Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Prejšen set sem mel M7RR zdej mam Mitas SF+. Če jih malo primerjam med sabo mi je bila M7RR super lahka za vožnjo in prelaganje, v tem segmentu mi je bila bolj všeč kot Mitas. Z M7RR sem naredil 8kkm z mitasko zadnjo od 1-3kKm majn . Mi je pa grip in overal filing bolj všeč pri Mitasu, sploh prednja mi je super. Tako, da med njima sam izberem mitas :)

Objavljeno
pred 3 urami, Andro Asgaard pravi:

Hvala za use komentarje.. stvar je v tem da rad probam vse gume ;) , od starejsega do novejsega letnika da opazim to razliko v razvoju. Ostale so mi samo se metzeler , mitas in continental. Glede ostalih pa, Pirelli razocaral, michelin pp3 je se nekej vredna, dunlop vredu, bridgestone zmaga za enkrat.  Pomoje bom m3 nataknu do jeseni pol pa m7, spomladi za drugo sezono pa mitas in conti. Hvala usem se 1x za komentarje s prve roke.. srečno!

ktere bridgestone?

Bt16pro ali s20 oz 21?

Mitaska SF+ je blizu 16 pro, brez njenih problemov, obrabe in razlik pri prehodu iz trše na mehkejši del. Je pa za odtenek manj agilna, oziroma ne pade tako hitro v ovinek kot bt16, kar meni ustreza, nekaterim pa ne.

  • Hvala 1
Objavljeno
3 hours ago, KARMEN1 said:

Katere Bridgestone?

Bt16 vozim konstantno , s21evo pro mi je blaa ful usec.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 7 minutami, Andro Asgaard pravi:

Bt16 vozim konstantno , s21evo pro mi je blaa ful usec.

21 nisem vozil, mi je pa S20 za odtenek bolša (oprijem, agilnost) kot SF+, žal pa zelo mala kilometrina. Zadnja recimo da je enaka po kilometrini, prva je pa gotova po 3000kmjih, medtem ko SF lahko nategnem skoraj do 9 jurjev (zadnjih 30 % te kilometrine pa ni več kul, ker rata trikotna)

S20 se tudi fantastično obnaša po mrzlem, oziroma nudi zelo dober oprijem in lepo nakaže drsenje. Recomo da so pri SF+ 2017 to popravili (predvidevam da z uporabo silike.)  , ker 2016 ni bila tako zanesljiva.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 15 urami, vuk76 pravi:

Zanimivo da pa se pri nas nic ne omenja Michelin Power RS, medtem ko nemci obozujejo to gumo za sportno voznjo po cesti ter obcasen easy izlet na pisto in jo ful hvalijo.

osebno michelina ne dam poznam konkretno.

Zagotovo je pa pilot power tema, kej bolj lesenega še nisem vozil

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jz pravm hvala bogu da je tako velika in raznolika ponudba pnevmatik, saj le tako lahko usak posameznik najde sebi in svojemu motorju primerne pneumatike. Sam sem se odlocu da bom probu useh Top 8-10 znamk, in od usake en starejsi model in zatem se novejsi. Vedno SS klasa pneumatike. Imam se to sreco da sem zaenkrat vse sprobal na istem motorju, in pod enakimi pogoji. Stil voznje povprecno vedno isti. Le tako bom lahko sodil katera je in katera mi ni dala kar iscem in kar pricakujem od nje pri cestni rabi. Lahko omenim da sem z vsemi pneumatikami do sedaj opravil med 4-6k km. Le s pireli diablo rosso 2, samo 2200 in je bila pri robih scufana do zice.. po sredini cela ;) to je to. Zaenkrat. Je pa res da na pesku, ledu, olju, kamnu, in vseh ovirah pri neprilagojeni hitrosti ne pomaga nobena guma, ampak zgolj in Samo predvidevanje nemogocega in

pamet v rokah in nogah. Srečno

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 3 urami, Andro Asgaard pravi:

...

Je pa res da na pesku, ledu, olju, kamnu, in vseh ovirah pri neprilagojeni hitrosti ne pomaga nobena guma, ampak zgolj in Samo predvidevanje nemogocega in

pamet v rokah in nogah. Srečno

Vedno je guma kriva. Vedno. Kar vprašaj MS stručkote in drkače :lol1:.

  • Haha 2
Objavljeno
pred 3 minutami, Borutt pravi:

Vedno je guma kriva. Vedno. Kar vprašaj MS stručkote in drkače :lol1:.

Hahaha...

Je pa med gu!ami velika razlika! Pa ne če ena drži ali ne pač o fedbackih in občutkih,ki jih nudi v vožnji...laik najlažje opazi razliko na sprednji gumi!

Objavljeno (popravljeno)
13 hours ago, sesir said:

Hahaha...

Je pa med gu!ami velika razlika! Pa ne če ena drži ali ne pač o fedbackih in občutkih,ki jih nudi v vožnji...laik najlažje opazi razliko na sprednji gumi!

meni osebno je najbolj pasala dunlop sportsmart 2 spredaj.. ampak ne vem zakaj cutim vecji filing v zadnji kot sprednji. napram tvoji izjavi. je pa res da ne izvajam (last sec full front braking). no ABS. :)

Popravljeno . Popravil Andro Asgaard
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Slepi test.

 

www.moto.it/news/comparativa-pneumatici-sport-street.html

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 42 minutami, Cartman pravi:

Slepi test.

 

www.moto.it/news/comparativa-pneumatici-sport-street.html

?

Kaj pa narobe?

Objavljeno
pred eno uro, sesir pravi:

?

Kaj pa narobe?

... niso Mitas...

Objavljeno (popravljeno)
pred 16 minutami, Zivnorc pravi:

... niso Mitas...

Si bral moje misli kaj bi lahko bilo moteče za MS?Al pač veš kaj je moteče na MS ?

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

ni Contti- ja niti Mitasa, pa se lohka kurćijo :P

Med temi bi edin Pirelli meu :OK: 

Objavljeno
pred 23 minutami, maus pravi:

ni Contti- ja niti Mitasa, pa se lohka kurćijo :P

Med temi bi edin Pirelli meu :OK: 

Metzeler misli Z1 sem vozil le enkrat v življenju ene 22 let nazaj...Odlična guma a jo ubil v 1000km...Bil pa sem v Bologni...spoznal delavca v tovarni...Slednji je trdil,da so metzeler in pirelli ista zmes....naj bi bil zaposlen v tovarni...če to drži verjamem,da metzeler dober!

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

No da še jaz opišem na kratko Michelin Pilot Road 4, ki jo imam to leto na Hondi CB 600 FA Hornet. Maja sem zamenjal obrabljene Conti Sport Attack 2. Naredil sem dobrih 6000 kilometrov, od tega 2000 v dvoje. Tempo je mešan.

Še moje ocene Michelin/Conti (max.ocena 5):

- oprijem v suhem (4,5/4,8) Tu je Conti nekoliko boljša v vseh elemntih

- čas da se ogreje (4/4,8) Conti se segreje že po 5 km, Michelinka rabi v povprečju 2x dlje.

- vodljivost (4,9/4,3) PR4 hitro pade v ovinek, lušna in neutrujajoča vožnja po ovinkih, sploh v dvoje. Motor pri Conti treba nekoliko "porinit" v ovinek, guma se malo upira hitri menjavi  ovinkov.

- oprijem v mokrem (4,7/3,5) PR4 je ena najboljših gum za na moker asfalt, jaz nimam problemov vozit v plohi, celo v nalivu sem probal :)  

-oprijem na makedamu (3,5/2) Se PR4 presenetljivo dobro pelje na utrjenem makedamu.

- obraba (4,8/3) Razlika je tu najbolj očitna, pri Conti mi je zadnjo pobralo v 9000 km, po sredini je bila že nelegalna in tudi precej ravna, sprednja pa je šla v obliko strešice - naredil 14.000 km. PR4 je po 6000 km še čisto lepo okrogla- enakomerna obraba obeh gum, zadnjo je pobralo cca. 1/3 sprednjo pa 1/4.

- cena (3,5/4) par PR4 mi je prišel 270€ brez montaže, Conti 230€

Skupna: PR4 bi lahko bila nekoliko boljša v suhem, ter imela več feedback-a, na meji lepo kontrolirano drsi- sploh če nisi nek majster, :) je to super guma za vsak dan. Odsvetujem tistim, ki non-stop tiščijo po ovinkih. Mogoče alternativa Metzeler Roadtec 01- to bom pa naslednjo probal :)

Conti SA 2 je pač bolj športna guma, za po ovinkih terat, obrabno je bolj slabo obstojna, dež ji ne paše preveč.

LP

 

 

 

 

Popravljeno . Popravil dolenc100
napačen tip gume pri Continentalu
Objavljeno

:eek:  ... Dobro in predvsem zelo natančno si se lotil testa....z izredno natančnimi rezultati...  :D

...a to si testiral na dolenjskem?  :D

 

Objavljeno
pred 9 urami, dolenc100 pravi:

No da še jaz opišem na kratko Michelin Pilot Road 4, ki jo imam to leto na Hondi CB 600 FA Hornet. Maja sem zamenjal obrabljene Conti Sport Attack 2. Naredil sem dobrih 6000 kilometrov, od tega 2000 v dvoje. Tempo je mešan.

Še moje ocene Michelin/Conti (max.ocena 5):

- oprijem v suhem (4,5/4,8) Tu je Conti nekoliko boljša v vseh elemntih

- čas da se ogreje (4/4,8) Conti se segreje že po 5 km, Michelinka rabi v povprečju 2x dlje.

- vodljivost (4,9/4,3) PR4 hitro pade v ovinek, lušna in neutrujajoča vožnja po ovinkih, sploh v dvoje. Motor pri Conti treba nekoliko "porinit" v ovinek, guma se malo upira hitri menjavi  ovinkov.

- oprijem v mokrem (4,7/3,5) PR4 je ena najboljših gum za na moker asfalt, jaz nimam problemov vozit v plohi, celo v nalivu sem probal :)  

-oprijem na makedamu (3,5/2) Se PR4 presenetljivo dobro pelje na utrjenem makedamu.

- obraba (4,8/3) Razlika je tu najbolj očitna, pri Conti mi je zadnjo pobralo v 9000 km, po sredini je bila že nelegalna in tudi precej ravna, sprednja pa je šla v obliko strešice - naredil 14.000 km. PR4 je po 6000 km še čisto lepo okrogla- enakomerna obraba obeh gum, zadnjo je pobralo cca. 1/3 sprednjo pa 1/4.

- cena (3,5/4) par PR4 mi je prišel 270€ brez montaže, Conti 230€

Skupna: PR4 bi lahko bila nekoliko boljša v suhem, ter imela več feedback-a, na meji lepo kontrolirano drsi- sploh če nisi nek majster, :) je to super guma za vsak dan. Odsvetujem tistim, ki non-stop tiščijo po ovinkih. Mogoče alternativa Metzeler Roadtec 01- to bom pa naslednjo probal :)

Conti SA 2 je pač bolj športna guma, za po ovinkih terat, obrabno je bolj slabo obstojna, dež ji ne paše preveč.

LP

 

 

 

 

dobro spisano.

Dobro kilometrino si izvlekel iz Contija.

Morda nista gumi ravno v enakem segmentu michelin je road, conti pa sport.

Nočem nič pametovat samo dodal bi sledeče,

 vozil sem sportattack2 in roadattack2 in je v mokrem huda razlika je road opcija mnogo boljša in se pelje odlično.

Vsekakor pa verjamem, da v mokrem ni to kr je omenjeni michelin .

Km je tm tm, v suhem sta tm tm, skozi ovinke tudi , da se razume road vs sportattack.

Roadattack2 EVO sicer nisem vozil, ampak naj bi bila še boljša v dežju in kakega jurčka dva tri več nardi.

Objavljeno
pred 28 minutami, Wakasaki pravi:

Roadattack2 EVO sicer nisem vozil, ampak naj bi bila še boljša v dežju in kakega jurčka dva tri več nardi.

Zdaj je zunaj že RoadAttack3. Ko ponucam še ta zadnji milimeter na RoadSmart III grem najbrž na RA3. RS III ima za sabo dobrih 13k km in bo na 14k km za menjavo. Do 10k brez posebnosti, zadnje kilometre pa zadnja malo drsi, predvsem na zaviranu (prednja + zadnja zavora + nizanje prestav).

Objavljeno
pred 12 urami, Rey pravi:

Zdaj je zunaj že RoadAttack3. Ko ponucam še ta zadnji milimeter na RoadSmart III grem najbrž na RA3. RS III ima za sabo dobrih 13k km in bo na 14k km za menjavo. Do 10k brez posebnosti, zadnje kilometre pa zadnja malo drsi, predvsem na zaviranu (prednja + zadnja zavora + nizanje prestav).

Jaz tut čakam RoadAttack 3 da pride še v 190 dimenziji zadaj  v prodajo, in da jo sprobam. Na testih je zmagovalka kako bo pa treba probat, zaj še to RS3 zvozim dol, te pa spomladi začnem z conti  RA3 

Objavljeno
pred 17 urami, Zivnorc pravi:

:eek:  ... Dobro in predvsem zelo natančno si se lotil testa....z izredno natančnimi rezultati...  :D

...a to si testiral na dolenjskem?  :D

 

Ja, test je bil precej po Dolenjskem, poti za Savo, veliko rund Žužemberk - Kočevje - Črnomelj - NM, pa tudi Podpeč - Rakitna - Cerknica. Sem naredil 330km brez postanka po lokalnih cestah :) šel tudi do Kopra in nazaj NM. 

 

Lp

Objavljeno

Obstajo kere gume za kros,ki so boljši kompromis kvaliteta-vzdržljivost ko seveda tle na motosvetu Mitas...

Objavljeno
pred 4 minutami, sesir pravi:

Obstajo kere gume za kros,ki so boljši kompromis kvaliteta-vzdržljivost ko seveda tle na motosvetu Mitas...

a za na invalidski voziček? :D

Objavljeno
pred 7 minutami, Frenk 67 pravi:

a za na invalidski voziček? :D

Kot vidiš s slike imam na njem "slike"....

Spraševal me sosed,ki si je kupil yz125

IMG_20171007_154650.jpg

Objavljeno
pred 1 minuto, sesir pravi:

Kot vidiš s slike imam na njem "slike"....

Spraševal me sosed,ki si je kupil yz125

IMG_20171007_154650.jpg

Ta je pa sam za na pisto :kva2:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!