Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
vceraj smo tud mi narocli trio....upam da bojo kmal poslali...

jaz sem naročil trio preko obrazca na siolovih spletnih straneh in čez dva dni je bil možakar z amino gajbo na vratih. priklopim in zadeva dela takoj b.p.

zelo presenečen in zadovoljen, sploh zato ker obvestili me niso prej nič. imel pa sem internet od siol že prej, mogoče da je bila zato taka brzina.

prodam ropotijo (krožnik, sprejemnik itd.) za lastovka tv, če kdo rabi. - na PM prosim :)

Objavljeno
jaz sem naročil trio preko obrazca na siolovih spletnih straneh in čez dva dni je bil možakar z amino gajbo na vratih. priklopim in zadeva dela takoj b.p.

zelo presenečen in zadovoljen, sploh zato ker obvestili me niso prej nič. imel pa sem internet od siol že prej, mogoče da je bila zato taka brzina.

prodam ropotijo (krožnik, sprejemnik itd.) za lastovka tv, če kdo rabi. - na PM prosim :)

Lahko poveš kakšna je razlika v kvaliteti slike med lastovko in siol tv?

Mi imamo namreč lastovko in malo razmišljam o menjavi na ip televizijo, če je tam kaj boljša kvaliteta slike.

Objavljeno
če boš v roku 30 dni dobu boš vesel :)

dobil sem v petek....peti delovni dan od narocitve :D...

Objavljeno
dobil sem v petek....peti delovni dan od narocitve :D...

K sm jest naroču so rabl 2 mesca.

Objavljeno
Lahko poveš kakšna je razlika v kvaliteti slike med lastovko in siol tv?

Mi imamo namreč lastovko in malo razmišljam o menjavi na ip televizijo, če je tam kaj boljša kvaliteta slike.

za kvaliteto slike ne morem reči da je kaj boljša (še odlašam z nakupom boljšega tvja), meni se je zdela tudi na lastovki OK. je pa dosti več programov pri siolu. samo teletekst pogrešam, tele njihove info so totalno sranje, neke slikce brez veze, še vremenske napovedi ni gor. da ne govorim o pogrebu imenovanem siol plus. slika pa je ok, nič ne šteka, nič kvadratkov.

Objavljeno
K sm jest naroču so rabl 2 mesca.

jaz sem samo adsl priklucek nadgradil...mogoc je zarad tega blo hitrej...

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Imam Tega Samsunga, ki je v bistvu monitor, ima pa tv tuner in ga uporabljam za TV.

Zanima me, če kdo uporablja HDMI za povezavo s Tv komunikatorjem od Siol TV, ali je slika veliko boljša.

Objavljeno
za kvaliteto slike ne morem reči da je kaj boljša (še odlašam z nakupom boljšega tvja), meni se je zdela tudi na lastovki OK. je pa dosti več programov pri siolu. samo teletekst pogrešam, tele njihove info so totalno sranje, neke slikce brez veze, še vremenske napovedi ni gor. da ne govorim o pogrebu imenovanem siol plus. slika pa je ok, nič ne šteka, nič kvadratkov.

Pri meni je totalno kvadratkasto, čim se kaj hitrejšega rola. Mi je žal da sem šel iz kabelske.

Objavljeno
Pri meni je totalno kvadratkasto, čim se kaj hitrejšega rola. Mi je žal da sem šel iz kabelske.

Pokliči na brezplačno številko in jih vprašaj kako se je sinhroniziral modem. Najbrž je premajhna hitrost, v tem primeru bi jim jaz vrnil ropotijo in adijo. Sicer pa, a ni zdaj preizkusna doba 4 mesece?

Objavljeno
Sicer pa, a ni zdaj preizkusna doba 4 mesece?

Je, ampak ti dajo neko zastarelo opremo, tako da jaz tega nism vzel

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

A še kermu dons šteka? ne morš ene tekme u mir pogledat, to zašteka vsake 2 minute :headbang:

Objavljeno
A še kermu dons šteka? ne morš ene tekme u mir pogledat, to zašteka vsake 2 minute :headbang:

:grrr

Objavljeno

nam tud že 2 dni šteka :closedeyes:

Objavljeno

takrt k je dež oz. slabo vreme zmer šteka.... ampak na siolu zatrjujejo da je napaka v napeljavi v bajti... :headbang:

Objavljeno

Zdaj ščije že celi mesec in meni dela bp. Še ko je grmelo in sem se bal, da mi bo vse zažgalo je delalo bp. Lp :yea1:

Objavljeno

mal so pošmekal siol TV, zato pa je štekal, zdej dela bp

Objavljeno
takrt k je dež oz. slabo vreme zmer šteka.... ampak na siolu zatrjujejo da je napaka v napeljavi v bajti... :headbang:

ne boš verjel ampak govorijo resnico....no, vsaj delno....vlaga vpliva na kakovost signala in na kabel....

Objavljeno

men tud ta stvar ni čist nič všeč. večkrat šteka, je potrebno resetirat, ko pa kličeš na telekomove informacije so pa vsi drugi krivi, sam oni nič. Od elektrike, vlage pa kaj jestvem kaj še. Račun pa vsak mesec pošljejo. Pri informacijah o priključitvi so zelo prijazni, pri reklamacijah se pa ta prijaznost neha. Se mi zdi da so te TV komunikatorji čist v kur..!! Pocen korejsko sestavljena roba, se mi zdi. Sej je verjetno kakšn telekomovc tud tukaj, pa bo verjetno zdaj vse nas, ki nam šteka popljuval. Kar!!!

Objavljeno
Sej je verjetno kakšn telekomovc tud tukaj, pa bo verjetno zdaj vse nas, ki nam šteka popljuval. Kar!!!

nima jajc ! :evilgrin:

Objavljeno

učer kličem dol, mi reče da je to po cev slovenij, ga prašam kdaj bojo uštimal v tistmu mi je pa zaštekal use skup :headbang:

Objavljeno

jaz sem klical in po štirih prevezavah (vsi so se zgovarjal, da nimajo nič s tem) mi neka ženska na pravi, da naj komunikator pošljem na servis. In vprašam, kje je servis mi pravi da mi piše vse na garancijskem listu!!. popizdo sem..... :angry: ni mi hotla povedati, katera firma izvaja servis in kje ta servis je. Prodajajo stvar, potem pa dobesedno noče povedat. Zakaj ??? V nadaljnem pogovoru mi pravi "gospod pošljite komunikator v RAM2" ohoo.. ste se spomnili, kje je servis???? potem pa molk v slušalki... :angry: Poklical sem tudi na servis in moram reč da ji bil tisti ful prijazen. zaenkrat.

Če se ne bom do ponedeljka ohladil, bom k telekomu poslal vso inšekcijo, ko ima kaj veze s tem..... zavod za varstvo potrošnikov.... pa lahko mi še kakšne predloge daste.

telekom, je vse obljubil, ko je prodajal, sedaj so pa kot indijanci :angry:

Objavljeno
Sej je verjetno kakšn telekomovc tud tukaj, pa bo verjetno zdaj vse nas, ki nam šteka popljuval. Kar!!!

Sem telekomovec, pa te nimam kaj pljuvat. Komunikatorji so pa kot vsaka škatla polna elektronike, med stotimi jih ziher par ne dela, to je že statistika in ne telekom.

V današnjem času,kje je servis določene opreme, nebi smel biti problem najti.

Objavljeno
Sem telekomovec, pa te nimam kaj pljuvat. Komunikatorji so pa kot vsaka škatla polna elektronike, med stotimi jih ziher par ne dela, to je že statistika in ne telekom.

V današnjem času,kje je servis določene opreme, nebi smel biti problem najti.

saj sem potem ga, ampak gospa operaterka mi je dobesedno rekla najdi si ga sam na garancijskem listu!! Čemu takšen odnos. Bojim se samo tega, da ne bodo rekli kot kolegu, da je prišlo do prenapetosti el. toka in da garancija ne velja. Čak malo..... nobena stvar v hiši, pa je veliko stvari priklopljenih na el.tok dela brez problema, ta "škatla" pa ne. Že skoz sem jo moral večkrat na teden resetirati. Je kar zamrznila. In na telekomovi tehnčni pomoči so mi zmeraj rekli "resetiraj" No, zdaj je pa čist (zresetiran)crknu.

Mogoče je tako kot ti praviš... izmed stotih prav moj bil slabše kvalitete, samo ko rabi kdo kakšn izgovor pride vse prav.

Objavljeno
Mogoče je tako kot ti praviš... izmed stotih prav moj bil slabše kvalitete, samo ko rabi kdo kakšn izgovor pride vse prav.

Jaz sem rajonski monten, spadam pod sektor za vključevanje in odpravo napak, na terenu. Na teden vključim okoli 20 novih naročnikov, med njimi razdelim vsaj 8 novih komunikatorjev na teden, poleg tega imamo odpravo napak, približno 30 napak na dan v povprečju odpravimo skupaj, na rajonu Postojna-Ilirska bistrica, ki pokriva okrog 15.000 + obstoječih naročnikov.

Iz prve roke ti lahko povem, da je napak na komunikatorju (od oka) ene 5 %, vse ostalo so modemi + interna inštalacija + linija do naročnika + napake na centrali.

Napake na komunikatorjih pa so sledeče (razvrščene od najbolj pogoste do najmanj pogoste):

Strela oz. prenapetost (ko/če grmi komunikator ven iz štroma + iz omrežja zelo pomaga, zaščite niso 100%) - 50% napak

Napačno rokovanje- ni redkost, da ljudje komunikator vključijo na ne originalen napajalec (15 voltov namesto 12 oz. zamenjajo napajalec od modema z napajalcem od komunikatorja) -30% napak

Neznana napaka - odprava s pomočjo garancije na servisu - 20% napak

Seveda so te številke oz. procenti plod lastnih izkušenj, s katerimi se srečam na terenu. Procenti so lahko drugje drugačni.

Kar se tiče klicnih centrov, v četrtek smo obiskali klicni center 080 1000, 080 800 in 1188. Če mi plačajo 3X več kot sedaj dobim z delom na terenu in strankami vsak dan, ne grem delat na klicni center. Pa tud če mi v plačo vključijo osebni maserki, dvojčici, ki bi me masirali cel dan, ko bi visel na telefonu in na dan sprejel od 4000-6000 klicev(toliko jih sprejme posamezna služba klicnega centra 080 1000), nebi tam delal.

:yea1:

Objavljeno

lepo napisano. sam men se zdi, da so potem komunikatorji zelo slabi, če pride tolkrat do prenapetosti. Nobena stvar v hiši ni crknla, samo komunikator, pa je velik tega prklopleno. Če je bila sploh prenapetost. Imam pa dva in eden dela trenutno bp.

Danes sm ga poslal na servis. Pa bomo videli, kaj bodo rekli strici. Svetuješ kaj drugega???

LP.... pa za :beer2: dobiš ob priliki

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!