Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Z gasom si ne boš nič pomagal, še prej ti bo crknu kot brez njega. Vsaj pri meni je tako.

Sicer pa tako kot pravi simonsi, mal počakaj, pa probaj še enkrat z zaugom na pol ... pa brez gasa.

Držim pesti, da ti uspe.

Še dober, da čez zimo ne vzamem akumulatorja vn, ker vidm, da mate vsi neke probleme zarad tega na začetku sezone.

Jst sem imel tudi probleme na zacetku, pri meni je slo tako dalec, da je sofer, ki mi je pripeljal s kombijem motor, zelel pred mano spravit masino v tek, in ga je tolko zalil, in nato "na silo" vztrajal z zaganjanjem, da so vse 4 svecke prebile na maso. :headbang: Iskra skace v stran, namesto do konice elektrode, in ne pride do izgorevanja, ter se vecjega zalitja sveck. Tako da, ce vidis da je zalilo, ne vztrajaj na silo. Pocakaj minuto, da bencin izhlapi, preden ponovis.

Sem pa ugotovu, da cok koristi samo pri res hladnih dnevih, do recimo 10°C. Z obcutkom povlecem cok do 2/3 nekje, ce so temperature do 15°C priblizno...kar je vec, pa samo z gasom, brez coka. Ce dam cok mi kaksenkrat upali, kaksenkrat zalije (veckrat zalije :slap: ) Tako da zdej, pa motor skoraj dnevno uporabljam za v sluzbo, dam samo malcek, ampak res malcek gasa, tolko da cutis da se zajla napne in milimeter vec, zaverglam, in v trenutku upali, narastejo obrati, nato spet upadejo, in pol dodam se malcek gasa da drzi kakih 2000 obratov par sekund, in pol dela normalno minimum ko spustim gas. :worship:

Drugace pa prebiram tudi italjanski forum, obstaja prav klub cbf-ovcev, ki imajo forum samo zase (www.clubcbf.com), pa so ze na siroko opisali ta problem, in baje, da se da te tezave kr fajn omilit z NGK iridium sveckami (CR9EHIX-9). Vsi uporabniki, ki so se odlocli montirat te svecke, so opazli veliko razliko pri vziganju motorja, ter lepsem delovanju motorja, baje lepse pospesuje pa bolj gladko dela. :hmm: Tukaj na forumu sicer tega se nisem zasledil, da bi na cbfko montiral te svecke...Jst sem jih narocu preko ebaya iz amerike, ker pride dosti ceneje, kot ce kupim v italiji, tako da ko jih se sam preizkusim bom lahko kaj vec povedal... :naughty:

Objavljeno

se opravicujem za se en post, prej sem pozabu dodat.. :slap:

Nekje sem prebral, da imajo nove CBF600 >08, poleg injektorjev, tudi serijsko iridium svecke. Ve kdo kaj vec o tem? (VFRke jih imajo ze davno...ze znajo zakaj :whistle: )

Objavljeno

Meni so iridiumke zdržale 500km... :krneki:

Objavljeno
Meni so iridiumke zdržale 500km... :krneki:

hm, ti pa maš denar za stran metat :headbang: :headbang:

Objavljeno

mislil sem, češ, bom nekaj dobrega za motor naredu... Ne ga nimam za stran metat in zato jih nimam več namena kupit! :closedeyes:

Objavljeno
Meni so iridiumke zdržale 500km... :krneki:

:eek: Kaj je pa vzrok, da si menjal?

Objavljeno

Motor je začel delat na 3 bate pa kadilo se je iz njega kot iz traktorja... Svečke zanič. Me nobeden ne prepriča več, da jih dam noter!

Objavljeno

Torej zanima me za tale motor HONDA CBF 600s.. hvala

Objavljeno

3,7 sek! Mislim, da kar dosti več od KLEja :evilgrin:

Vir

Objavljeno

Zdravo mojstri

Mene pa zanima če se je kermo pripetil kej podobnga? Zadni amontizer, ki ima dva "repka" na katerih sloni amontizer in kjer se da tudi nastavit trdoto se je edn odlomu ( ali pa tudi ne, nism še podru) drugega je pa potegnilo zadaj, tako da je amontizer stegnjen do konca.

Ima kdo kakšno idejo ali bo amontizer za zamenjat?

post-18122-1213872379_thumb.jpg

Objavljeno

Hvala za odg. Lowrenc, btw manj od kleja... :evilgrin:

Objavljeno

@Boriss25: Hec mora bit ;)

@mato21: Ja to so pa neverjetne zgodbe... Saj ni narejeno iz lesa... :unsure: Koliko kilometrov pa že ima ta motor? Pa saj se ne vozita na njem vedno dva 120kilaša z dodatnimi kovčki!

Na amortizerju piše, da ne odpiraj in ne grej, ker je notri plin. Torej varjenje verjetno odpade. Če je še garancija jo uveljavljaj. Sklepam, da je ni več... Preden se vržeš v nakup novega amortizerja zadevo podri in jo nesi v firmo Amortizer. Sam sicer nimam izkušenj z njimi ampak sem že od večih slišal, da so kar majstri.

Objavljeno

Tk pa zgleda NOVA RDEČA CBF600SA...

post-18203-1214197561_thumb.jpg

Objavljeno
Tk pa zgleda NOVA RDEČA CBF600SA...

lepa ni kej, sam auspuh je ena velika packarija. ga ni čez akrapoviča.

pa še par konjičkov :rolleyes: gre na gor.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

:kva2: :OK: :kva2:

...Tudi mi smo po novem lastniki ene take fajn hondice... :)

:worship: ...črna lepotica...

:photo: ...original fotke pa še pridejo.... :)

post-18884-1216115950_thumb.jpg

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo.

Imam Hondo CBF 600SA, pa me zanima, če je kdo od forumašev že delal kakšne modifikacije na vetrobranskem steklu.

Moj problem:

V višino merim 180 cm in uporabljam preklopno čelado Nolan N103. Vem, da so preklopna čelade že itak bolj glasne.

Pri sebi pa sem opazil, da je npr. pri 100 km/h čelada opazno bolj tiha, če vozim stoje na tačkah (in "poberem" ves zračni tok), kot pa če vozim sede. Vetrobransko steklo imam v najvišji legi, kot je bilo že tovarniško nastavljeno.

Ima mogoče kdo idejo, kako bi v sedečem položaju ustvaril take razmere, da bi bila čelada tako glasna (tiha), kot ob vožnji stoje?

Sam vidim kot potencialno rešitev tri opcije:

- spuščanje vertobranskega stekla na najnižjo točko,

- demontaža vetrobranskega stekla,

- nakup višjega vetrobranskega stekla,

OK, prvi dve možnosti lahko preizkusim sam, s tretjo pa se ne bi rad preklamu zaletel v nakup, potem pa ne bi bilo željenega efekta.

Ima kdo kakšne izkušnje s tem? Obstajajo mogoče tudi kakšni "deflektorji", ki bi se nalepili na zgornji rob originalnega vetrobranskega stekla?

Vnaprej hvala za pomoč.

lp, Aleš

Objavljeno
Zdravo.

Imam Hondo CBF 600SA, pa me zanima, če je kdo od forumašev že delal kakšne modifikacije na vetrobranskem steklu.

Moj problem:

V višino merim 180 cm in uporabljam preklopno čelado Nolan N103. Vem, da so preklopna čelade že itak bolj glasne.

Pri sebi pa sem opazil, da je npr. pri 100 km/h čelada opazno bolj tiha, če vozim stoje na tačkah (in "poberem" ves zračni tok), kot pa če vozim sede. Vetrobransko steklo imam v najvišji legi, kot je bilo že tovarniško nastavljeno.

Ima mogoče kdo idejo, kako bi v sedečem položaju ustvaril take razmere, da bi bila čelada tako glasna (tiha), kot ob vožnji stoje?

Sam vidim kot potencialno rešitev tri opcije:

- spuščanje vertobranskega stekla na najnižjo točko,

- demontaža vetrobranskega stekla,

- nakup višjega vetrobranskega stekla,

OK, prvi dve možnosti lahko preizkusim sam, s tretjo pa se ne bi rad preklamu zaletel v nakup, potem pa ne bi bilo željenega efekta.

Ima kdo kakšne izkušnje s tem? Obstajajo mogoče tudi kakšni "deflektorji", ki bi se nalepili na zgornji rob originalnega vetrobranskega stekla?

Vnaprej hvala za pomoč.

lp, Aleš

Sam imam sicer 1000-ćko ampak saj dosti razlike ni tko da sam sem imel podobne probleme in sem kupu Givijovo povišano šipo in mi je pri Nolanki 102 precej pomagalo pa tudi proti vetru se zelo obnese.Sedaj sem pa kupu Sharkovo evoline pa mi spet šumi kot hudič,sam mislim,da je čelada kriva.Tko,da poskuši dobit koga,ki ima povišano šipo in da ti posodi motor za probat,da vidiš,kako se obnese.

lp Pek

Objavljeno

kolebam med V Strom DL A 650 in CBF 600 S ABS

imam eno drzno, ali pa tudi ne, idejo....

veliko mi jih je predlagalo, da naj preiskusim ali enega ali drugega....

sem nekje cca 1 mesec vstran od nakupa novega motorcka

in bi zato zelo rad poskusil cisto nekaj malo km prevozit tako z enim, kot z drugim.

rad bi slisal prav tako od obeh zvok, en je dvovaljnik, drugi stirivaljnik.

sem iz mb in bi bil zelo vesel, ce bi mi kdo to dovolil.

motorja sta za razlicne namene, vendar mislim, da je crta med njima kar zabrisana ali pa se motim ?

saj sta oba nekako namenjena za vsakdanjo rabo in obcasne izlete....

je res kaksna tako ocitna razlika?

katera oz kaksna? kje se to toliko pozna?

najbolj sta mi vsec in kolikor sem pregledal forume, teste, itd.... sta prisla v ozji izbor.

sicer bom pac kupil poljubno enega ali drugega, pa uzival v kolikor ne bo nobenih tezav

in bom uposteval mnenje, kot je ze en odgovoril - zadoovljen bos z vsakim, saj bo vedel, da je to tvoj motor in to prvi :)

prvo si zmeraj zapomnimo, ne? :)

prvo simpatijo, prvo dojko, prvo ljubzene, prvo kolo, prvo masinco na 4 kolesih,.... ;)

Najlepsa hvala vsem za ze in se posredovane odgovore.

Objavljeno

To je vbistvu res kar drzna ideja. Če še ne veš: motorjev in žensk se ne posoja!

Ker nekateri posojajo tudi ženske pa vendarle obstaja možnost, da zajahaš ta motor še pred nakupom. Veliko sreče pri lovljenju žensk-pardon- motorjev ti želim :evilgrin:

P.S.:Oba motorja sem vozil in si nista niti najmanj podobna glede na način vožnje.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno
:kva2: :OK: :kva2: :yea1:

...Tudi mi smo po novem lastniki ene take fajn hondice... :)

:worship: ...črna lepotica...

:photo: ...original fotke pa še pridejo.... :)

:yea1:

:yea1:

Tako.....obljubljena fotkica....ena sama....drugič pa še kaj... :naughty:

post-18884-1219740305_thumb.jpg

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

jaz pa trenutno le sanjam o tejle hondici in iskreno upam da si jo bom čez leto ali dve že lahko privoščila. ah ja, to je bila ljubezen na prvi pogled khm... dotik... ammm... no pač ko sem se prvič usedla nanjo sem vedela da je ona tista ta prava :yea1: . ena in edina. ah ja... :wub:

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Letnik 2006: Prvi akumuklator crkne konec sezone (ni garancije na akumulatorje). Drugi akumulator crkne še pred koncem sezone 2007 in se ga zamenja v rok garancije. Tretji crkne včeraj 3 dni po izteku garancije... in prst v rit...

Še komu crkne toliko akumulatorjev pri tem motorju??

Objavljeno
Noup, moja je 2004 pa ma še prvi akumulator in nobenih težav z njim :whistle:

In moja 2005 takisto.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!