BučkaLina Objavljeno Maj 24, 2016 Opozori Objavljeno Maj 24, 2016 pred 11 minutami, Borutt pravi: Ne nižaj motorja, saj si dovolj velika. Z nižanjem motorja se spremenijo nastavitve motorja, katere so takšne z razlogom. Poskusi drugačno tehniko za obvladovanje motorja. Res? Ker men govorijo, da če se zniža s kitom za nižanje, da ostane ciklistika (sj se tko reče?) nespremenjena? Zdej pa res ne vem nič več :/ Bmflar in Zivnorc 2
Bmflar Objavljeno Maj 24, 2016 Opozori Objavljeno Maj 24, 2016 pred 1 minuto, BučkaLina pravi: Res? Ker men govorijo, da če se zniža s kitom za nižanje, da ostane ciklistika (sj se tko reče?) nespremenjena? Zdej pa res ne vem nič več :/ Ti kar daj znižat, če se boš potem počutila bolje, posebej če je originalen kit za znižanje ... Važno, da se na motorju počutiš dobro ! Zivnorc, Kmet2 in KARMEN1 3
Big Py Objavljeno Maj 24, 2016 Opozori Objavljeno Maj 24, 2016 Kaj pa kontra, recimo za 2 do 3 cente zvišat. Se to da?
DAMI34 Objavljeno Maj 24, 2016 Opozori Objavljeno Maj 24, 2016 pred 4 minutami, map pravi: Kaj pa kontra, recimo za 2 do 3 cente zvišat. Se to da? delno že s prednapetostjo zadnje vzmeti, al pa blazino pod rit Kmet2 in Bmflar 2
ciciban Objavljeno Maj 24, 2016 Opozori Objavljeno Maj 24, 2016 Isto velik kot ti in sem pelu CBF z sedežem nastavljenim na najvišji točki. Kamot dosegel do tal... izredno prijazen motor za vozit. Tak kot so ti že svetoval... prvo poglej če je sedež na najnižji točki. Pol probi naredit nekaj furic. Kilometrina naredi svoje... Če pa še vedno ne bo šlo, pa znižaj motor. Zivnorc, Yoghurt in Bmflar 3
Big Py Objavljeno Maj 24, 2016 Opozori Objavljeno Maj 24, 2016 (popravljeno) gre za eno drugo stvar. Recimo gledal sem tale motorček, ki mi je neznansko všeč. http://www.kmc.si/si/yamaha-xv950-r-i27178.shtml Kuker je videt iz tega videa, zadeva hudičevo hitro drsa v ovinku recimo fus tretne za ene 2-3 centimetre gor, pa sedež za ene 2-3 cm gor, da ostane razmerje sedež- fustretne enako. Ali je recimo boljš varjanta komplet zadevo dvignit na zadnjem fedru in v križih (potem trpi videz, ker bi zadnji blatnik prišel višje nad kolesom). Kako recimo bi bilo to izvedljivo. Sprašujem teoretično, zaenkrat nimam namena takega mopeda kupit, me pa zanima. Popravljeno Maj 24, 2016. Popravil map
Yoghurt Objavljeno Maj 24, 2016 Opozori Objavljeno Maj 24, 2016 (popravljeno) Ne mi zameriti, če vprašam koliko časa voziš motor. Si že prej vozila manjše motorje ali si šla direkt na tega? Sprašujem, ker sta tu dve možnosti, ali je motor resnično prevelik zate (pač višina še ne pove vsega, važen je tudi razkorak) ali pa samo še nimaš dovolj kilometrine za seboj, da bi se navadila 'tehnike' s katero obvladovati višji motor. Ampak kot rečeno - izkušnje. Jaz sem tudi prvič mojega položila na tla, ker je bila cesta na eni strani malo nižja in mi je zmanjkalo tal pod nogami. Od takrat zelo pozorno gledam na površino, prav tako če je cesta dvignjena že samo za cm ali 2 ga rikverc ne morem potisniti, tako da sestopim in ga obrnem na roke. There's no shame in that. Nedvomno je pa na začetku lažje, če z obema nogama trdno stojiš na tleh. Sčasoma, ko se navadiš, te pa to popolnoma nič ne omejuje pri manevriranju motocikla. Moj nasvet je, da če nimaš izkušenj še malo potrpi in potreniraj, ker se splača. Če ti je pa resnično previsok (kar malce dvomim, saj jih imam jaz 163 in glede na izračune bi na tvojem motorju čisto solidno sedela) ali pa se res počutiš preveč nesigurno, potem pa seveda, znižaj ga. Važno je, da si na motorju sigurna, ne pa da skos cincaš če boš dosegla do tal ali ne. Če si kje v bližini LJ. te z veseljem povabim na pijačo, kjer ti lahko nazorno povem vse možne načine kako sem s prvim motorjem telebnila po tleh ker sem narobe precenila oddaljenost mojih kratkih nožic od tal... 15 hours ago, Scarabeo 500 said: Takšni škornji znajo precej pomagati k boljšemu občutku. Višja peta in malo odebeljen podplat. Takšne škornje je sigurno zdizajniral moški. In si jih tudi lahko vtakne nekam... Popravljeno Maj 24, 2016. Popravil Yoghurt Bmflar, gretzky, vuk76 in 2 others 5
ciciban Objavljeno Maj 24, 2016 Opozori Objavljeno Maj 24, 2016 Motor nima ravno predispozicij za ovinke in brez velikega vložka časa/denarja/znanja na žalost ne bo šlo. Imaš na netu veliko lepih predelav iz Bolta . Če pogledaš detajle je vloženo kar veliko truda. Recimo za sedež dvignit, pa da zadeva izgleda, moraš izdelat podkonstrukcijo. Daljše vzmetenje je bolj izvedljivo, ampak se verjetno pozna na denarnici. BTW Poceni alternativa je recimo Yamaha Bulldog. Je že v osnovi bolj dvignjen od tal, boljše zavore...
Zivnorc Objavljeno Maj 24, 2016 Opozori Objavljeno Maj 24, 2016 ...emmm... ciciban.... mislim, da si se malo zmotu. Tule se pogovarjamo, kolko je katera široka v koraku, pa če se da to kaj popravit... Bmflar, ciciban in yazzy 3
ciciban Objavljeno Maj 24, 2016 Opozori Objavljeno Maj 24, 2016 Bi pripopal eno sliko na temo motor in razkorak... pa se bojim, da me bojo dal na hladno v Banovce Zivnorc 1
Bmflar Objavljeno Maj 24, 2016 Opozori Objavljeno Maj 24, 2016 pred 4 minutami, ciciban pravi: Bi pripopal eno sliko na temo motor in razkorak... pa se bojim, da me bojo dal na hladno v Banovce V Banovcih je topla voda .... ciciban in Zivnorc 2
Igi Pop Objavljeno Maj 24, 2016 Opozori Objavljeno Maj 24, 2016 pred 4 urami, BučkaLina pravi: Hm ... a mi prosim poveš, kak se to preveri? Ker ga mam na novo, in ne vem 165 cm, tko na križiščih ipd. ni težav, problem ga je zravnat s tačke na makadamu, pa kakšni bregi za obračat ... CBF ima možnost nastavitve na tri višine. Snemi zadnji sedež in boš na zadnjem delu prednjega sedeža videla dva šraufa in tudi luknje na nosilcu. Glede na tvojo višino bi na najnižji stopnji morala doseči tla s celimi stopali in ne potrebuješ predelave. Yoghurt, ciciban, Zivnorc in 1 other 4
ciciban Objavljeno Maj 24, 2016 Opozori Objavljeno Maj 24, 2016 pred 10 minutami, HD-Dyna pravi: V Banovcih je topla voda .... Moderatorji dajejo na hladno u une tadruge Banovce... brez tople vode. pred 13 minutami, Yoghurt pravi: Otroc. Sej se nas boš navadla... al pa obupala Bmflar in Zivnorc 2
Zivnorc Objavljeno Maj 24, 2016 Opozori Objavljeno Maj 24, 2016 ... misliš v Banan-ovce .. pred 39 minutami, Yoghurt pravi: Otroc. ... če imaš težave, pokliči....pridemo tudi na dom... Tako: BučkaLina bo danes , ko pride do motorja, preverila, če ima nastavljeno višino sedeža, kot je povedal Igi Pop, če ne, se gre pa k Čarmanu dogovorit glede nižanja motorja. (da ne bo čisto offtopic) ciciban in Bmflar 2
DAMI34 Objavljeno Maj 24, 2016 Opozori Objavljeno Maj 24, 2016 pred 9 urami, map pravi: gre za eno drugo stvar. Recimo gledal sem tale motorček, ki mi je neznansko všeč. http://www.kmc.si/si/yamaha-xv950-r-i27178.shtml Kuker je videt iz tega videa, zadeva hudičevo hitro drsa v ovinku recimo fus tretne za ene 2-3 centimetre gor, pa sedež za ene 2-3 cm gor, da ostane razmerje sedež- fustretne enako. Ali je recimo boljš varjanta komplet zadevo dvignit na zadnjem fedru in v križih (potem trpi videz, ker bi zadnji blatnik prišel višje nad kolesom). Kako recimo bi bilo to izvedljivo. Sprašujem teoretično, zaenkrat nimam namena takega mopeda kupit, me pa zanima. 1. nepotrebna predelava 2. za ta moped so to skrajni nagibi 3. če hočeš hitreje speljati ovinek, presedeš v smeri ovinka, pol riti dol, pa še zgornji del telesa pomakneš v ovinek, komolec k tlom, pa bo moped precej višje pri isti brzini 4. vprašanje kok je težak človek in kaka je prednapetost zadnje vzmeti, 2 klika, pa je drugačna zgodba 5, če pomakneš samo stopalke navzgor, pa sedenje višje, bo tudi težišče motorja višje, kar pomeni, da bodo nakloni večji, sicer pa s premikom tačk rešiš problem drsanja tačk, kaj pa okvir, izpuh? 6. so mopedi, ki niso narejeni za dirkanje ampak za kruzanje in ta je en takih Kmet2, ciciban, Zivnorc in 2 others 5
Igi Pop Objavljeno Maj 24, 2016 Opozori Objavljeno Maj 24, 2016 pred 11 urami, ciciban pravi: Motor nima ravno predispozicij za ovinke in brez velikega vložka časa/denarja/znanja na žalost ne bo šlo. Imaš na netu veliko lepih predelav iz Bolta . Če pogledaš detajle je vloženo kar veliko truda. Recimo za sedež dvignit, pa da zadeva izgleda, moraš izdelat podkonstrukcijo. Daljše vzmetenje je bolj izvedljivo, ampak se verjetno pozna na denarnici. BTW Poceni alternativa je recimo Yamaha Bulldog. Je že v osnovi bolj dvignjen od tal, boljše zavore... Dve zadevi mi nista jasni. Bučka pravi, da je moped previsok, ti pa ji ponujaš še višjega ali dvignjen sedež. Praviš da CBF nima predispozicij za ovinke. Kako ne, moj gre do roba gume, več pa ne potrebujem. Za kam pa potem je? Enduro ni, po avtocesti je nad 150 muka. A česa nisem prebral, ali vozim napačen moped, ali sem pa čudak? ciciban, Bmflar in Zivnorc 3
ciciban Objavljeno Maj 25, 2016 Opozori Objavljeno Maj 25, 2016 Voziš čisto vredu motor, pa tudi čuden nisi. Zafural sem jaz, ker nisem citiral forumaša map, ki je spraševal kako dvignit XV950, ki roko na srce nikoli ni bil mišljen za hitro vožnjo čez ovinke. Za zmedo se seveda posipam z pepelom! Bmflar in Zivnorc 2
Big Py Objavljeno Maj 25, 2016 Opozori Objavljeno Maj 25, 2016 verjetno je tak motor (XV 950) res najbolje pri miru pustiti in ga sprejeti takeka kakor je. Vse ostalo je preveč komplicirano. DAMI34 1
ciciban Objavljeno Maj 25, 2016 Opozori Objavljeno Maj 25, 2016 Čeprav v živo izgleda motor prav fajn. Čist drugač kot na slikah.
Big Py Objavljeno Maj 25, 2016 Opozori Objavljeno Maj 25, 2016 Nisem ga vozil, sem pa sedel gor. Motor je špica, kvaliteta izdelave dobra. Ko prideš malo v leta ti mogoče začne malo bolj taka vrsta motorizma dišat, ter uživanje. Pa še nekaj. taki mopedi so brezčasni. Kupiš danes, čez 15 let bo novi model isti. Te novodobno oblikovane mašine, pa po obliki pridejo hitro za čas. če isti model motorja postaviš enega zraven drugega, boš takoj vedel, kater je novi kateri je star. To kaj danes misliš da je IN in uber oblikovanje, je čez 2 leti zastarelo. ciciban 1
BučkaLina Objavljeno Maj 25, 2016 Opozori Objavljeno Maj 25, 2016 Hvala vsem za nasvete. Yogurt, pošljem ZS. Bom preverla sedež, če ne, se bom odločla za znižanje motorja
maus Objavljeno Maj 25, 2016 Opozori Objavljeno Maj 25, 2016 sedež ima vsaj 1 cm viška .... predelaj ga, daj notri gel, naj ti ga ob strani malo zoža in to je to ... govorim ti iz lastnih izkušenj ... ne nižaj motorja, ker spreminjaš ciklistiko motorja ... to je moje mnenje, ti pa upoštevaj al pa ne ... v vukojebinah se pa mal postran usedeš in sežeš do tal ... v klancu, na pesku, travi ipd, imajo pa probleme tut tisti, ki konkretno stopijo do tal .... preverjeno Če ga ne morš v rikverc porint, stopiš z motorja in ga na roke porineš nazaj, če je pa kdo v bližini pa zatul nanga da nj ne gleda ampak pomaga .... štekaš Bmflar, KARMEN1, cikadina in 4 others 7
BučkaLina Objavljeno Maj 25, 2016 Opozori Objavljeno Maj 25, 2016 Maus, s kitom se vseen spremeni ciklistika (glede na to, da se zniža zadaj v amortizerju in spredaj v vilcah?). O ne, s motorja pa ne, nisem sigurna na tako tiščanje / obračanje ... ma mrcina le 220 kg (po papirjih).. bobi1001 in KARMEN1 2
DAMI34 Objavljeno Maj 25, 2016 Opozori Objavljeno Maj 25, 2016 pred 3 minutami, BučkaLina pravi: Maus, s kitom se vseen spremeni ciklistika (glede na to, da se zniža zadaj v amortizerju in spredaj v vilcah?). O ne, s motorja pa ne, nisem sigurna na tako tiščanje / obračanje ... ma mrcina le 220 kg (po papirjih).. Sej motorja ne prenašaš, dokler je pokonc je lah sam 1kg težak. Mal popaziš. Tudi jaz, kjer je nerodno raje grem dol, pa na roke obračam. maus, bobi1001, ciciban in 1 other 4
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se