Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

ta reč... tista "dimljena" verzija (mater je grda modra) https://www.louis.ie/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=1000650

 

@StaraFeltna hvala za odgovor glede izpuha. Bom vrjetno nabavil Mass ali pa Mivv. cena massa je 255 eur, mivva pa 260.(oba oval iz inoxa) seveda z homologacijo.

 

Tudi jaz sem vzel smoke barvo vizirja v lojzetu in moji cbfki prav paše! in še zelo koristen je. tak da ti kr reč svoji ženi da to tak more bit in ga namoniraj! :D nebo ti žal! ona se ga bo pa tut čez čas navadla tak da ni panike :) mojo je že motlo ko sm kupoval motor da ma okroglo luč... ampak se je sprjaznila da to tak more bit in pika :)

 

 

 

post-38941-0-75070600-1401819813_thumb.jpg

post-38941-0-40337500-1401819981_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Hvala za slike! Ni najlepša stvar pod soncem ta naša smoke šipa ampak verjamem, da mi ne bo žal. Gelde žene pa tako... če bi jo vedno upošteval bi mel le copate z našitkom honda. :D

Lepa tale CBF600 z veseljem bi jo porbal en dan čeprav je malo podhranjena z 600cc. Zelo lepa barvna kombinacija a jaz bi se losal tistih Hi-VIZ reči in dal gor srebrne če že in rostfrej pokrov hladilnika. Pa za piko na i reskiraj 5€ za dve tubi starega dobrega purola pa 1/3 rjuhe za tiste kolektorje. :D (tudi meni gre na k jih pucat in jih ne temeljito ampak tako zanemarjeni mi pa bodejo v uč. Odkar sem se rešil "vapota" je pucanje bistveno lažje.

 

post-41568-0-24415300-1401822145_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno

pokrov hladilnika mam tut namen zamenjat, ja... ampak vedno si rečem: raj nalijem en tank pa uživam kot da mi pa doma motor stoji z rostfrej pokrovom hladilnika :D ampak v bližnji prihodnosti vsekakor bom zamenjal.

Kolektorje sem pa že imel v garaži na panku in jih čistil, ampak me je toplo vreme prehitro presenetilo pa sm jih mogu namontirat :) neučakan pač. zdej pa čakam da bo kak vikend dež, da jih lahk spucam ampak nikakor ga ni :) drugače pa hvala za nasvet! 

 

drugače sem pa z motorjem kar zadovoljen, lahkoten za vožnjo, enostaven, verjetno precej podoben hornetki. razen moči agregata (tistih 15 kw manj) moti me pa da je zelo nizek. ko se vozima z punco bolj ''na šarf'' potegnem po tleh z kolektorji (glede na to da imam vzmetenje na najbolj trdo in skupaj z opremo tehtama 150 kg..) ampak sem se navadil. kolikor se prečekiral forum nimam edini teh problemov. edina rešitev je da dekle ostane doma :)

 

lp

Leon

Objavljeno

Ma prav tečni so s temi inox pokrovi za €50+ pa še poštnina povrhu... pri meni je povprečen tank (na 4 dni) okrog 18€ kar pomeni da za tisti kos pleha tankam 3x. :D Če jih kdo dela po meri pri nas naj z besedo i nceno na dan.

Jaz sem imel fuč zadnji amortizer. Zamenjal z novim od modela 2003 (boljkone druga barva isti šmorn a za 55€ za novega nimam sploh pripomb) in sem presrečen. Čisto drugi motor! In ker deluje je motor nekoliko višji kar sem ugotovil tako, da po menjavi lahko tankam en dober liter več. :P

Še vedno ne štekam od kje jim podatek 16L, saj sem vozil še ene 40km v rezervi in nato komaj nakapljal noter 13l. Dvomim da je rezerve 4,5-5L prej 3...

No preveri da nimaš amortizer bolj pri koncu življenja. Jaz tehtam 91kg nag in z ženo in bojno opremo tudi dosežemo 150kg pa ni nobenih težav. Dej to pregledat saj voziš hondo ne kakega balotiana. :D

 

Tistih 15kW pogrešaš najbolj ko maš sopotnico, pri solo pohajanju pa morda niti ne.

Dežja ja bilo kolikor češ v zadnjem mesecu. :P

Objavljeno

jaz imam 19l tanka, ampak useen raj tankam kot pa imam tist pleh gor :)

 

kje si pa nabavil zadnji amortizer? bom dau pregledat, če je hin bom pa zamenju..  al pa bolšo polovico doma puščal :)

 

kje je bil kak dež? to so sam plohe, to nešteje :D

Objavljeno

Ma na našem koncu je bilo par dni škifo...

 

amortizer?

tu: http://www.ebay.it/itm/AMMORTIZZATORE-POSTERIORE-SHOCK-HONDA-HORNET-600-2001-2002-2003-2004-2005-2006-/380915842605?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item58b05a7e2d

Ko sem jaz kupoval lani jih je bilo še 13. Če ti paše ni za razmišljat dosti... (sem razmišljal da bi vzel še enga na lager... ampak ne pridem daleč če razmišljam tako)

Objavljeno

Ma na našem koncu je bilo par dni škifo...

 

amortizer?

tu: http://www.ebay.it/itm/AMMORTIZZATORE-POSTERIORE-SHOCK-HONDA-HORNET-600-2001-2002-2003-2004-2005-2006-/380915842605?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item58b05a7e2d

Ko sem jaz kupoval lani jih je bilo še 13. Če ti paše ni za razmišljat dosti... (sem razmišljal da bi vzel še enga na lager... ampak ne pridem daleč če razmišljam tako)

hvala za link. 

 

mam pa tudi eno vprašanje. ali imate tudi vi probleme pri pregrevanju motorja? kajti ko se peljem v koloni in ko je zunaj 28 stopinj se mi motor začne pregrevat... sepravi da temp. naraste preko indikatorja za 90 stopinj.pri okoli 100 stopinjah se pa prižge ventilator. bi bilo dobro, da malo spustim temp. na termostatu? ker ko se vžge ventilator se mi zdi da je že prepozno... no nevem... prosim za vaše mnenje!

lp

Leon

Objavljeno (popravljeno)

Ma prav normalno je tako. Vsak dan poslušam ventilator ko sem na kakem semaforju v centru in se jajcam skozi promet. Sem se sekiral kot ti na začetku in potem ko sem prebral vse hornet forume ugotovil da je tako pa pika. pri meni termostat vžge ventilator pri 104 stopinjah in ga mine ko pade pod 98 oz tam nekje... (ir termometer). Motor dela ko urca in se ne sekiram kljub celem poletju matranja z ventom na on/off po mestu.

Aja pa če si slučajno tak da počakaš da ti vent ugasne ko se ustaviš kar ugasni in se poberi. Razlaga: Ker na mestu voda ne kroži skozi agregat hladiš le vodo v hladilniku in nič drugega. Šparaj že tako malo baterijo raje. :)

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno

Ma prav normalno je tako. Vsak dan poslušam ventilator ko sem na kakem semaforju v centru in se jajcam skozi promet. Sem se sekiral kot ti na začetku in potem ko sem prebral vse hornet forume ugotovil da je tako pa pika. pri meni termostat vžge ventilator pri 104 stopinjah in ga mine ko pade pod 98 oz tam nekje... (ir termometer). Motor dela ko urca in se ne sekiram kljub celem poletju matranja z ventom na on/off po mestu.

Aja pa če si slučajno tak da počakaš da ti vent ugasne ko se ustaviš kar ugasni in se poberi. Razlaga: Ker na mestu voda ne kroži skozi agregat hladiš le vodo v hladilniku in nič drugega. Šparaj že tako malo baterijo raje. :)

najlepša hvala za odgovor :) potem je danes konec sekiranja :D samo vozi. Gremo jutri na eno turo (sicer krajšo ampak ok) pa sem vprašal da se nebom glih sekiral :) 

 

sicer pa itak nima kej bit motorju, sej je HONDA ;)

lp

Leon

Objavljeno

Jaz sem mojo prodal s cca 80 000km, pa uvoz iz Italije je bila, novi lastnik je prijatelj na FB in vidim, da se veselo vozi z njo dalje. Če servisiraš, je neuničljivo, še posebej verzije z vplinjači. Ventilator je isto delal pogosto v mestu, enako je sedaj na 1000ki. Nobenemu motorju ne paše statika, tako pač je.

Objavljeno

Moja se bliža 80.000 km pa če so pravi niti ne vem zagotovo. 6000 km nazaj sem dal pregledat mehaniku venitle. Rezultat je bil vse ok razen na enem ventilu 0,01 ostopanja od optimalnih vrednosti na 4 cilindru. Kakšen italjan bi bil pri teh km že za odpis...

Objavljeno

Moja se bliža 80.000 km pa če so pravi niti ne vem zagotovo. 6000 km nazaj sem dal pregledat mehaniku venitle. Rezultat je bil vse ok razen na enem ventilu 0,01 ostopanja od optimalnih vrednosti na 4 cilindru. Kakšen italjan bi bil pri teh km že za odpis...

ja itak vse kar ni japanajzer razpade že pr 30000

Objavljeno

poznam par ducatijev ki imajo čez 80000km pa par laverd tudi ;) edino je pa res da imajo italjanski motorji majn kilometrov zato ker jih lastniki rajše gledajo alpa se šminkajo z njimi kot pa da bi se resno vozili. Sploh italijani :D

Objavljeno

To pa res, cafe racer izraz je nastal v italiji in je bil sprva žaljivka... :D

Objavljeno (popravljeno)

ja itak vse kar ni japanajzer razpade že pr 30000

Lepše preberi... Barilla bikes (lep del)...

Vzdržljivosti japanajzerjev so že legendarne (seveda brez občasnih cvetk ne gre), makaronarjev pa sploh ne... (japoncev kolikor hočeš vseh letnikov ostalega pa bol tako... .)

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno (popravljeno)

ma ja pač za balkan more bit japanajzerski motor. za zahodne držav pa ne boš verjel je celo kak evropejc dober.

evo za tiste k ste bolj aktivni an družabnih omrežjih https://www.facebook.com/pages/devojka-moze-da-bude-sa-sela-ali-motor-mora-da-je-iz-japana/118632631513266

 

no sicer pa veselo razpravljajte o cbf-ki naprej

Popravljeno . Popravil cikadina
Objavljeno (popravljeno)

Tisti dnevi v mesecu? :P

 

Sicer pa raje eno iz sela kot pa eno preveč "pametno" iz mesta (al pa tudi ne). Motor pa naj bo tak kot si želim. (Večinoma japonc, a tudi norton commando-ja se nebi branil.. .)

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno

Tisti dnevi v mesecu? :P

ja to bo razlog ja.

 

sicer pa sej ste vi na slabšem :D 

Objavljeno

No potem pa se bom skril za kamen na katermu piše ignorance is bliss. :krneki:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

zdravo vsi CBFarji! ;)

 

sem nov med vami,

pred štirinajstimi dnevi naredil izpit in še isti dan nabavi SA varjanto tega stroja.

 

v glavnem imam eno vprašanje:

Na moji so zavorne ploščice za menjat, pa me zanima kaj se splača noter vtaknit.

Klical sem v AS domžale in tam je cena za originalne 48€ za par sprednje ter 64€ za zadnje, se pravi (2*48+64) 180€.

ni ravno poceni, zato sprašujem če uberete kakšne alternativne ploščice ali pa je samo trgovina "napačna"?:)

 

aja, gre pa za letnik 2009, z ABSom

 

 

LP,

Peter

Objavljeno (popravljeno)

:eek:   :eek:  Koliko pa potem pridejo noi diski!? 1000 eur!?

Poklič še v eliso, ali Čarmana v Medvode, to je vse okolica LJ.

 

Sam sem Lani dal za original ploščice( za Yamaho) Sprdaj+ zadaj  50 eur.

Popravljeno . Popravil skalar36
Objavljeno

Motocaster, kar originale vzemi, nekako do 120€ za celoten komplet.

Na Viču sem za zadnji komplet, z montazo vred dal 43€. 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Kako ugotoviti, a se splača nadeti-kupiti povišan vizir? Ker se mi ravno turbulence delajo v območju, kjer imam bučo in mi precej ropota v čeladi. Če se malo dvignem ali spustim je precej bolje.

Popravljeno . Popravil plahta
Objavljeno

Kako ugotoviti, a se splača nadeti-kupiti povišan vizir? Ker se mi ravno turbulence delajo v območju, kjer imam bučo in mi precej ropota v čeladi. Če se malo dvignem ali spustim je precej bolje.

 

Za začetek praši prjatlja/e  :grim Težka je, močno odvisno od tebe, čelade, ... Maš še (cenejšo) opcijo dokupa spojnerčka, ki ga naklemaš na vizir.

 

Karton + lepilni trak ... alipa RibaRiba varianta, krajšanje šipe (fleksarca + poliranje)  :grrr

Objavljeno

Ja, čelada ni lih najboljša za mojega, na naked variantah je skoraj neslišna. Tist za naklemat na vizir mi je pa grdo, pa še sploh ni pocen. Sej povišan vizir ni lih tolk drag, sam neb ga pa kupoval za brezveze. Edin s kartonom al pa eno rečjo bi lohk probal, da vidm, kolk je drgač, če bi bil tistih 12cm višji.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!