Skoči na vsebino

Honda CBF 600 S


Tuono 007

Priporočene objave

tudi jaz bi menjala gume .... dajte mal priporočat .... rabim še kak komentar od koga ...

vozim se ko kura - lepo turistično - tko kot je treba - po predpisih - ni denarja za državo(policaje) .... :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MICHELIN Pilot Road 2! :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prej sem imel Michelin Pilot Road, pa so zdrzale od leta 2004, okol 18000km prevozenih, pa se dost profila je ostalo. Zamenju sem jih zaradi starosti. Za KK, LS furo je bila OK. Tak da pomoje kej v tem stilu ti bo financno najbolj ugodno. Zdej imam pa Metzeler Z6 Interact pa so drage ko zafran, izkusnje po 2000+km, od tega kakih 100km pranja pa "sedi 5". Kako dolgo bojo pa zdrzale bomo pa vidli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam tudi vozim z Roadsmart gumami. Prednjo bom pa te dni menjal. Razlog, na sliki :wallbash:

Še malo počakaj, tvoja guma je noseča, mogoče pridejo vn nove roadsmartke :) Kaj si pa delal da jo je tkole napihnilo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam tudi vozim z Roadsmart gumami. Prednjo bom pa te dni menjal. Razlog, na sliki :wallbash:

A si probal ti to kaj reklamirat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja če bi vedel, da pridejo mlade ven, bi res rade volje počakal :lol1:

Napihnila pa se je sredi vožnje brez posebnega razloga.. Motor je se je čudno tresel med vožnjo pa sem se ustavil na bencinski črpalki in ugotovil, kaj je bil razlog.

Garancijo sem probal uveljavit, problem je bil v tem ker je guma še od prejšnjega lastnika, ki pa ni imel več računa.. Zdej sem si shranil račun nove gume, če bi se kdaj kej podobnega pripetilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Rad bi povprašal,če mogoče od vas majstrov kdo ve zakaj mi zadnje par dni motor neki zajebava.Problem je ta,da pri višjih hitrosti, včasih okoli 160kmh ali 200kmh,začne motor zgubljat na moči(trokira in potem neha vleči) oz.občutek je,kot da bi ugasnil in hitrost začne padati,če odpiraš plin ni nič.Ko hitrost pade na okol 120kmh se motor zbudi in začne vleči normalno???? To mi zadnje čase dela občasno.V območju nižjih hitrosti (50 do 120) deluje brez problema. Porajtal sem še to,da ko agresivno pospešujem začne trokirat.So vzrok mojih težav morda svečke?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skoraj si upam dat roko v ogenj, da so svečke. Vzrok napak pri CBFkah so v veliki večini kar svečke, pa ni važno ali jih imaš notri 1.000km ali 20.000km...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober vecer!

Pred kakima dvema mesecema sem napisal sem da imam problem v prostem teku začne motor trokirat mogocr nekaj časa laufa ok pol pa kot da na 3 cilindre malo pa cudno prda. no priporočali ste naj menjam svečke tudi sam sem bil tega mnenja se mkupil nove ngk iridium in motor dela isto. opazil pa sem da ko vgasnem luči takrat pa ne trokira oziroma ko trokira vgasnem luči in neha. je lahko vzrok mogoče akumolator? sem pa akumolator priklopil na instrument med prostim tekom in gledal ce bi kaj nihala napetost pa je bila konstantno 12,30- 12,50 mislim da. močno me to moti ko včasih speljujem in zatrokira v niskih in moram kar dodat gas da je ok.ce imam vgasene luči je vredu.sem tudi prosti tek povečal na 1400 obratov.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nujno potrebujem nekoga z obale, ki ima Hondo CBF 600 letnik 2008 in bi bil pripravljen parkirati motor vsaj za 2 dni pri meni v delavnici. Motor potrebujem zaradi izdelave spojlerja. V zameno nudim bug spoiler.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

ko bo zadeva končana objavim slikce ....cena bo enaka kot za vse ostale spojlerje (ti pošlem na PM, da ne bodo imeli admini pripomb)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

živjo!

Mene pa zanima, a je kdo pr cbf-ki menjal zadnje stopalke, k pr naši se vrti una guma in je ful zoprno za potem it gor. Kar smo gledali je ta stvar kr draga za zamenjat cca 50€, a je kdo slučajno vidu kako bolj poceni varijanto? Sicer bi rajši kot te iz gume imeli aluminjaste, al kar so že (kot pr bolj športnih motorjih) ker zdej te originalne so šle zelo hitro po 1000km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prav drago pa ni, če je v Britaniji tista guma samo 8funtov vredna. Klik Po 1000km ziher ne more bit prov hudo znucana, možno pa, da se vrti.

Jaz bi na tvojem mestu vzel dol celo stopalko in jo vrgel v vrelo vodo, da se guma nekoliko zmehča. Gumo snameš dol iz cevi in vse skupaj lepo obriši. Potem vzemi Sikaflex (oziroma si ga sposodi pri kakem avtomehaniku) in namaži stopalko, gumo pa spet vrzi v vodo, da se zmehča. Ko imaš namazano stopalko iz vode vzemi gumo, jo obriši in namontiraj skupaj. Pusti čez noč in potem se ti guma na stopalki ne bo več vrtela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ta guma se vrti okoli. Zdej je moj zamenjal in mi dal na levo stran uno k je v redu, bova pa provala zalepit , če ne bo treba pa res nove.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Živjo fantje mene pa neki zanima, kako kej sedite na vaših cbfkah? jst sm namreč 186cm pa mam sedež na najvišji poziciji in mi začne po kake pol ure vožnje mravljinčit družinsko premoženje in vse kar sodi zdravn tko da se morem vsako tolko ustavit da se stvari malo spočijejo. Me zanima če bi blo stanje boljše če si umislim ta gelski sedež od bagsterja pa če bi se dalo da bi bil tudi malo višji, ker sm se šou zadnjič peljat s cb1000 in sm sedu ful v redu.

ful bi bil vesel kakega predloga da to do začetka druge sezone zrihtam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo fantje mene pa neki zanima, kako kej sedite na vaših cbfkah? jst sm namreč 186cm pa mam sedež na najvišji poziciji in mi začne po kake pol ure vožnje mravljinčit družinsko premoženje in vse kar sodi zdravn tko da se morem vsako tolko ustavit da se stvari malo spočijejo. Me zanima če bi blo stanje boljše če si umislim ta gelski sedež od bagsterja pa če bi se dalo da bi bil tudi malo višji, ker sm se šou zadnjič peljat s cb1000 in sm sedu ful v redu.

ful bi bil vesel kakega predloga da to do začetka druge sezone zrihtam.

Ti velikan!

Kupi Varadero, pa bo... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pej malo prevelik, glede na to da sm letos zajadral v motoristične vrste. Si bom uni bagster sedež umislu, mi ga lahko tudi malo zvišajo pa upam da bo. K na cb1000 k sm jo pelju ma sedež ene 81cm pa sm sedu ful dobro. če ne pa moje ne bi zamnjal, vsaj še neki let ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da si le dva cm višji od mene in na imam sam precej dolge krake, bi nama morala odgovarjati podobna nastavitev. Sedež imam na srednji poziciji, prvič, ker v najvišji zgleda smešno in nestabilno, drugič, ker imam motoristične škornje s tankim podplatom in ne kakšnih gojzarjev, ki ti dvignejo nogo še za dodatni centimeter ali dva.

Lahko, da ravno zaradi preveč dvignjenega sedeža sediš preveč nazaj, in si zato z zgornjim delom telesa nagnjen preveč proti balanci, kar seveda posledično pomeni dodatno breme za družinske dragulje??? .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja vidis jst mam touring skornje tko da je ze tle malo razlike, pa se jst mam 600 in smi zdi da je za malenkost nizja. Ce ne ne bi reku da sedim prevec naprej. K se bojim da ce dam pa sedez nizje mam pa noge prevec pokrcene. Bom proval ga dat nizje ce ne sm se pa naceloma odlocu za bagster sedez. Baje da tudi pomaga pa baje ga lahko nrdijo da je malo visji kar bi obema s punco prslo prou. K recmo ona je 170 pa ce gre en krog ji je tudi ta najvisja pozicija ok. Pa odzadi bo tudi lepse sedela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!