dvomim da pogruntam za 60+€ razlike potem pri vožnji...

Po dežju sem itak ekstra previdna ponavadi, samo ne maram tistega občutka, ko drsi, pa čeprav "kontrolirano"... Slabe izkušnje z avtom v kombinaciji s strahom pač ni fajn nekak, zato me tudi skrbijo Mitaske :blush:

60€ se opazi potem pri večji kilometrini. Vem da bo spet Mitas pa 13kkm,.... Snecer ni merodajen, je bilo že omenjeno. Kupi en sport touring komplet gum pa bo za začetek čisto ok. So nekoliko dražje od sport gum, zdržijo pa tudi precej več. Oprijem naj te ne skrbi.  Michelin Pilot Road, Dunlop RoadSmart, Conti Road Attack,..te so vse ok. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Luciferka bo z lahkoto s svojim motorjem dosegla na Mitaski 13k km... mislim da nima veliko kg pa tudi motorin je lahek.

-------------------

Zakaj jaz nisem merodajen za obrabo Mitaske? ne razumem...

Ker nisem divjak, ki bi gumo posvaljkal?

Prevozil sem "celo" Evropo, vključno z AC, prelazi itd. pa ti meni zdaj praviš, da nisem merodajen glede obrabe Mitaske.

Isto ni tisti Ivek merodajen, ko je z bemflo prepotoval vse živo...

Merodajen je divjak, ki gumo pregreje, uniči, posvaljka? pa saj nisi normalen

Dunlop Road Smart ima povsem enako obrabo kot Mitas SF+, po sredini jo celo še prej pobere, kar je zanimivo, saj ima tršo sredico.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoce si v tem primeru merodajen,glede na to,da sprasuje gospodicna, za katero predpostavljamo,da vozi umirjeno :)

Za nekoga,ki bolj krivi po ovinkih seveda nisi.... To pa lahko vsak sam oceni,oz se bolje....kar proba.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, DinDiin said:

Mogoce si v tem primeru merodajen,glede na to,da sprasuje gospodicna, za katero predpostavljamo,da vozi umirjeno :)

Za nekoga,ki bolj krivi po ovinkih seveda nisi.... To pa lahko vsak sam oceni,oz se bolje....kar proba.

V bistvu.. Pojma nimam, kako in s kom se naj primerjam, da lahko to ocenim :D @maus, a vozim umirjeno? :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni so mitaske (lanski model) zelo dobro služile od zime, do poletja, ko sem prodala motor.

Vozim umirjeno....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, skalaprava said:

@lucif3rka, kot belokranjc belokranjki......v tem primeru ima Snecer povsem prav! Za tebe, kot tudi za veliko večino nas tu gori, je Mitaska "puna kapa" in ne rabiš nič več! Da Mitaska ni dobra v dežju, je pa zelo relativna ocena. Za tvoje hitrosti bo tudi na tistih par kilometrov plohe, ki te slučajno ujame nekje na cesti, opravila svojo nalogo brez problema in ne boš padla zaradi gume, ampak prej zaradi lastne napake.

 

 

čist res. mormo pa priznat, da je mitaska dokaj tečna na črtah oznakah zalivkah, v dežju se po mojih izkušnjah to še bol izpostavi. Ne vem kolk je luciferka navožena, ti si zrutiniran do amena, in te nič ne vrže s tira. ne zgubiš zaupanja kar tako. Če si bol začetnik, ko enkat mal poritka, črv dvoma začne glodat dokler nis cel trd na motorju....ker si prebral da mitaska ni dobra v dežju...

 

2 hours ago, lucif3rka said:

Več kot preberem, manj mi je jasno.. Naj nekdo namesto mene izbere :blush:

Poleg cene mi je pomembnejše obnašanje na mokri cesti kot pa primernost za divjanje, sklepam da potem Mitas ni ravno smiselna izbira? Kaj potem, RS2?

po moje si zmagala. RS so tud dost bol udobne za pelat. men so ble 1 in 2 super gume. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

52 minutes ago, Snecer said:

Luciferka bo z lahkoto s svojim motorjem dosegla na Mitaski 13k km... mislim da nima veliko kg pa tudi motorin je lahek.

-------------------

Zakaj jaz nisem merodajen za obrabo Mitaske? ne razumem...

Ker nisem divjak, ki bi gumo posvaljkal?

Prevozil sem "celo" Evropo, vključno z AC, prelazi itd. pa ti meni zdaj praviš, da nisem merodajen glede obrabe Mitaske.

Isto ni tisti Ivek merodajen, ko je z bemflo prepotoval vse živo...

Merodajen je divjak, ki gumo pregreje, uniči, posvaljka? pa saj nisi normalen

Dunlop Road Smart ima povsem enako obrabo kot Mitas SF+, po sredini jo celo še prej pobere, kar je zanimivo, saj ima tršo sredico.

Ti je že @DinDiin vse odgovoril. V nasprotnem primeru se tvoja teorija podre. Iz prakse ti povem, imel sem sport gume, menjal za sport tourinng. Za umirjeno vožnjo mi je bila ST precej boljša, pa zdržala je enkrat večjo kilometrino. Zakaj bi torej priporočal sport, če ni potrebno? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Snecer said:

Pri normalni vožnji po dežju je Mitaska brezhibna. Veliko sem z njo prevozil letos po dežju in celo snegu :)

 

In koliko kolesarjev in pešcev te je prehitelo!?

Pravijo drugi da lahko kvaliteta mitask variera. Moje so bile na zacetku odlicne. Nekje na polovici je zacela drsati tudi v suhem. Trenutno lahko drsem z njo povsod. Ce pa grem na svetleci asfalt me skrbi. Guma mi drse in plese. Stvar je zelo nevarna se v rondojih mi spusti. Nazadnje v postojni na obeh.

Moje so bile sicer zelo poceni. Mogoce je krivo to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel sem 2 kao sport touring gumi, RS1 več kompletov, in OEM Dunlop D221, nič dlje nista zdržali, bili sta tudi bolj trdi, z obema pa si prišel do roba zaradi drugačne oblike pri dokaj normalni vožnji.

Mitaska ti dve gumi povsem nadomesti.

 

 

pred 4 minutami, skalar36 pravi:

In koliko kolesarjev in pešcev te je prehitelo!?

Pravijo drugi da lahko kvaliteta mitask variera. Moje so bile na zacetku odlicne. Nekje na polovici je zacela drsati tudi v suhem. Trenutno lahko drsem z njo povsod. Ce pa grem na svetleci asfalt me skrbi. Guma mi drse in plese. Stvar je zelo nevarna se v rondojih mi spusti. Nazadnje v postojni na obeh.

Moje so bile sicer zelo poceni. Mogoce je krivo to.

Otročja in neresna vprašanja, kaj smo na kaki stezi?

Mitaska je bila celotno življenjsko obdobje enakih lastnosti, tudi obraba je bil zvezna, sem itak vse evidentiral.

Mitaska je nevarna, kolko je nevaren šofer.

Še enkrat, po "celi" Evropi, različni asfalti, krivine itd., špilala v nulo.

Letos me je celo ujel sneg v Sloveniji in so avtomobili na AC vozili za mano, nekateri pa so bili že ob cesti in čakali šlep službo.

Problem je šofer, če si divjak, ti nič ne bo ustrezalo, ne motor, ne guma, ne kava, ne cesta, ne družba.

Ampak to je pa samo tvoj problem.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RS3 vzem,bi oba s Snecerjem,v kolikor imata podobn tempo gladko 20k nardila,garant :)

1 hour ago, lucif3rka said:

V bistvu.. Pojma nimam, kako in s kom se naj primerjam, da lahko to ocenim :D @maus, a vozim umirjeno? :blush:

Glede na nickname, verjetno ne :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, Cartman pravi:

 

čist res. mormo pa priznat, da je mitaska dokaj tečna na črtah oznakah zalivkah, v dežju se po mojih izkušnjah to še bol izpostavi. Ne vem kolk je luciferka navožena, ti si zrutiniran do amena, in te nič ne vrže s tira. ne zgubiš zaupanja kar tako. Če si bol začetnik, ko enkat mal poritka, črv dvoma začne glodat dokler nis cel trd na motorju....ker si prebral da mitaska ni dobra v dežju..

...se popolnoma strinjam...v dežju se vse potencira...tudi šoferjeve napake...neravnine na cestišču...umazanija...zalivke...talne označbe...z mitasko to ni drastično...ni pa briljant...še posebej v dežju...

Popravljeno . Popravil siks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, lucif3rka pravi:

Več kot preberem, manj mi je jasno.. Naj nekdo namesto mene izbere :blush:

Poleg cene mi je pomembnejše obnašanje na mokri cesti kot pa primernost za divjanje, sklepam da potem Mitas ni ravno smiselna izbira? Kaj potem, RS2?

RS3, pirelli angel GT, Conti road attack2 evo...drugač pa so za Mitas zlo pošteno in dobro povedali Skalaprava, Cartman, celo Sneci ima prav. Zvozil sem 7 zadnjih in 6 prvih Mitask in ogromno po dežju. Res da imam trekšn kontrol, vendar točno vem kdaj bočno drsi in tega je zlo mal. So pa tut boljše gume za mokro, pa tut precej slabše.

ps. pa ne vozim prav počas, tut v dežju ne :D

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Snecer said:

Dajte se začet normalno vozit, pa boste naenkrat dobili vrhunske gume... saj za to so tudi delane

Tebi v mokrem nikoli ne zdrsne nit malo? nikoli nikoli?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!