Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Tovarniska priporocila  za GS/GSA 

Front

2.2 bar, one-up, tyre cold
2.5 bar, two-up and/or with luggage, tyre cold

Rear

2.5 bar, one-up, tyre cold
2.9 bar, two-up and/or with luggage, tyre cold 

 

Moje izkusnje

Cesta solo ali v dvoje  2.4 prednja, 2.9 zadnja  (v dvoje polno nalozen  pa 2.5/3.0). 

Offroad solo 1.7 - 2.0 prednja 1.9  - 2.2 zadnja  ( spustil sem jih samo v primeru, ce sem se res cel dan izven asfalta preganjal)  . . .   

Prej je bilo govora o primerjavi TA2 z TKC 70....za asfalt je TA2 definitivno boljsa od TKC 70. 

Na makedamu in terenu je pa TKC 70 neprimerno boljsa, sploh v ovinkih. S pravim/nizjim tlakom se sele tapravo veselje zacne.  Edino pri voznji naravnost/pospesevanju se ji pozna, da ji manjka precnih zarez v profilu. Zal davek asfaltnega dela designa profila.

Zamenjal 4 sete TKC70.  Iz nobene zadnje gume nisem izvlekel vec kakor 7000 km in iz prve vec kot 9000 km. Pritegovanje po asfaltu jih zelo utruja (obraba, pregrevanje). 

 

Popravljeno . Popravil Nearrain
  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 5 urami, bisson pravi:

Najprej sem šel preveriti tlak in je imel možak napumpane zadaj 2,9b in spredaj 2,5. Sem jih mali spustil,na 2,5 in 2,3b

Sem jih mali spustil,na 2,5   (zadaj)     in 2,3b    (spredaj) ... 

človek je pač samo vrstni red zamenjal .. k konji s plašncam ..pa udri po siromaku ane..

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno

mejka mistejka...:smoke:

Sem res malo cudno napisal, najprej za zadnjo in potem sprednjo gumo.Se strinjam, da sem malo prevec spustil. Se bom drzal priporocil proizvajalca. 

Objavljeno
pred 9 urami, skalaprava pravi:

Imam RT-ja in poznam ta problem, ki pa ni v gumi, temveč v vzmetenju oz. natavitvi med trdoto vzmeti in dušenja.

Sicer ne vem kako težak si, ampak recimo ta bavarska krava je delana v osnovi za konretno težkega deca! Recimo jaz kar precej odstopam od klasičnega RT-Fahrerja po kilah v minus in dokler sem imel še originalno vzmetenje, vzmet nikakor nisem mogel dovolj zmehčati. Imam tudi ESA, ki ima tri programirane pozicije zategnjenosti vzmeti (solo, solo +prtljaga, sopotnik+prtljaga). Posledično sem imel vedno zavihane robove na žlebovih.

Po zamenjavi na mehkejše Wilbers vzmeti, ki so bile za mojo kilažo bolj primerne, se je problem bistveno zmanjšal, vendar pa ne čisto v nulo, saj imaš še vedno tri prednastavljene režime dušenja (comfort, normal in sport). Če imaš recimo dušenje nastavljeno na sport in vzmet zategnjeno na eno osebo, morda ni najbolj ujemajoča se kombinacija in robe še vedno malenkost vihlja. Ampak to se bo poznalo šele pri zares "dinamični" vožnji.

Jaz recimo imam to sedaj rešeno tako, da imam vgrajeno pod sedežem kar stikalo, s katerim sam določam, kolik je zategnjena vzmet. (motorček za zategovanje vzmeti je čisto navaden 12V motorček, tako da imam v ta namen stikalo za dvig in spust šip, ki menja polariteto). Primer: Sedaj lahko najdem tisti dober kompromis zategnjenosti vzmeti, ki leži recimo nekje med "solo" in " solo + prtljaga" , ter prednastavljeno stopnjo dušenja "sport".

Evo primer, ko mi je recimo precej vihalo robove na Continentalki SA2....

IMG_3884.JPG

...in bistveno manj vihanja na Mitaski (a še vedno malo prisotno), ko sem kolikor toliko zadel nastavitve:

20150923_183312.jpg

Obe sliki sta iz jadranske magistrale, solo vožnja.

Torej, kot so ti že prej povedali, ni tu kaj reklamirati gumo. Vzrok za tvoje vihanje robov je lahko tudi nedelujoča ESA. Preveri ali ti sploh dela, ker lahko da ti ne dela in ti samo misliš, da kaj spreminjaš...sicer to bi moral občutiti, pa vendarle.

Lp.

 

 

pred 8 urami, DAMI34 pravi:

Mitas ma tut manj žlebov, pa drugačno usmerjenost, tudi zato je efekt zavihkov manjši.

E tudi jaz se s tem ne strinjam čist, ker ni testirano z isto vrsto gume, kar bi bilo edino res relavantno.

Meni je tudi vihalo na Conti trail attack 2, sedaj je pa na Pireli scorpion trail 2 OK. Tudi čigumijaste in svaljkaste so manj.

Objavljeno
pred 8 minutami, bisson pravi:

mejka mistejka...:smoke:

Sem res malo cudno napisal, najprej za zadnjo in potem sprednjo gumo.Se strinjam, da sem malo prevec spustil. Se bom drzal priporocil proizvajalca. 

nisi čudno napisal.. napisal si : "Najprej sem šel preveriti tlak in je imel možak napumpane zadaj 2,9b in spredaj 2,5." pač si preveril najprej zadnjo in potem prednjo ..zarad tega se pa res ni treba opravičevat ...

kaj zdej boš pa preverjal najprej sprednjo pa šele potem zadnjo ? :lol1:

taka navodila so pa možna sam pr bmfli .. :P

Objavljeno
pred 14 minutami, bisson pravi:

mejka mistejka...:smoke:

Sem res malo cudno napisal, najprej za zadnjo in potem sprednjo gumo.Se strinjam, da sem malo prevec spustil. Se bom drzal priporocil proizvajalca. 

Drži se tega kar ti je napisal Nearrain ne pa proizvajalca , preverjeno boljše ! 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 8 minutami, thumper pravi:

taka navodila so pa možna sam pr bmfli .. :P

:OK:

Se bom drzal priporocil proizvajalca.  gum

oz.kot je napisal  Nearrain.:beer2:

 

Popravljeno . Popravil bisson
Objavljeno
pred 4 minutami, bisson pravi:

:OK:

Se bom drzal priporocil proizvajalca.  gum. :rolleyes:

giblji se v nekih okvirih tlakov proizvajalca motorja , proizvajalca gum in izkušenj uporabnikov enakega motorja z enakimi gumami .. svoje tlake boš pogruntal sam - po koliko km je pa druga stvar.. za po asfaltu ne boš prišel več kot 0.1 bar nad maksimalno vrednostjo in 0.1 bar pod minimalno .. prej bo 0.1bara od mejnih vrednosti znotraj tega območja ..

Objavljeno

Enkrat sem dal gor nove gume (Pirelli SP V2 kot vedno na RRu), vulkanizerju naročil naj napumpa sprednjo 2,4, zadnjo 2,8. Šel isti dan na Jadranko in zadnja guma je dobila take zavihke. Doma sem preveril gumo in videl, da je obrnil in zadnjo napumpal na 2,4 , sprednjo na 2,8. Nikoli prej in nikoli kasneje nisem imel zavihkov na te gumi. Dobro je pred vsako vožnjo preveriti in ne slepo verjeti vulkanizerju, čeprav je motorist, da je naredil prav. 

Objavljeno
pred 22 urami, skalaprava pravi:

Imam RT-ja in poznam ta problem, ki pa ni v gumi, temveč v vzmetenju oz. natavitvi med trdoto vzmeti in dušenja.

Sicer ne vem kako težak si, ampak recimo ta bavarska krava je delana v osnovi za konretno težkega deca! Recimo jaz kar precej odstopam od klasičnega RT-Fahrerja po kilah v minus in dokler sem imel še originalno vzmetenje, vzmet nikakor nisem mogel dovolj zmehčati. Imam tudi ESA, ki ima tri programirane pozicije zategnjenosti vzmeti (solo, solo +prtljaga, sopotnik+prtljaga). Posledično sem imel vedno zavihane robove na žlebovih.

Po zamenjavi na mehkejše Wilbers vzmeti, ki so bile za mojo kilažo bolj primerne, se je problem bistveno zmanjšal, vendar pa ne čisto v nulo, saj imaš še vedno tri prednastavljene režime dušenja (comfort, normal in sport). Če imaš recimo dušenje nastavljeno na sport in vzmet zategnjeno na eno osebo, morda ni najbolj ujemajoča se kombinacija in robe še vedno malenkost vihlja. Ampak to se bo poznalo šele pri zares "dinamični" vožnji.

Jaz recimo imam to sedaj rešeno tako, da imam vgrajeno pod sedežem kar stikalo, s katerim sam določam, kolik je zategnjena vzmet. (motorček za zategovanje vzmeti je čisto navaden 12V motorček, tako da imam v ta namen stikalo za dvig in spust šip, ki menja polariteto). Primer: Sedaj lahko najdem tisti dober kompromis zategnjenosti vzmeti, ki leži recimo nekje med "solo" in " solo + prtljaga" , ter prednastavljeno stopnjo dušenja "sport".

Evo primer, ko mi je recimo precej vihalo robove na Continentalki SA2....

IMG_3884.JPG

...in bistveno manj vihanja na Mitaski (a še vedno malo prisotno), ko sem kolikor toliko zadel nastavitve:

20150923_183312.jpg

Obe sliki sta iz jadranske magistrale, solo vožnja.

Torej, kot so ti že prej povedali, ni tu kaj reklamirati gumo. Vzrok za tvoje vihanje robov je lahko tudi nedelujoča ESA. Preveri ali ti sploh dela, ker lahko da ti ne dela in ti samo misliš, da kaj spreminjaš...sicer to bi moral občutiti, pa vendarle.

Lp.

 

Tako pač zgleda guma človeka,ki se pelje in ne pozira okoli ves en lep in nov!

Objavljeno
2 hours ago, Jure said:

Dunlop se je po dolgih letih končno odločil malo osvežiti tudi GP Racerke :) Poglejte kaj piše na boku gume.

 

Prednja na voljo v soft in medium, zadnja pa v medium in endurance. Na police naj bi prišle januarja.

MCN je že testiral: http://www.motorcyclenews.com/new-gear/2016/november/new-gear-dunlop-gp-racer-d212/

 

 

 

 

kaj? gp raced d212 made in france. 

Objavljeno

Dejstvo preizkušeno Mitas na skuterju dolgo drži...spusti pa nenadno in brez opozorila!

Objavljeno
pred 1 uro, Cartman pravi:

 

kaj? gp raced d212 made in france. 

Točno to, Gp Racer D212, do sedaj (in so še vedno) so bile D211.

Objavljeno

Potrebujem informacijo!

Imam platišča z naperami, katera so predvidena za montažo pnevmatik z zračnico. Ali lahko montiram pnevmatike Continental TKC 70 katera so tubeless in v njih vstavim zračnico???

Hvala

Objavljeno
pred 2 minutami, lakl pravi:

Potrebujem informacijo!

Imam platišča z naperami, katera so predvidena za montažo pnevmatik z zračnico. Ali lahko montiram pnevmatike Continental TKC 70 katera so tubeless in v njih vstavim zračnico???

Hvala

Ja. TL guma z zracnico no problem. TT guma brez zracnice no go.

Objavljeno
Ob 18. 11. 2016 at 0:19, hitrii pravi:

imam GSA 2015 menjal sem že veliko gum

letošnjo sezono sem začel z TKC 70 in moram priznat da me je ful presenetla in to v pozitivnem smislu

s prvim kompletom sem solo prevozu skoraj 13 tisoč z drugim komp. pa v paru 7 tisoč skupaj pa 12 tisoč

moram potrdit da imajo zelo dober oprijem na asfaltu res pa je da pri hitrosti nad 160 postanejo glasne

ko se vozim solo imam sprednjo 2,3 bare zad. 2,7 

pri polni obremenitvi pa 2,5 in 2,9

novo sezono začnem z TKC 70

 

IMG_20160528_150811.jpg

Resized_20160728_134741.jpeg

Kako pa v mokrem?

Objavljeno

odlično 

jaz nimam pripomb

Objavljeno

Pozdrav, malo vprašanje:

Mislite da je primerna Pirelli Scorpion Trail II za vožnjo v dvoje? Oz, kar me bolj zanima, koliko km normalne vožnje bi ocenili, da bi trajala? Sej cirka, mi je jasno da se ne da dobro ocenit.

Neki malega dobro pohojenega makedama, bi tudi v dveh edlala. 

Kawa Versys 650 je motorček. Sem pa imel zdej mitaske gor in se mi je čisto sploščatila po sredini.

Objavljeno
pred 10 minutami, Greencaj pravi:

Pozdrav, malo vprašanje:

Mislite da je primerna Pirelli Scorpion Trail II za vožnjo v dvoje? Oz, kar me bolj zanima, koliko km normalne vožnje bi ocenili, da bi trajala? Sej cirka, mi je jasno da se ne da dobro ocenit.

Neki malega dobro pohojenega makedama, bi tudi v dveh edlala. 

Kawa Versys 650 je motorček. Sem pa imel zdej mitaske gor in se mi je čisto sploščatila po sredini.

Trajala bo dlje kot Mitas ,na 990 sem z njimi naredil 5+km ,zadnja je bila še ,prva pa ni imela več mesa na bokih. Super pnevmatika,suverena na makedamu in asvaltu....

Objavljeno
pred 17 urami, lakl pravi:

Potrebujem informacijo!

Imam platišča z naperami, katera so predvidena za montažo pnevmatik z zračnico. Ali lahko montiram pnevmatike Continental TKC 70 katera so tubeless in v njih vstavim zračnico???

Hvala

Tudi sam imam na platiščih z naperami gumo TKC70 z zračnico, tako da ni problema ...

Guma pa me je res prijetno presenetila, v 5000 kkm mi ni niti enkrat zdrsnila ... ne v suhem in ne v mokrem ... če bo tako do konca in da bo zdržala neko pametno kilometrino, je čista zmaga :OK:

Objavljeno (popravljeno)
40 minutes ago, boych said:

Tudi sam imam na platiščih z naperami gumo TKC70 z zračnico, tako da ni problema ...

Guma pa me je res prijetno presenetila, v 5000 kkm mi ni niti enkrat zdrsnila ... ne v suhem in ne v mokrem ... če bo tako do konca in da bo zdržala neko pametno kilometrino, je čista zmaga :OK:

Ta guma zdrži odlično kilometrino. Na GSA kravci je zadnja zdržala 13k, sprednja je bila dobra še za vsaj 3 do 5k km, ko sem ju snel.

Slike po 13.000km. 

IMG_4876_zpsasa9pi2x.jpg

IMG_4879_zpsz8ozacag.jpg

IMG_4880_zpschsswfjr.jpg

Popravljeno . Popravil motolover
Objavljeno (popravljeno)

Ali si opazil, da postaja TKC 70 s kilometri čedalje glasnejša?

Mislim, da sem tu nekje že bral, zakaj se pojavijo "noski". Vidni so tudi na tvojih fotkah. Pri 7.000 km je (pri meni) razlika že 4 mm.

Ali obstaja recept, da se to ne bi dogajalo?

Popravljeno . Popravil nemo
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni,

Iščem gume in sicer za Hondo CRF250L dual-sport. Pnevmatika bo uporabljana v razmerju nekje 70% asfalt in 30% makedam. Dimenzija gume (zadnja) 120/80/18 in prednja 90/90/21. Predvsem me zanima izbor na podlagi lastnih izkušenj, z poudarkom na dobrem oprijemu na mokrem asfaltu in spodobni kilometrini ter cenovni dostopnosti.

Hvala za vaše sugestije in predloge.

Potrebujem seveda gumo z zračnico.

Popravljeno . Popravil BIF

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!