Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

pred 13 urami, XTR pravi:

Torej ni težav. Razmišljam namreč, da bi nabavil še eno zadnjo fetno pa nataknil gor ST gumo. Na srečo je premontaža zadnjega kolesa zelo hitra v primeru enostranske nihajke :). Za naše ceste so ST gume čisto dovolj, vsaj zame. Ostaja pa nekako želja po kakšnem treningu na Racelandu, Marofu, Mobikrogu. Vem, dva motorja, ST+cestak,.. ni "dinar" za te štose... 

Ne, ni nobenih težav.

*Za prvo gumo rabiš tako, ki ji zaupaš, s katero se odlično počutiš, katera ti dobro sede, da lahko moped mečeš levo desno, ostro zaviraš in da ni presenečenj. Jaz osebno se dobro počutim na SF+( z njo naredim 8000km), S20( z njo naredim 3000km), celo na Angel GT(cca 6000km), pa še bi se našla kaka conti, pirelli

*za zadnjo mi pa ni tok pomembno, tudi če malce podrsi zadeve rešuje elektronika. Je pa tako kot sem povedal, fajn bi bilo najti kako (to so samo pobožne želje) ki ima sredino ST gume, pa boke SS gume. Vendar do sedaj nisem nikoli imel problemov s kombinacijo spredaj SS in zadaj ST. Problem je ker STju zbrusim rob, SS gumi pa sredino in sem na istem pri kilometrih (jurja ali dva gor dol), potem se mi pa ne da več kombinirat in iskat variant.

Načeloma sem te kombinacije uporabljal pred kakim daljšim tripom (3000km ali več), kjer je velik vožnje v dvoje in s kufri, pa velik vožnje naravnost)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Rey pravi:

....tako kot je cesta namenjena normalni voznji. Za dirkanje je dirkalisce.

Dejstvo je, da se s ST gumo da vedno in povsod odpeljat krepko nad dovoljenimi omejitvami.

Seveda...se strinjam..a on kao divja in uživa v polaganju in zato ST guma ni,če se imaš rad...

Osebno imam spredaj vedno boljšo in mehkejšo gumo

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

*študiram pa neko novo varianto, z ozirom kje vse se vozim (makedam, spolzko itd) da poskusim kake podobne gume kot jih ima nameščene GS al pa še kake druge,ki so delno tudi za makedam. Zmesi so ponavadi mehke, profila skoraj cel cm, se pa bojim, da jih bom potem na asvaltu uničil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

*študiram pa neko novo varianto, z ozirom kje vse se vozim (makedam, spolzko itd) da poskusim kake podobne gume kot jih ima nameščene GS al pa še kake druge,ki so delno tudi za makedam. Zmesi so ponavadi mehke, profila skoraj cel cm, se pa bojim, da jih bom potem na asvaltu uničil.

Bodi faca...sprobaj kere supermoto une ko so pesek-asfalt

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, sesir pravi:

Bodi faca...sprobaj kere supermoto une ko so pesek-asfalt

ktere pa?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pirelli mt60

Sem jih zvozil tri sete, dokler cel sport ni postal malce predrag glede na kilometrino katero lahko izvleces iz njih.

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Nearrain pravi:

Pirelli mt60

a ni mel Kmet telih na vesačetu? Kolkor vem zlo mala kilometrina. Pa potem še vklopim supermoto a ne, a ne...pa v maline :P

 

Jaz bi probal conti trail attack, sem videl da imajo tudi 190/55/17 pa mase (po sredi) ima če se ne motim 7mm, kar je 2 mm več kot SS pnevmatika

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, DAMI34 said:

a ni mel Kmet telih na vesačetu? Kolkor vem zlo mala kilometrina. Pa potem še vklopim supermoto a ne, a ne...pa v maline :P

 

Jaz bi probal conti trail attack, sem videl da imajo tudi 190/55/17 pa mase (po sredi) ima če se ne motim 7mm, kar je 2 mm več kot SS pnevmatika

Tocno te . . .  

Top pesek asfalt guma. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Nearrain pravi:

Tocno te . . .  

Top pesek asfalt guma. 

ni slaba ne, sam ni profita na kilometrini, jaz ne iščem nekaj, kjer bom bolje vozil (str sm že pa se mi ne da več tolko tvegat :D) iščem eno tako kombinacijo zadnje gume, ki jih stavijo na težje endure, ki pa ima dokaj dobre boke tudi za ovinke in konje, hkrati pa več profila kot ga ma neka SS pnevmatika. Ker, seveda špekuliram, več profila več kmju, oprijem pa dober, ker je še vedno mehka guma.

Zgolj za probo seveda. Drgač pa za pesek mi nudijo dovolj oprijema že ST pnevmatike, ki so vse več al manj dovolj nasekljane

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, DAMI34 pravi:

*študiram pa neko novo varianto, z ozirom kje vse se vozim (makedam, spolzko itd) da poskusim kake podobne gume kot jih ima nameščene GS al pa še kake druge,ki so delno tudi za makedam. Zmesi so ponavadi mehke, profila skoraj cel cm, se pa bojim, da jih bom potem na asvaltu uničil.

Za GT-ja? Nisi resen. LC4 prežveči zadnjo 50/50 gumo za malco. Ona pošast jo bo požrla še prej. Plus niso take gume narejene za 170KM+ motorje. Nabavi še en ustreznejši motor, z GT-jem pa še naprej veselo radiraj za ta motor ustrezne gume. Neke kompromise iskat pri takih strojih, kaj pa vem. Jaz ne bi.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, DAMI34 pravi:

Ktere ti najbolje sedejo za športno vožnjo? Men sicer mitas, bom pa mal športnosti pri zadnji verjetno žrtvoval, pa verjetno poskusil še kako st gumo

Če potegnem črto, misli da bom ostal na Dunlopu roadsmart 3, res dobra guma, mogoče malo slabša na mokrem v primerjavi z RT 01 in Angel GT, samo v mokerm se zlo redko peljem, tak da vse ostalo pa res vrhunska guma. Tudi sedaj se vozim pri 7stop. in ko se zlo hitro segreje tut presenetljivo dobro drži.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, jskrablin pravi:

Za GT-ja? Nisi resen. LC4 prežveči zadnjo 50/50 gumo za malco. Ona pošast jo bo požrla še prej. Plus niso take gume narejene za 170KM+ motorje. Nabavi še en ustreznejši motor, z GT-jem pa še naprej veselo radiraj za ta motor ustrezne gume. Neke kompromise iskat pri takih strojih, kaj pa vem. Jaz ne bi.

Sej to mi je jasno, vendar na nekatere 100+ konjske endure stavijo marsikaj. Ne vidim problema, če montiram enke gume kot jih ima MTS, ali adventure 1290 , GS1200, bolj je potem vprašanje užitka in športne vožnje po asfaltu. 

kompromisi so vedno problem, nekje nekaj zgubiš, pa drugje dobiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 57 minutami, DUCATI_RIDER pravi:

Če potegnem črto, misli da bom ostal na Dunlopu roadsmart 3, res dobra guma, mogoče malo slabša na mokrem v primerjavi z RT 01 in Angel GT, samo v mokerm se zlo redko peljem, tak da vse ostalo pa res vrhunska guma. Tudi sedaj se vozim pri 7stop. in ko se zlo hitro segreje tut presenetljivo dobro drži.

Saj to sem nekje vedel, bolj me zanima filing k ga maš v nagibu pri polnem odpiranju. Ma dovolj boka, da mašino zalima pa zleti ta vn iz ovinka kot peršing, al poseže prej elektronika?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, DAMI34 said:

Sej to mi je jasno, vendar na nekatere 100+ konjske endure stavijo marsikaj. Ne vidim problema, če montiram enke gume kot jih ima MTS, ali adventure 1290 , GS1200, bolj je potem vprašanje užitka in športne vožnje po asfaltu. 

kompromisi so vedno problem, nekje nekaj zgubiš, pa drugje dobiš.

Poskusi TKC 70, povrhu so še M+S. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 11. 11. 2016 at 6:27, Wakasaki pravi:

Po bremzi pred ovinkom,še z mal bremze v ovink,položiš in že odpiraš ko budala......in tko pol cvetijo gume

Haha dobra.......

Ja najbolj važna ti je itak samo ciklistika, in oprijem, kilometraža pa predvsem odvisna od stila vožnje. Res je pri vseh gumah so + in - pa vedndar pri Dunlopu RS3 sem našel najmanj - zato bom verjetno kar ostal na njej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, motolover pravi:

Poskusi TKC 70, povrhu so še M+S. 

 

tudi ena od opcij, vendar bi prej poskusil CTA2, kilometrina naj bi bila nekje podobna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, DAMI34 said:

tudi ena od opcij, vendar bi prej poskusil CTA2, kilometrina naj bi bila nekje podobna.

Za hladne in mokre ceste se mi zdi TKC 70 boljša. Nemci, ki morajo pozimi imeti M+S gume, jih pridno uporabljajo. Meni so prejšnjo zimo delale odlično, tudi kilometrina je več kot zadovoljiva s 13k km za zadnjo gumo na GSu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Saj to sem nekje vedel, bolj me zanima filing k ga maš v nagibu pri polnem odpiranju. Ma dovolj boka, da mašino zalima pa zleti ta vn iz ovinka kot peršing, al poseže prej elektronika?

 

Hmm pri angel Gt se mi je večkrat zgodilo da je guma pri polnem nagibu in odpiranju plina takoj iz ovinka zaplesala, ker je že letela preveč po robu, a takoj ko si malo zravnal motor se je lepo umirila. Kar pomeni če pogledaš radijus gume je res angel Gt najbolj ploščata od vseh (kar pomeni da motor težje pada v ovinek, imam pa najboljši oprijem pri večjih hitrostih zaradi tega ker bolj je ploščata, več naležne površine ima na asfaltu in s tem boljši oprijem). 01 mi je  zlo rada zdrsovala pri polnem nagibu (ji niti nisem preveč zaupal več) 

Največ boka ima ta Dunlop RS3, sprednji edini gumi do sedaj ne morem prit do konca, zadnja pa je tudi dovolj globoka v bokih.

Sicer pa pri polnem nagibu in pri velikem navoru, ko odpreš plin že na polovici ovinka, mislim da vsaka guma malo zapleše in  seveda tudi  elektronika pol takoj  poseže vmes da stvar takoj umiri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, motolover pravi:

Za hladne in mokre ceste se mi zdi TKC 70 boljša. Nemci, ki morajo pozimi imeti M+S gume, jih pridno uporabljajo. Meni so prejšnjo zimo delale odlično, tudi kilometrina je več kot zadovoljiva s 13k km za zadnjo gumo na GSu.

tudi angleži jih uporabljajo .. a takoj ko pride na sneg ni vredna pol ...... videno v živo ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, DUCATI_RIDER pravi:

Ja najbolj važna ti je itak samo ciklistika, in oprijem, kilometraža pa predvsem odvisna od stila vožnje. Res je pri vseh gumah so + in - pa vedndar pri Dunlopu RS3 sem našel najmanj - zato bom verjetno kar ostal na njej.

Mogoče še podaš predvsem primerjavo med Angel GT in RS3, predvsem me zanima katera je bolj suverena-zanesljiva na suhi cesti pri živahni vožnji. Zgoraj si napisal, da pri GT pri polnem nagibu in odpiranju plina takoj iz ovinka zapleše, kako pa se obnaša RS3 v takšnih situacijah?

In na katerih gumah od teh se ti zdi, da najlažje pade v ovinek (najbolj lahkotno prekladanje motorja) ?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, DAMI34 pravi:

*študiram pa neko novo varianto, z ozirom kje vse se vozim (makedam, spolzko itd) da poskusim kake podobne gume kot jih ima nameščene GS al pa še kake druge,ki so delno tudi za makedam. Zmesi so ponavadi mehke, profila skoraj cel cm, se pa bojim, da jih bom potem na asvaltu uničil.

Koliko in kako se voziš po makadamu ? Za tistih par metrov je prav vseeno, kakšne gume so. Saj vem, da boš sedaj napisal, da si skoraj puščavski lisjak. V resnici je pa za tvoj motor in za tvoj način vožnje po makadamu dobra tudi guma brez profila. Ker se mi zdi škoda zavreči vse tiste kilometre in delovne ure proizvajalcev, da za posamezen motor najdejo ustrezne gume oziroma ustrezno mešanico gume.

Še to; fizika je ena takšna prasica, katera zjebe vsako elektroniko. Pa potem piše na kamnu: je imel elektroniko, na fiziko je pa pozabil. 

 

Popravljeno . Popravil Borutt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, thumper said:

tudi angleži jih uporabljajo .. a takoj ko pride na sneg ni vredna pol ...... videno v živo ..

Po snegu se ni za voziti z nobenimi. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!