Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Moti me ker stalno sveti samo en žaromet. Ali je predelava zahtevna? A kdo pozna koga,ki to dela?

Objavljeno

Moti me ker stalno sveti samo en žaromet. Ali je predelava zahtevna? A kdo pozna koga,ki to dela?

 

Živjo.

 

Honda CBF 600 ima za dolgo oziroma kratko luč drugačno parabolo. Torej rešitev, da ti gorijo hkrati obe luči je, da prižgeš dolge. 

 

 

Sicer tovrstne predelave se da naredit na Yamahi FZ6 Fazer, vendar Yamaha uporablja žarnice H4 - dvonitna, medtem ko Honda uporavblja H7 - enonitna. Zanimivo pri Yamahi je, da za dolgo luč uporablja dvonitno žarnico, katera pa je kot original mišljena zgolj kot dolga. Ima pa zaradi tega enaki paroaboli in je predelava enostavna. =)

 

 

Igor

Objavljeno

Olje sem vedno menjal na servisu zato ne vem koliko ga gre v masino (stari model). Nekje piše 3.8 l (ob menjavi filtra) drugje pa 4,2 l. Prosim za podatek. Hvala

Objavljeno (popravljeno)

Evo, tukaj sem našel podatek, da gre pri menjavi 3,8 lit olja (Honda CBF letnik 2004 - 07).

 

https://www.louis.de/en/rund-ums-motorrad/bike-datenbank/honda-cbf-600-s-abs/pc38-s/1160

 

Ko sem imel še Hondo CBF 600 (letnik 2008) vem, da je pri menjavi olja in filtra ostalo dva deci olja v plastenki tako, da ga je šlo noter 3,8 lit.

 

Igor

Popravljeno . Popravil igorkr
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ta se je prodala ali je bil samo odstranjen oglas?

Objavljeno

Že dalj časa imam v rezervi opraskan original avspuh. Če kdo potrebuje ga šenkam.

Objavljeno

Kako ugotoviti, a se splača nadeti-kupiti povišan vizir? Ker se mi ravno turbulence delajo v območju, kjer imam bučo in mi precej ropota v čeladi. Če se malo dvignem ali spustim je precej bolje.

 

Odgovarjam na staro objavo, ampak vseeno, mrbit pa še nisi rešil, ali pa kdo drug potrebuje. Šenkam original šipo za CBF 600 2004, odrezano za 7-8 cm. Je blo mnogo bolje kot z original višino. Dam komurkoli, prevzem v NM

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Odgovarjam na staro objavo, ampak vseeno, mrbit pa še nisi rešil, ali pa kdo drug potrebuje. Šenkam original šipo za CBF 600 2004, odrezano za 7-8 cm. Je blo mnogo bolje kot z original višino. Dam komurkoli, prevzem v NM

Je mogoče še na razpolago?

Drugače pa pozdrav vsem skupaj, kot se vidi sem nov na forumu in v svetu enoslednikov. :kva1:

Objavljeno

Je mogoče še na razpolago?

Drugače pa pozdrav vsem skupaj, kot se vidi sem nov na forumu in v svetu enoslednikov. :kva1:

 

Pozdravljen! Še je. Za prevzem me kontaktiraj na ZS, da ne smetima teme.

Objavljeno

Pozdravljen! Še je. Za prevzem me kontaktiraj na ZS, da ne smetima teme.

Mattihyahu, še enkrat hvala. Veterna zaščita funkcionira :)

Objavljeno

Odlično! Me veseli, če je kaj bolje. LP

Objavljeno

Vrtinčenje vetra  seveda ostaja, sam ne direktno  v glavo.

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

Sem nov na tem forumu in me zanima, če kdo poseduje slovenska navodila za Hondo CBF 600 letnik 2005, na AS Domžale sem jih kontaktiral pa so rekli, da mi jih pošljejo za 20 €. Kljub temu, da je bil motor kupljen v SLoveniji jih nočejo poslati v PDF obliki, kar jih nič ne košta.
Ja po 30 letih sem se ponovno spravil na motor kot pravijo uresničevanje mladostne elje, sedaj pa je čas in vse ostalo.
Če jih kdo ima prosim, da me kontaktira na ZS, angleške sem našel....včasih pa je bolje brati v materinem jezuku .

hvala

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Tudi jaz imam samo angleške.

Ampak, a nisi prej nič prebral na MS? Sprejemljivi motorji so GS, Versače, Africa Twin, KTM, mogoče Ninja. Vse ostalo jo mogoče sprejemljivo do bližnje oštarije, pa še takrat vobla.

Stari, lepo in srečno se vozi. Meni je ta moped še vedno super.:)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Ob Monday, February 22, 2016 at 18:57, Igi Pop pravi:

Tudi jaz imam samo angleške.

Ampak, a nisi prej nič prebral na MS? Sprejemljivi motorji so GS, Versače, Africa Twin, KTM, mogoče Ninja. Vse ostalo jo mogoče sprejemljivo do bližnje oštarije, pa še takrat vobla.

Stari, lepo in srečno se vozi. Meni je ta moped še vedno super.:)

Mal za hec... Pa še Ninja zelo pogojno, da o cbf, ki je primeren samo do prve štacune in popolne začetnike sploh ne bi govoril...

Zdej pa zares. Kolikor sem se sam uspel prevozit z njim, lahko rečem, da me naprimer v Dolomitih tisti z dvokratno močjo nikakor niso žgali z dvokratno hitrostjo, po klancu navzdol pa ni bilo nobene razlike "spljoh"...

Tudi sam imam tako uporabniška kot tudi mehankarska navodila  a oboje zgolj v angleškem jeziku.

 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Hehhe prebral sem kar ... za CBF-ko sem se odločil, ker je zelo terpežen za križ....ne rabim divjanja...ampak lepo sproščojočo vožnjo, tako kot si napisal za "ponovne" začetnike, kjer bom užival, ko se bom peljal od točke A do B  in vmes ustavil na kavici.... če pa bo potrebno pa se lahko tudi zapeljal na avtocesto v skrajni sili in se brez matranja mašine peljal 130 km/h.. ;) . Mogoče bi bil kakšen ne-japonček bolj primeren, ampak za sezono  ali dve bo čist OK potem pa bomo videli kam me bo zaneslo :)

 

  • Všeč mi je 3
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Evo dame in gospodje, dekleta in fantje, forumski sotrpini...
Čas je, da se na moji Hondi pneha nabirat prah in najde lastnika, ki jo bo imel čas tudi vozit... Če kdo išče CBF600N z ABS z 38k realnih kilometrov, se lahko obrne name. Slike na linku spodaj...

http://bit.do/bXTEf

Popravljeno . Popravil SF
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Živjo motoristi :)

Ima kdo izkušnje s nižanjem motorja (Honda CBF 600 NA)? Ker po pogovoru s serviserji, sem dobila toliko različnih informacij, da ne vem, ne kaj je najboljše, ne kaj je najbolj primerno ... Predelava samega sedeža pa ne pride v poštev, me bolj zanima prav nižanje - s kitom, oz. kakrkoli. 

Predvsem me zanimajo izkušnje tistih, ki ste to na svojem že naredili in lahko daste informacije s prve roke. :) 

Najlepša hvala za odgovore in pomoč vsem.

P.S. Se opravičujem, če je odprta tema ne sodi sem in prosim urednika, da jo ustrezno prestavi - pač, novinka :)

Objavljeno

Takšni škornji znajo precej pomagati k boljšemu občutku. Višja peta in malo odebeljen podplat. :)

type.jpg 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Predvidevam, da imaš žic že na najnižji stopnji? Sori,  koliko cm si velika?

 

 

 

Objavljeno
pred 8 urami, Igi Pop pravi:

Predvidevam, da imaš žic že na najnižji stopnji? Sori,  koliko cm si velika?

 

 

 

Hm ... a mi prosim poveš, kak se to preveri? Ker ga mam na novo, in ne vem :) 165 cm, tko na križiščih ipd. ni težav, problem ga je zravnat s tačke na makadamu, pa kakšni bregi za obračat ... 

Objavljeno (popravljeno)

...uff... 165 je čist o.k. :D

:P

.... pokliči Čarmana   http://www.carman-motosport.si/

...al pa vprašaj  kmet2 , kam je dal on znižat, ker je ful zadovoljen, kar so mu naredili (z motorjem).

...ampak moje mnenje je, da za 165 cm ne rabiš nižat cbf 600 .... razen če si bolj ozka v bokih.....al pa če imaš bolj okrogla bedrca, pa pol ne moreš dovolj stisnit sedeža.. in ostanejo noge malo bolj na široko  :D ...in težje dosežeš do tal.

 

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Objavljeno

Zivnorc, sj pravm, za križišča itd. ni problema obržat :) Problem so hribi, makadam .. :) Sem pa bolj drobna ja, in me to tepe, da ga težje obračam / ravnam. 

Objavljeno
pred 1 uro, BučkaLina pravi:

Zivnorc, sj pravm, za križišča itd. ni problema obržat :) Problem so hribi, makadam .. :) Sem pa bolj drobna ja, in me to tepe, da ga težje obračam / ravnam. 

Ne nižaj motorja, saj si dovolj velika. Z nižanjem motorja se spremenijo nastavitve motorja, katere so takšne z razlogom. Poskusi drugačno tehniko za obvladovanje motorja.  

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!