Skoči na vsebino

Honda CBF 600 S


Tuono 007

Priporočene objave

Potem sem pa samo jaz tak smolček... Ej Hrčica-če se ti ljubi-daj napiši kakšne probleme si še imela :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem sem pa samo jaz tak smolček... Ej Hrčica-če se ti ljubi-daj napiši kakšne probleme si še imela :winkiss:

Še imela????

Nobenih problemov .... razen tega, da mi je enkrat ključavnica tanka totalno zaštekala (mislm, da sem glede tega že jamrala tukaj)

;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Pomoje ni glih potrebe za to no, saj motor še 100 konjičev nima. Pri vseh kilometrih nisem doživel še nobenega tankslapper-ja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še malo pa bo topleje. Potrem pa z glavo na zabavo, s stabilizatorjem krmila ali pa brez. Se vidimo na cesti. Čim lepšo sezono vsem želim. :yea1:

Rok

post-18721-1233087260_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo

Par dni nazaj sem kupil CBF 600F.Pred sezono bo potrebno zamenjati olje.

Zanima me kakšno olje v večini uporabljate vi.Hvala za kak pameten odgovor.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri nas se uporablja Motul 300V ampak se mi zdi, da foter močno pretirava. Jaz bi vlival 5100 oziroma bi 300V menjal na 10kkm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

zdravo

ta vikend sem naredil prve kilometre v tej sezoni. Motor je super, tako, da se je res užitek peljati.

Me pa malo moti,da nekako ne morem naglihati ogledala.kakorkoli jih nastavljam, se bolj malo vidi

nazaj, le rame in komolci. Zanima me če ima še kdo podobne probleme in kako jih rešujete.

LPV

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo

ta vikend sem naredil prve kilometre v tej sezoni. Motor je super, tako, da se je res užitek peljati.

Me pa malo moti,da nekako ne morem naglihati ogledala.kakorkoli jih nastavljam, se bolj malo vidi

nazaj, le rame in komolci. Zanima me če ima še kdo podobne probleme in kako jih rešujete.

LPV

Ogledala na daljših pecljih bodo edina rešitev, seveda če gre za naked verzijo. V primeru S verzije, se da naredit podaljške, da ogledala pridejo bolj ven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Slab vikend, napačen položaj zvezd, nepravi lunin krajec, progasta muca na tanku sedela... :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni je danes uspelo utopit sveče... :headbang:

Neki pomagajo tudi iridium svečke, jih je težje zalit. (jst sem jih dobu iz amerike preko ebaya za 5€/kos) Drugace pa sem imel tudi sam vedno probleme na zacetku za upalit cbfko, ima nek svoj značaj...če lahko temu tako rečemo :P Kasneje sem ugotovu, da ji je najbolj pasalo, če sem zagnal vedno brez čoka, z malček gasa (ampak res malček), ko se je upalu sem dal malo več obratov, dal čok, in ko sem spustu gas je držal lepo obrate. In po prevozenih 500m zapru čok. Pa nisem imel več probleme z užiganjem :OK: Drugače pa dela zelo lepo mašina CBFke, menjalnik pa še bolj.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Foter je iridiumke sem ven vrgel po 500km...

Ocitno je imel smolo :rolleyes: Drugače pa iridiumke serijsko vgrajujejo v honde vfr (vsaj italjanske, druge ne vem). Jst sem se takrat odloču zanje, ker so vsi na cbf italjanskem forumu te svecke prehvalili. Z njimi sem naredu pa mogoče kakih 1kkm, tako da kaj vec ne morem povedat iz lastnih izkusenj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto možno, da je imel smolo s svečkami ampak to, da pa vse CBFke zaliva kar po vrsti pa mislim, da ni smola ampak verjetno kar serijska hiba, da ne rečem napaka.

Po besedah nekega serviserja naj bi imele prevelike luknje v dizah ampak jaz mislim, da je to stavek ''za javnost''. :krneki: Kdor je količkaj domač v tehniki ve, da če spremeniš eno malenkost iz celote bo potrebno spremeniti še druge dele, da bo sestav funkcioniral optimalno.

Predvidevam, da pri prenovljenem modelu ni podobnih težav, ker nima uplinjačev. Če si kdo lasti prenovljeno CBFko bi bilo fino, če kaj napiše, da potencialni kupci, ki berejo tole, ne dobijo napačne sliko o vsej stvari. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz podobnih problemov niamam oziroma do danes nisem imel. Je kresnla prvi šus, imam pa navadne svečke NGK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni je danes uspelo utopit sveče... :headbang:

Kasneje sem ugotovu, da ji je najbolj pasalo, če sem zagnal vedno brez čoka, z malček gasa (ampak res malček), ko se je upalu sem dal malo več obratov, dal čok, in ko sem spustu gas je držal lepo obrate. In po prevozenih 500m zapru čok. Pa nisem imel več probleme z užiganjem

Če bo komu pomagalo... Očitno sem imel prenizke obrate v prostem teku. Zdej moram samo še počakat suho cesto, da vidim, če se lepo šalta...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!