Roki Objavljeno Januar 7, 2013 Opozori Objavljeno Januar 7, 2013 Pozdravljen i Po 20 letih ponovno kupujem motor. Odločitev je padla, da bo to HONDA cbf 600. Ker bo motor rabljen cca3500 - 4000 eurov me zanima kako je kaj z vzdržljivostjo motorja? Za odgovor se zahvaljujem. Dobra odločitev. sem si lastil eno letnik '05 lepe 3 sezone in bil zelo zadovoljen. Ne boš verjel ... spet kupujem CBF 600. Pa srečno.
Izprijenec Objavljeno Marec 25, 2013 Opozori Objavljeno Marec 25, 2013 Malo iskal po tej temi a nič našel o blokadi... Morda sem slep, morda ne.. 25 - 35 kw blokada kje dobit? Koliko stane? kak je potem vožnja s to blokado? A se da koliko toliko normalno peljat ? kak je potem s porabo + - ? lp
igorkr Objavljeno Marec 27, 2013 Opozori Objavljeno Marec 27, 2013 Pozdravljen i Po 20 letih ponovno kupujem motor. Odločitev je padla, da bo to HONDA cbf 600. Ker bo motor rabljen cca3500 - 4000 eurov me zanima kako je kaj z vzdržljivostjo motorja? Za odgovor se zahvaljujem. Pozdravljen. Nič ne boš sfalil s tem motorjem. In tudi potovat se da. V dvoje z več kot 50kg opreme čez Stelvio pass 2.757m. Brez problemov Ti pa svetujem, da vzami motor s poloklepom. Je pa res da mi je pri hitrostih nad 130km/h glava nekam bingljala. Zgleda ma malo čudno aerodinamiko ... Pa da je od letnika 2008 naprej z elektronskim vbrizgom. Čene po drugem ga spoznaš, da ma srebrn motor pa črno zadnjo nihalko Poraba okoli 5/100km ... S tankom boš naredil okoli 350 - 370 km Pa rdeča je najlepša
S-trMa Objavljeno Marec 28, 2013 Opozori Objavljeno Marec 28, 2013 Je pa res da mi je pri hitrostih nad 130km/h glava nekam bingljala. Zgleda ma malo čudno aerodinamiko ... Za kar obstaja solidna rešitev: odrežeš (skrajšaš) vetrobransko steklo. Če pa bi rad ohranil originalno, za vsak slučaj, pa odrezano šipco kupiš pri meni. Dam za 20eur, originalna, odrezana za 7 cm
urkoman Objavljeno Marec 28, 2013 Opozori Objavljeno Marec 28, 2013 preden kaj unicis, poizkusi se z MRA spoilerjem, meni se obnese.
jant90 Objavljeno April 14, 2013 Opozori Objavljeno April 14, 2013 Imam cbfk0 600, pa me zanima katero olje uporabljate za ta motor, pa kolko ga gre v mašino?prosim za odgovor, ker nimam navodil za uporabo, pa nevem glih kero olje bi nabavil, pa sam bol malo vozim(lani cca 2k km), tako da ne rab bit glih najboljše pa najdražje.Hvala za odgovore
urkoman Objavljeno April 14, 2013 Opozori Objavljeno April 14, 2013 Olje mora biti dobro, tukaj ne smes prevec sparat. Vecina nas tanka "Motul 5100 10-40" se mi zdi da je najceneje tukaj: http://www.herkules.si/index.php?productID=17 4litre rabis, z menjavo oljnega filtra gre cca. 3.9l v masino. Nisem preprican za tvojo masino ampak tako nekako imajo CB in CBFke.
bogo1970 Objavljeno April 15, 2013 Opozori Objavljeno April 15, 2013 Pozdravljeni, žena je lastnica Honde CBF 600 SA letnik 2004. Drugače motor kar dobro prede - me je pa zmotila poraba tega motorja saj pije kar okoli 7,5 - 8 litrčkov na 100 km. Z ženo sva šla včeraj skupaj na turo pa je ob enakih pogojih vožnje na isti razdalji moja CBF 1000 pila samo okoli 5,2 l. Ima kdo mogoče kakšno idejo kaj bi bil razlog tako velike porabe na 600. Hvala za vaše ideje in seved čim več prevoženih km
juresag Objavljeno April 15, 2013 Opozori Objavljeno April 15, 2013 bogo1970 obstajata dve varianti zakaj ženina CBF-ka toliko pije 1. Žena nima pojma kako se vozi motor in ga pri 100km/h drži še vedno v 2. ali 3. prestavi ali pa 2. tvoja žena je divjak ki motor brez popuščanja špana na kakih 9-10.000 obratov OK zgoraj je malo za šalo :grim ne zameri! Zares pa tole.....naredi servis na motorju, svečke, zračni filter pa še kakšna malenkost lahko vpliva nekaj na porabo (meni se je na avto poznalo za cel liter). Če pa se vozita bolj "na nož" 600-ka pije nekako v tem rangu kot si napisal. Tudi moja žena jo ima in ko se jaz vozim z njo(jebiga pač nimam občutka v zapestju :closedeyes: ) je poraba okoli 8l kar je normalno ker ima motor toliko manj navora kot moj in ga je treba priganjat v višje obrate. Ko pa se vozima skupaj - se pravi turistički - pa njej pije okoli 5,0 l meni pa 1000-ka pije kakšne pol litra več. Glede na razmere na cesti verjamem da se na začetku sezone nista peljala na nož in bi ti prvo priporočal obisk servisa.
igorkr Objavljeno April 17, 2013 Opozori Objavljeno April 17, 2013 Meni je CBF-ka 600 sicer letnik 2008 se pravi že z elektronskim vbrizgom neglede na stil vožnje, obremenitev sam, v dveh kakorkoli pila med 4,8 in 5,2 turiral na visokih obratih je res nisem Glede na to da je tvoja letnik 2004 se pravi še na uplinjač bi ti poleg filtrov sveč in podobnega priporočal predvsem pregled in nastavitev uplinjača ...
bogo1970 Objavljeno April 18, 2013 Opozori Objavljeno April 18, 2013 Ja sploh izgubi moc in se zacne kar precej kaditi iz izpusne cevi. V hrib pa sploh ne potegne. Pa cuka tudi v visjih prestavah.
juresag Objavljeno April 18, 2013 Opozori Objavljeno April 18, 2013 Prvo menjaj svečke, zaradi slabe iskre ni pravega izgorevanja, posledično ni moči in pa se kadi iz izpuha. To je prva izmed stvari, ki so lahko problem če to ne pomaga pelji na servis!
hajoktejn Objavljeno April 18, 2013 Opozori Objavljeno April 18, 2013 Ja sploh izgubi moc in se zacne kar precej kaditi iz izpusne cevi. V hrib pa sploh ne potegne. Pa cuka tudi v visjih prestavah. sveče - menjaj, (prirobnice fergov) in airbox - preglej če so razpoke kje, mislm da je 04 letnik še fergazerca? če je - dej naštelat in sinhronizirat ferge.
MarkoR Objavljeno Junij 7, 2013 Opozori Objavljeno Junij 7, 2013 Pozdravljeni, imam eno vprašanje, prelistal sem že kar nekaj postov na to temo, ampak me vseeno zanima, če mi lahko kdo pomaga. Kupil sem rabljeno Hondo CBF 600 S z veliko kilometri (sedaj jih ima 69000, letnik 2005), vse deluje super, je super vodljiv, lepo ohranjen in generalno sem z njim zadovoljen. Je pa ena težava, ko sem ga kupil, so bile nameščene pnevmatike Dunlop Sportmax Qualifier, ki so bile še za eno mirno sezono po izgledu, vendar so bile malo starejše in imele so očiten rob. No, glavna težava pa je bila, da je motor silno tresel pri prostoročni vožnji. Izvedel sem naslednja ukrepa: - najprej temeljit servis, ki je vključeval novo olje v vilicah in nove semeringe - pred 2 tednoma še nove pnevmatike Continental ContriRoadAttack 2 Tresenje je skoraj povsem izginilo, sedaj trese še samo med 70 in 75 kilometri na uro - govorim o prostoročni vožnji - pa še pri tej hitrosti trese dovolj dušeno, da se lahko peljem prostoročno. pri 60, 80, 120km/h se brez vsakih tresljajev peljem naravnost in prostoročno, celo ko je za mano sopotnica. Sodelavec na povsem drugačnem motorju in z drugimi gumami pri isti hitrosti opaža isti problem. Naj še dodam, da so na motorju nameščeni nosilci za zadnji in stranska kovčka, težava je brez kovčka tudi prisotna, sem poskusil, nameščena je tudi povišana šipica. Ali lahko kdo pojasni možni vzrok, še rajši možno rešitev, ali predlaga usposobljenega serviserja, ki bi o tem kaj več vedel, je mogoče kdo od vas celo takšen majster? Motor imam sicer namen prodati, ampak samo iz razloga nakupa ABS verzije, vendar vsaj eno sezono ga bom še vozil in bi to, če se le da, rad uredil.
Lunatic Objavljeno Junij 7, 2013 Opozori Objavljeno Junij 7, 2013 (popravljeno) Najpogostejši vzrok tresenja krmila je v: 1. ležaju prednjih vilic (premalo zategnjen ali izrabljen) naslednji možni vzroki so v: 2. pnevmatikah (nepravilen tlak, izrabljenost, centriranje) 3. aerodinamiki (kovčki, nosilci, vizirji, ogledala.. Redkeje (a še vedno možno) pa je vzrok v: vzmetenju (nastavitve, izrabljenost), položaju voznika, ležajih koles, zavorah, razporeditvi obtežitve.... Popravljeno Junij 7, 2013. Popravil Lunatic
norc 16 Objavljeno Junij 7, 2013 Opozori Objavljeno Junij 7, 2013 Pri menjavi pnevmatik si jih scentriral ?
KNNMS Objavljeno Junij 7, 2013 Opozori Objavljeno Junij 7, 2013 Žijo! Meni je na transalpu začelo trest med 60 in 80 km/h po menjavi gum. Prej nobene tresle, po namestitvi conti trail attack se je pa začelo dogajat. Prej sem pa bil s strani vulkanizerja obveščen da bo mogoče tresla sprednja. Centrirali smo ene 3x in obračali gumo po feltni, pa nismo popolnoma odpravili tresenja. Gume niso enake tvojim, pa vendar je mogoče kaka povezava, Okoli tresenja "mojih" gum je bilo že veliko napisanega. LP
tintin Objavljeno Junij 8, 2013 Opozori Objavljeno Junij 8, 2013 trese ponavadi če ti jih vulkanizer ne uravnovesi vredu, kot ti je napisal že norc16. Se pa območje tresenja spreminja glede na obrabo gume. Če trese tudi po uravnoteženju, potem je nekaj narobe z gumo, kot je povedal že KNNMS
nxyz Objavljeno Junij 8, 2013 Opozori Objavljeno Junij 8, 2013 Trese tudi, če motor nekaj časa stoji na neprimerni podlagi, lani se mi je to zgodilo po dopustu, ko je motor dva tedna stal na takih čudnih tlakovcih, ki imajo v sredini luknje. Sčasoma se je tresenje nekoliko zmanjšalo, ni pa več izginilo :S no, do menjave gum
MarkoR Objavljeno Junij 9, 2013 Opozori Objavljeno Junij 9, 2013 Hvala za odgovore. Tlak v pnevmatikah je pravilen, bile so tudi centrirane. Izrabljenost ležaja ali napačno zategnjen ležaj bi lahko bil. Treslo je na prejšnjih gumah, izrabljenih Dunlop Sportmax Qualifier mnogo bolj, sedaj je skoraj povsem okey, ampak na novih gumah sem naredil sedaj cca 700km, bom videl, kaj bo čez kakšnih 2000km. Aerodinamika bi lahko bila, na motorju je povišan vizir, ki med vožnjo vibrira, najbrž povsem normalno, motor ima tudi relativno mehko vzmetenje. Zadaj je nastavljivo, sem videl, ampak sem na tem področju bolj ''bos'' in ne vem, kaj bi naredila sprememba trdote vzmetenja zadaj, meni se zdi, da je na Suzukiju Banditu 650, ki sem ga lani vozil nekaj 1000km, sprednje vzmetenje delovalo mnogo trše, ampak sodim, da če bi šel v spremembo, bi morala biti spredaj in zadaj, ali se motim? Poleg povišanega vizirja so na motorju ves čas nameščeni nosilci za stranske kovčke ter zadnji kovček in ščit motorja. Kam se naj s Hondo napotim, da bi bila diagnostika napake ugodna? Če prav vem, sta ležaja pri vilicah 2, menja se oba ali kako?
MarkoR Objavljeno Junij 9, 2013 Opozori Objavljeno Junij 9, 2013 Žijo! Meni je na transalpu začelo trest med 60 in 80 km/h po menjavi gum. Prej nobene tresle, po namestitvi conti trail attack se je pa začelo dogajat. Prej sem pa bil s strani vulkanizerja obveščen da bo mogoče tresla sprednja. Centrirali smo ene 3x in obračali gumo po feltni, pa nismo popolnoma odpravili tresenja. Gume niso enake tvojim, pa vendar je mogoče kaka povezava, Okoli tresenja "mojih" gum je bilo že veliko napisanega. LP Ja, meni je vulkanizer dejal, da za Dunlop je to kar pogost pojav, da te Continentalove pa da so super. Je pa res, da sem jih kupil samo zato, ker Metzelerjevih Z8 Interact ni bilo več na zalogi, drugače sem se peljal tja z namenom, da kupim te. Sem pa hudo šokiran bil, ko sem po 200km vožnje ugotovil, da je napis ContiAttack na sredini gume že izginil. Močno dvomim, da bo zadnja guma zdržala 6000km, kar sem v začetku pričakoval... urkoman 1
Kremenčkovi Objavljeno Junij 9, 2013 Opozori Objavljeno Junij 9, 2013 jaz sem takšen problem rešil z menjavo ležajev v prednjem kolesu
igorkr Objavljeno Junij 24, 2013 Opozori Objavljeno Junij 24, 2013 Včeraj peljal Hondo CBF 1000 od prijatelja in zaznal podoben pojav - tresenja sprednje gume, ko sem krmilo spustil. Je pa mel sprednjo gumo prav na trikotnik pobrano. Dunlop RoadSmart I. Zgleda to gumo zaradi mehkejših bokov bolj pobira po krajih. Sam sem mel do sedaj RoadSmart I na CBF 600 in SportSmart na FZ1 vendar tega problema, da bi mi gumo na trikotnik pobralo pri meni ni bilo.
NX650 Objavljeno Junij 24, 2013 Opozori Objavljeno Junij 24, 2013 Meni tudi trese sprednjo gumo (sportsmart), kar precej. Prej s Michelinom pilot power.... tega pojava ni bilo, tako da ni kaj razmišljat.. ko bo menjava, je samo ena opcija (PP)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se