Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Fantje to ni še nič, meni je RoadSmart II tresla da mi je šlo že pošteno na živce...čist tko na drobno, toliko da sem dobivam mravljinčaste roke + slab občutek čez ovinke...

 

Damo feltno na centrirno napravo in glej ga zlomka zvita feltna na eni strani...ma dej, ni mi jasno kako je to možno...motor več v garaži kot na cesti, potem pa kar zvit rob, treslo je od menjave gume...tko da to je cirka 2meseca nazaj...od tega da bi se spomnil takšne luknje...

 

Bodite pozorni tudi na to...pa srečno, mene bo drago koštal ta hec... :S

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno

tudi lita platisca se da ravnati do neke mere.

Objavljeno

pozdravljeni,

mene pa zanima če obstaja za cbf600 (letnik 2008 in novejš) blokada za 35 kw in če ma kdo ve kolko € je treba odštet za tako blokado, če seveda obstaja?

Objavljeno

Sem zamešal s Hornet-ko, se opravičujem :)

Objavljeno

Pozdravljeni!

Ali bi mi kdo skopiral navodila za uporabo za hondo cbf 600 s letnik 2004?

Ali pa poslal po mailu?

Objavljeno

Pozdravljeni!

Ali bi mi kdo skopiral navodila za uporabo za hondo cbf 600 s letnik 2004?

Ali pa poslal po mailu?

 

tukaj jih najdeš v Angleščini

 

https://skydrive.live.com/?cid=4770ee572f47c07c&sc=documents&id=4770EE572F47C07C%21110#!/view.aspx?cid=4770EE572F47C07C&resid=4770EE572F47C07C%21135&app=WordPdf

 

V Slovenščini jih mam za prenovljen model od 2008 naprej

 

Igor

  • 3 mesecev pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni

Zanima me kako je z položajem sopotnika na zadnjem sedežu cbf600, glede na to da je moja žena visoka 170cm.

Hvala za odgovor

Objavljeno

Pozdravljeni

Zanima me kako je z položajem sopotnika na zadnjem sedežu cbf600, glede na to da je moja žena visoka 170cm.

Hvala za odgovor

Moja, ki ima 175cm, prav da je vse OK. Tudi voziva se normalno, ima dosti prostora in ji je udobno tudi na daljših furah. Nama pa definitvno manjka nekaj konjev. Če si v nabavi cbf-ke ti priporočam 1000-ko. Lp
Objavljeno

Ja saj sem razmišljal o 1000 ccm ampak po 20 letih mislim da je potrebno ponovno nabrat nekaj izkušen.

Objavljeno

Pozdravljeni

Zanima me kako je z položajem sopotnika na zadnjem sedežu cbf600, glede na to da je moja žena visoka 170cm.

Hvala za odgovor

Ziv, moja gospa se je na zadnjem CBF600N prevozila 30+kkm, 10cm nizja, po cca 1h bolela rit, ostalo bp. Kak sedez z gelom, pa bo ok ... glede moci/navora, ... ga pa malo visje zavrtis in veliko saltas, ... bila na Korziki, v Dolomitih, po Jugi ... pa se je dalo zdrzat.

Objavljeno (popravljeno)

Tako CBF 600 kot CBF 1000, oba se lepo peljeta. CBF 1000 presenetljivo lepo uglajen tisočak. Je pa CBF 600 čisto soliden in zmogljiv motor, tudi za v dveh in kopico prtljage. Edino kar me je na CBF 1000 malo zmotilo je, da se čuti toploto agregata, kar zna bit poleti malenkostno zoprno, v hladnejšid dneh dobrodošlo. Poraba CBF 600 okrog 5L, 1000 bo prej okrog 6L. Kar mi je bilo na CBF 600 všeč je bila velika avtonomija. Rezervoar 20L tako da tankal tm okrog 350 km.

 

Zdej ko sem vozil oba bi rekel tako. CBF 1000 ni noben bau bau, CBF 600 je povsem dovolj.

Popravljeno . Popravil igorkr
Objavljeno

Toplota agregata greje pr obeh tipih. Če imaš le možnost poizkusiti oba bo še najbolje. Razlika kar se mene tiče je ko natovorjen in poleg še sopotnica, skozi prestavljaš, še posebaj pri prehitevanju in tam v tretji mašina tul k zmešana.

Lp

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Hoj. Pri pospravljanju moje cbf-ke se mi je zgodila nesreca, pa mi je zver v garazi zgrmela po tleh, da pa bi bila katastrofa popolna, mi je pocla desna plastika. Sedaj me pa zanima, ce ima kdo kaksno celo doma, seveda za kaksen pameten denar.

Objavljeno

Pozdravljeni

 

Počeno plastiko se zavari, na novo pobarva ............................

 

Lep pozdrav

Objavljeno

Hoj. Pri pospravljanju moje cbf-ke se mi je zgodila nesreca, pa mi je zver v garazi zgrmela po tleh, da pa bi bila katastrofa popolna, mi je pocla desna plastika. Sedaj me pa zanima, ce ima kdo kaksno celo doma, seveda za kaksen pameten denar.

 

Men se je enkrat nekaj podobnega zgodilo (le da je nisem prevrnil jaz ampak en bizgec). Sem dobil pol rabljen del enake barve na ebay zelo ugodno, tko da tam lahk tut pogledaš.

Objavljeno

Pocene plastike sploh nebi bill problem zvarit, fora je v tem, da sta odletela dva nosilca, kamor pridejo vijaki. To pa ne vem, kako bi popravil. Bom pa pogledal na eBay. Zaenkrat hvala

Objavljeno (popravljeno)

Tudi nosilčke se da lepo popravit. Utopiš žičo, ali pa še bolše mrežico in drži ko pes.

 

Takole sem jaz varil pastiko na kovčkih...enako se lahko naredi tudi na tvoji plastiki...ne rabiš skoraj nič znanja...samo voljo:) Pobarva ti ga pa naj ličar, če sam nisi vešč.

http://www.motosvet.com/tabla/topic/25269-varjenje-plastike/page-6

Popravljeno . Popravil robinhood
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

2 ali 3 CBFke po delih prodaja Moto Spirit v Hajdini pri Ptuju, jaz sem tam dobil pokrov hladilnika, ki ga je nekdo odšraufal in odnesel na parkirišču pred Mercatorjem. Pokliči, tudi cene ima zelo zmerne. Tam se prav s tem ukvarjajo, da odslužene in razbite motorje po delih prodajajo..

Objavljeno

Tako CBF 600 kot CBF 1000, oba se lepo peljeta. CBF 1000 presenetljivo lepo uglajen tisočak. Je pa CBF 600 čisto soliden in zmogljiv motor, tudi za v dveh in kopico prtljage. Edino kar me je na CBF 1000 malo zmotilo je, da se čuti toploto agregata, kar zna bit poleti malenkostno zoprno, v hladnejšid dneh dobrodošlo. Poraba CBF 600 okrog 5L, 1000 bo prej okrog 6L. Kar mi je bilo na CBF 600 všeč je bila velika avtonomija. Rezervoar 20L tako da tankal tm okrog 350 km.

 

Zdej ko sem vozil oba bi rekel tako. CBF 1000 ni noben bau bau, CBF 600 je povsem dovolj.

Jaz sem oktobra presedlal iz CBF600 na 1000, predvsem zaradi ABSa, ko pa sem že menjeval, sem vzel 1000. 600ka je čisto dovolj zmogljiv motor, na Großglockner s 3 kufri nabitimi in sopotnico zadaj je plezala čisto fajn, a z mnogo menjavanja prestav. Na 1000ki sem spraznil 2 posodi gorive dosedaj, povprečna poraba 5,2, drži pa, da sem jo res šparal, ker so gume slabe in je še nisem navajen. Vozi se pa zelo mirno in predvidljivo, bolj kot 600.

 

Tresenje krmila na 600 in 1000: na 600 mi je treslo krmilo pri vožnji brez rok tam pri 70-80km/h, ne glede na to, a sem imel zadaj kovček ali ne. 1000ka brez kovčka niti malo ne potrese pri nobeni hitrosti, če pa je zadaj kovček, pa pri tej isti hitrosti malo potrese. Seveda oboje pri prostoročni vožnji...

Objavljeno

Na 600ki, nikoli nisem zaznal tega problema. Na 1000 od prijatelja, pa sem takoj to zaznal, samo je mel sprednjo gumo dokaj v strehco pobrano. 

Objavljeno

Na 600ki, nikoli nisem zaznal tega problema. Na 1000 od prijatelja, pa sem takoj to zaznal, samo je mel sprednjo gumo dokaj v strehco pobrano. 

Na moji 1000ki so trenutno gume z DOT0708 oznako, kar pove marsikaj. :) No, brez kufra je brezhibna, s kufrom pa potrese. Prva vožnja februarja, marca, ko bo primerna temperatura, grem do Širnika po nove gume, bom videl, kakšna bo potem situacija. Tudi 600ka je prišla s povsem izrabljenimi gumami in tresenje je bilo res obupno, po menjavi gum za nove ContiRoadAttack 2 se je težava omejila na ozek pas hitrosti nekje med 70 in 80. Pri 1000ki je težava očitno v aerodinamiki, je pa nenavadno, da pride v to resonanco pri ravno takšni hitrosti. Sodelavec ima isti primer na Kawasakiju 1250 al 1300, ne glede na kufer. (ZRX al nekaj takega).

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!