Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Pravkar, thumper pravi:

 

ne znajo naredit 18 col gume? no saj 16 col tudi ne ..

No sej tud za 19 so porabili 5 let :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Snecer said:

kje so ta območja?

Geografsko? Povsod kjer je asfalt. 

Hitrostno?  Predno serijski pocen japonc zapne s tackami. Lahk tud pod omejitvijo 90, pa do 50%cez. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 hours ago, Snecer said:

...., tak da se lahko prepucavate po mili volji, za varnost pa je itak poskrbela, saj ima tudi ABS, naglo zaviranje pa je najbolj kritični del v dežju ...

ni moj namen kritizirati tvoje objave, ampak tukaj moram resnično izraziti svoje začudenje. ABS pride v poštev ko se voznik obesi (pri avtu usede) na zavore;  Anti -blockier-system=ABS. V kontekstu prejšnjih tolmačenj o previdni umirjeni vožnji je precej nekontekstualno prebrati, da je preskrbljena glede obešanje na zavore"za varnost pa je itak poskrbela, saj ima tudi ABS". (pa niti ABS-Pro ni, ki zavira pri nagnjenem motociklu)

Za varnost na motociklu je namenjen  Motorcycle Stability Control System (Bosch) - MSC. Centralni del sistema je gyro-senzor, ki meri pospeške motocikla v trodimenzionalnem prostoru (vzdolžni, bočni in vertikalni); ostali senzorji spremljajo še razliko med hitrostjo sprednjega ter zadnjega kolesa, prestavo, plinom,..  S tem sistemom je varno odločno zavirati ali omiliti nespretno dodan plin na spolzkem mokrem cestišču in to pri nagnjenem motociklu. 

 

Popravljeno . Popravil antares
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, antares pravi:

ni moj namen kritizirati tvoje objave, ampak tukaj moram resnično izraziti svoje začudenje. ABS pride v poštev ko se voznik obesi (pri avtu usede) na zavore;  Anti -blockier-system=ABS. V kontekstu prejšnjih tolmačenj o previdni umirjeni vožnji je precej nekontekstualno prebrati "za varnost pa je itak poskrbela, saj ima tudi ABS". (pa niti ABS-Pro ni, ki zavira pri nagnjenem motociklu)

Za varnost na motociklu je namenjen  Motorcycle Stability Control System (Bosch) - MSC. Centralni del sistema je gyro-senzor, ki meri pospeške motocikla v trodimenzionalnem prostoru (vzdolžni, bočni in vertikalni); ostali senzorji spremljajo še razliko med hitrostjo sprednjega ter zadnjega kolesa, prestavo, plinom,..  S tem sistemom je varno odločno zavirati ali omiliti nespretno dodan plin na spolzkem mokrem cestišču in to pri nagnjenem motociklu. 

 

Te sisteme ima-jo tudi drugi motocikli (2017 celo kawasaki), vendar ti sistemi popravljajo neumnosti in zdrse na spolzkem, za neka odločna zaviranja nima nihče jajc :P, vsak motorist bo podzavestno poskusil izogib oviri. Tako da za popravljanje "preveč nahitro odprtega" plina je dovolj trekšn control, kar pa ima že večina motociklov.

Vse fensi šmensi kratice sicer res nekoliko pomagajo, a vendar za varno peljati je še vedno odgovoren voznik, sploh če ima ABS in kontrolo zdrsa mora že res pretiravat, da bo letel ven iz ceste. Ta dva sistema STA POPOLNOMA DOVOLJ, vse ostalo je bolj ali manj šminka.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, DAMI34 said:

Te sisteme ima-jo tudi drugi motocikli (2017 celo kawasaki)...

ABS in kontrolo zdrsa mora že res pretiravat, da bo letel ven iz ceste. Ta dva sistema STA POPOLNOMA DOVOLJ, vse ostalo je bolj ali manj šminka.

Tehnična osnova je naveden Bosch-ev sistem; vsaka tovarna ga nato preimenuje po svoje. Mislim, da je bil KTM prvi, ki ga je vgradil v svoj motocikel; Kawasaki 2017 je tudi zasnovan na tem Boschu kot Ducati Multistrada in Panigale 1299. 

Podobno mi je tolmačil tudi trgovec, ko sem naročil ESP pri avtomobilu; češ, saj ima ABS serijsko,... Ko sem kupoval svoj prvi avto, pa mi je za ABS bilo rečeno, da še podaljša zavorno pot,... 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

Te sisteme ima-jo tudi drugi motocikli (2017 celo kawasaki), vendar ti sistemi popravljajo neumnosti in zdrse na spolzkem, za neka odločna zaviranja nima nihče jajc :P, vsak motorist bo podzavestno poskusil izogib oviri. Tako da za popravljanje "preveč nahitro odprtega" plina je dovolj trekšn control, kar pa ima že večina motociklov.

Vse fensi šmensi kratice sicer res nekoliko pomagajo, a vendar za varno peljati je še vedno odgovoren voznik, sploh če ima ABS in kontrolo zdrsa mora že res pretiravat, da bo letel ven iz ceste. Ta dva sistema STA POPOLNOMA DOVOLJ, vse ostalo je bolj ali manj šminka.

 

Ta elektronska pomagala nekaj pomagajo, ne morejo pa pretentati fizike. Torej ne popravljajo, ampak preprečujejo še večjo neumnost. Do neke točke. 

Motorist podzavestno zavira. Psiha dela svoje. 

Če ni v motoristovi glavi, je pa glava v ...

pred 5 minutami, antares pravi:

Tehnična osnova je naveden Bosch-ev sistem; vsaka tovarna ga nato preimenuje po svoje. Mislim, da je bil KTM prvi, ki ga je vgradil v svoj motocikel; Kawasaki 2017 je tudi zasnovan na tem Boschu kot Ducati Multistrada in Panigale 1299. 

Podobno mi je tolmačil tudi trgovec, ko sem naročil ESP pri avtomobilu; češ, saj ima ABS serijsko,... Ko sem kupoval svoj prvi avto, pa mi je za ABS bilo rečeno, da še podaljša zavorno pot,... 

 

Ne primerjati zaviranja profesionalnega voznika z zaviranjem nas povprečnežev. ABS pomaga in rešuje. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, DAMI34 pravi:

Te sisteme ima-jo tudi drugi motocikli (2017 celo kawasaki), vendar ti sistemi popravljajo neumnosti in zdrse na spolzkem, za neka odločna zaviranja nima nihče jajc :P, vsak motorist bo podzavestno poskusil izogib oviri. Tako da za popravljanje "preveč nahitro odprtega" plina je dovolj trekšn control, kar pa ima že večina motociklov.

Vse fensi šmensi kratice sicer res nekoliko pomagajo, a vendar za varno peljati je še vedno odgovoren voznik, sploh če ima ABS in kontrolo zdrsa mora že res pretiravat, da bo letel ven iz ceste. Ta dva sistema STA POPOLNOMA DOVOLJ, vse ostalo je bolj ali manj šminka.

 

Smo probal na mrtvo v nagibu na Jadranki v zaprtem ovinku , ko je nekdo pral avtomobil in je teklo čez cesto ....kar spomni se ,kaj si takrat rekel .....MSC je zakon in ne šminka !!! Kar se pa tiče vsega ostalega ima vedno in povsod zadnjo motorist in ne kratice :)

Odebeljeno zgoraj ...........jaz sem jih imel , nimaš kej zgubit,al maline al pa na mrtvo !

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, antares pravi:

Tehnična osnova je naveden Bosch-ev sistem; vsaka tovarna ga nato preimenuje po svoje. Mislim, da je bil KTM prvi, ki ga je vgradil v svoj motocikel; Kawasaki 2017 je tudi zasnovan na tem Boschu kot Ducati Multistrada in Panigale 1299. 

Podobno mi je tolmačil tudi trgovec, ko sem naročil ESP pri avtomobilu; češ, saj ima ABS serijsko,... Ko sem kupoval svoj prvi avto, pa mi je za ABS bilo rečeno, da še podaljša zavorno pot,... 

 

 

 

tako je ABS podaljša sicer zavorno pot, vendar lahko vmes krmiliš , pri mopedu pa 100% padeš če blokira kolo

Hotel sem povedati da imam MSC, da poznam zadevo in da sem celo videl v praksi kako deluje, bdw ko so testirali superduke GT na Mallorci marca letos, ni nihče od novinarjev hotel preiskušati cornering ABS.

Za varno vožnjo je dovolj ABS in NADZOR ZDRSA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

 

 

tako je ABS podaljša sicer zavorno pot, vendar lahko vmes krmiliš , pri mopedu pa 100% padeš če blokira kolo

Hotel sem povedati da imam MSC, da poznam zadevo in da sem celo videl v praksi kako deluje, bdw ko so testirali superduke GT na Mallorci marca letos, ni nihče od novinarjev hotel preiskušati cornering ABS.

Za varno vožnjo je dovolj ABS in NADZOR ZDRSA

Naj me pokličejo , jim pokažem ;)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Kmet2 pravi:

Smo probal na mrtvo v nagibu na Jadranki v zaprtem ovinku , ko je nekdo pral avtomobil in je teklo čez cesto ....kar spomni se ,kaj si takrat rekel .....MSC je zakon in ne šminka !!! Kar se pa tiče vsega ostalega ima vedno in povsod zadnjo motorist in ne kratice :)

Odebeljeno zgoraj ...........jaz sem jih imel , nimaš kej zgubit,al maline al pa na mrtvo !

preberi o čem govorimo, da pa pojasnim MSC je nadgradnja dveh zadev ABS in Trekšna.

1. bilo je v Bosni, objestnež je prehiteval pred desnim ovinkom avto in potem, ko se je vrgel not prepozno opazil vodo skozi ovinek. In da MSC je zakon, vendar večina motoristov bi v takem primeru drugače ali odpeljala ali odreagirala. Drgač sem te pa "že" videl v malinah. 

Kar nekaj časa sem se vozil z normalnim ABS in normalnim trekšnom, kar mi popolnoma zadostuje za vse pasti ki jih naredi cesta, na spolzkem ne zdrsne ko zaviram, niti ne zdrsne če preveč odprem plin. Vse ostalo je še vedno šminka :P

 

pred 19 minutami, Borutt pravi:

Ta elektronska pomagala nekaj pomagajo, ne morejo pa pretentati fizike. Torej ne popravljajo, ampak preprečujejo še večjo neumnost. Do neke točke. 

Motorist podzavestno zavira. Psiha dela svoje. 

 

govora je v nagibu "cornering ABS", kjer motorist podzavestne ne zavira na mrtvo ampak se mora kar prisiliti, da zavira.

 

pred 6 minutami, Kmet2 pravi:

Naj me pokličejo , jim pokažem ;)

a brazgotine? :P

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

preberi o čem govorimo, da pa pojasnim MSC je nadgradnja dveh zadev ABS in Trekšna.

1. bilo je v Bosni, objestnež je prehiteval pred desnim ovinkom avto in potem, ko se je vrgel not prepozno opazil vodo skozi ovinek. In da MSC je zakon, vendar večina motoristov bi v takem primeru drugače ali odpeljala ali odreagirala. Drgač sem te pa videl v malinah. 

Kar nekaj časa sem se vozil z normalnim ABS in normalnim trekšnom, kar mi popolnoma zadostuje za vse pasti ki jih naredi cesta, na spolzkem ne zdrsne ko zaviram, niti ne zdrsne če preveč odprem plin. Vse ostalo je še vedno šminka :P

 

Bosna Jadranka , men je vse isto :P hvala za pojasnila, ni ti bilo treba vem kaj je MSC ko si ti šele vedel kaj je KTRC na Kawi....

Ne vem kako bi kdo prej opazil vodo v nepreglednem ovinku ,mogoče ti ?  Si že ko Borutt ...svetnik da mu ni para :OK:

Trekšn in ABS vozim že od leta 2006 K1200S ko Kawa sploh ni vedela kaj je to čudo ...no tok časa pa jaz že vozim "kar nekaj časa " 

Si pa car kar se vožnje tiče , in to mislim resno , imaš filing , predvidevanje itd .....rad se s teboj peljem , ker grem lahko za tabo brez da bi se bal da boš ušpičil kakšno neumnost :OK:s tabo sem varen :) bolj se bojim ko se vozim sam , takrat prehitevam sam sebe :lol1:

No zdej pa končajmo ker smo v temi pnevmatike  in ne raznih elektronskih pomagal .

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V ovinku, sploh pa mokrem, sigurno ni podzavestna reakcija zaviranje na polno razen, ce Je voznik popoln zacetnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

21 minutes ago, Borutt said:

ABS pomaga in rešuje. 

 

12 minutes ago, DAMI34 said:

Hotel sem povedati da imam MSC, da poznam zadevo ;za varno vožnjo je dovolj ABS in NADZOR ZDRSA

ABS bo po novem pri motociklih obvezen celo v Indiji

Ne morem se strinjati, da se  MSC (Bosch) ki je ekvivalent ESP-ja (avtomobili) označi za neko "šmenši" kratico sistema, ki ga lahko tudi ne bi bilo. Govora, da mora biti ESP obvezen v EU je bilo že 10 let nazaj! Boschev nadzor stabilnosti je vgradila celo Honda v svoj nov CBR1000RR in tako sledila ostali konkurenci (vso vemo, kako je Honda vedno vztrajala na svoji hišni elektroniki).

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, Kmet2 pravi:

Bosna Jadranka , men je vse isto :P hvala za pojasnila, ni ti bilo treba vem kaj je MSC ko si ti šele vedel kaj je KTRC na Kawi....

Ne vem kako bi kdo prej opazil vodo v nepreglednem ovinku ,mogoče ti ?  Si že ko Borutt ...svetnik da mu ni para :OK:

Trekšn in ABS vozim že od leta 2006 K1200S ko Kawa sploh ni vedela kaj je to čudo ...no tok časa pa jaz že vozim "kar nekaj časa " 

Si pa car kar se vožnje tiče , in to mislim resno , imaš filing , predvidevanje itd .....rad se s teboj peljem , ker grem lahko za tabo brez da bi se bal da boš ušpičil kakšno neumnost :OK:s tabo sem varen :) bolj se bojim ko se vozim sam , takrat prehitevam sam sebe :lol1:

No zdej pa končajmo ker smo v temi pnevmatike  in ne raznih elektronskih pomagal .

 

js te mam tut rt :004

pred 38 minutami, antares pravi:

 

ABS bo po novem pri motociklih obvezen celo v Indiji

Ne morem se strinjati, da se  MSC (Bosch) ki je ekvivalent ESP-ja (avtomobili) označi za neko "šmenši" kratico sistema, ki ga lahko tudi ne bi bilo. Govora, da mora biti ESP obvezen v EU je bilo že 10 let nazaj! Boschev nadzor stabilnosti je vgradila celo Honda v svoj nov CBR1000RR in tako sledila ostali konkurenci (vso vemo, kako je Honda vedno vztrajala na svoji hišni elektroniki).

 

Ekvivalent MSCju ma tako BMW že par let, pa Ducati, sedaj še Kawa, pa Honda, vse je samo softwere ki nadgradi tipala, ki že obstajajo. Če ma moped ABS in Nadzor zdrsa, se mu že lahko sprogramira zadevo, ki je podobna MSCju. Vendar, nobena od teh zadev ne premaga fizike. Kar pomeni, če si zajebal do konca si zajebal, te nič ne reši.

Torej še1 osnova, ki rešuje motoristove napake in napake opremi in ki bistveno pripomore k varnosti je ABS in NADZOR ZDRSA. Vse ostalo so nianse bi rekel Balaševič.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, DAMI34 said:

js te mam tut rt :004

:004za boljši feeling na forumu :cool:

Popravljeno . Popravil antares
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, antares pravi:

ni moj namen kritizirati tvoje objave, ampak tukaj moram resnično izraziti svoje začudenje. ABS pride v poštev ko se voznik obesi (pri avtu usede) na zavore;  Anti -blockier-system=ABS. V kontekstu prejšnjih tolmačenj o previdni umirjeni vožnji je precej nekontekstualno prebrati, da je preskrbljena glede obešanje na zavore"za varnost pa je itak poskrbela, saj ima tudi ABS". (pa niti ABS-Pro ni, ki zavira pri nagnjenem motociklu)

Za varnost na motociklu je namenjen  Motorcycle Stability Control System (Bosch) - MSC. Centralni del sistema je gyro-senzor, ki meri pospeške motocikla v trodimenzionalnem prostoru (vzdolžni, bočni in vertikalni); ostali senzorji spremljajo še razliko med hitrostjo sprednjega ter zadnjega kolesa, prestavo, plinom,..  S tem sistemom je varno odločno zavirati ali omiliti nespretno dodan plin na spolzkem mokrem cestišču in to pri nagnjenem motociklu. 

 

nisi vsega prebral, v dežju je kritično naglo zaviranje, če imaš abs, se s tem ubada abs...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Snecer pravi:

nisi vsega prebral, v dežju je kritično naglo zaviranje, če imaš abs, se s tem ubada abs...

v dežju je kritično, ko guma zdrsne, jebeš kratice, ki jih ima moped :P

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 3. 10. 2016 at 19:18, DAMI34 pravi:

rabiš ojačano gumo (GT verzijo), je kar nekaj proizvajalcev, ki delajo posebej GT oznake (briđstone t30, angel GT, mislim da tut dunlop, metzeler) Mitas bi bila plešasta po par 1000km, pa zvijala se bi, in pregrevala

Tudi Metzeler ja, za hladen asfalt ni ne vem kaj, poleti pa je za te krave kar v redu guma. Za dež ni dobra.

Avonke so tudi za krave, prejšnja mi je bila super, ampak se ni dalo dobiti nove prinas pa sem šel na Metzeler :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob ‎7‎.‎10‎.‎2016 at 9:44, Janezs pravi:

Michelin Pilot road 4 ali pa 3. Imel 3 komplete in so bile v dežju res dobre. Sploh prva pri zaviranju... ima tiste prečne kanale.

Tudi če se pelješ hitro, držijo. Itak vse gume držijo, če betica zmore. Aja pa še 10 000+ Km se da narediti z njimi. 

LP

Hmmm... zvozil 5 parov in tazadnji par popolno razocaranje. Drsela zadnja ko sto mater v vseh ovinkih. Po pogovoru z vulkanizerjem je hrabro dejal da je z gumo vse v najlepšem redu in da smo šoferji krivi za drsenje....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, blackscorpio-s pravi:

Hmmm... zvozil 5 parov in tazadnji par popolno razocaranje. Drsela zadnja ko sto mater v vseh ovinkih. Po pogovoru z vulkanizerjem je hrabro dejal da je z gumo vse v najlepšem redu in da smo šoferji krivi za drsenje....

Heheheh s 1300 kubično zverino. Kdo ve, kaj je botrovalo temu, da se je tako obnašala... Morda se ti je vklopil drift mode :D Jaz sem našel gumo zase, Conti sport attack 3, na Michelinke ne grem več, ker mi preprosto bolje ležijo CSA 3. Ne morem pa reč da so Michelinke slabe gume.

Popravljeno . Popravil Janezs
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Janezs pravi:

Heheheh s 1300 kubično zverino. Kdo ve, kaj je botrovalo temu, da se je tako obnašala... Morda se ti je vklopil drift mode :D Jaz sem našel gumo zase, Conti sport attack 3, na Michelinke ne grem več, ker mi preprosto bolje ležijo CSA 3. Ne morem pa reč da so Michelinke slabe gume.

Tudi jaz se, nasel nove Metzeler Z01 roadtec . Guma da se šika, vendar lej ga zlomka prvo mi tako trese da več kot 180 po avtocesti težko oz nemogoče. Takoj nazaj vulkanizerju (Širnik Radlje)in gospod ki je "kao" testni šofer za gume pokaže svojo vrlino v kratkih hlačah, opankah in čeladi da je z motorjem vse vredu un da se naj žalim Metzeler-ju. in pove da je do 150 vse ok. Mater je car do 150 se vozim ko mižim .... Aroganto me odlsovil čeprav sem pri njem letno kupil tudi 4 pare gum. Nikol več k Širniku!!!!

Sladek vse do reklamacije pol pa prst v rit ;(

p.s. Če imamo takšne testne šoferje potem nam lahko samo še bog pomaga nam motoristom.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, blackscorpio-s pravi:

Nikol več k Širniku!!!!

Sladek vse do reklamacije pol pa prst v rit ;(

...slovenska folklora...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 3. 10. 2016 at 18:59, DAMI34 pravi:

Vprašanje, vsaj po mojem so tudi povratne informacije na mokrem, ki jih daje krava ups BMW. Ker recimo Mitas tut ni neka zvezdica na mokrem, sam lepo pokaže/nakaže zdrs, sedaj, sicer malo špekuliram, vendar na 300kg ladji so ti filingi mnogo bolj zadušeni, potem pa masa, ko pride do kritične točke naredi svoje in motor začne drseti. Ker je težak, je še toliko težje obvladljiv. 

Jaz bi vsekakor dal gor Angel GT, ki je izredno dobra za mokro, sploh pa je prva pnevmatika (men osebno) ena najboljših ST pnevmatik, ki omogoča tudi dokaj ostro vožnjo. 

Verjetno se bi pa tudi Roadsmart3 dobro obnesla.

Ob 3. 10. 2016 at 22:07, Kmet2 pravi:

378kg:blush:+ jaz,žena in prtljaga pa smo na 600kg to je pa že teža fičota ;) mitaska neb pr men naredila tud 1500 pa bi bila plešasta , že na Versysu sem jo skuril v slabih 4kkm ....

Imam tudi sam podobno težavo - dosedanja ME MARATHON 880 je na nuli (ne na indikatorjih!) po prevoženih 18 kkm in iščem ustrezno zamenjavo (zelo zadovoljen, podobni pogoji vožnje kot pri Kmetu2, le malo bolj "touring":smoke:, zelo zadovoljen), saj te gume ni več v proizvodnji, nadomestila pa ni - težava je v dimenziji, predvsem zadnje gume 160/70/17 79V, ki jo ponuja le še Avon poleg že "ocenjenega" Bridgestone-a. Varianta je, da dobim še kakšno staro zalogo MARATHONA ali pa poizkusim z alterantivo (glede na izkušnje Kmeta2, bom Bridgestone preskočil), torej Avon. Ima morda kdo kakšne izkušnje s STORM 3D??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, nofla pravi:

Imam tudi sam podobno težavo - dosedanja ME MARATHON 880 je na nuli (ne na indikatorjih!) po prevoženih 18 kkm in iščem ustrezno zamenjavo (zelo zadovoljen, podobni pogoji vožnje kot pri Kmetu2, le malo bolj "touring":smoke:, zelo zadovoljen), saj te gume ni več v proizvodnji, nadomestila pa ni - težava je v dimenziji, predvsem zadnje gume 160/70/17 79V, ki jo ponuja le še Avon poleg že "ocenjenega" Bridgestone-a. Varianta je, da dobim še kakšno staro zalogo MARATHONA ali pa poizkusim z alterantivo (glede na izkušnje Kmeta2, bom Bridgestone preskočil), torej Avon. Ima morda kdo kakšne izkušnje s STORM 3D??

Men so govorili tudi o neki Metzeler za ta motor , kaj znano ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!