Skoči na vsebino

Honda CBF 600 S


Tuono 007

Priporočene objave

Zdravo.

imam eno uprašanje glede motorja in vzirja. gre se za cbf 600 n 2007 in me zanima kako se obnese vizir (katera znamka, model) kajti sam sem visok 185 in me predvsem skrbi da bo z vizirjem še slabše in da bo ves zrak preusmeril v čelado. prosim vaša mnenja, kater vizir imate gor in kako se obnese. imam pa tudi zamenjano krmilo in sicer LSL streetbar in je zato krmilo malo nižje od originala (50mm).

Najlepša hvala ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem obupal nad svojo Givi sipco. Vrgel dol, in je res, da sem malo vec vetra pobral, ampak je bilo vse veliko bolj mirno in lepse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O tej temo je blo že kar nekaj debat, še zmeraj mislim, da je najboljša rešitev moja:

 

Kot sem napisal že par postov nazaj. Šajbo odrezat za 7-10 cm, pa bo bolje. Ali pa kupite že odrezano pri meni, za ene 15 EUR, sam da se losam.

 

Odrezana prav dobr zgleda (men osebno mnogo bolje kot "poštarska"), sicer piha, ampak enakomerno v telo, ne samo v glavo. Če ne verjamete, snemite šipo in se zapeljite en krog brez šipe. Velika razlika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O tej temo je blo že kar nekaj debat, še zmeraj mislim, da je najboljša rešitev moja:

 

 

Odrezana prav dobr zgleda (men osebno mnogo bolje kot "poštarska"), sicer piha, ampak enakomerno v telo, ne samo v glavo. Če ne verjamete, snemite šipo in se zapeljite en krog brez šipe. Velika razlika.

Hvala za odgovore ampak v tem primeru gre za naked verzijo motorja. tako da nevem ali se sploh splača kupt vizir in da mi potem samo še bul ropota po čeladi :D

 

če ima še mogoče kdo izkušnje kak je naked verzija z vizirjem bi prosil da deli izkušnjo z mano :)

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je bilo vedno z vizirjem boljse kot nic. Prejkotslej se ti bo kje poznalo, da si se prevec predajal vetru. Govorim pa o resnih kilometrinah, 10k - 20k kmjev na sezono. Če rabis motor samo do kafica in po Sloveniji, ne kompliciraj, vozi brez šipe in ne več kot 130km/h :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je bilo vedno z vizirjem boljse kot nic. Prejkotslej se ti bo kje poznalo, da si se prevec predajal vetru. Govorim pa o resnih kilometrinah, 10k - 20k kmjev na sezono. Če rabis motor samo do kafica in po Sloveniji, ne kompliciraj, vozi brez šipe in ne več kot 130km/h :)

se mi letna kilometrina vrti okoli 15k tak da bi vrjetn mal pomagala :) vrjetno bom eksperimentiral z puig vizirjem iz louisa (pocen verzija, 20 eur) škoda mi je pa dat 100 eur za mra vizir ali pa 145 eur za mra vizir z vario nastavkom pa da bo pol še bul ropotalo po čeladi, glede na to da imam kr kvalitetno čelado (hjc r-pha 10 plus) in da sm po pol ure vožnje na motorju gluh :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se mi letna kilometrina vrti okoli 15k tak da bi vrjetn mal pomagala :) vrjetno bom eksperimentiral z puig vizirjem iz louisa (pocen verzija, 20 eur) škoda mi je pa dat 100 eur za mra vizir ali pa 145 eur za mra vizir z vario nastavkom pa da bo pol še bul ropotalo po čeladi, glede na to da imam kr kvalitetno čelado (hjc r-pha 10 plus) in da sm po pol ure vožnje na motorju gluh :D

tapocen šipo sem mel na hornet; če se voziš mal dlje in si primoran na AC, je zakon zadeva da se maš kam skrit ;)

do 160 (sej nisem tega napisu zares :nono: ), če sem se mal naslonu na tank, ni blo nobene panike tud do Jesenic se peljat po AC.

pa še praktična je za dol vzet; nosilce na luči sem pustil kar gor in sam tiste 4 vijake odvil in voila - spet lep motor :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ti pa lahko Givi posodim, bi jo se moral nekje met, uporabljam je pa tako ali tako ne...

iz kje pa sta oba? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha torej tista socialna piug iz lojzeta je nekje še spodobna? Sam bi jo vzel čene drugo za poletno križarjenje kjer bo 500km na dan občasno... bi znalo bit užitno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sm naročil puig vizir :) upam da bo služil svojemu namenu in poročak kako se bo obnesel.

 

Imam pa še eno uprašanje. zanima me ali ima izpuh na hondi cbf 600 prekate? ali kako je sestavljen. originalen seveda. in zanima me ali je mogoče kaj narediti, da bo imel motor bolj globji zvok. :) mislim pa tudi kupiti drugi izpuh. samo nevem ali mi bo zneslo letos konec leta ali drugo leto :) 

 

hvala za odgovore!

lp

Leon

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V anglescini se rece temu debaffle al pa bafflectomy. Poisci mal na netu. Globlji zvok ne bo, razen ce bos vse ven pobral, bo pa mal bl ropotal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V anglescini se rece temu debaffle al pa bafflectomy. Poisci mal na netu. Globlji zvok ne bo, razen ce bos vse ven pobral, bo pa mal bl ropotal.

 hvala! :) bom pogledal če bom kaj našel.

 

drugače pa če je kdo že to kdaj delal na cbf-ki naj mi prosim poroča. 

lp

Leon

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

evo. piug vizir namontiran! obnese se odlično. Sedaj sem v 14 dneh naredil 1100 km in se je velik boljš vozit z vizirjem kot brez. Čelada malo bolj ropota, ampak upor na telo je velik manjši ko prej. tak da priporočam da reskirate teh 20e ;)

 

Lp

Leon

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo. piug vizir namontiran! obnese se odlično. Sedaj sem v 14 dneh naredil 1100 km in se je velik boljš vozit z vizirjem kot brez. Čelada malo bolj ropota, ampak upor na telo je velik manjši ko prej. tak da priporočam da reskirate teh 20e ;)

 

Lp

Leon

Zdej pa še sliko nalimaj, Jaz imam lojzetov puig vizir smoke za pravtako 20 ojro še v škatli in me žena grdo gleda če se je le dotaknem. (meni da je fugly).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej pa še sliko nalimaj, Jaz imam lojzetov puig vizir smoke za pravtako 20 ojro še v škatli in me žena grdo gleda če se je le dotaknem. (meni da je fugly).

ta reč... tista "dimljena" verzija (mater je grda modra) https://www.louis.ie/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10006508

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 hvala! :) bom pogledal če bom kaj našel.

 

drugače pa če je kdo že to kdaj delal na cbf-ki naj mi prosim poroča. 

lp

Leon

Imel na hornetki 600 "lobotomiziran" izpuh ali po domače prebit prekat skozi in skozi. Globine res ne dobiš, Vsi bodo vedeli da prihajaš 500m prej kot ponavadi, policaj te bo grdo gledal ko boš vozil 50km/h in na koncu pa še posladek: V tunelu se boš prvič ustrašil, nato te bo le še sram in komaj boš čakal, da bo tunela konec saj je nažalost le en velik hrup in če nimaš tihe čelade bodo ušesa zelo nehvaležna. No to velja če nisi tiste sorte ki so jemali dušilce dol na tomosakijih in potem z nasmeškom utrujali dokler ni zaribal ali pa te je nekdo od staršev na gobec...

No vsaj jaz sem to tako doživel. Rešla pa me je dušica iz tega foruma in sem prav vesel "dolgočasnega" originalnega zvoka. Če bi zbiral lonec po najbolj zanimivem in sočnem zvoku za mojo bi dal gor leoVince ampak ker cenim prikritost in mir ostanem na originalnem kupu železja ki pa ima to fino lastnost, da ima zelo uporaben in poserečen pokrov. Idealno za štoraste ljudi in "enako previdne" njihove žene. (priznam da bi raje imel kokreten izpuh ala cb1300 a le ta bo prišel z njo v kolikor se en dan stegnem dovolj.. .)

Epilog:

Jaz nebi na tvojem mestu. Splošno mnenje je glasno (hrup ne nekaj zanimivega) in dolgočasno.

Popravljeno . Popravil Horny-et
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsak ima svoj veselje, bolj kot s hrupom (uporabljam skrajšane dušnike) sem zadovoljen z navorom in enakomernim vlekom, po menjavi raufnka. 

Tega ne bos dosegel, ce bos zgolj prevrtal cev, je malo vec studije in stricov iz ozadja :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!