Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Dan! Ima kdo service manual za CBF 600 2004?

Objavljeno

Pa kdo pri tem motorju sploh dobi zraven navodila :unsure: ? Tudi meni falijo, tako da bi lepo prosil kaksno prijazno duso, ce jih ima slucajno v pdf obliki, da mi jih lepo prosim poslje ali pa ce jih je kdo iz LJ pripravljen za kaksno pivo ali dva odstopiti za 5 min, da jih nekam skocim sfotkati.  :worship: V AS-u hocejo za njih 20€  :headbang: CBF, letnik 2006. Hvala.

lp

Objavljeno
Pa kdo pri tem motorju sploh dobi zraven navodila :unsure: ? Tudi meni falijo, tako da bi lepo prosil kaksno prijazno duso, ce jih ima slucajno v pdf obliki, da mi jih lepo prosim poslje ali pa ce jih je kdo iz LJ pripravljen za kaksno pivo ali dva odstopiti za 5 min, da jih nekam skocim sfotkati.  :worship:V AS-u hocejo za njih 20€  :headbang: CBF, letnik 2006. Hvala.

Grdi, grdi Asovci, kajne?

Mal poglej, po kolk so knjige v knjigarnah.

Osebno mislim, da bi morali tistim, ki so motorje kupili preko 'sivih uvoznikov', lokalizirana navodial prodajati po petkrat višji ceni ... :)

Objavljeno

Tista navodila niso knjiga ampak samo sprintana in s spiralo zvezani papirji tako, da ne moreš ravno primerjati s knjigami ampak kvečjemu s fotokopirano knjigo :P

Kaj pa, če je Ausc motor kupil od 1. lastnika, pa mu je ta pozabil ali pa ''pozabil'' dati navodila :?

Objavljeno
Tista navodila niso knjiga ampak samo sprintana in s spiralo zvezani papirji tako, da ne moreš ravno primerjati s knjigami ampak kvečjemu s fotokopirano knjigo :P

Kaj pa, če je Ausc motor kupil od 1. lastnika, pa mu je ta pozabil ali pa ''pozabil'' dati navodila :?

Pač je to uporabniški priročnik oz Navodila za uporabo ali karkoli že... Saj, v fotokopirnici pa bo za (slabšo) fotokopijo po možnosti plačal skoraj isto ali še več ... Dvomim pa, da veliko manj.

Objavljeno

68 strani + spirala = 20€?

Madonca so ti fotokopirci bogataši- le zakaj vsi to obrt opravljajo v raznih luknjah in kevdrih, kjer pomožnosti ni najemnine?

Objavljeno

mashina, ne razburjaj se no. Motor ni od nobenih sivih uvoznikov, kupil sem ga od 1. lastnika, zraven sem dobil od racunov do servisne in vse, samo navodil ni. To, da mi pa v AS-u dajo kopijo, ki jih stane ravno ene 3€ (nekje 4 cente pride ene a4 stran, ta navodila pa itak najbrz niso a4 format) za 20€, se mi zdi pa tudi rahlo neumno no. Raje teh 20€ dam za bencin in se pripeljem do Lowrenca, ki se je prijazno ponudil, da mi jih posodi za skopirat in imam se nekaj od tega. 

lp

Objavljeno

Tudi jaz sem kupil motor od 1. lastnika in dobil zraven vse dokumente razen seveda navodil za uporabo. Ob nakupu sem malo zatežil lastniku da bi rad navodila vseeno imel in jih je dobil pri Jogiju, kjer je bil motor kupljen. Ko mi jih je čez čas dostavil pa sem videl, da še prava niso bila - so namreč za CB600F.

Ker sem tako še zmeraj brez navodil se priporočam, če jih je kdo pripravljen pofotkati/poskenirati in dati na net.

LP

Objavljeno

Kaksen bencin tankate v vase hondice? 95 ali 98 oktanski (ali mogoce celo 100-ko)?

lp

Objavljeno

Tankam 95 ampak ker ni bilo drugega je laufau tudi že na 91 ;)

Objavljeno

OK-Če kdo še rabi ta navodila lahko prileti do mene in si jih prefotokopira. En popoldanski izlet pa je zadeva rešena ;)

Naprej pa po PM, da tukaj ne smetimo!

Objavljeno

Dan! Danes sm se peljal s sopotnico in kufrom, pa so me začele malo roke bolet in sem spustil balanco, da malo pomigam z rokami. Nakar mi začelo oreng balanco trest! Oreng! Kaj bi to blo? Pomislil sm na kufr in punco, da čudno vplivata na obnašanje motorja. In sem ju pustil doma, pa šel preizkusit. Tresenje je izginilo. Ni važno kolk sem se peljal, nikol ni blo tresenja. Je že kdo opazil to? Je to normalno??

Objavljeno

Meni je začelo tudi trest odkar imam spet nameščen kovček, še bolj izrazito trese takrat ko ga polno naložim pa še šotor privežem zraven.

Pa če so gume že precej obrabljene je slabše. Brez kovčka pa gre naravnost kot metek. Če ti potresa samo ko imaš kovček na motorju pomojem ne rabiš skrbet, vsaj veš kaj je vzrok za to.

Pobrskaj malo po starih temah, se kar pogosto dogaja to, išči pa med drugim pod "shimmy" ali shimi.

Objavljeno

Dan! Danes sm se peljal s sopotnico in kufrom, pa so me začele malo roke bolet in sem spustil balanco, da malo pomigam z rokami. Nakar mi začelo oreng balanco trest! Oreng! Kaj bi to blo? Pomislil sm na kufr in punco, da čudno vplivata na obnašanje motorja. In sem ju pustil doma, pa šel preizkusit. Tresenje je izginilo. Ni važno kolk sem se peljal, nikol ni blo tresenja. Je že kdo opazil to? Je to normalno??

Meni to dela na moji CBF1000 s kufrom ali brez še nosilec sem dol dal pa je isto. Sem šel na servis pa mi je pri Čepinu rekel da je to zaradi gum, jih menjam pa isti šmorn. Ni stvari ki je še nisem probal pa vseno trese na Bridgestone ali Dunlop, so lahko nove ali obrabljene. Sem se pač sprijaznil.Moja vozi CBF600 na Michelinkah ki so že skoraj adijo, pa se to ne dogaja. Sem se vozu z njenim motorjem B.P. Bomo vidli kaj bo zdaj ko bo menjala gume za Dunlop RoadSmart. Takrat bom lažje rekel kaj je krivo, gume ali kaj drugega.

l.p. Jure

Objavljeno

@juresag-zakaj pa kupuješ Bridgeston, ki je drag pa malo kilometrov zdrži?:evilgrin:

Sem vozil na 600tki Dunlop, Bridgestone in Michelin pa se je slednji najbolje obnesel. Bridgestonka je po nekaj kkm postala vsa čudna... Znucali smo jo do konca, ker ''nove'' gume ne gre metat stran, čeprav bi bilo najbolje tako! Na 1000ki so gor original Bridgestonke pa bodo naslednje sigurno Michelinke. Na Deauvillu sem zvozil ene Avonke, zdaj pa ''testiram'' še Continental.

OK-po vseh teh poskusih lahko vsem povprečnim voznikom mirno odsvetujem Bridgeston. Dunlop in Avon sta za tiste z nekoliko plitkejšim žepom-ampak če bi izbiral med njima bi definitivno izbral Avon! Conti? nekaj mi pravi, da to niso slabe gume...

Objavljeno

Saj Bridgestona nisem kupil te so bilo v osnovi namontirane na novem. Michelinke pa vozi moja žena na 600-ki pa je naredla 10k in so komaj zdaj za menjavo.Se pa res da manj ogrejejo kot moje Dunlop.Skratka če se voziš bolj na nož bi znale Michelinke met problem z oprijemom.

Objavljeno

Pozdravljeni

Kupujem svoj prvi motor in gledam za Hondo CBF 600. Ugotavljam pa, da so ta model v letu 2008 prenovili.. Se bolj kot obliko sem opazil, da je bistvena sprememba da ima namesto uplinjača sedaj vbrizgavanje. Glede na to, da se iz druge roke večinoma prodajajo "stare" me zanima, koliko je sploh razlike med obema in ali višja cena novejše odtehta to razliko.

Hvala

Lep pozdrav

Igor

Objavljeno

Pozdravljeni

Kupujem svoj prvi motor in gledam za Hondo CBF 600. Ugotavljam pa, da so ta model v letu 2008 prenovili.. Se bolj kot obliko sem opazil, da je bistvena sprememba da ima namesto uplinjača sedaj vbrizgavanje. Glede na to, da se iz druge roke večinoma prodajajo "stare" me zanima, koliko je sploh razlike med obema in ali višja cena novejše odtehta to razliko.

Hvala

Lep pozdrav

Igor

Letnika 2008 nisem probal B) zdi se mi pa, da je pri novem modelu zamenjana lučka za skoraj prazentank z lučko za visoko temperaturo motorja in cagr temperature motorjas cagrom količine goriva - kar je dosti bolj uporabno :D

Drugačepa tudi jaz vozim pri motor cbf600sa 2007 in po skoraj 3k km nimam pripomb. Motorčk je lahkoten in z veseljem se vozim naokoli :OK:

:hmm: ali odtehta?

Objavljeno

Dan! Danes sm se peljal s sopotnico in kufrom, pa so me začele malo roke bolet in sem spustil balanco, da malo pomigam z rokami. Nakar mi začelo oreng balanco trest! Oreng! Kaj bi to blo? Pomislil sm na kufr in punco, da čudno vplivata na obnašanje motorja. In sem ju pustil doma, pa šel preizkusit. Tresenje je izginilo. Ni važno kolk sem se peljal, nikol ni blo tresenja. Je že kdo opazil to? Je to normalno??

Je normalno:naughty:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Prodam touring šajbo PUIG za CBF 600 2004! Montirana 1 dan! Sem skrajšal originalno šajbo in mi je ok, tako da je ta viška :) Dam za 80eur, pri Pintarju je bla 120. Rahko zatemnjena (tale na sliki je clear).

031560846 (pohiti, čez vikend me ne bo za dobit)

post-13206-12550254114_thumb.jpg

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Sem skrajšal originalno šajbo in mi je ok,

Jaz sem na svojo CBF namontiral GIVI-jevo touring "šajbo" pa se mi dozdeva, da bi znala biti boljša varianta (za zmanjšanje hrupa) krajšanje originalne.

Če ni skrivnost mi lahko zaupaš, kako se človek loti krajšanja originalne šajbe, če pa lahko prilimaš še kakšno fotko končnega rezultata ti bom pa sploh hvaležen :worship: .

lp

Popravljeno . Popravil Sale
  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Heh, prvi poskus neuspesen   :blush:; zalite svecke, potem pa se spraznjen acc (kar sem potihem pricakoval da bo problem, saj motorcka na zalost celo zimo nisem lavfal). Akumolator bomo dali polnit, drugi poskus sledi najbrz za vikend (oz. ko bo v LJ spet priblizno vreme, jutri je nek sneg celo napovedan   :headbang:) Kaksna CBF-ka drugace ze pri zivljenju ali se vse na zimskem spanju?

lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!