JANI_S Objavljeno Oktober 7, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2010 Ima kdo service manual za CBF600S v elektronski obliki? D. Moral bi imeti nekje servis manual za Hornetko, ki ima skoraj isti motor. Če rabiš sporoči pa ti ga pošljem.
igorkr Objavljeno Oktober 11, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2010 ja vidis jst mam touring skornje tko da je ze tle malo razlike, pa se jst mam 600 in smi zdi da je za malenkost nizja. Ce ne ne bi reku da sedim prevec naprej. K se bojim da ce dam pa sedez nizje mam pa noge prevec pokrcene. Bom proval ga dat nizje ce ne sm se pa naceloma odlocu za bagster sedez. Baje da tudi pomaga pa baje ga lahko nrdijo da je malo visji kar bi obema s punco prslo prou. K recmo ona je 170 pa ce gre en krog ji je tudi ta najvisja pozicija ok. Pa odzadi bo tudi lepse sedela. Evo montiral sedež na sredinjsko nastavitev in zadeva je dosti bolje. Za drugo leto še gel sedež in bo. Včerajšnji izlet na obalo je bil prava poezija. Hvala za nasvete p.s. kdo bi si mislil da 1,5cm naredi tako razliko
Lowrenc Objavljeno Oktober 12, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2010 ...pa se jst mam 600 in smi zdi da je za malenkost nizja. Med 600 in 1000 ni popolnoma nobene razlikekar se sedeža in krmila tiče. Tudi peljeta se obe popolnoma enkako.Eedina razlika je v tem, da ima 1000ka nekaj moči več na zalogi.
masah Objavljeno Oktober 31, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2010 zdravo,sem novi ponosni lasntnik cbfke in me zanima kaksne gume bi mi predlagali,ker sem namrec cisti zacetnik lp matej
Ice Objavljeno November 2, 2010 Opozori Objavljeno November 2, 2010 hmmm....... okrogle in crne? pa se resno: glede na tvoj opis lastnega znanja z dunlop (n.pr. roadsmart), metzeler (Z6 ali Z8), michelin (pilot road 2) in podobnimi od continental, bridgestone itd. touring gumami ne bos veliko zgresil. dimenzija in nosilnost naj ustrezata pa bo. s casom bos pogruntal katere gume pasejo tvojemu nacinu voznje.
igorkr Objavljeno November 13, 2010 Opozori Objavljeno November 13, 2010 zdravo,sem novi ponosni lasntnik cbfke in me zanima kaksne gume bi mi predlagali,ker sem namrec cisti zacetnik lp matej na moji imam bridgestone BT 57 in sem po letošnjih uvodnih 9k km zadovoljen tudi za tisto kar sem se vozil po dežju. Tudi kar se tiče obrabe imam še več kot pol profila (na kar vpliva tudi bolj umirjena vožnja). Da se dobi osebni občutek katera guma ti ustreza pa je potreban najprej "kilometrina na števcu" Verjetno pa bom kot naslednjo proval metzeler Z8 da vidim kako se obnese in kakšna je (če je) razlika. cikadina 1
Miranda Objavljeno December 2, 2010 Opozori Objavljeno December 2, 2010 Živjo! Sem nova na forumu, tko da vsem en lep pozdrav. Tudi jaz začenjam zbirat svoj prvi "pravi" motor, in nekako me je najbolj navdušila Honda CBF 600/s. Zanima me če je ta hondica primerna za začetnike (oz začetnice)? Jaz se nagibam k nakupu rabljenega motorja; a je kdo mogoče bolj na tekočem, kakšne so cene rabljenih? A se leta zelo poznajo? Veliko mojih kolegov meni, da se mi veliko bolj splača še malo počakat, zaslužit malo več denarja in kupit nov motor... Ampak meni se zdi da bi bil za prvič tudi rabljen ok.. Kaj menite? Malo veliko vprašanj za prvi post, upam da se bo komu dalo ukvarjat z mano. Lep dan vsem skupaj.
Robyy Objavljeno December 2, 2010 Opozori Objavljeno December 2, 2010 Pomoje je CBF-ka odličen motor za se navadit, bo pa bolj podrobno razložu kdo ki jo ima... Kar se tiče tega da kupiš rabljenga, mislim da bi mogla nabavit rabljenga ker se bo motor tud vrjetno kdaj zvrnu itd. Novega pa ko boš malo bolj izkušena To je pa tudi samo moje mnenje DAMI34 1
juresag Objavljeno December 3, 2010 Opozori Objavljeno December 3, 2010 Moja žena že tretjo leto vozi 600-ko in je zelo zadovoljna. Za začetniški motor je popolnoma vredu ima dovolj moči udobja in pa Honde naj bi bile znane po zanesljivosti. Midva sva kupila 2 leti starega z 4000 km in hvala bogu ni bilo problemov. Pri rabljenih je tako če imaš motor od nekoga ki ga je pazil in redno vzdrževal je lahko več let starejši, kot pa če ga kupiš od nekoga novejšega ampak je slabo ravnal z njim. To pa je čista loterija. Ko boš kupovala vzami s sabo nekoga ki se res spozna. Pa še to, zelo zelo toplo ti priporočam ABS. Pa veliko užitkov ob kupovanju.
Lowrenc Objavljeno December 3, 2010 Opozori Objavljeno December 3, 2010 CBF 600 je super motor za začetnike. Sestra ima zdaj 60kkm na njem in še nič ne pije olja! Mene sicer 4valjniki ne pritegnejo ampak, če bi izbiral motor v tem segmentu bi bila to rabljena CBF! Pri nabavi rabljene CBFke ni kakšne hude filozofije: pogledaš, če motor in lastnik izgledata normalno in, če je oboje OK nimaš kaj zgrešit'. Tudi jaz ti priporočam ABS.
Steen Objavljeno December 3, 2010 Opozori Objavljeno December 3, 2010 Tako kot so napisali predhodniki :yes: Tudi sam sem za prvi motor kupil rabljeno CBF 600 SA - abs in nimam pripomb. Z njim se bo vozila tudi ženi, ki je tudi začetnica. Nekih serijskih težav tudi starejši modeli nimajo, od 2007 naprej pa imajo boljši vžig in pa indikator količine goriva na instrumentni plošči - starejši model ima zgolj lučko za rezervo ... ABS pa je zelo koristna zadeva in ga priporočam. Za dve leti staro in 5k prevoženimi km sem dal 5000 €, cene pa so še vedno tu nekje... Ko sem nabavljal motor sem imel s sabo prijatelja, ki ima nekaj izkušenj s šravfanjem in je motorist že vrsto let. Po videnem in njegovi oceni je bil motor dober in brez poškodb, kar so kasneje potrdili tudi na uradnem servisu Lep pozdrav in obilo kilometrov
urkoman Objavljeno December 3, 2010 Opozori Objavljeno December 3, 2010 Z ABSom bos tezko kupila kako staro - staro, za malo denarja. Verjetno bos gledala od 2007 letnika naprej. Jest bi ti priporočal Hornetko 600 (od 2002 - 2006 letnik) za prvi motor in manj denarja, poznam kar nekaj bajkerc, ki so začele s tem motorjem in tudi ostale na njem, ni potrebe po menjavi, voziš jo lahko zmerno, hitreje ali še hitreje Ker pa iščeš z oklepom, obstaja tudi ta verzija Hornetk, sam jih je občutno manj kot nakedov. Pri nabavi se splača kakega motosvetovca al pa stručkota sabo vzet, da pregleda, preizkusi in pove svoje mnenje. Mislim da pri Hondah nimaš kaj zgrešit, četudi je več km na števcu, pa da je vidno ohranjen motor. lp in uspešen nakup ali pa vsaj sanjarjenje o nakupu
igorkr Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 Pozdravljena Se večinoma so ti že ostali odgovorili, pa ti vseeno napišem še moje mnenje. Sam sem imel letos prvo motoristično sezona in za prvi motor kot začetnik sem se odločil prav za Hondo CBF 600 SA - z oklepom in ABS. Osebno mi je motor fantastičen. Izjemno lepo vodljiv in ravno prav močen skratka primeren za začetnika. Kot pomanjkljivost za začetnika je mogoče kar dokaj velika teža (220kg) katera pa se čuti zgolj ko je motor na mestu oziroma ga je treba nožno premikat. Ko se pa premika na lasten pogon pa je zgodba povsem drugačna. Sam sem na avtošoli vozil nakeda Kawasaki ER-6n, ki je lažji vendar mi je vodljivost CBF-ke boljša. Tudi položaj za krmilom ni prisiljen pa še sedež si lahko višinsko nastavljaš. Tu vzvratna ogledala so pregledna in lepo vidiš nazaj za razliko o kakšnega nakeda kjer brez da bi namontiral dodatnih distančnikov vidiš le lastne komolce. Toplo tudi sam priporočam ABS ter modele po letniku 2008, ki že imajo elektronski vbrizg (najlažje prepozanaš ta model od starejšega s tem, da ima model z elek. vbrizgom agregat kovinske - srebrne barve, starejši še na uplinjaš pa črne barve). Mislim, da ta motor namenjen in ga kupujejo ljudje take sorte, ki z njim lih ne mislijo polagat ovinkov tako da boš verjetno iz druge roke dobila kar vredu ohranjenega. Ponavadi je vzrok, da ga prodajajo ali pomanjkanje časa ali pa želja po močnejšem tako, da ni panike za rabljenega, je pa priporočlivo, da te pri nakupu spremlja še nekdo, ki se kej spozna na motorje, čene drugače ka tisti, ki ga kupuje je že tako ali tako v "čustveno neustreznem stanju " Pa še to. Meni osebno poloklep zelo ustreza, kajti nudi malo vetrne zaščite pa tudi motor mi je s poloklepom ljubši kot naked. Punco pa ravno ta poloklep in to da se števci in luči ne premikajo z balanso kot pri nakeih moti in so ji ljubši nakedi pa še lažji so. Skratka CBF-ka je zaovoljila vsa moja pričakovanja in lepo pospravljena čaka na začetek nove moto sezone še cca 3,5 meseca
cikadina Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 ceprav je v prejsnjem postu moj igor ze nekaj povedal o tem kaksno je moje mnenje o cbf-ki bom vseeno se jst. mene moti pac ta armatura, ki vizualno podaljsa motor. tudi mam tak obcutek da sedim ful nazaj, pa nism ravno pri najmanjsih. jst bi zame nrdila tako kot predlaga urkman. mogoce ce mi bo dal igor kak krog vec , he he, bom mogoce spremenila mnvenje.
urkoman Objavljeno December 7, 2010 Opozori Objavljeno December 7, 2010 ceprav je v prejsnjem postu moj igor ze nekaj povedal o tem kaksno je moje mnenje o cbf-ki bom vseeno se jst. mene moti pac ta armatura, ki vizualno podaljsa motor. tudi mam tak obcutek da sedim ful nazaj, pa nism ravno pri najmanjsih. jst bi zame nrdila tako kot predlaga urkman. mogoce ce mi bo dal igor kak krog vec , he he, bom mogoce spremenila mnvenje. urkman Tvoj je napisal, da mu je motor težak. Se mi zdi, da je na začetku tak občutek, potem se pa privadiš in ti tudi na mestu tistih 220kg ne predstavlja nobene ovire. Mislim, da bosta po dveh sezonah prešaltala na CBF1000, vsaj tvoj, tebi pa ostane CBF600, hehe, dobr se sliš.
cikadina Objavljeno December 7, 2010 Opozori Objavljeno December 7, 2010 ma ne njemu ni tezek samo jst sm mjavkala nad tem . ce ne pa sej pravi mi ni najbolj simpaticna. na hornetki ful bulsi sedim. ne vem no. tle mam res tak obcutek da sm ful zadi. mogoce tudi to k ni moja in se pole sekiram da mi ne kam pade. sej igor ne komplicira ma je se tko lepa se brez prask. ce ne pa verjetno cbf1000 ne bo pr nas. verjetno kej bolj potovalnega. ma bo se neki let pocakalo.
urkoman Objavljeno December 7, 2010 Opozori Objavljeno December 7, 2010 ma ne njemu ni tezek samo jst sm mjavkala nad tem . ce ne pa sej pravi mi ni najbolj simpaticna. na hornetki ful bulsi sedim. ne vem no. tle mam res tak obcutek da sm ful zadi. mogoce tudi to k ni moja in se pole sekiram da mi ne kam pade. sej igor ne komplicira ma je se tko lepa se brez prask. ce ne pa verjetno cbf1000 ne bo pr nas. verjetno kej bolj potovalnega. ma bo se neki let pocakalo. Ja ravno zaradi takih padcev, oz. spustov-zdrsov motorja na mestu, bi bilo fajn začet z nekim rabljenim strojčkom, za okoli 2000€. Imaš pa dobr okus, če te zanima hornetka lp
cikadina Objavljeno December 7, 2010 Opozori Objavljeno December 7, 2010 seveda mam fajn okus . bi se pa odločla za tako z absom, ker mam malo slabe izkušnje s temi blokiranji koles. no pa da ne bom smetila tolko te teme, še to povem, da mi je pa na zadnjem zicu cbfke prav fajn. danes greva še oddat sedež da gre malo na izlet v francijo k bagstrju, da bo lepši, predvsem pa bolj udoben.
TBoxer Objavljeno Januar 2, 2011 Opozori Objavljeno Januar 2, 2011 Se komu doma valja kakšen centralni štender (Honda CBF 500/600) viška in ga bi (rad) prodal? lp
igorkr Objavljeno Januar 29, 2011 Opozori Objavljeno Januar 29, 2011 Moja CBF-ka je dobila nove sedeže. Če se kdo odloča za BAGSTER sedeže in ga zanima kako zgledajo je tukaj link. lp igor cikadina 1
domi46 Objavljeno Marec 5, 2011 Opozori Objavljeno Marec 5, 2011 živjo!!!! Jst se odločam za nakup Honde cbf600 (blokirano na 25kw) in me zanima kako je kej s tem motorej (vožna, uzdržljivost motorja itd..)??? pa kako se kej motor obnaša v vožni skozi ovinke (hitrejša vožna)??? Lp..
igorkr Objavljeno Marec 8, 2011 Opozori Objavljeno Marec 8, 2011 Pozdravljen O tem je v tej temi že marsikaj napisanega, tako da malo preberi starejše objave. Tukaj si lahko pogledaš tudi video teste o tem motorju motosvet siol Tako na kratko, motor se zelo lepe pelje, tako sam kot tudi v dvoje. Sicer ni namenjen neki ostri vožnji, ampak nudi veliko užitkov pri vožnji. Drža je neutrujajoče pokončna, edino sedež mi ni najbolj ustrezal in je bil letos deležen predelave pri Bagsterju in je sedaj še večji užitek. Glede sopotnice, le-ta udobno sedi, stoplke so postavljene dovolj nizko, da nima pokrčenih kolen, na zadnjem kovčku pa naslon. Glede vzdrževanja nisem imel nobenih problemov. Je pa moj letnih 2008 in ima že vbrizg, tako da se s tem tudi izogneš težavam z vžigom. Uglavnem je zelo prijeten univerzalen motor, ki je zelo prijazen do voznika in spotnika. Upam da sem ti kaj pomagal, če pa te zanima še kaj, pa kar vprašaj. lep pozdrav Igor Be wild in cikadina 2
HondaXL Objavljeno Marec 31, 2011 Opozori Objavljeno Marec 31, 2011 Obstaja kaksen model s 5. prestavami ali jih imajo vsi 6? (cbf600)
Steen Objavljeno Marec 31, 2011 Opozori Objavljeno Marec 31, 2011 Obstaja kaksen model s 5. prestavami ali jih imajo vsi 6? (cbf600) Vse CBF 600 majo 6 prestav...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se