Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

pred 15 minutami, gsxf750 pravi:

Tule so šli preverit situacijo v 2014. Kredibilnost ni vprašljiva, po meni.

Iz prebranega bi jaz nataknil spredaj stari tip in zadaj novejši in sam probal. My 2 cents

http://www.canyonchasers.net/reviews/tires/conti/trail-attack2.php

točno o tej ideji govorim. Spredaj SF+, katera mi ustreza in zadaj CTA2. kot vidim, so na testu bili pozitivno presenečeni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, thumper said:

lej imaš prav ... nabijači navadni se vam še linka ne da odpret..profesorji preglednosti foruma .. drugega ne morem napisat..

Mas prou,mislm pa da so se prefrisne de bi jih ze gdo probal,14 dni nazaj ni se nobeden vedu zanje,drugace bi jih dal namontirat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, Kmet2 said:

Pobegi so se zgodili ko je zapedel dež .....takrat vaju ni bilo nikjer , jz sem se pa zgubil :cool: MTS ni dovoljevala globokih nagibov  in vožnja je bila ena sama agonija............agregat bi , pnevmatike bi , še žena bi ....motor pa tega ni dopuščal . vse šlajsalo po tleh ! 

Next je bila prvovgradnja na 1050 ........proti koncu in na mokrem :SS vrjetno pa tvoja pnevmatika v situaciji katero opisuješ niti ni pomembna :cool:

Tako kot pnevmatika,  kot dovoljevanje globokih nagibov v tej situaciji nista pomembni.  Stvar osebnih preferenc. :smoke: 

Moja je pac cim manj nagibat in cim manj tiscat po mokrem. Ena nesreca v dezju mi je bila cisto dovolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, ftp pravi:

menjaj vulkanizerja

vsak šalabajzer pa mi ne bo menjaval gum :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Kmet2 pravi:

Sem se vozil tudi s takimi ki se vozijo po pistah , pa so bili isto presenečeni kot ti :cool:......sploh pa ker si se vtaknil že parkrat v mene ti povem oz. napišem .........ne voziš se po dežju , voziš samo po idealnih pogojih ,vsaj tako te berem  in pa da si sešraufan kot jaz ..............škoda da se nikjer ne bomo srečali , ker na kavo pa nazaj ob soncu se ne vozim , pista me pa tudi ne zanima ......al si hotel še kaj pametnega povedat v temi pnevmatike ,razen tega da si res huud .......ker moj post se je navezoval na SS in ST pnevmatike v prometu , cestah kjer se odvija promet in ne pisti in tu so dovolj dobre ST pnevmatike da ti nobeden s  SS pnevmatikami ne uide , če imaš vsaj dokaj krepak motor :) se pa vedno najde kakšen ki je hitrejši kot si sam in vedno se najde tudi pametnejši ki odneha pred hitrejšim itd ....je Nearrain že lepo nakazal kam cilja ko me je citiral , se je sicer mal zadržal ,da ni bil žaljiv , a težko mu palo ............:cool:

No ja...sešravfan nisem...sem pa 100% invalid..seveda imamo motor za različne namene uporabe..sam sem se pač vsedel nanj ko je bilo lepo vreme in ok dan..sem pa imel vmes veliko "jajc" za na kavo z raznoraznimi ST gumami in to ni to.Pa ne rečem,da ne držijo gune ali kaj.Se pa motor drugače obnaša,nudi drug občutek v vstopu v ovinek,v njem in pri iztopu...Zato se pač meni zdi zelo neumno ko imajo neki vana be dirkači ST gume,ker kao šparajo...halo zbudite se.ok ajd da nimajo vsi na vesti supercorse ali Ntec zastopim ampak že diablo ali gp racer je drug svet ko neka ST guma...In šparali?na 25000km na leto...pa še to redko kdo...večina,ki jih poznam med 10.000 max 15000 se pravi dva seta in to je to...nič ni gratis...Seveda pa ste potem še tisti res z 25.000km plus letno..vam verjamem,da ne norite in putujete,veliko v dvoje to pa je drugo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 53 minutami, DAMI34 pravi:

Recimo pirelli SC2:

Adatto alle motociclette adventure touring ed enduro street di ultima generazione in grado di affrontare anche lunghi viaggi e escursioni con tratti in fuoristrada leggero, il nuovo SCORPION™ Trail II è uno pneumatico dall’anima sportiva su strada capace di affrontare anche percorsi non asfaltati. È stato progettato per motociclette come quelle delle linee Ducati Multistrada, Aprilia Caponord, BMW R 1200 GS, Triumph Tiger, KTM 1190 Adventure, Honda Crosstourer, Yamaha XT1200Z Super Ténéré, Kawasaki Versys e Suzuki V-Strom che sempre più spesso vengono acquistate dagli utenti per un utilizzo prettamente su strada ma che, all’occorrenza, possono affrontare anche tratti di sterrato e off road leggero.

Špekuliram, če je pnevmatika dobra za vse zgoraj naštete mopede, bi bila tut zame.

Zgoraj našteti motorji niso enaki niti podobni tvojemu. Zato so tudi različne gume. Če mi ne verjameš, pa vprašaj proizvajalce.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Borutt pravi:

Zgoraj našteti motorji niso enaki niti podobni tvojemu. Zato so tudi različne gume. Če mi ne verjameš, pa vprašaj proizvajalce.

ne nabijej :P

en fsran SF+ zmore vse, sem lepo zgoraj napisal kilometrine na SXu in GTju....ni nobene razlike. Ne delaj fame, če ma moped 173konjev namest samo 143..na koncu pa je un s 143konjiči boljši na pospeševanju....glej tabelce, ki so prilimane že 100x na MS.

pa še nekaj: GT prvovgradnja je pirelli angel GT. Klasična ST guma, z malce športnega pridiha. Sedaj vozim Mitas SF+ (SS segment) in se moped velik bolje pelje kot s prvovgradnjo, če gledamo oprijem in pospeški v idealnih pogojih.

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, luxsa pravi:

Mas prou,mislm pa da so se prefrisne de bi jih ze gdo probal,14 dni nazaj ni se nobeden vedu zanje,drugace bi jih dal namontirat.

2017 ..  tudi jaz nisem vedel zanje - do včeraj..a zgleda da je treba človeka potolčt in dat v nič če  vam kaj linka z uradne strani in to deli z vami pa tudi če se linka ne odpre .. navkljub ponovnemu zatrdilu da je to res .. in to JE namerno nabijanje  ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, sesir pravi:

No ja...sešravfan nisem...sem pa 100% invalid..seveda imamo motor za različne namene uporabe..sam sem se pač vsedel nanj ko je bilo lepo vreme in ok dan..sem pa imel vmes veliko "jajc" za na kavo z raznoraznimi ST gumami in to ni to.Pa ne rečem,da ne držijo gune ali kaj.Se pa motor drugače obnaša,nudi drug občutek v vstopu v ovinek,v njem in pri iztopu...Zato se pač meni zdi zelo neumno ko imajo neki vana be dirkači ST gume,ker kao šparajo...halo zbudite se.ok ajd da nimajo vsi na vesti supercorse ali Ntec zastopim ampak že diablo ali gp racer je drug svet ko neka ST guma...In šparali?na 25000km na leto...pa še to redko kdo...večina,ki jih poznam med 10.000 max 15000 se pravi dva seta in to je to...nič ni gratis...Seveda pa ste potem še tisti res z 25.000km plus letno..vam verjamem,da ne norite in putujete,veliko v dvoje to pa je drugo...

Lani sem zagonil 6 kompletov pnevmatik (33kkm) , vozim dinamično hitro , največkrat prehitro in če bi se dalo na moje motorje namontirat SS pnevmatike , jih bi takoj , prvo sekundo ko bi dobili prave dimenzije . 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Kmet2 pravi:

Lani sem zagonil 6 kompletov pnevmatik (33kkm) , vozim dinamično hitro , največkrat prehitro in če bi se dalo na moje motorje namontirat SS pnevmatike , jih bi takoj , prvo sekundo ko bi dobili prave dimenzije . 

lahko teb k si v LJ doma, pa lahko non stop skačeš do vulkanizerjev :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 minutes ago, DAMI34 said:

vsak šalabajzer pa mi ne bo menjaval gum :P

 

aha, obstaja samo en dober vulkanizer, pa še ta se poleti vedno vozi, dela pa samo pozimi in ko je dež. :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, ftp pravi:

aha, obstaja samo en dober vulkanizer, pa še ta se poleti vedno vozi, dela pa samo pozimi in ko je dež. :eek:

na mojmu koncu jih je bore malo (zanesljivih) al pa tržijo samo določen tip pnevmatike

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, DAMI34 said:

na mojmu koncu jih je bore malo (zanesljivih) al pa tržijo samo določen tip pnevmatike

Slovenija je majhna, ko se kam zapelješ in se ustaviš za kavo, porabiš več časa kot vulkanizer za menjavo gum.

Torej.... brez izgovorov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Borutt pravi:

Zgoraj našteti motorji niso enaki niti podobni tvojemu. Zato so tudi različne gume. Če mi ne verjameš, pa vprašaj proizvajalce.

piše "multistrada" ne "multistrada Enduro" ... multistrada je po namenu tam tam z damijevim.. še po konfiguraciji agregata mere pnevmatik pa :

Front Tyre
Pirelli Scorpion Trail II 120/70 17''
Rear tyre
Pirelli Scorpion Trail II 190/55 17''
............................................................ bi lahko opisal neko pomembno konstrukcijsko razliko med MTS in 1290GT v merah , moči navoru ali namembnosti ? ker meni se zdita zelo blizu.. ktm pač nima soft cestne endurce s 17 col gumami - kar pa te dimenzije so ..
pred 1 minuto, ftp pravi:

aha, obstaja samo en dober vulkanizer, pa še ta se poleti vedno vozi, dela pa samo pozimi in ko je dež. :eek:

par njih.. ostalo je pa tudi res .. moj boni ne gre na sol .. se pa pelje ko je čas v terminu od soli do soli... in vmes je ponavadi treba zamenjati gume ravno takrat ko je največ dela pri meni in vulkanizerju pa še sonček za vozit..  vas , ki teh problemov nimate pač naše težave ne ganejo.. s tem ne morete zanikati , da ne obstajajo ..

 

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

na mojmu koncu jih je bore malo (zanesljivih) al pa tržijo samo določen tip pnevmatike

čakaj zdaj bo Nabil še en post o tem kako si izbirčen pri proizvajalcih pnevmatik ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, ftp pravi:

Slovenija je majhna, ko se kam zapelješ in se ustaviš za kavo, porabiš več časa kot vulkanizer za menjavo gum.

Torej.... brez izgovorov.

pajade, do 16 delam, 16.30 sem doma, ni tak enostavno. Drugo ti je pa že thumper napisal, škoda mi je metat gume, ki bi naredile še kakega jurja stran.

pred 4 minutami, thumper pravi:

piše "multistrada" ne "multistrada Enduro" ... multistrada je po namenu tam tam z damijevim.. še po konfiguraciji agregata mere pnevmatik pa :

Front Tyre
Pirelli Scorpion Trail II 120/70 17''
Rear tyre
Pirelli Scorpion Trail II 190/55 17''
............................................................ bi lahko opisal neko pomembno konstrukcijsko razliko med MTS in 1290GT v merah , moči navoru ali namembnosti ? ker meni se zdita zelo blizu.. ktm pač nima soft cestne endurce s 17 col gumami - kar pa te dimenzije so ..

 

 

čakaj zdaj bo Nabil še en post o tem kako si izbirčen pri proizvajalcih pnevmatik ....

čak, zdej bo še o tlaku začel nabijat :P

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, ftp pravi:

Slovenija je majhna, ko se kam zapelješ in se ustaviš za kavo, porabiš več časa kot vulkanizer za menjavo gum.

Torej.... brez izgovorov.

če imaš tako hitrega vilkanizerja - ja lej ti ne privoščim .. in ja ko imam slučajno čas se zapeljem - takrat ni časa za gume menjat - kaj tebi ni jasno ? torej - brez nabijanja.

pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

pajade, do 16 delam, 16.30 sem doma, ni tak enostavno. Drugo ti je pa že thumper napisal, škoda mi je metat gume, ki bi naredile še kakega jurja stran.

čak, zdej bo še o tlaku začel nabijat :P

 

Imam svojega tlaka dovolj..za stran metat..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 minutes ago, thumper said:

če imaš tako hitrega vilkanizerja

Ne boš verjel, imam zelo zadovoljen, že dolgo let

 

10 minutes ago, thumper said:

n ja ko imam slučajno čas se zapeljem - takrat ni časa za gume menjat - kaj tebi ni jasno ? torej - brez nabijanja.

...pol se pa po feltnah vozi in uživaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, ftp pravi:

Ne boš verjel, imam zelo zadovoljen, že dolgo let

 

...pol se pa po feltnah vozi in uživaj.

lej, nečesa ne razumem, zakaj mi moraš težit z vulkanizerjem? Pač tako je in situaciji se prilagajam. Debata o pnevmatikah, ni vključevala kje in kdaj bom menjaval gume, ampak o novih in starih modelih zadnjih pnevmatik, ki jih stavijo na velike in močne endure.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, ftp pravi:

Ne boš verjel, imam zelo zadovoljen, že dolgo let

...pol se pa po feltnah vozi in uživaj.

če imaš ti čas kadarkoli je potrebno gume zamenjat pač ne moreš soditi po tem tudi vseh ostalih.. nabijanje v smislu "čas za kavo" in "vozi se po feltnah" je med bolj konstruktivnimi komentarji..kar se neumestnosti tiče ..

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

lej, nečesa ne razumem, zakaj mi moraš težit z vulkanizerjem? Pač tako je in situaciji se prilagajam. Debata o pnevmatikah, ni vključevala kje in kdaj bom menjaval gume, ampak o novih in starih modelih zadnjih pnevmatik, ki jih stavijo na velike in močne endure.

če pa ne razume "zakaj" bi ti to rad .. ima pač plašnice in svoj tempo življenja , ki mu dovoljuje menjat gume kadarkoli mu zapaše ali v tistem trenutku to lahko naredi ko je to treba narediti...  vse kar si želimo drugi pa zanj ni pomembno ali pa ga celo moti.. bv..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

26 minutes ago, DAMI34 said:

lej, nečesa ne razumem, zakaj mi moraš težit z vulkanizerjem? Pač tako je in situaciji se prilagajam. Debata o pnevmatikah, ni vključevala kje in kdaj bom menjaval gume, ampak o novih in starih modelih zadnjih pnevmatik, ki jih stavijo na velike in močne endure.

Dami, jaz sem odgovarjal thumper-ju in ti si se vmešal, da imaš samo enega vulkanizerja okoli tebe in tako naprej

23 minutes ago, thumper said:

če imaš ti čas kadarkoli je potrebno gume zamenjat pač ne moreš soditi po tem tudi vseh ostalih.. nabijanje v smislu "čas za kavo" in "vozi se po feltnah" je med bolj konstruktivnimi komentarji..kar se neumestnosti tiče ..

Očitno nisi razumel. Guma se ne iztroši naenkrat. Za kakšen mesec naprej pa se ja lahko organiziraš glede menjave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi jaz imel prostor v garaži, bi menjal gume sam. Investiraš v par gadgetov in menjaš kadar hočeš, nisi več odvisen od delovnika vulkanizerja, če zamenjaš nekaj kompetov na sezono imaš hitro notri. Gume pa lahko kupuješ ceneje, kjer hočeš, ker spet nisi odvisen od vulkanizerja. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, motolover pravi:

Če bi jaz imel prostor v garaži, bi menjal gume sam. Investiraš v par gadgetov in menjaš kadar hočeš, nisi več odvisen od delovnika vulkanizerja, če zamenjaš nekaj kompetov na sezono imaš hitro notri. Gume pa lahko kupuješ ceneje, kjer hočeš, ker spet nisi odvisen od vulkanizerja. 

Se strinjam!Ali pač stojiš vedno poleg in še to izbereš le tiste,ki centrirajo na roko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 46 minutami, motolover pravi:

Če bi jaz imel prostor v garaži, bi menjal gume sam. Investiraš v par gadgetov in menjaš kadar hočeš, nisi več odvisen od delovnika vulkanizerja, če zamenjaš nekaj kompetov na sezono imaš hitro notri. Gume pa lahko kupuješ ceneje, kjer hočeš, ker spet nisi odvisen od vulkanizerja. 

 

To je res ogromno vredno!! Jaz imam to srečo, da ima "tast" doma montirko, tako da si že kakšnih 10 let menjam gume sam. Centriram jih ročno na doma narejenem stojalu in se da naredit v nulo, še nikoli ni bilo težav s tresenjem. Pa zamenjam tudi kakšnemu kolegu kdaj..

Glede na to, da imam tudi motor za na pisto, kjer je potrebno gume dajat gor in dol zelo pogosto tudi zaradi različnih compoundov za različne pogoje (izbira steze, temperatura asfalta tisti dan,..) mislim, da sem v teh letih prinesel notri že vsaj za novo oreng montirko, če ne več.

Da ne govorim o tem, da se ni potrebno nikoli nikomur prilagajat. Kar se tiče težavnosti opravila se pa tudi zelo hitro navadiš. Tako, da kdorkoli ima vsaj malo prostora doma in malo smisla za te zadeve, je po mojem mnenju to nr.1 investicija za domačo garažo/delavnico, ki si jo lahko omisliš kot motorist.

Seveda ti to pride prav tudi ko je treba menjat gume na avtu, tudi tam se hitro ujame kakšen evro.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...tut sam mam večkrat probleme pravi čas priti do vulkanizerja...v soboto bi se vozil, čez teden pa od petih, ko neham delat ne pridem z motorjem in opremo pravi čas do njega...podobno je s servisom...če ob sobotah ne dela (kar je v primeru ktm večinoma), potem moram vzeti dan dopusta, da naredim servis...ok to večinoma izkoristim za vožnjo oz. izlet, a vseeno...zna bit problem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ena od variant je tudi, da snameš kolesa sam in jih neseš k vulkanizerju. Jaz to stalno prakticiram, ker vseh gum tudi ne vržem stran oziroma zvozim do konca, včasih zamenjam samo glede na namen vožnje. Pa še ceneje računa, če pripelješ gume v prtljažniku, kot če mora še snemati zavore, verigo,..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!