Skoči na vsebino

Honda CBF 600 S


Tuono 007

Priporočene objave

hej... js ze ceu mesec ne spim zarad te CBF 600 S... prov zalubla sm se v njo... :wub: in zdj je pršlo tko delč, da sem se odločila da grem spomladi delat izpit za motor... sam mal mam občutk, da je za začetk mal predivji ta motor..mogoč bi si mogla kej manjšga umislt... :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hej... js ze ceu mesec ne spim zarad te CBF 600 S... prov zalubla sm se v njo... :wub: in zdj je pršlo tko delč, da sem se odločila da grem spomladi delat izpit za motor... sam mal mam občutk, da je za začetk mal predivji ta motor..mogoč bi si mogla kej manjšga umislt... :unsure:

Občutek te vara, ič ni pretežak in nič predivji, je idealen za začetek in za nežnejši spol.

Nakup ti zelo priporočam, sam imam starejšo "sestrico" cbf 1000 sa in ti povem, da je lahkotna za vozit in "prijazna do uporabnika".

Dober nakup ti želim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hej... js ze ceu mesec ne spim zarad te CBF 600 S... prov zalubla sm se v njo... :wub: in zdj je pršlo tko delč, da sem se odločila da grem spomladi delat izpit za motor... sam mal mam občutk, da je za začetk mal predivji ta motor..mogoč bi si mogla kej manjšga umislt... :unsure:

zlo nedivji motrčk; kultiviran bi se reklo; prijazen za uporabnika al kako že :)dost manjšga od tega že skor ni priročno vozit, tko da super štart s tem motorjem; go4it ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hej... js ze ceu mesec ne spim zarad te CBF 600 S... prov zalubla sm se v njo... :wub: in zdj je pršlo tko delč, da sem se odločila da grem spomladi delat izpit za motor... sam mal mam občutk, da je za začetk mal predivji ta motor..mogoč bi si mogla kej manjšga umislt... :unsure:

Jaz sem letos menjal motor in presedlal na CBF 600 S l.04 z ABS-om. Priporočam, da razmisliš malo o tej smeri. Za 1x ga še nisem sprobal na cesti ( hvala nekomu za to ), sem ga pa sam stestiral na poligonu in zadeva funkcionira zelo dobro. Sprva nimaš občutka ali bo delovalo, vendar se v parih poizkusih hitro navadiš.

Za začetnike je zelo štart.

Če imaš željo motor sporbat nekje pa me kontaktiraj.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sj bom zdj čez zimo še mal premisnla, sam k sm se usedla gor..ja to je to B) čeprov sm pa zadnič zasledila, si jo je kupila ena "gospa" in jo zdej po 200km prodaja, ker se ni počutila varno... pol sm ze razmislala da bi mela cbf 125 sam to pa tut ne gre pol več k 100, pa da bi jo čez kak let zamenjala za 600... :unsure: ...bom zelo hvaležna za še kak nasvet :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj nasvet; 125 razen za najstnika ni za kopovat; vržen dnar stran; cbf600 je ravno prav "motorja" za začet, če ti ustreza vizuelno in sedenje na njej pa sploh; obstajajo ljudje ki se več let zapored vozijo s cbf600, obstajajo tudi ljudje ki jo v eni sezoni "prerastejo", odvisno od človeka in njegovih predstav, sposobnosti, itd. najprej pa itaq izpit, proba pa to je to ;)

PS: gospa k se ni počutla varno se mogoče nasploh ne počuti varno na motorju ;)

Popravljeno . Popravil hajoktejn
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sj bom zdj čez zimo še mal premisnla, sam k sm se usedla gor..ja to je to B) čeprov sm pa zadnič zasledila, si jo je kupila ena "gospa" in jo zdej po 200km prodaja, ker se ni počutila varno... pol sm ze razmislala da bi mela cbf 125 sam to pa tut ne gre pol več k 100, pa da bi jo čez kak let zamenjala za 600... :unsure: ...bom zelo hvaležna za še kak nasvet :)

Najprej izpit in šele potem razmišljaj in si beli glavo z motorji tipi in kubaturami.Sicer pa boš v avto šoli vozila motor in hitro ugotovila ali obvladaš 600 ccm motor ! ! Moja žena je tudi najprej imela 125 ccm ca 2 meseca nakar je postal prepočasen,nato je dobila 500 ccm in danes vozi Kawasakija 650 ccm zelo priporočljiv motorček !:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Prodam PUIG touring vetrobransko šipo za Honda CBF 600 S, 9 cm višja od originalne, nova, če rabi kdo

75 eur

post-13206-0-34659200-1318059863_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Mattithyahu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Hej

Takoj priznam, da nisem bral vseh objav na 31ih straneh. Ne me grdo gledat.

Jst bi pa zamenju osvetlitu armaturne plošče na motorju, ki je predmet večine teh objav. Je kdo to že počel? Se zamenja samo žarnice ali je zadeva bolj kompleksna.

Hvala že naprej.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na moji 2006 naked mi je crknila žarnica in sem jo dal zamenjat na servisu. Mi je serviser rekel, da je bilo potrebno križe odmonitorat, da je prišu zraven do žarnice v armaturki. Kar nekaj dela.

Ne vem pa, če je na tvojem isto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, sem vedu da sem nekej pozabu. Motor je letnik 2010 pa spredi ma masko (mislem d je oznaka SA) - ne me preganjat če sem se zmotu, sam je dle prepozna ura d bi šu navodila iskat :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Gledam če bi dobil service manual za Honda CBF 600SA za ta zadnje modele (od letnika 2008 naprej). Na uni spletni strani, ki je tudi v tej temi navedena ga nisem dobil. Kej ima kdo link do teh navodil da jih dol poberem?

Hvala

LP

Igor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen

Mi jih je ene Lajbn pobral dol iz neta tako da hvala za enkrat

Ma ta navodila imaš ta od motorja, ka jih dobiš zraven al prav navodila za šravfat motor?

lp

Igor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Kot vidim je ta tema odprta za lastnike cbf 600, sam sem lastnik cbf 500 kar je v glavnem podobno.

Stvar je taka kupil sem rabljen motor, ki ima zadnji lonec nekoliko podrgnjen, pa me zanima ali je zadni lonec pri teh hondeh kromiran, ali je mogoče iz rosfraj matreiala ali česa podobnega. Zanime me zato, ker če je iz rostfraja se lahko odrgnino pobrusi in nato spolira do sijaja, kar je pri kromu nemogoče.

Hvala za odgovor in lep pozdrav!

David

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pred novo sezono moram zamenjati v svoji Hondi cb600f Hornet (2006) akomulator. Sedaj je bil nameščen akomulator MIGM ytx7l-bs dimenzij 114x71x131.

Zanima me katero firmo mi priporočate, ker je na trgu kar nekaj proizvajalcev. hvala in LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Scheko: Lonec je iz nerjavečega jekla.

markoter: Se mi zdi, da bo migm najcenejši ampak ni kake velike razlike od Boscha. Po vsej verjetnosti so vsi narejeni na kitajskem. Za migm lahko rečem, da se ni ravno izkazal, je pa res, da ima CBF že v osnovi premajhen akumulator...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Pozdravljeni. Odločam se za nakup motorja in mi je v oko padla Honda cbf 600s, zanima me kako ste vi zadovoljni z njo, če ima kakšne hibe (razen zalivanja svečk in praznjenja akumulatorja)? Kupujem pa nekje letnik 04-05 oziroma za okoli 3000€. Motor pa bi imel za krajše in daljše izlete, tako da je obvezen zadnji kovček, po možnosti pa še stranska.Prosim da mi svetujete glede tega motorja, ali je bolje da pogledam za kakšno Yamaho tdm 900?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni. Odločam se za nakup motorja in mi je v oko padla Honda cbf 600s, zanima me kako ste vi zadovoljni z njo, če ima kakšne hibe (razen zalivanja svečk in praznjenja akumulatorja)? Kupujem pa nekje letnik 04-05 oziroma za okoli 3000€. Motor pa bi imel za krajše in daljše izlete, tako da je obvezen zadnji kovček, po možnosti pa še stranska.Prosim da mi svetujete glede tega motorja, ali je bolje da pogledam za kakšno Yamaho tdm 900?

Hib ni, tudi ne zalivanja svečk ni, če je lastnik vesten. Men jih v 4 sezonah ni niti enkrat zalilo. Letnik motorja je 2004. Akumulator pa sem res enkrat menjal, ampak je bil še originalni not. Od takrat pa tut ni blo več težav. Moj nasvet: pozimi vse varovalke ven (od luči, ure ipd.) in vsak mesec vžgat za 15 min, pa ne bo ne zalivanja in ne slabih akumulatorjev. Na nobenem motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bi pograjal vetrno zaščito, ki mi ves veter nabije direkt v butico. Ampak to je pač odvisno od posameznika, njegove višine, drže itd. Višja touring šajba ni nč pomagala, še slabše je bilo. Najbolje je bilo, če sem šajbo vzel dol, sam pol je pa motor grd! Moja rešitev je bila, da sem original šajbo odrezal za 10 cm, pol je blo pa fino :music4:

No, motor sem prodal in ker je bil kupec škrt, mu nisem dal te odrezane šajbe zraven, tko da je naprodaj za 40eur. Lahko jo prej preiskusite. Al pa snemte šajbo dol pa pejte en krog, boste vidl da je bolš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!