Igi Pop Objavljeno Marec 19, 2015 Opozori Objavljeno Marec 19, 2015 Moti me ker stalno sveti samo en žaromet. Ali je predelava zahtevna? A kdo pozna koga,ki to dela?
igorkr Objavljeno Marec 20, 2015 Opozori Objavljeno Marec 20, 2015 Moti me ker stalno sveti samo en žaromet. Ali je predelava zahtevna? A kdo pozna koga,ki to dela? Živjo. Honda CBF 600 ima za dolgo oziroma kratko luč drugačno parabolo. Torej rešitev, da ti gorijo hkrati obe luči je, da prižgeš dolge. Sicer tovrstne predelave se da naredit na Yamahi FZ6 Fazer, vendar Yamaha uporablja žarnice H4 - dvonitna, medtem ko Honda uporavblja H7 - enonitna. Zanimivo pri Yamahi je, da za dolgo luč uporablja dvonitno žarnico, katera pa je kot original mišljena zgolj kot dolga. Ima pa zaradi tega enaki paroaboli in je predelava enostavna. =) Igor
Igi Pop Objavljeno Marec 26, 2015 Opozori Objavljeno Marec 26, 2015 Olje sem vedno menjal na servisu zato ne vem koliko ga gre v masino (stari model). Nekje piše 3.8 l (ob menjavi filtra) drugje pa 4,2 l. Prosim za podatek. Hvala
igorkr Objavljeno Marec 26, 2015 Opozori Objavljeno Marec 26, 2015 (popravljeno) Evo, tukaj sem našel podatek, da gre pri menjavi 3,8 lit olja (Honda CBF letnik 2004 - 07). https://www.louis.de/en/rund-ums-motorrad/bike-datenbank/honda-cbf-600-s-abs/pc38-s/1160 Ko sem imel še Hondo CBF 600 (letnik 2008) vem, da je pri menjavi olja in filtra ostalo dva deci olja v plastenki tako, da ga je šlo noter 3,8 lit. Igor Popravljeno Marec 26, 2015. Popravil igorkr
norc 16 Objavljeno Maj 28, 2015 Opozori Objavljeno Maj 28, 2015 Če kdo morda išče res lep primerek kot iz trgovine.http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9780168&show=1
XTR Objavljeno Junij 4, 2015 Opozori Objavljeno Junij 4, 2015 Ta se je prodala ali je bil samo odstranjen oglas?
Igi Pop Objavljeno Junij 7, 2015 Opozori Objavljeno Junij 7, 2015 Že dalj časa imam v rezervi opraskan original avspuh. Če kdo potrebuje ga šenkam.
S-trMa Objavljeno Junij 8, 2015 Opozori Objavljeno Junij 8, 2015 Kako ugotoviti, a se splača nadeti-kupiti povišan vizir? Ker se mi ravno turbulence delajo v območju, kjer imam bučo in mi precej ropota v čeladi. Če se malo dvignem ali spustim je precej bolje. Odgovarjam na staro objavo, ampak vseeno, mrbit pa še nisi rešil, ali pa kdo drug potrebuje. Šenkam original šipo za CBF 600 2004, odrezano za 7-8 cm. Je blo mnogo bolje kot z original višino. Dam komurkoli, prevzem v NM
mihc39 Objavljeno Julij 28, 2015 Opozori Objavljeno Julij 28, 2015 Odgovarjam na staro objavo, ampak vseeno, mrbit pa še nisi rešil, ali pa kdo drug potrebuje. Šenkam original šipo za CBF 600 2004, odrezano za 7-8 cm. Je blo mnogo bolje kot z original višino. Dam komurkoli, prevzem v NM Je mogoče še na razpolago? Drugače pa pozdrav vsem skupaj, kot se vidi sem nov na forumu in v svetu enoslednikov.
S-trMa Objavljeno Julij 28, 2015 Opozori Objavljeno Julij 28, 2015 Je mogoče še na razpolago? Drugače pa pozdrav vsem skupaj, kot se vidi sem nov na forumu in v svetu enoslednikov. Pozdravljen! Še je. Za prevzem me kontaktiraj na ZS, da ne smetima teme.
mihc39 Objavljeno Avgust 2, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2015 Pozdravljen! Še je. Za prevzem me kontaktiraj na ZS, da ne smetima teme. Mattihyahu, še enkrat hvala. Veterna zaščita funkcionira
S-trMa Objavljeno Avgust 2, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2015 Odlično! Me veseli, če je kaj bolje. LP
mihc39 Objavljeno Avgust 2, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2015 Vrtinčenje vetra seveda ostaja, sam ne direktno v glavo.
bojanslo Objavljeno Februar 10, 2016 Opozori Objavljeno Februar 10, 2016 Sem nov na tem forumu in me zanima, če kdo poseduje slovenska navodila za Hondo CBF 600 letnik 2005, na AS Domžale sem jih kontaktiral pa so rekli, da mi jih pošljejo za 20 €. Kljub temu, da je bil motor kupljen v SLoveniji jih nočejo poslati v PDF obliki, kar jih nič ne košta. Ja po 30 letih sem se ponovno spravil na motor kot pravijo uresničevanje mladostne elje, sedaj pa je čas in vse ostalo. Če jih kdo ima prosim, da me kontaktira na ZS, angleške sem našel....včasih pa je bolje brati v materinem jezuku . hvala
Igi Pop Objavljeno Februar 22, 2016 Opozori Objavljeno Februar 22, 2016 Tudi jaz imam samo angleške. Ampak, a nisi prej nič prebral na MS? Sprejemljivi motorji so GS, Versače, Africa Twin, KTM, mogoče Ninja. Vse ostalo jo mogoče sprejemljivo do bližnje oštarije, pa še takrat vobla. Stari, lepo in srečno se vozi. Meni je ta moped še vedno super. StaraFeltna, breg in maxxa 3
SF Objavljeno Februar 24, 2016 Opozori Objavljeno Februar 24, 2016 Ob Monday, February 22, 2016 at 18:57, Igi Pop pravi: Tudi jaz imam samo angleške. Ampak, a nisi prej nič prebral na MS? Sprejemljivi motorji so GS, Versače, Africa Twin, KTM, mogoče Ninja. Vse ostalo jo mogoče sprejemljivo do bližnje oštarije, pa še takrat vobla. Stari, lepo in srečno se vozi. Meni je ta moped še vedno super. Mal za hec... Pa še Ninja zelo pogojno, da o cbf, ki je primeren samo do prve štacune in popolne začetnike sploh ne bi govoril... Zdej pa zares. Kolikor sem se sam uspel prevozit z njim, lahko rečem, da me naprimer v Dolomitih tisti z dvokratno močjo nikakor niso žgali z dvokratno hitrostjo, po klancu navzdol pa ni bilo nobene razlike "spljoh"... Tudi sam imam tako uporabniška kot tudi mehankarska navodila a oboje zgolj v angleškem jeziku. Dr_Jakob 1
bojanslo Objavljeno Marec 25, 2016 Opozori Objavljeno Marec 25, 2016 Hehhe prebral sem kar ... za CBF-ko sem se odločil, ker je zelo terpežen za križ....ne rabim divjanja...ampak lepo sproščojočo vožnjo, tako kot si napisal za "ponovne" začetnike, kjer bom užival, ko se bom peljal od točke A do B in vmes ustavil na kavici.... če pa bo potrebno pa se lahko tudi zapeljal na avtocesto v skrajni sili in se brez matranja mašine peljal 130 km/h.. . Mogoče bi bil kakšen ne-japonček bolj primeren, ampak za sezono ali dve bo čist OK potem pa bomo videli kam me bo zaneslo Cletus, MiNa in ciciban 3
SF Objavljeno April 26, 2016 Opozori Objavljeno April 26, 2016 (popravljeno) Evo dame in gospodje, dekleta in fantje, forumski sotrpini... Čas je, da se na moji Hondi pneha nabirat prah in najde lastnika, ki jo bo imel čas tudi vozit... Če kdo išče CBF600N z ABS z 38k realnih kilometrov, se lahko obrne name. Slike na linku spodaj... http://bit.do/bXTEf Popravljeno April 26, 2016. Popravil SF
BučkaLina Objavljeno Maj 23, 2016 Opozori Objavljeno Maj 23, 2016 Živjo motoristi Ima kdo izkušnje s nižanjem motorja (Honda CBF 600 NA)? Ker po pogovoru s serviserji, sem dobila toliko različnih informacij, da ne vem, ne kaj je najboljše, ne kaj je najbolj primerno ... Predelava samega sedeža pa ne pride v poštev, me bolj zanima prav nižanje - s kitom, oz. kakrkoli. Predvsem me zanimajo izkušnje tistih, ki ste to na svojem že naredili in lahko daste informacije s prve roke. Najlepša hvala za odgovore in pomoč vsem. P.S. Se opravičujem, če je odprta tema ne sodi sem in prosim urednika, da jo ustrezno prestavi - pač, novinka
Scarabeo 500 Objavljeno Maj 23, 2016 Opozori Objavljeno Maj 23, 2016 Takšni škornji znajo precej pomagati k boljšemu občutku. Višja peta in malo odebeljen podplat. Zivnorc in daneb 2
Igi Pop Objavljeno Maj 23, 2016 Opozori Objavljeno Maj 23, 2016 Predvidevam, da imaš žic že na najnižji stopnji? Sori, koliko cm si velika?
BučkaLina Objavljeno Maj 24, 2016 Opozori Objavljeno Maj 24, 2016 pred 8 urami, Igi Pop pravi: Predvidevam, da imaš žic že na najnižji stopnji? Sori, koliko cm si velika? Hm ... a mi prosim poveš, kak se to preveri? Ker ga mam na novo, in ne vem 165 cm, tko na križiščih ipd. ni težav, problem ga je zravnat s tačke na makadamu, pa kakšni bregi za obračat ...
Zivnorc Objavljeno Maj 24, 2016 Opozori Objavljeno Maj 24, 2016 (popravljeno) ...uff... 165 je čist o.k. .... pokliči Čarmana http://www.carman-motosport.si/ ...al pa vprašaj kmet2 , kam je dal on znižat, ker je ful zadovoljen, kar so mu naredili (z motorjem). ...ampak moje mnenje je, da za 165 cm ne rabiš nižat cbf 600 .... razen če si bolj ozka v bokih.....al pa če imaš bolj okrogla bedrca, pa pol ne moreš dovolj stisnit sedeža.. in ostanejo noge malo bolj na široko ...in težje dosežeš do tal. Popravljeno Maj 24, 2016. Popravil Zivnorc DAMI34, Yoghurt, ciciban in 2 others 5
BučkaLina Objavljeno Maj 24, 2016 Opozori Objavljeno Maj 24, 2016 Zivnorc, sj pravm, za križišča itd. ni problema obržat Problem so hribi, makadam .. Sem pa bolj drobna ja, in me to tepe, da ga težje obračam / ravnam.
Borutt Objavljeno Maj 24, 2016 Opozori Objavljeno Maj 24, 2016 pred 1 uro, BučkaLina pravi: Zivnorc, sj pravm, za križišča itd. ni problema obržat Problem so hribi, makadam .. Sem pa bolj drobna ja, in me to tepe, da ga težje obračam / ravnam. Ne nižaj motorja, saj si dovolj velika. Z nižanjem motorja se spremenijo nastavitve motorja, katere so takšne z razlogom. Poskusi drugačno tehniko za obvladovanje motorja. maus, Yoghurt in Zivnorc 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se