Skoči na vsebino

Polnilec (zunanji) za akumulator


Priporočene objave

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

Kaj tisti polnilci iz Lidla in Hoferja niso prijazni do elektronike in je potrebno odklopiti akumulator, ne?

Ali lahko polnim priključen akumulator? 

Kdo predlaga ugoden vzdrževalec akumulatorja da je lahko akumulator nonstop prikloppljen in v vozilu in ne košta več kot 50€

 

Objavljeno
pred 2 minutami, smasher pravi:

Kaj tisti polnilci iz Lidla in Hoferja niso prijazni do elektronike in je potrebno odklopiti akumulator, ne?

Ali lahko polnim priključen akumulator? 

Kdo predlaga ugoden vzdrževalec akumulatorja da je lahko akumulator nonstop prikloppljen in v vozilu in ne košta več kot 50€

 

https://www.bscenter.si/polnilec-oxford-oximiser-900-2

mam tudi tega:

https://www.bscenter.si/Polnilec-Oxford-Oximiser-3X

Objavljeno

@maus auč...  si me zadel.. s ceno. Tistih 50 sm reku na uč.. bom malo pobrskal če lahko najdem kaj pod 40, če ne bo.. bom pa moral res kaj takega vzet. Mami crkne akumulatro na 3 leta ker naredi 1x na 14 dni 10km in pri tem 2x zalaufa avto in ni dovolj za nafilat akumulator.

Objavljeno
pred 1 minuto, smasher pravi:

@maus auč...  si me zadel.. s ceno. Tistih 50 sm reku na uč.. bom malo pobrskal če lahko najdem kaj pod 40, če ne bo.. bom pa moral res kaj takega vzet. Mami crkne akumulatro na 3 leta ker naredi 1x na 14 dni 10km in pri tem 2x zalaufa avto in ni dovolj za nafilat akumulator.

js mam oba .. https://www.bscenter.si/Polnilec-Oxford-Oximiser-3X  je tudi za avto ... saj pravim .. imam oba ... oba delata v nulo ... ;)

jesen priklopim motor in spomlad odklopim .. ;) ... zaverglam in kolenćkanju nasproti odpelem :P

 

 

Objavljeno
pred 7 minutami, smasher pravi:

@maus auč...  si me zadel.. s ceno. Tistih 50 sm reku na uč.. bom malo pobrskal če lahko najdem kaj pod 40, če ne bo.. bom pa moral res kaj takega vzet. Mami crkne akumulatro na 3 leta ker naredi 1x na 14 dni 10km in pri tem 2x zalaufa avto in ni dovolj za nafilat akumulator.

Pri nekaterih stvareh je varčevanje presneto drago. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
26 minutes ago, smasher said:

Kaj tisti polnilci iz Lidla in Hoferja niso prijazni do elektronike in je potrebno odklopiti akumulator, ne?

So presvoh, da bi lahko bili hudobni. :P Imam Lidlovega, uporabljam za moped, avto in se nekaj drugih akumulatorjev - nikoli ne zataji. Ni pa superhiter, za 100 Ah akku v avtu napolnit si je kar cas vzel... ...za dolgotrajno uporabo ok, ce hocem na hitro, uporabim sluzbenega 25 A cteka ali eno jugoslovansko zadevo s trafotom (ampak bohnedaj, da bi slednjega pustil trajno priklopljenega)...

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

ne, ne rabim za hitro polnjenje, ampak da je lahko nonstop priključen ko je aku še v avtu. Ni potrebe po visokem taoku ima čas 14dni na dofila aku :D

 

Objavljeno

Za to bo Lidlov vec kot ok. Meni je pred-prejsnjo ( :) ) zimo resil akku. In kasneje se enega, ampak od tistega nisem vec imel neke bajne koristi. :P

Ko sem sel kupovat Falcota, je prejsnji lastnik rekel - olje pa akumulator menjaj. Akumulator je ob nakupu ravno komaj komaj se vzigal motor - saj ne, da ni vzgal, vzgal je vedno. Ampak vedno je obrnil motor za pol obrata, pol sekunde (ob kompresiji) dobesedno pocakal, po kaksne pol sekunde pa zavrtel naprej - ko je imel cel obrat zaleta, je kompresija naslednjega cilindra nekako lazje sla skozi. No, olje sem od takrat ze 4x menjal, akumulator si je cez 3 mesece negovanja na Lidlovem polnilcu povsem opomogel, in se sedaj (2 leti kasneje) vziga tako kot nov.

Akumulator na avtu sem moral menjati, ker sem ob hladnih jutranjih zagonih dozivljal vsega boga napak, avto je cukal, tresel, ugasal, na ECUju je bila shranjena napaka nestabilna napetost ene izmed vej napajanja motornih senzorjev. Menjam akku, vse tip top, starega pa za stos priklopim na Lidlov polnilnik. Za dva meseca. :) Kasneje kolegu crkne akku na enem Hyundaiu (2.0 dizel), mu dam tega mojega - vozil se je eno leto, pravi, da je pozimi vzigal kot se nikoli - dokler mu ni utrgalo jermena, in avto je sel bim bam. :)

Glede na moje izkusnje lahko 24/7 priklop na pametni polnilec akumulatorju samo koristi. Tudi ta trenutek imam moped priklopljen. :P

Objavljeno
pred 18 urami, smasher pravi:

Testirali so tudi tukaj: https://www.autoexpress.co.uk/accessories-tyres/36236/best-car-battery-chargers-tested

Kot vidim, so od 5 testiranih polnilnikov vsaj štirje iz Amerike (proizvajalci Schumacher, Battery Tender, Noco in Optima).
So dobri, vendar...
Na koncu testa je nekdo komentiral takole (glede reklamacij, podpore oz. garancije):

SMC  16 days ago

The problem with the Genius chargers is that they are a US based company and in the event of a warranty claim the customer pays for shipping to and from the US. And as you can see from Amazon feedback, both UK and US they have their share of problems and with UK customers paying for warranty shipping combined with weeks to repair it's hard to recommend. With such poor local support I don't know why you bother testing them.

Objavljeno
Ob 13. 1. 2018 ob 9:37, bambi61 pravi:

Na znanje!Glede na tvoj komentar na koncu očitno ne razumeš heca!Glede na znamko motocikla ki ga voziš je to pričakovano!

Izdelek lahko kupim kjerkoli in uveljavljam garancijo pri slovenskem zastopniku,prodajalcu.. !!Se mogoče jaz kaj motim?

Polnilca še nisem rabil v 37 letih odkar vozim motorje!Če bi ga, ga ne bi kupil pri Vas!

Glede garancije za CTEK: švedska direktiva je (piše v SLO navodilih v delu OMEJENA GRANACIJA):
CTEK SWEDEN AB, izdaja to omejeno garancijo izvirnemu kupcu tega izdelka. Ta omejena
garancija ni prenosljiva. Ta garancija velja za tovarniške in materialne napake 5 leta od
datuma nakupa. Stranka mora izdelek vrniti skupaj z originalnim računom tja, kjer je polnilec
kupila.

Torej SLO distributer NI zavezan nekomu dati nov polnilnikv času garancije  (taka je naša praksa po navodilih Švedov), če ga je kupil na Amazonu, eBayu...

Objavljeno
Ob 13. 1. 2018 ob 12:05, Snecer pravi:

Jaz sem nabavil pred leti polnilec iz Hofera, ki ga občasno uporabim za avto, ki stoji mesece.

Za motor pa sem dejansko videl, da je nepotrebno, da bi bil nonstop na polnilcu, iz razloga, ker se v mesecu, dveh praktično nič ne izprazni (seveda odklopljen).

Ne vem, v čem bi bila prednost dragega cteka, izpraznjenega itak ne obudi (a ne), za ostalo pa, aku je potrošni material, dokaj poceni, pač menjaš na par let in je mir.

Občasno polnjenje ni vzdrževanje akuja! Ne glede ali je aku priklopljen ali v topli garaži...samopraznjenje akuja je v povprečju od 4-6% na mesec. Ko ti pade napetost pod 12,3V, se začne sulfatizacija. Pomeri ga 1x na mesec pa boš videl kje si...

Objavljeno
pred 19 urami, smasher pravi:

@maus auč...  si me zadel.. s ceno. Tistih 50 sm reku na uč.. bom malo pobrskal če lahko najdem kaj pod 40, če ne bo.. bom pa moral res kaj takega vzet. Mami crkne akumulatro na 3 leta ker naredi 1x na 14 dni 10km in pri tem 2x zalaufa avto in ni dovolj za nafilat akumulator.

Za motor je dovolj tale: https://www.ctek.si/ctek-xs-0.8-idealen-za-polnjenje-vzdrzevanje-akumulatorjev-manjsih-kapacitet-artikel-56-840
Za mami (če bosta oba hkrati vzdrževala) pa tale: https://www.ctek.si/ctek-mxs-3.8-kompakten-popolnoma-avtomatski-7-stopenjski-polnilnik-ki-polni-in-vzdrzuje-12v-akumulatorje-artikel-40-002  Moja ima enak "problem" s stoječim avtom.

Če lahko drugi linke dajejo za BS-ove Optimate, teste... lahko, upam, tudi jaz...

Objavljeno

Občasno polnjenje je vzdrževanje po knjigi od motorja.

Stran 156, šesta alineja...during storage it should be given a slow charge (one ampere or less) about once a month...

Pomerjal sem ga 1x do 2x na mesec, praktično ni bilo nikoli pod 12,7... akumulator pa je star sedaj 5-6 let.

Ko sem ga priklopil na polnilec (na kakšen mesec dni) je polnilo minuto, dve, da je bil spet na ful.

Najmanj se prazni pri 0 stopinj, zato ga imam na suhem v omari v delavnici.

Kaj torej delam narobe, da še vedno deluje? :) 

 

Objavljeno (popravljeno)
39 minutes ago, soncnaup said:

Občasno polnjenje ni vzdrževanje akuja! Ne glede ali je aku priklopljen ali v topli garaži...samopraznjenje akuja je v povprečju od 4-6% na mesec. Ko ti pade napetost pod 12,3V, se začne sulfatizacija. Pomeri ga 1x na mesec pa boš videl kje si...

Ravno samopraznjenje in tistih nekaj mA za imobilajzer, uro, sprejemnik daljinskega zaklepanja ipd. sta tista tezava stojecih vozil. Meni je avto z leto starim 95 Ah akumulatorjem (Exide) po dobrem tednu stanja (ocetovski dopust) ob vzigu zagnjavil, naj nastavim uro, ker je dolocene sisteme izklopil zaradi varcevanja z energijo, ker je bil akku ze bolj prazen. Res pa ima avto ze serijsko kar nekaj dodatnih kil elektronike v primerjavi z drugimi avti. Takrat sem ga za nekaj dni prikljucil na polnilec (oz. vzdrzevalec - pac float charger), in od takrat celo lepse vziga. :D Z alternatorjem je vse OK, po zagonu polni na 15,2-15,7 V (to je pri tem avtu normalno), po minuti, dveh se spusti na 14,2, in tam ostane.

18 minutes ago, Snecer said:

Občasno polnjenje je vzdrževanje po knjigi od motorja.

Stran 156, šesta alineja...during storage it should be given a slow charge (one ampere or less) about once a month...

Pomerjal sem ga 1x do 2x na mesec, praktično ni bilo nikoli pod 12,7... akumulator pa je star sedaj 5-6 let.

Ko sem ga priklopil na polnilec (na kakšen mesec dni) je polnilo minuto, dve, da je bil spet na ful.

Najmanj se prazni pri 0 stopinj, zato ga imam na suhem v omari v delavnici.

Kaj torej delam narobe, da še vedno deluje? :)

Dobro imas papirje nastudirane - se takoj vidi kaj si po poklicu. :P:OK: Moj moped (Falco) je zelo nejevoljen ob slabem akumulatorju, pa se znan po tem, da ima tezave s polnilnim sistemom. V povprecju akku po dveh, treh letih odleti. Je pa znan en primer v UK (ali US?), ko je originalen akku drzal 9 let, pa so ga potem menjali da ne bi crknil (se ni kazal znakov utrujenosti). Pomemben podatek je to, da je bil vecino casa prikljucen na vzdrzevalec. ;)

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno
pred 35 minutami, Snecer pravi:

evo OEM, to je yuasa oznaka oem FTX12-bs

zdaj pa ti meni povej, naj raje kupim tvoj CTEK polnilec ali raje nov aku za 52 evričef+hofer tevion nadaljevanjka

http://www.eurodiskont.si/shop/akumulatorji/motorski-akumulatorji/ytx12-bs/yuasa-akumulator-ytx12-bs-12v-10ah.html?keyword=ytx12-bs

PA045255.JPG

mel tak klump kot ti iz Lidla. Tipka MODE me je jebala (drugače pa dela čisto kul akcijska cena cca 25€), pa je crknil, vzel Ctek 3,8 (cca 50€)za mami in dela...vsaj zaenkrat. Najboljši vzdrževalec pa je vsaj 1x mesečno na moped :D

Tak da na koncu so moji polnilci vredni 75€.....mar bi prvič ok nabavil :D

 

Objavljeno
Pravkar, Snecer pravi:

gumb mode pa občasno res nagaja, leta

ampak< nisem napisal da ni delal. Delal čisto ok. žal je umrl, posledično ker sem se opekel sem kupil boljšo znamko z garancijo, pa itak da boljši model.

Objavljeno

Ga se imas? Onega, ki je hin?

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob 18. 10. 2018 ob 16:17, soncnaup pravi:

Za motor je dovolj tale: https://www.ctek.si/ctek-xs-0.8-idealen-za-polnjenje-vzdrzevanje-akumulatorjev-manjsih-kapacitet-artikel-56-840
Za mami (če bosta oba hkrati vzdrževala) pa tale: https://www.ctek.si/ctek-mxs-3.8-kompakten-popolnoma-avtomatski-7-stopenjski-polnilnik-ki-polni-in-vzdrzuje-12v-akumulatorje-artikel-40-002  Moja ima enak "problem" s stoječim avtom.

Če lahko drugi linke dajejo za BS-ove Optimate, teste... lahko, upam, tudi jaz...

evo sončnauprava

aku se ne napolni več do nekoč najvišje napetosti (gre le do 12,79 namesto, 12,87 kot pred leti)

in po par dnevi pade napetost ter se ustali na 12,47V = 50-75%

kupiti ctek ali raje novega? :) (star je 6 let)

DSC_0119.JPG

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!