Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Noise

KTM 1190 RC8 Superbike

Recommended Posts

Noise

Danes so na Tokijskem salonu KTMovci s sloganom

SHE DOES NOT COME IN PEACE - SHE COMES FROM KTM

predstavili konceptno študijo RC8, superšportnika(co), zgrajenega na osnovi V-Twin 990cc agregata LC8.

20031021_ktmrc8_08_big.jpg

V press releasu pravijo, da gre za "ultimate weapon for ambitious street-fighters", radikalno koncentracijo mase okrog prožnega in kompaktnega 75° V-Twina.

Sedež je kar posoda za gorivo, kar pomaga pri ohranjanju nizkega težišča. Izpuh je zaradi suhega karterja nameščen direktno pod agregat, saj ima tam najmanjši vpliv na aerodinamiko.

Tehnične specifikacije

Agregat: KTM LC8

Prostornina: 999.8cc

Navor: 103Nm pri 7.300 obratih

Okvir: "Tubular chromoly space frame"

Suha teža: cca. 175 kg

Menjalnik: 6 prestav, "dog-clutch engagement"

Max hitrost: 280 km/h

Share this post


Link to post
Share on other sites
marem

hmmm futuristična avstrijska eksotika......kaj pa vem, KTM v teh vodah :hmm:

-motor sam se mi zdi nekoliko neproporcionalen: majhna šipca, ogromen hladilnik, miniaturna "rit"

IMHO: oranžna mu ne paše (vem, da je to KTM-ova barva), mislim da bi bil nekoliko bolj "očem prijazen" v črni barvi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise

Marem, kar je morda očem neprijazno, je bojda koristno za "handling"...

The fairing is designed to produce: The least possible crosswind drag. The result: No crosswind oscillation, spell-binding agility, and aggressive steering ability.

FORM FOLLOWS FUNCTION - FORM FOLLOWS FICTION.

Our design approach is very simple. At KTM, an air duct is always – first and foremost – an air duct. First the function, then the beauty. But anyone who stands and beholds her can tell that we don’t give the appearances short shrift. Her powerful lines and extreme reduction to the basics characterize her as a unique, wild and emotional motorcycle. A striking statement for our future on the road.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

:o hmmm... :hmm: ...odlicne komponente... <_< ...ampak... :mellow: ...no offense... :unsure: ...GRD JE. :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sam dePihlja

Upam, da bo tako brezkompromisen kot ostali KTM-ji :P , o estetiki pa takaltak nima smisla govorit. Če bo hiter (in dovolj prestižen - beri drag :wacko: ) ni hudič da nebi "postal" tudi višek lepote :OK: .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

.. in predstavitev prišla ravno v času, ko je lisjaku zaribala mašinca ...

slaba popotnica..

drugače je pa :devil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
suzuki

Hola!

IMHO eden grših motorjev... posebej zadnja vilica... verjetno bo pa hud, če bo kdaj prilezel iz študije v serijsko proizvodnjo...

Ampak važna je kvaliteta, itaq imajo vsake oči svojega malarja in komu bo menda že všeč (saj tudi za MultiStrado nisem mogel verjet, da bo komu všeč, pa (menda) je... :lol1: )

Poleg tega je to izziv vsem ostalim - hujša ko bo konkurenca, boljše motorje bomo mi vozili :OK: B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
marem

@Noise o uporabnosti KTM-a nikoli nisem dvomil, povedal sem pač svoje mnenje...se pa strinjam komponente so u ibr hude !

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.
.. in predstavitev prišla ravno v času, ko je lisjaku zaribala mašinca ...

slaba popotnica..

drugače je pa :devil:

ne se bat, to tudi 1 promil ne vpliva na ta izid

drugače pa, motor kot motor, samo da ne bo predrag, kar avtomatično pomeni da bi se tudi konkurenca po parih izboljšava podražila

motorje res da vozimo boljše ampak tudi nesorazmerno dražje

Share this post


Link to post
Share on other sites
cyc

Grd? :? Meni je pa zelo vsec ... v vodljivost pa ne dvomim. Carski motor bo to, ce bo prisel v proizvodnjo ... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Profi

Všeč mi je da so se spomnili da je neumno komplicirati in izpuh tiščati pod sedež, kar je aerodinamično bolje kot normalen položaj (pod sovoznikovo desno nogo) a z več drugih vidikov zelo slaba rešitev (visoka teža - in s tem višje težišče, temperatura pod sedežem - tudi brez tega gretja v vročih dneh zašvicaš v rit, pa še komplicirano ga je tja speljati), kajti se najbolje paše izpuh pod motor. Verjamem da bodo zmogljivosti motorja navdušujoče, ampak design, o groza, sedaj vidim da se dizajnerji tisoč kubičnega MZ ja nimajo kaj sekirati, tudi pri KTMu NIMAJO POJMA :BUA:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

tako zelo futuristično, da so predvideli tudi to, da se v prihodnosti ne bomo več levo in desno peljali, ampak samo naravnost

(kjesoblinkerji??press)

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
cyc
ampak design, o groza, sedaj vidim da se dizajnerji tisoč kubičnega MZ ja nimajo kaj sekirati, tudi pri KTMu  NIMAJO POJMA :BUA:

Stvar okusa, ampak opravi zadeva svojo nalogo - tudi ce ne bi pisalo da gre za KTM, bi vedel .... prepoznavne linije.

Glede odsotnosti smerokazov pa - pa tack za sopotnico ni a ne :P Racing masina pac ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
ampak design, o groza, sedaj vidim da se dizajnerji tisoč kubičnega MZ ja nimajo kaj sekirati, tudi pri KTMu  NIMAJO POJMA :BUA:

:lol1: :lol1: :lol1:

Go, Profi!! :D

se par podrobnosti: izpuh direktno ob zadnji gumi - hitrejse pridobivanje delovne temperature gume!! :OK:

prednji blatnik je spredaj po endurasko-krosovsko-KTMovsko odrezan - sicer KTMova tradicija, a vseeno - BLJAK!! :BUA:

CEVNI OKVIR?!? :?

radialne zavore!! :yea2:

oblika - Duke je lep ko hudic, pa so ga hotl tud tule kao imitirat, sam ce pogledas te ostre linije je pa ko bi gledu grafiko v kaki stari igri... :BUA: ...tale slika recimo... :( s takimi motorji se naj furajo alieni pa đejmsi bondi. js se bom raj s kako CBRko 1000... :D

Edited by Zok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

rejsing mašina s sprednjimi in zadnjimi lučkami? mogoče je poseben model za 24h tekmovanja... :doze:

Share this post


Link to post
Share on other sites
kristian

Spet mal sveže krvi! To sploh ne škoduje. Upam, da bo motor ugledal vsal maloserijsko proizvodnjo. Potem pa bomo mogoče imeli šanso ga videt u živo in nato raspravljat al je lep al pa grd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise
rejsing mašina s sprednjimi in zadnjimi lučkami? mogoče je poseben model za 24h tekmovanja... :doze:

Ne spomnim se, spilferderber, da bi tako ostro reagiral na Kwaka, ki je bil tudi koncept, pa mu je kar cel agregat manjkal in podobne reči. Je le slab dan ali morda kaj drugega?

Zadeva je zanimiva, sploh zato, ker smo KTM dosedaj poznali v drugih vlogah...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise
Spet mal sveže krvi! To sploh ne škoduje. Upam, da bo motor ugledal vsal maloserijsko proizvodnjo. Potem pa bomo mogoče imeli šanso ga videt u živo in nato raspravljat al je lep al pa grd.

Hear hear!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ceco

New edge design a la KTM. Detalji že videni drugje. Take radikalne kreacije je nujno potrebno videti v živo, slike hudo popačijo percepcijo. Kakšna "latino" rafinirana dodelava ne bi škodila.

Na splošno gre design motociklov v neko oglatost, ostre linije. Začela je Aprilia s Futuro, ki pa danes ne zgleda več orto hudo. Časi oblikovlske brutalnosti pač. Upam, da bodo čim krajši. Mi je pretežko, nasilno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!