Skoči na vsebino

Honda CBF 600 S


Tuono 007

Priporočene objave

Kaksna CBF-ka drugace ze pri zivljenju ali se vse na zimskem spanju?

Zalaufana 2x čez zimo mečken se je matrala :whistle:

Vozu se letos nism, sej priložnosti ni bilo veliko pa še opornico mam na roki ... mogoče čez 14 dni če bo vreme :yawn:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Ausc: Naša s 55kkm je bila to zimo zalaufana 3X in enkrat od tega(takrat, ko je bilo najbolj mraz) so bili manjši problemi. Izpraznil se je akumulator. Potem sem jo priklopil s kabli na avto in je kresnila B.P. Če normalno delaš s CBFko je to motor, ki dela, dela, dela,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem poskušal vžgati mojo CBF-ko (vplinjač), mi je po kratkem verglanju dobro počilo iz izpuha, motor pa ni vžgal.To se je še parkrat ponovilo.

Kaj bi lahko bil vzrok,do sedaj se mi to ni dogajalo.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem poskušal vžgati mojo CBF-ko (vplinjač), mi je po kratkem verglanju dobro počilo iz izpuha, motor pa ni vžgal.To se je še parkrat ponovilo.

Kaj bi lahko bil vzrok,do sedaj se mi to ni dogajalo.

LP

Ne me strašit, jaz ga grem jutri zjutraj prvič po zimi zaverglat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne me strašit, jaz ga grem jutri zjutraj prvič po zimi zaverglat.

Pozdrav!

Zanima me, če ima kdo za prodat rabljen nosilec kovčka(zadaj) z ploščo za Hondo CBF600S!

Janez

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam jest, pa še bočna nosilca za Givi V35 sta zraven namontirana.

Kakšna je cena in lahko kupim brez bočnih kovčkov!

Janez

Popravljeno . Popravil janez5
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Mene pa zanima če ima kdo kakšen izmed naštetih delov za Hondo cbf 600 letnik 2006:

-Desna tačka

-Tačka Za bremzo

-Utež + šrauf

-Nosilec zavorne čeljusti

-Hladilnik

-Desno ogledalo

-Desna stranska plastika

-Desna zadnja tačka

Omenjeni motor pa se tudi prodaja ima 8000 prevoženih km.

Če koga zanima:

dkavcnik@hotmail.com

040 288 281

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem poskušal vžgati mojo CBF-ko (vplinjač), mi je po kratkem verglanju dobro počilo iz izpuha, motor pa ni vžgal.To se je še parkrat ponovilo.

Kaj bi lahko bil vzrok,do sedaj se mi to ni dogajalo.

LP

Poka z rora ker je zalit pa pol plini ko ne zgorijo pridejo v ror in se pol med verglanjem vzgejo.spucaj svecke pa posusi pa bo moglo delat. sem mel isti problem sekalo je fajn pa sem dal vse svecke ven jih z žično krtačo spucal dal nazaj noter, pipico od benza sem dol zapr da nebi spusco se vec bencina dalje ker je itak bil zalit zaverglal pa je vžgal po par poskusih, malo je nemirno deloval na zacetku pol pa je že steko lepo.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Heh, prvi poskus neuspesen :blush:; zalite svecke, potem pa se spraznjen acc (kar sem potihem pricakoval da bo problem, saj motorcka na zalost celo zimo nisem lavfal). Akumolator bomo dali polnit, drugi poskus sledi najbrz za vikend (oz. ko bo v LJ spet priblizno vreme, jutri je nek sneg celo napovedan :headbang:) Kaksna CBF-ka drugace ze pri zivljenju ali se vse na zimskem spanju?

lp

Ko sem poskušal vžgati mojo CBF-ko (vplinjač), mi je po kratkem verglanju dobro počilo iz izpuha, motor pa ni vžgal.To se je še parkrat ponovilo.

Kaj bi lahko bil vzrok,do sedaj se mi to ni dogajalo.

LP

Kot je že dejanx napisal, so vzrok zalite svećke. Jst sem iz svojih izkušenj izvlkel to, da motor najzaneslivejše vžge vedno brez čoka, tudi pozimi. Kakor sem bral je krivo to, da je to predelana mašina takratne cbfke, ki so ji povečali navor in ob tem zmanjšali izhodne odprtine, kar je privedlo do tega "problema", da jo zna zalit. Tudi meni se je že to zgodilo, in sem moral zamenjati vse 4 svečke, namreč ob zalitju sem vseeno vztrajal in verglal dokler ni akku spraznilo pa je svečke prebilo. Kasneje s prakso sem ugotovu, da je najlepše vžgal če sem vedno brez čoka zaverglal. Potrebno je le dodati res malo gasa, glih tolko da čutiš da je zajla od gasa malo nategnjena (1mm), zaverglaš, motor lepo vžge, dodaš glih malo obratov, in med delovanjem daš čok, in nato spustiš ročko od gasa in lepo drži minimum...ko se odpelješ enih 500m ugasneš čok in to je to. Ta nasvet sem prebral z ita forumov, in ko sem tudi sam tako začel vžigat nisem imel nikoli več problemov. (navodila iz priročnika, da daš čok do polovice ven ipd. mi je skoraj vedno zalilo mašino, oz. je zelo težko ocenit pravo pozicijo) Nekoliko pomagajo pa tudi iridium svečke, jst sem jih kasneje nabavu v usa prek ebaya za zelo nizko ceno, jih pa precej težje zalije, ker nimajo ploščate elektrode. Drugače pa je cbfka super motorček, kakšenkrat ga še vedno pogrešam :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav

gledam, da bi na mojo hondo cbf 600 SA (2009) montiral zadnji dodatni blatnik. Kar sem povprašal na servisu obstajajo samo od znamke ERMAX. Kar sem gledal obstajajo od navedene znamke nepobarvani (za 140€) ter pobarvani (200€). zanimam me če ima kdo naveden blatnik že montiran (kaka slika mogoče) in kako sploh ta nepobarvan zgleda. Obstajajo še kakšni drugi proizvajalci?

Pa še neki. Kako prideš do konektorja štop luči, da bi montiral napeljavo GIVI kovčka za vgrajeno stop luč

Lep pozdrav in hvala za odgovore

Igor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan. mogoce ve kdo ce se da dobit orginalno barvo s katero je pobarvana mašina na hornetki?kje bi to dobil ali ce kdo pozna oznako barve?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav

gledam, da bi na mojo hondo cbf 600 SA (2009) montiral zadnji dodatni blatnik. Kar sem povprašal na servisu obstajajo samo od znamke ERMAX. Kar sem gledal obstajajo od navedene znamke nepobarvani (za 140€) ter pobarvani (200€). zanimam me če ima kdo naveden blatnik že montiran (kaka slika mogoče) in kako sploh ta nepobarvan zgleda. Obstajajo še kakšni drugi proizvajalci?

Pa še neki. Kako prideš do konektorja štop luči, da bi montiral napeljavo GIVI kovčka za vgrajeno stop luč

Lep pozdrav in hvala za odgovore

Igor

Firma: PUIG

Poklic pa upras, al pa pobrskaj po netu.

http://www.racing-service.net/sl/produkti/puig/motoristicna_oprema/blatniki_podblatniki/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa konektorji za stop luc? a ve kdo kako do njih prit brez da razmontiras pol motorja?

z mnogo truda pa ce mas male prste sn jaz priso tak do njih da sem sao zmontiro zadno drzalo dol pa zic das dol pol pa roke pa trud pa se da mogoce kake podolgovate klešče še polek.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No eno vprašanje imam glede horneta. me zanima če je prednje kolo in diski iz horneta letnik 2002 identično s tistim iz horneta 2005 letnik ki ima že upside down vilice. rad bi menjal prednje vilice in križe z upsided down pa me zanima te ce je potrebno menjat tudi kolo diske in zavorne čeljusti ali samo vilce se da?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no pa sem priklopil napeljavo givi končka na mojo cbf-ko

v glavnem nobene panike

1. snameš držala sopotnika

2. snameš zadnjo plastiko

3. odviješ 4 vijake ka držijo zadnje luči

4. snameš zadnje luči

5. daš dol protiprašno zaščito

6. zadnja luč ima tri konektorje - žice (zelena - dve skupaj pri kraju ter rjava in rumenozelena spodaj). stop luč priklopiš na rumenozeleno (+) ter na stranski zeleni kot (-)

jst ka nimam elektrotehničnega orodja sem kar zacinil žice za napeljavo kovčka na konektorje

zložiš nazaj in pogledaš kako lepo deluje

pa srečno vožnjo

lp

igor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav

gledam, da bi na mojo hondo cbf 600 SA (2009) montiral zadnji dodatni blatnik. Kar sem povprašal na servisu obstajajo samo od znamke ERMAX. Kar sem gledal obstajajo od navedene znamke nepobarvani (za 140€) ter pobarvani (200€). zanimam me če ima kdo naveden blatnik že montiran (kaka slika mogoče) in kako sploh ta nepobarvan zgleda. Obstajajo še kakšni drugi proizvajalci?

Pa še neki. Kako prideš do konektorja štop luči, da bi montiral napeljavo GIVI kovčka za vgrajeno stop luč

Lep pozdrav in hvala za odgovore

Igor

nepobarvan oziroma v špric kitu stane 90€...pa še podpiraš slovensko gospodarstvo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni sem nov na forumu,imam pa težavo in sicer kje dobiti rabljene dele za prednji del cbf 600 s letnik 2004.potrebujem luči,masko.nosilec maske in luči,levo in desno stransko plastiko......če ima kdo kaj za prodat naj mi prosim sporoči.hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni sem nov na forumu,imam pa težavo in sicer kje dobiti rabljene dele za prednji del cbf 600 s letnik 2004.potrebujem luči,masko.nosilec maske in luči,levo in desno stransko plastiko......če ima kdo kaj za prodat naj mi prosim sporoči.hvala

http://www.bolha.com/oglas383478361/armatura-stevec-honda-hornet-cb600s

http://www.bolha.com/oglas383573385/luc-honda-cb600s-hornet

mogoce se ma ta clovek kaj od tega.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem voznikom cbf.

Zanima me na kakšnih gumah se vozite? Do zdaj so bile gor michelin pilot, s katerimi je bil voznik zadovoljen. Zdaj pa se odločamo med naslednjimi gumami: dunlop road smart /2, conti road atack, metzeler z6 interact.

Voznik vozi počasi in umirjeno in velikokrat v dvoje, gre se pa tudi da bodo gume zdržale veliko kilometrov.

Jaz osebno sem mu priporočil metzeler z6, ker imam tudi sam dobre izkušnje z m3, so pa z6 najdražje od naštetih.

Kaj pravite? :rolleyes:

Popravljeno . Popravil LRR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem voznikom cbf.

Zanima me na kakšnih gumah se vozite? Do zdaj so bile gor michelin pilot, s katerimi je bil voznik zadovoljen. Zdaj pa se odločamo med naslednjimi gumami: dunlop road smart /2, conti road atack, metzeler z6 interact.

Voznik vozi počasi in umirjeno in velikokrat v dvoje, gre se pa tudi da bodo gume zdržale veliko kilometrov.

Jaz osebno sem mu priporočil metzeler z6, ker imam tudi sam dobre izkušnje z m3, so pa z6 najdražje od naštetih.

Kaj pravite? :rolleyes:

dunlop road smart za voznika, ki si ga opisal ter vožnjo v dvoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dunlop road smart za voznika, ki si ga opisal ter vožnjo v dvoje.

Ali je ta guma tudi trša po sredini? Kakšna je pa razlika med road smart in road smart 2? Cena je tudi najugodnejša od naštetih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz grem pa jutri po Metzeler Z6, samo se vozim solo pa malo bolj dinamicno. Upam da bodo vredu za moj stil voznje. Prejsnje so ble stock michelinke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je ta guma tudi trša po sredini? Kakšna je pa razlika med road smart in road smart 2? Cena je tudi najugodnejša od naštetih.

Ja, po sredini je trša zmes. Razlike med gumama ne poznam, ker nisem vozil obeh. Vzames novejšo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!