KARMEN1 Objavljeno November 14, 2016 Opozori Objavljeno November 14, 2016 Tokrat sem imela srečo. Motor sem k vulkanizerju pripeljala v soboto, ob 9.uri zjutraj, ob 10,30 sem ga prevzela z novimi gumami .
sesir Objavljeno November 14, 2016 Opozori Objavljeno November 14, 2016 pred 56 minutami, motolover pravi: Ena od variant je tudi, da snameš kolesa sam in jih neseš k vulkanizerju. Jaz to stalno prakticiram, ker vseh gum tudi ne vržem stran oziroma zvozim do konca, včasih zamenjam samo glede na namen vožnje. Pa še ceneje računa, če pripelješ gume v prtljažniku, kot če mora še snemati zavore, verigo,.. Če ne tako pa se lahko tudi pripelješ in tam sposodiš stojalo in sam odmontiraš z motorja...cena isto nižja...bolj verjamem vase
TakeALookAround Objavljeno November 14, 2016 Opozori Objavljeno November 14, 2016 10 hours ago, thumper said: če se pogledaš v ogledalo boš videl , da je tvoj prispevek enakovreden .. drugače pa - za zimske razmere sneg pa to lahko le pohvalim mitas 754 extreme winter .. zaenkrat me še ni pustila na cedilu .. ima pa malo kilometrino po asfaltu - do dobrih 1400 je še dobra za v sneg potem rata pa preveč ravna po sredini pa moraš naravnost vozit z naklonom motocikla .. vidiš - tudi tebi se nabirajo taki posti..saj bo počasi.. ena redkih tvojih izjav s katero se v nobenem času in prostoru nikoli ne bom strinjal.. so gume , ki jim lahko prilagodiš način in tempo vožnje le tako , da jih obesiš na steno v garaži..res pa je , če nisi poizkusil slabih se ti zdijo vse dobre ..meni ne .. AK3 je lorenzo edition ? jaz imam na enem 100 spredaj in zadaj za pozimi in 90 za poleti.. na drugem imam 90 za spomladi,poleti in jeseni - boje rečeno od soli do soli .. za tolk kolikor se jaz vozim po ovinkih mi zdržijo .. Ok no....glede omenjenih v teli temi, kjer se vglavnem ene in iste pojavljajo....to sem mislil Vseeno je kaj nataknes, potem je pa samo od posameznika odvisno katera mu najbolj ustreza....To mora pac vsak sam probat.
thumper Objavljeno November 14, 2016 Opozori Objavljeno November 14, 2016 pred eno uro, DinDiin pravi: Ok no....glede omenjenih v teli temi, kjer se vglavnem ene in iste pojavljajo....to sem mislil Vseeno je kaj nataknes, potem je pa samo od posameznika odvisno katera mu najbolj ustreza....To mora pac vsak sam probat. hmmm...ene in iste ? meni se zdi , da je diablo corsa kar športna gumca ki ne maravideti peska .. trail attack pa kar 80/20 cesta makadam .. če je to isto nej me kokla brcne .. tkc 70 ki so boljše za makadam kot trail attack so za en klinc v snegu ... posledično je lahko trail izjemoma za sh lep makadam ... me zanima kaj naredi topli corsi par špičastih kamnov..
TakeALookAround Objavljeno November 14, 2016 Opozori Objavljeno November 14, 2016 (popravljeno) Js ti loh povem kaj nardijo spicasti kamni ST gumi, porezejo jo, to je pa to Popravljeno November 14, 2016. Popravil DinDiin
Kmet2 Objavljeno November 14, 2016 Opozori Objavljeno November 14, 2016 pred 45 minutami, thumper pravi: hmmm...ene in iste ? meni se zdi , da je diablo corsa kar športna gumca ki ne maravideti peska .. trail attack pa kar 80/20 cesta makadam .. če je to isto nej me kokla brcne .. tkc 70 ki so boljše za makadam kot trail attack so za en klinc v snegu ... posledično je lahko trail izjemoma za sh lep makadam ... me zanima kaj naredi topli corsi par špičastih kamnov.. Mi poveš koliko kompletov diablo corsa ,Trail attack,tkc70 si zvozil ? sayo 1
Wakasaki Objavljeno November 14, 2016 Opozori Objavljeno November 14, 2016 (popravljeno) pred 11 urami, DAMI34 pravi: torej, pri katerih gumah se elektronika najmanj vpleta v prenos moči na cesto. to je queščn in take gume iščem (zadnjo gumo). Zanima me, rad bi poskusil nekaj kar ima več profila kot SS pnevmatika, hkrati pa dokaj močen in dober bok, da ga ne uničim, prej kot sredino. Zato sprašujem kako je kdo s čim zadovoljen, hkrati pa gledam, kaj vse stavijo proizvajalci na 150 in več konjske endure. Vem da je marsikdo zadovoljen s Conto Trail attack, in vem da se dobi dimenzija 190/55/17. verjetno je še kaj podobnega. torej iščem zadnjo pnevmatiko s katero bom zadovoljen in bom dosegel cca 8kkm. Z ST gumami nisem zadovoljen. Z SS sem, žal pa mi nobene ne nardijo več kot 5kkm. Si kdaj pomislil na metzeler. Sam sem vozil Z8 in navkljub kritikam nekaterih je meni odlično služila. Z750 ni sicer neka životinja od 200konjem ampak je pa vseeno gumožderac, sploh k zadi natakneš boljšo vzmet in vložiš nekaj v vzmetenje in je gas le stikalo z 1 in 0 in se redno hodiš izživljat na ala Jezersko itd... Primer conti RA2 avtocesta Split Zadar lagano 130 lepo vidno poravnana,medtem ko metzelerka Maribor Ljubljana na veselo pa tudi sledu ni bilo o poravnani sredini. Če pa se vrnem na ovinke je bila pa sposobna vsega -no ja pretiravat ne smem,skoraj-kar je ponujala CSA2, res pa je bil moteč filing zvijana žvečenja tistih kanalov na bokih v večjih nagibih na pospeševanjih....skratka kilometrina conti 5,5kkm metzeler pa cca 8kkm.Cca pa zato ker sem motor prej prodal. Ker pa obstaja tu še M7RR ..........no samo toliko sem imel za povedat Če pa ima kdo izkušnje z M7RR in jih je pripravljen deliti pa se veselim branja Popravljeno November 14, 2016. Popravil Wakasaki
fishy Objavljeno November 14, 2016 Opozori Objavljeno November 14, 2016 11 hours ago, DAMI34 said: vsak šalabajzer pa mi ne bo menjaval gum sam prasam, kiri ti jih pa zdaj menja?
Rey Objavljeno November 15, 2016 Opozori Objavljeno November 15, 2016 pred 8 urami, Wakasaki pravi: Si kdaj pomislil na metzeler. Sam sem vozil Z8 in navkljub kritikam nekaterih je meni odlično služila. Z750 ni sicer neka životinja od 200konjem ampak je pa vseeno gumožderac, sploh k zadi natakneš boljšo vzmet in vložiš nekaj v vzmetenje in je gas le stikalo z 1 in 0 in se redno hodiš izživljat na ala Jezersko itd... Primer conti RA2 avtocesta Split Zadar lagano 130 lepo vidno poravnana,medtem ko metzelerka Maribor Ljubljana na veselo pa tudi sledu ni bilo o poravnani sredini. Če pa se vrnem na ovinke je bila pa sposobna vsega -no ja pretiravat ne smem,skoraj-kar je ponujala CSA2, res pa je bil moteč filing zvijana žvečenja tistih kanalov na bokih v večjih nagibih na pospeševanjih....skratka kilometrina conti 5,5kkm metzeler pa cca 8kkm.Cca pa zato ker sem motor prej prodal. Ker pa obstaja tu še M7RR ..........no samo toliko sem imel za povedat Če pa ima kdo izkušnje z M7RR in jih je pripravljen deliti pa se veselim branja Nova Metzeler Roadtec 01 naj bi bila še za odtenek boljša kot Z08. Jo je kdo ze nataknil?
Wakasaki Objavljeno November 15, 2016 Opozori Objavljeno November 15, 2016 (popravljeno) Takole http://www.metzeler.com/site/uk/mobile/products/tyres-catalogue.html Dami34 a rabiš ti gt gumo Popravljeno November 15, 2016. Popravil Wakasaki
bisson Objavljeno November 15, 2016 Opozori Objavljeno November 15, 2016 Poletje je mimo,motor (BMW R 1200RT) je spravljen v garaži, priklopljen na vzdrževalec akomulatorja in sem pred težavo. V maju so bile montirane gume Dunlop Roadsmart 3, po vseh testih naj bi šlo za dobro ocenjeno pnevmatiko. Vendar pa je po 3000 km na robovih "dvignilo profil" in s tem sta obe gumi ob nagibu postali zelo glasni. Sedaj se krešejo mnenja, ali uveljavljati garancijo (in jo dokazati), ali pa "zgonit" po robovih, da bo spet (če bo) okrogla. Še največja dilema pa, v primeru nakupa novega kompleta, katere.....?
DAMI34 Objavljeno November 15, 2016 Opozori Objavljeno November 15, 2016 pred 9 urami, fishy pravi: sam prasam, kiri ti jih pa zdaj menja? Pit stop pred 10 urami, Wakasaki pravi: Si kdaj pomislil na metzeler. Sam sem vozil Z8 in navkljub kritikam nekaterih je meni odlično služila. Z750 ni sicer neka životinja od 200konjem ampak je pa vseeno gumožderac, sploh k zadi natakneš boljšo vzmet in vložiš nekaj v vzmetenje in je gas le stikalo z 1 in 0 in se redno hodiš izživljat na ala Jezersko itd... Primer conti RA2 avtocesta Split Zadar lagano 130 lepo vidno poravnana,medtem ko metzelerka Maribor Ljubljana na veselo pa tudi sledu ni bilo o poravnani sredini. Če pa se vrnem na ovinke je bila pa sposobna vsega -no ja pretiravat ne smem,skoraj-kar je ponujala CSA2, res pa je bil moteč filing zvijana žvečenja tistih kanalov na bokih v večjih nagibih na pospeševanjih....skratka kilometrina conti 5,5kkm metzeler pa cca 8kkm.Cca pa zato ker sem motor prej prodal. Ker pa obstaja tu še M7RR ..........no samo toliko sem imel za povedat Če pa ima kdo izkušnje z M7RR in jih je pripravljen deliti pa se veselim branja Ne iščem St pnevmatike, v tem segmentu je angel gt dovolj dobra, pa rs3 tudi. Špekuliral sem o pnevmatikah za velke endure, tipu pnevmatik ki so vsaj delno namenjene makedamu. Bmflar in Wakasaki 2
Kmet2 Objavljeno November 15, 2016 Opozori Objavljeno November 15, 2016 pred 52 minutami, bisson pravi: Poletje je mimo,motor (BMW R 1200RT) je spravljen v garaži, priklopljen na vzdrževalec akomulatorja in sem pred težavo. V maju so bile montirane gume Dunlop Roadsmart 3, po vseh testih naj bi šlo za dobro ocenjeno pnevmatiko. Vendar pa je po 3000 km na robovih "dvignilo profil" in s tem sta obe gumi ob nagibu postali zelo glasni. Sedaj se krešejo mnenja, ali uveljavljati garancijo (in jo dokazati), ali pa "zgonit" po robovih, da bo spet (če bo) okrogla. Še največja dilema pa, v primeru nakupa novega kompleta, katere.....? Ne trudi se z garancijo , ker bo neuspešna to je isto kot bi šel sam uveljavljat garancijo na prvo pnevmatiko ker mi jo je ošililo na strehco.......................... Wakasaki, skalaprava, Bmflar in 2 others 5
bisson Objavljeno November 15, 2016 Opozori Objavljeno November 15, 2016 Potem najbolje ženo in kufre na motor, pa v Dolomite ... ? DAMI34 1
Kmet2 Objavljeno November 15, 2016 Opozori Objavljeno November 15, 2016 pred 2 minutami, bisson pravi: Potem najbolje ženo in kufre na motor, pa v Dolomite ... ? Ni treba , samo način vožnje spremeni ko bo sezona . Bmflar 1
DAMI34 Objavljeno November 15, 2016 Opozori Objavljeno November 15, 2016 (popravljeno) pred 1 uro, bisson pravi: Poletje je mimo,motor (BMW R 1200RT) je spravljen v garaži, priklopljen na vzdrževalec akomulatorja in sem pred težavo. V maju so bile montirane gume Dunlop Roadsmart 3, po vseh testih naj bi šlo za dobro ocenjeno pnevmatiko. Vendar pa je po 3000 km na robovih "dvignilo profil" in s tem sta obe gumi ob nagibu postali zelo glasni. Sedaj se krešejo mnenja, ali uveljavljati garancijo (in jo dokazati), ali pa "zgonit" po robovih, da bo spet (če bo) okrogla. Še največja dilema pa, v primeru nakupa novega kompleta, katere.....? Če govoriš o zavihkih ki se pojavijo na profilu (ob zarezah) ni problem v gumi ampak v neujemanju povrata in prednapetosti na amortizerju. Popravljeno November 15, 2016. Popravil DAMI34 Jure, Kmet2, Bmflar in 2 others 5
skalaprava Objavljeno November 15, 2016 Opozori Objavljeno November 15, 2016 (popravljeno) pred 3 urami, bisson pravi: Poletje je mimo,motor (BMW R 1200RT) je spravljen v garaži, priklopljen na vzdrževalec akomulatorja in sem pred težavo. V maju so bile montirane gume Dunlop Roadsmart 3, po vseh testih naj bi šlo za dobro ocenjeno pnevmatiko. Vendar pa je po 3000 km na robovih "dvignilo profil" in s tem sta obe gumi ob nagibu postali zelo glasni. Sedaj se krešejo mnenja, ali uveljavljati garancijo (in jo dokazati), ali pa "zgonit" po robovih, da bo spet (če bo) okrogla. Še največja dilema pa, v primeru nakupa novega kompleta, katere.....? Imam RT-ja in poznam ta problem, ki pa ni v gumi, temveč v vzmetenju oz. natavitvi med trdoto vzmeti in dušenja. Sicer ne vem kako težak si, ampak recimo ta bavarska krava je delana v osnovi za konretno težkega deca! Recimo jaz kar precej odstopam od klasičnega RT-Fahrerja po kilah v minus in dokler sem imel še originalno vzmetenje, vzmet nikakor nisem mogel dovolj zmehčati. Imam tudi ESA, ki ima tri programirane pozicije zategnjenosti vzmeti (solo, solo +prtljaga, sopotnik+prtljaga). Posledično sem imel vedno zavihane robove na žlebovih. Po zamenjavi na mehkejše Wilbers vzmeti, ki so bile za mojo kilažo bolj primerne, se je problem bistveno zmanjšal, vendar pa ne čisto v nulo, saj imaš še vedno tri prednastavljene režime dušenja (comfort, normal in sport). Če imaš recimo dušenje nastavljeno na sport in vzmet zategnjeno na eno osebo, morda ni najbolj ujemajoča se kombinacija in robe še vedno malenkost vihlja. Ampak to se bo poznalo šele pri zares "dinamični" vožnji. Jaz recimo imam to sedaj rešeno tako, da imam vgrajeno pod sedežem kar stikalo, s katerim sam določam, kolik je zategnjena vzmet. (motorček za zategovanje vzmeti je čisto navaden 12V motorček, tako da imam v ta namen stikalo za dvig in spust šip, ki menja polariteto). Primer: Sedaj lahko najdem tisti dober kompromis zategnjenosti vzmeti, ki leži recimo nekje med "solo" in " solo + prtljaga" , ter prednastavljeno stopnjo dušenja "sport". Evo primer, ko mi je recimo precej vihalo robove na Continentalki SA2.... ...in bistveno manj vihanja na Mitaski (a še vedno malo prisotno), ko sem kolikor toliko zadel nastavitve: Obe sliki sta iz jadranske magistrale, solo vožnja. Torej, kot so ti že prej povedali, ni tu kaj reklamirati gumo. Vzrok za tvoje vihanje robov je lahko tudi nedelujoča ESA. Preveri ali ti sploh dela, ker lahko da ti ne dela in ti samo misliš, da kaj spreminjaš...sicer to bi moral občutiti, pa vendarle. Lp. Popravljeno November 15, 2016. Popravil skalaprava HyperJack in gsxf750 2
DAMI34 Objavljeno November 15, 2016 Opozori Objavljeno November 15, 2016 Mitas ma tut manj žlebov, pa drugačno usmerjenost, tudi zato je efekt zavihkov manjši.
skalaprava Objavljeno November 15, 2016 Opozori Objavljeno November 15, 2016 Obe gumi spadata v isti segment. Viha lahko pa tudi Mitasko precej - preverjeno.
DAMI34 Objavljeno November 15, 2016 Opozori Objavljeno November 15, 2016 (popravljeno) pred 38 minutami, skalaprava pravi: Obe gumi spadata v isti segment. Viha lahko pa tudi Mitasko precej - preverjeno. to ja, vendar, bolj kot je prečen profil, bolj ga viha. Scer po slikah sodeč, jaz ne vidim neke panike, je kar lepo nasvaljkana enakomerno, ni pasov. Popravljeno November 15, 2016. Popravil DAMI34 Bmflar 1
Popularna objava Joker Objavljeno November 15, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno November 15, 2016 Ob 14. 11. 2016 at 10:35, DAMI34 pravi: spraševal sem pa mnenja tistih ki so vozili pnevmatike tipa 20pesek 80 asvalt....no nekaj v tem stilu. Evo moje opažanje razlik med Conti TA2 in TKC70 na BMW 1200GSA, potem ko sem zvozil 3 komplete TA2 in enega in še malo TKC70: Sicer sem o TA2 že nekajkrat napisal mnenje zato v tejle objavi samo tole: Od vseh pnevmatik, kar sem jih preizkusil na tem motorju, so mi v skoraj vseh pogledih najbolj všeč. Ker pa sem imel letos neke ideje o potovanju s precej makedama, sem si omislil TKC70. Pa že v štartu ne toliko zaradi morebitnega boljšega oprijema, kot zaradi boljšega občutka. Prepričan sem bil, da imajo več mesa in jih tako ne bom tako hitro presekal, čeprav mi je potem možakar na Bomagu zatrdil, da ga nima nič več kot TA2. Kakorkoli, na asfaltu ima TKC 70 podoben oprijem in občutek kot TA2 z izjemo pri vožnji po robovih. Takrat se pozna, da je tam več profila (manj gume) in ne daje tako dobrega občutka. Bilo je nekaj neprijetnih momentov za katere sem prepričan, da je bila kriva prav guma. Je pa motor enako lahkoten pri prelaganju. Na makadamu, ne dela čudežev. Ima sicer opazno boljšo trakcijo, pri ovinkarjenju pa neke bistvene razlike ni. Pričakovano. Sem se dovolj prevozil s kros in hard enduro motorji da vem, kaj pomeni tako majhna razlika v profilu. Kar se tiče obrabe, sem ob podobni kombinaciji podlage in načina vožnje s TKC70 naredil okrog 1000km več (13000 vs. 12000). Ker sumum, da je zmes obeh gum zelo podobna, če ne kar enaka, gre to morda na račun globljega profila. Je pa TKC70 pri hitrostih okrog 120km/h kar glasna, medtem ko TA2 ne slišim. Ima pa TKC70, vsaj na mojem motorju, eno neprijetno lastnost. Medtem ko sem bil pri vseh ostalih pnevmatikah navdušen nad stabilnostjo GSA pri višjih hitrostih na avtocesti pa postane motor s TKC70 nad 150km/h nestabilen,. S kovčki ali brez. Najprej sem posumil, da je pač kaj narobe z dotičnim kompletom gum pa se je pokazalo, da je tudi z drugim povsem enako... Še o stilu vožnje: ne zaganjam se od ovinka do ovinka ampak vozim tekoče, gumo enakomerno obrabim od roba do roba, običajno prednjo in zadnjo obrabim enako. Zadnja leta se 80% ali še več prevozim solo. Namesto zaključka: Tudi za vožnjo 20% makadam 80% asfalt (kar je veliko makadama) ne vidim pravega razloga, da bi še natikal TKC70. Edini razlog je, kot že rečeno, zaradi boljšega občutka, da kakšen kamen morda ne bo tako hitro pogledal skoznjo. gretzky, Rdeči, Frenk 67 in 10 others 13
bisson Objavljeno November 15, 2016 Opozori Objavljeno November 15, 2016 Zahvala vsem za odgovore. Ste vsi zadeli bistvo moje težave. Jaz sem motor kupil prejšnji mesec in opazil, da so gume, čeprav nove, ob nagibu preglasne. Najprej sem šel preveriti tlak in je imel možak napumpane zadaj 2,9b in spredaj 2,5. Sem jih mali spustil,na 2,5 in 2,3b.Ker nimam ESA, se nastavil vzmetenje ročno, po knjižici, saj sem sam v razredu "malo čez 80kg. Možak je imel feder zategnjen skoraj do konca , jaz sem nastavil na mojo težo in nastavil rebaund po predpisih. Rezultat je bil takoj bolj mehka vožnja, ne pa premehka, saj mi to ne odgovarja preveč, če kdaj malo bolj hitro v ovinek pripeljem. Prebral sem tudi ta članek: https://lifeatlean.com/motorcycle-tyre-wear-guide/ ki mi ob vaših nasvetih še bolj razsvetlil obzorje in sedaj mi ostane samo, da opazujem gumo. Vsem hvala Wakasaki, skalaprava in gsxf750 3
DAMI34 Objavljeno November 15, 2016 Opozori Objavljeno November 15, 2016 2,3 zadaj je malce malo, vsaj po mojem mnenju. 2,3 spredaj in 2,5 zadaj je nekje primerno.
DAMI34 Objavljeno November 15, 2016 Opozori Objavljeno November 15, 2016 (popravljeno) pred eno uro, Joker pravi: Evo moje opažanje razlik med Conti TA2 in TKC70 na BMW 1200GSA, potem ko sem zvozil 3 komplete TA2 in enega in še malo TKC70:... Kul, take info so dobrodošle, TKC70 mi ne pride v poštev, in kot kaže gume za delno makedam tudi ne. O TA2 bi pa bilo za razmislit. Popravljeno November 15, 2016. Popravil DAMI34 Bmflar 1
Kmet2 Objavljeno November 15, 2016 Opozori Objavljeno November 15, 2016 (popravljeno) pred 1 uro, DAMI34 pravi: 2,3 zadaj je malce malo, vsaj po mojem mnenju. 2,3 spredaj in 2,5 zadaj je nekje primerno. Za na cesto in pri pnevmatiki CTAII je to premalo , sploh pa če vzamemo v obzir da možak vozi 270kg GSA. Popravljeno November 15, 2016. Popravil Kmet2 DAMI34 in Bmflar 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se