Lowrenc Objavljeno Oktober 8, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2008 Potem sem pa samo jaz tak smolček... Ej Hrčica-če se ti ljubi-daj napiši kakšne probleme si še imela :winkiss:
hrčo Objavljeno Oktober 8, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2008 Potem sem pa samo jaz tak smolček... Ej Hrčica-če se ti ljubi-daj napiši kakšne probleme si še imela :winkiss: Še imela???? Nobenih problemov .... razen tega, da mi je enkrat ključavnica tanka totalno zaštekala (mislm, da sem glede tega že jamrala tukaj) ;)
Lowrenc Objavljeno Oktober 8, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2008 Ne me zarad slovnice zezat, ker sem iz hribou doma... :D
hrčo Objavljeno Oktober 8, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2008 Ne me zarad slovnice zezat, ker sem iz hribou doma... :D Saj te ne .... namen tistega "še imela" je bil, da sploh nimam nobenih problemov :rolleyes:
SF Objavljeno Januar 18, 2009 Opozori Objavljeno Januar 18, 2009 Je slučajno kdo od vas na CBF 600 N montiral stabilizator krmila?
Lowrenc Objavljeno Januar 19, 2009 Opozori Objavljeno Januar 19, 2009 Pomoje ni glih potrebe za to no, saj motor še 100 konjičev nima. Pri vseh kilometrih nisem doživel še nobenega tankslapper-ja.
SF Objavljeno Januar 19, 2009 Opozori Objavljeno Januar 19, 2009 Ok pustmo to, a rabi al ne rabi... Je slučajno kdo kej takega pri kom zasledil?
SF Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 Nobeden nič ne ve? Kaj bom spet moral orat ledino? Huhhhh
Roki Objavljeno Januar 27, 2009 Opozori Objavljeno Januar 27, 2009 Še malo pa bo topleje. Potrem pa z glavo na zabavo, s stabilizatorjem krmila ali pa brez. Se vidimo na cesti. Čim lepšo sezono vsem želim. :yea1: Rok
muha Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Zdravo Par dni nazaj sem kupil CBF 600F.Pred sezono bo potrebno zamenjati olje. Zanima me kakšno olje v večini uporabljate vi.Hvala za kak pameten odgovor. LP
SF Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Na Hornetu PC34 uporabljam Agip Tec 4T 15W-50, na CBF mi še ni treba menjat, ker sem kupil ravnokar servisiran motor. Ko bo menjava bo šlo notr enako Agipovo olje... Agregata od PC34 in PC38 sta tudi enaka... http://www.agip-q5.com/katalog-izdelkov/iz.../tec-4t-15w-50/
Lowrenc Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Pri nas se uporablja Motul 300V ampak se mi zdi, da foter močno pretirava. Jaz bi vlival 5100 oziroma bi 300V menjal na 10kkm
muha Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 zdravo ta vikend sem naredil prve kilometre v tej sezoni. Motor je super, tako, da se je res užitek peljati. Me pa malo moti,da nekako ne morem naglihati ogledala.kakorkoli jih nastavljam, se bolj malo vidi nazaj, le rame in komolci. Zanima me če ima še kdo podobne probleme in kako jih rešujete. LPV
SF Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 zdravota vikend sem naredil prve kilometre v tej sezoni. Motor je super, tako, da se je res užitek peljati. Me pa malo moti,da nekako ne morem naglihati ogledala.kakorkoli jih nastavljam, se bolj malo vidi nazaj, le rame in komolci. Zanima me če ima še kdo podobne probleme in kako jih rešujete. LPV Ogledala na daljših pecljih bodo edina rešitev, seveda če gre za naked verzijo. V primeru S verzije, se da naredit podaljške, da ogledala pridejo bolj ven.
SF Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Tudi meni je danes uspelo utopit sveče... :headbang:
ImenitnaPriložnost Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 Tudi meni je danes uspelo utopit sveče... :headbang: Ja kako pa to, majstr?
SF Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 Slab vikend, napačen položaj zvezd, nepravi lunin krajec, progasta muca na tanku sedela... :headbang:
rdeci_vragec Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 Tudi meni je danes uspelo utopit sveče... :headbang: Neki pomagajo tudi iridium svečke, jih je težje zalit. (jst sem jih dobu iz amerike preko ebaya za 5€/kos) Drugace pa sem imel tudi sam vedno probleme na zacetku za upalit cbfko, ima nek svoj značaj...če lahko temu tako rečemo :P Kasneje sem ugotovu, da ji je najbolj pasalo, če sem zagnal vedno brez čoka, z malček gasa (ampak res malček), ko se je upalu sem dal malo več obratov, dal čok, in ko sem spustu gas je držal lepo obrate. In po prevozenih 500m zapru čok. Pa nisem imel več probleme z užiganjem :OK: Drugače pa dela zelo lepo mašina CBFke, menjalnik pa še bolj. LP janez5 1
Lowrenc Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 Foter je iridiumke sem ven vrgel po 500km...
rdeci_vragec Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 Foter je iridiumke sem ven vrgel po 500km... Ocitno je imel smolo :rolleyes: Drugače pa iridiumke serijsko vgrajujejo v honde vfr (vsaj italjanske, druge ne vem). Jst sem se takrat odloču zanje, ker so vsi na cbf italjanskem forumu te svecke prehvalili. Z njimi sem naredu pa mogoče kakih 1kkm, tako da kaj vec ne morem povedat iz lastnih izkusenj.
Lowrenc Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 Čisto možno, da je imel smolo s svečkami ampak to, da pa vse CBFke zaliva kar po vrsti pa mislim, da ni smola ampak verjetno kar serijska hiba, da ne rečem napaka. Po besedah nekega serviserja naj bi imele prevelike luknje v dizah ampak jaz mislim, da je to stavek ''za javnost''. :krneki: Kdor je količkaj domač v tehniki ve, da če spremeniš eno malenkost iz celote bo potrebno spremeniti še druge dele, da bo sestav funkcioniral optimalno. Predvidevam, da pri prenovljenem modelu ni podobnih težav, ker nima uplinjačev. Če si kdo lasti prenovljeno CBFko bi bilo fino, če kaj napiše, da potencialni kupci, ki berejo tole, ne dobijo napačne sliko o vsej stvari. :rolleyes:
JANI_S Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 Jaz podobnih problemov niamam oziroma do danes nisem imel. Je kresnla prvi šus, imam pa navadne svečke NGK.
SF Objavljeno Marec 30, 2009 Opozori Objavljeno Marec 30, 2009 Tudi meni je danes uspelo utopit sveče... :headbang: Kasneje sem ugotovu, da ji je najbolj pasalo, če sem zagnal vedno brez čoka, z malček gasa (ampak res malček), ko se je upalu sem dal malo več obratov, dal čok, in ko sem spustu gas je držal lepo obrate. In po prevozenih 500m zapru čok. Pa nisem imel več probleme z užiganjem Če bo komu pomagalo... Očitno sem imel prenizke obrate v prostem teku. Zdej moram samo še počakat suho cesto, da vidim, če se lepo šalta...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se