Skoči na vsebino

KTM 1190 RC8 Superbike


Noise

Priporočene objave

Kje si ga pa ti dobil v roke :unsure:

Jst bi tut :whistle:

Lp Burnout

na žalost na delno mokri pisti..

ne zamujaš dosti..pripravljen na dirko ni zastonj slogan KTM-a

sem pa videl kako "zjebana" je grobniška pista..

japonci tiste luknje poberejo :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na žalost na delno mokri pisti..

ne zamujaš dosti..pripravljen na dirko ni zastonj slogan KTM-a

sem pa videl kako "zjebana" je grobniška pista..

japonci tiste luknje poberejo :whistle:

Aha, si bil na Bridgestone dnevu ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, si bil na Bridgestone dnevu ...

res je ja..

sam sem sam ene 12 krogov naredu..

si ne bi mogu privoščit kakega padca ali kaj podobnega..

pa mal na knap je blo s cajtom in nisva čakala na boljše vreme..če je bil sploh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Men je tut tale RC8 zmer bl všeč!

Sam se jih full ne prodaja na avto netu kako to?

Sm pa vseeno mal v dvomih glede cene in cene konkurenčnih modelov ala honda, suzuki in kawasaki. Edino Dukati je še draži.

Pomoje vseen bolj kupt cbr000rr 2008 pa še ostane 1MIO sit / 4200€. Pa mam tak kombinezon in opremo da glava peče.

Po moje res mal škoda ali pač...

...mi je pa zmer bl všeč še posebi če ga na cesti vidm :) :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa pri cbr vs ktm še je vprašanje kaj hočeš met... 2 ali 4 cilindre....

meni zgleda ta rc8 svetovno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

dizajn minimalistčno zmajevski :evilgrin: , cena pa maximalistično kapitalistična :unsure: . pa tud po performansah ni na nivoju najmočnejših japonskih litrašev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kaj vsi jamrate nad konji... Ni vse v konjih.

Kako lahko en SM s pol manj konji kot cestak na določenih cestah vse skupej pusti zadaj? Na drugem odseku bo pa pač obratno... Kupi japonca pa je :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dizajn minimalistčno zmajevski :evilgrin: , cena pa maximalistično kapitalistična :unsure: . pa tud po performansah ni na nivoju najmočnejših japonskih litrašev.

Ti primerjaš dvovalnike z štirivalniki, navor pa imajo večji kot japonski litraši. Primerjaj isti z istim.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti primerjaš dvovalnike z štirivalniki, navor pa imajo večji kot japonski litraši. Primerjaj isti z istim.

LP

Kateri pa imajo manjšega.če smem vprašat?

Na začetku teme piše,da ima 103Nm pri 7300rpm

Yamaha R1 pa ima 112,7Nm pri 10000rpm in tu nekje imajo tudi ostali!Kar je več ne manj :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol je prva stran narobe oz. je modelator narobe napisal!

No sicer pa ima yamaha R1 2008

Maximum torque without induction : 112.7 Nm (11.5 kg-m) @ 10,000rpm with induction : 118.3 Nm (12.1 kg-m) @ 10000

S tem,da ima modeli 2009 že 115.5Nm brez induction,tko da z njim bo kr več!

Tako,da neke razlike glih ni!Oziroma ni omembe vredna,če gledamo,da je razlike vsaj 25-34konjev!

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kaj serete s temi navori in konji?

Ni vse v tem no, kdaj vam bo jasno...

Itak,da ni!Samo večina jh kar nekaj napamet govori kar pa ni res!Moram priznat,da bolj ko gledam slike bolj mi je všeč.Res je strupen ko kurba :worship: :whistle: Vsaka barva po svoje!Moram najdit nek primerjalni test,da vidim kaj so napisali!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se pač zdi bolj logično primerjat Aprilio, Ducatija in KTM-a vsi evropski, dvovalniki....mi pa je konkretno jasno da ni vse v konjih in navoru, rajši manj konjev pa boljšo ciklistiko.

LP

ciklistika je pr vseh novejših litraših, 2- ali 4-valjnih vrhunska, tak da tu ni kaj veliko za razpravljat, navor je prbližno enak, pa tud v konjih ni pretirane razlike...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RC8 je dost podoben Japoncem. Lahkoten, podobno kot Japonci pade v ovinek, s tem da je kr dost trši..

Je pa mene še vedno motilo, da ko se začne dogajat - 9.000 + obrati, se kar neha vse veselje..(pač navajen sem štirivaljnikov)

Zadeva je sicer meni manj moteča kot pri naprimer pri mille, pa vseeno..

Za na cesto ga nikoli ne bi imel..pretrd..

Drugače pa kr huda stvarca..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...

Ali lahko kdo pove kaj več o vzdržljivosti samega agregata in pa mogoče o ceni rezervnih delov ( približno enaka cena kot pri Japonskih motociklih ali je občutno dražje).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!