Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
marem

Polnilec (zunanji) za akumulator

Recommended Posts

DAMI34
pred 5 minutami, maus pravi:

sj CTEK verjetno sploh ni slab .. me pa moti, ker nima displeja ... oximiser ga ima .. in to je pri meni prevagalo ;)

 

Mene je navagal Lidlov, pol sem pa 50€ za Cteka odkartal.

Mogoče bom pa lidlovega popravil, ker sem ga našel med šaro :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 2 minutami, maus pravi:

k najbolj brihtna člana na MS ... @Snecer in js tko ugotaulava, pol je že neki na temu polnilcu :P

 

lahko bi tudi bilo to, da imava isto znamko motorja

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 39 minutami, Snecer pravi:

lahko bi tudi bilo to, da imava isto znamko motorja

Maus zal ne vozi olditimerjev... Ko mopi dve leti star ze sam sili od bajte...Saj pa ves,da miška rada v trendu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
edvard brank

@Snecer morda pa bom res. Nekdo me je prosil,  da mu zmontiram ctek-a, ker je sam obupal in že malo poškodoval plastiko.
Ima sicer "samo" Yamaha skuterja in polno plastičnih "deklcev". Tudi jaz bom prvič jutri to delal. Vsak motor, vozilo...je drugačno. In če ne veš kje je pl. zobček, se hitro odlomi (sploh v mrazu). Maksimalno se bom potrudil, da bo zadovoljen in da mu ne bom po nepotrebnem delal škode, lukenj... Pa ne za veliko denarja, bolj se mi gre, da bo zadovoljen kupec! Zmenjena sva za jutri (na Božič!), ker sedaj, v "sezoni", res nimam časa...preveč je vsega...(prodaja, računi, ponudbe, paketi...nehaj! Spet samopromocija!).
Torej znam tudi narediti in ne samo prodajati. Ali smem dati link, kjer se vidi, da sem najprej  delavec  in šele potem prodajalec
(link za čisto druge stvari, ne za motosvet...)? Kjer so "v igri" precej dražje "zadeve"? Saj ne vem več kaj smem in kaj ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 13 minutami, edvard brank pravi:

@Snecer morda pa bom res. Nekdo me je prosil,  da mu zmontiram ctek-a, ker je sam obupal in že malo poškodoval plastiko.
Ima sicer "samo" Yamaha skuterja in polno plastičnih "deklcev". Tudi jaz bom prvič jutri to delal. Vsak motor, vozilo...je drugačno. In če ne veš kje je pl. zobček, se hitro odlomi (sploh v mrazu). Maksimalno se bom potrudil, da bo zadovoljen in da mu ne bom po nepotrebnem delal škode, lukenj... Pa ne za veliko denarja, bolj se mi gre, da bo zadovoljen kupec! Zmenjena sva za jutri (na Božič!), ker sedaj, v "sezoni", res nimam časa...preveč je vsega...(prodaja, računi, ponudbe, paketi...nehaj! Spet samopromocija!).
Torej znam tudi narediti in ne samo prodajati. Ali smem dati link, kjer se vidi, da sem najprej  delavec  in šele potem prodajalec
(link za čisto druge stvari, ne za motosvet...)? Kjer so "v igri" precej dražje "zadeve"? Saj ne vem več kaj smem in kaj ne.

daj fotko kako skuterja šraufaš za Božič :)

drugače pa jaz nikoli do sedaj nisem imel priklopljeno na vzdrževalcu, po koncu sezone ven, nafilat in v omaro, vmes pogledat če je še na 100% in to je to

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 23 minutami, Snecer pravi:

daj fotko kako skuterja šraufaš za Božič :)

drugače pa jaz nikoli do sedaj nisem imel priklopljeno na vzdrževalcu, po koncu sezone ven, nafilat in v omaro, vmes pogledat če je še na 100% in to je to

js ga priklopim in ga mam 3-4 mesece skoz priloplenega .. a veš zakaj ? .... ker lahko :P

zaupam oksimiserju in to je to ... če pa zagori .. pa kasko ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

Je potem najbolje, da je popolnoma napolnjen, ko stoji dalj časa? Jaz ga občasno priklopim za par dni, ko se spomnim...

Za baterije v prenosnikih, tudi telefonih, je menda bolje, če so napolnjene do polovice ali dve tretjini, kadar dlje časa niso v uporabi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 11 minutami, vandrovec pravi:

Je potem najbolje, da je popolnoma napolnjen, ko stoji dalj časa? Jaz ga občasno priklopim za par dni, ko se spomnim...

Za baterije v prenosnikih, tudi telefonih, je menda bolje, če so napolnjene do polovice ali dve tretjini, kadar dlje časa niso v uporabi?

navodil z motorjem nisi dobil? 

jap, poln aku mora biti

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 4 minutami, vandrovec pravi:

Drugje sem pa našel, da mora biti stalno polno napolnjen...:hmm:

oxfordov polnilec ne polni skoz ... tut prazni ga ;)  .. to se imenuje vzdrževanje in ne polnjenje ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

jaz mam manual od motorja pa vse piše

stoji mi tudi mesec+ pa ni panike

navsezadnje, saj ni zlat, nov je 50eur+...

potrošni material

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Če vsake 14 dni al pa 1x na mesec zalaufaš moped za kako urico, sploh ne rabiš polnilca.

Če ga pa že naj bo tudi s funkcijo vzdrževanja. Simpl. Jaz občasno priklopim za kakih 14 dni pozimi. Drugače pa sem itak skozi na motorju.

Na mojem bivšem SXu sedaj lastnik @mladenchmu je zdržal če se ne motim več kot 6 let oziroma več kot 100.000km, pa ni vsaj pri meni nikoli videl polnilca.

Share this post


Link to post
Share on other sites
edvard brank

@Snecer bom dal sliko gor te montaže. Zmenila sva se v petek za jutri. Upam, da drži. Če li ni ostal v svojem vikendu v Portorožu (ali karkoli ima tam). Jaz svojo besedo držim kot bi bila "prišraufana" s spax vijaki. Ne pribita. Jutri ga pokličem.

Torej dovolite link za moje montaže iz drugih branž (gasilci): https://www.adriablue.net/priklop_vozil_na_12v_/_24vdc_ali_na_230vac/
https://www.adriablue.net/priklop_vozil_na_12v_/_24vdc_ali_na_230vac/vzdrzevanje_akumulatorja.html

Od leta 2003 montaže Eberspächer grelnikov v mnoga plovila (vredna od par 10 jurjev do 2,5 mio, kjer za tabo ne sme ostati praska na pohištvu - samo montirani sistem ogrevanja):https://www.adriablue.net/eberspaecher_marine/

in še tole - berite na koncu: https://www.adriablue.net/fotogalerija/barka_je_spet_doma.html

in tole: https://www.adriablue.net/oprema_plovil/smo_specialisti_za_unikate.html

Bom kaznovan zaradi teh linkov, kot zahteva SF?

Vedeti še kaj drugega o nekom in nečem pa tudi ni greh, ali ne? Ker to ni konkurenca na temo "polnilniki".

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
19 hours ago, MiNa said:

Se je kdo vprašal koliko je "pameten" regulator (regler), ki skrbi, da je akumulator za časa njegove življenske dobe vedno v "kondiciji"? Zima je tu problem, ker večina motorjev počiva.

Voziš 10 minut ali pa cel dan vedno regulator vedno polni pri cca 13,9V -14,3V. Dokler je to dovolj pogosto, problemov z akumulatorje nimaš tam 3-7 let ali določeno število kilometrov. Pri polnilcih (vzdrževalcih) proizvajalci igrajo na karto priključi in pozabi. V nasprotnem, bi regulator brez problema nadomestil "butast" polnilec z odgovarjajočo napetostjo (in seveda močjo), le dobro bi ga bilo vsake toliko časa priklopiti in odklopiti (simulacija dnevnih voženj), mogoče še priklop kakšnega "bremena" za nekaj časa, da je simulacija popolna.

Polnjenje Pb akumulatorjev ni raketna znanost.... tudi polnilec za 20€ jo zmore.

Pri avtu je to reseno z IBS senzorjem ter kvazi-pametnim alternatorjem (v bistvu je alternator se bolj butast, ker dela le in samo to, kar mu pravi razunalnik za vbrizg).

6 hours ago, Snecer said:

cteki zgleda kot za šalo crkavajo, gumbi

Sami gumbi/tipke so enake. ;)

5 hours ago, edvard brank said:

a v vaši službi rabijo še kaj močnejšega in najnovejšega? poglej ctek pro60 na ctek.si...najnovejša na prava tudi za teste ne samo polnilec

Boh ne daj, se te MSX25 vedno jaz pospravljam nazaj na svoja mesta.:ras:

4 hours ago, SF said:

 na BMW forum in tam poizkusi zmerjat

Ce tam zmerno zmerjas, se zlijes z okolico. :)

25 minutes ago, Snecer said:

stoji mi tudi mesec+

:huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
edvard brank

@DAMI34 super. V mojem 15 let starem Berlingotu z 8 let starim akujem tudi ne. Aku kresne od prve kot bi bil nov. Če ga pa nimam priklopljenega ali takoj po vožnji (posebno pozimi), pa jamra...Ja - ne vzdrževanje? Aku je 100% poln, ko ima 12,7V.
Dam link od "Mehanika leta", če mi ne verjamete? 

Berlingo D2.0 HDI star 15 let-aku 8 let- VZDRŽEVANJE.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
SF
pred 4 urami, edvard brank pravi:

@SF nikogar nisem žalil, nikogar imel za butlje! Navezal sem se samo na post od Zokija pred 23. urami:
...In debata je ponovno zasla v smer, kjer se vse vrti samo se okrog cteka, kjer potekajo zolcne debate zakaj je/ni ctek najboljsi in zakaj ostale znamke niso/so vredne omembe... Pizda, kot bi bil na bmw forumu

A on pa ni bil žaljiv? Recimo do bmw forumašev. Ctek-e pa pustimo na miru. Vsak si naj nabavi po svoji presoji.
Če pa ima kdo kako vprašanje okoli njih, pa me naj vpraša na drugem mestu.

Si pa ti nestrpen, da ne rečem žaljiv (bom spet obsojen za žalitve?).
Nekaj nazaj si napisal tudi: Ajde JSkrablin čas je, da trgovec za tako pritlehtno propagando dobi dopust v Banovcih...
Verjetno imaš "zveze" tukaj, jaz ne.
Samo poskušam argumentirati svoje pisanje. Škoda, da se je vse sprevrglo.Saj bom nehal sam, ker to ne vodi nikamor
oz. je forum namenjen praktičnim nasvetom in ne takim obkladanjem. Upam.
Glede pro60 (napisal s z velikimi črkami, Snecer me je opozoril, da ne smem kričati!): plačal sem si trening na Švedskem. Opozorili so nas, da ta ni v "prosti prodaji" (Amazon,eBay...), zato tak zapis...ne, konec razlaganja. Je "bob ob steno". Po povzročilo še več (negativnih) odzivov.
Sem bil 25 let "muzkonter" in mi je dobra glasba všeč. Je še kaka na zalogi...Ah, ne! Sem hotel dati še eden link na Aerosmithe...pa ne bom.
Da ne bom koga spet "žalil".
Lepe praznike želim.
 

Ne sprenevedaj se, dobro veš, da ne gre za Ctek, ampak za tvoje napeljevanje, da ima kakovost vgrajenih komponemt neko resno povezavo pri polnjenju in vzdrževanju svinčenih akumulatorjev... Elementov, ki bi toliko odstopali od označenih vrednosti, da bi se to poznalo na življenski dobi svinčenega akumulatorja sploh ni mogoče dobiti, drugo je konstrukcija sama in pa kakovosten FW. Ravno zaradi tega za svinčeni akumulator mirne vesti lahko uporabimo polnilec za 10, 15 eur ker če ga ta ne uspe napolnit, to pomeni, da je ceneje par deset evrov investirat v nov akumulator, med tem pa bo svinec izginil iz proizvodnje...

Edited by SF

Share this post


Link to post
Share on other sites
edvard brank

@maus živjo, deluješ mi izkušen (tud jaz sem že malo siv). Tvoja taktika pri tebi, očitno deluje. Privoščim. Samo vedno odstraniš aku, če se prav spomnim zapisov nazaj? In ker je to potrošna roba, kupiš  vsakih par let nov aku? Za 50€?
Polnjenje-praznjenje "sistem"? Mi Švedi  o tem nikoli niso  in ne direktor, ki vsako leto pride k nam). Če prav razumem navodila,
ctek porabi iz akuja (če je priklopljen stalno) na mesec manj kot 1Ah zaradi stalne meritve, led diod in vmesnega pulznega dopolnjevanja. Daleč manj kot drugi...ok, tišina! Torej je že to neko praznjenje. Zakaj torej "praznjenje" s polnilcem? Poleg samopraznjenja vsakega akuja (po splošnem vedenju cca. 4-6%/mesec brez  da bi bil priklopljen na česarkoli!). Torej ga ni treba prazniti s polnilcem! Ne poznam pa vseh "cak" Oxford  polnilcev, to drži.

Da nadaljujem v čisto drugi branži: vsaj 10 let jaz oz. moje podjetje prodajamo in vgrajujemo ctek-e po celi slo v pgd društva.
Po mojem sistemu vgradnje.
Verjemi mi, da so odzivi zelo pozitivni. Pri njih mora biti vozilo v 100% pripravljenosti kadarkoli za izvoz! Ctek je priklopljen na vozilo leta in leta! Večinoma imajo še zelo stare Neo polnilnike z 1A moči. Akuje pa od 72 Ah pa do 225Ah /12 in 24V...vozila pa vedno več elektronike (poleg polnilcev za ukv postaje, svetilke, tahograf ...). Nekateri so menjavali vsake 3 leta akuje, ki so stali 400€/24V sistem...
In mi pošiljajo mejle in tel. klice: hvala, smo zadovoljni, naročili bi še to in to...in ko sosednji pgd vidi in sliši...vsak teden pošiljam ponudbe pgd-jem.
Ni pa vse tako "z zlatom posuto". Konkurenca je huda, zelo redka je reklamacija na material (ne našo montažo).
Če pa je na material: takoj jim pošljemo novega po gls.
Če pa bi kupili nekje po evropi...ali celo aliexpressu. Se pa lahko "slikajo".

   

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Matr, čisti amater sem, kupil bosch silver aku, je delal žnj let zna bit da tudi ene 10, dokler ga nisem nekajkrat globoko izpraznil (tiste butaste fore, pozabiš radio na aux cel tedn ali slabo zaprt prtljažnik, ali crkne pumpa od bencina pa vseeeno verglaš dokler aku ne počepne)

Mislim da je včasih malce pretiravanja pri teh polnilcih, kaj ima lahko polilec več od sledečih primerov:

https://hobbyking.com/en_us/turnigy-accucel-6-80w-10a-balancer-charger-lihv-capable.html

ali to https://hobbyking.com/en_us/imax-b6ac-v2-professional-balance-charger-discharger-eu-plug.html

še cenejši: https://hobbyking.com/en_us/turnigy-b6-pro-50w-6a-balance-charger-red.html

to so polnilci ki lahko polnijo in praznijo, držijo v stand-by akumulatorje tipov pb, li-fe, li-ion, Ni-Cd, Ni-Mh, 

torej kaj več ima lahko še polnilec? Mislim da so modelarji kar zahtevne stranke glede tega.

Drugo pa, če je akumuator od nekega spodobnega proizvajalca, bi ga lahko naredili tako da minimizirajo možnost kristalizacije in tako da teoretično če mu zagotovimo "float" napetost nekje 13V se akumulator ne bi smel pokvariti.

Koliko amperov ostane recimo za akumulator, v avtu? Recimo že švohnejši alternator je cca 75A, in "šopa" na 14.4V, ko odštejemo nekaj porabnikov, zagotovo dobi akumulator več kot 10A na začetku polnjenja.

KAkšen mesec nazaj sem pozabil pred firmo ključ v kontaktu, in radio konec šihta ni bilo v akuju skoraj nič več, sem vžgal na booster, sicer sem rekel da bom dal aku na polnilec ko pridem domov, tega seveda nisem naredil, in je potem avto naslednje zimsko jutri  normalo vžigal. Torej v cca 12km /15min vožnji dobi "prazen" aku dovol polnjenja da naslednje zimsko jutro vžge avto, ni bilo nežnega pulznega polnjenja, rehabilitacije, ..... 

Na kratko, ne delat iz akujev kot z modernimi otroci, "so bogi, jih je treba nonstop negovat" , stvar mora bit narejena da 5 let zlorab zdrži, potrošniki smo postali preveč prijazni poeni strani do proizvajalecv vsega in vsaki stroj ali stvar rabi še 5 aparatur da ga drži pri življenju.. kar neki. 

ps: del razloga za potrebo po vse boljših vzdrževalcih so krivi proizvajalci avtov, ker novi avti imajo kar precej parazitne porabe na štromu, znanka ima merdečesa B klasa, in kljub plačilu dragih akujev, če avto stoji več kot dva tedna ne vžge.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 14 minutami, edvard brank pravi:

@maus živjo, deluješ mi izkušen (tud jaz sem že malo siv). Tvoja taktika pri tebi, očitno deluje. Privoščim. Samo vedno odstraniš aku, če se prav spomnim zapisov nazaj? In ker je to potrošna roba, kupiš  vsakih par let nov aku? Za 50€?  

res sem mau siu .. no ja ornk :P

že 2-3 leta ne odstranjujem akumulatorja iz motorja, ker imam elektriko v garaži. Tudi ko sem ga odstranil in sem ga imel doma, je bil skoz priklopljen na vzdrževalec.

Ko pade pod 12,2 V ga polne do 14,7 al 14,8 in potem neha ... vseh podrobnosti ne vem, ampak tko dela in očitno spomlad vžge in pol se kr pelem :P

od leta 2006 nisem zamenjal akumulatorja, ker prej zamenjam motor ... pa se mi jebe za teh 50 € ;)

novi motorji z veliko elektronike in dodatnih električnih porabnikov se akumulatorji spraznijo tudi v 3 tednih ... stari motorji, kateri niso imeli veliko elektronike, so mi zdržali tudi po 2 meseca.

če se ti da brat navodila, jih prilagam ;) verjetno se bolj spoznaš na podrobnosti kot jaz

 

Oximiser_3X_Instructions_v_um.2.pdf

Edited by maus

Share this post


Link to post
Share on other sites
edvard brank

@SF ok, na temo življenske dobe in vzdrževanja svinčenih akujev sem ravnokar odgovoril mausu (gasilci).

Se strinjam, da prihaja doba litij akujev. Predvsem za motoriste. Se pa že oglašajo lastniki bmw vozil (kdo še, ne vem), da imajo start akuje že litijeve...in jim računalnik javlja:"premajhna napetost". V petek je bil tak primer. LiFePo4, morda v bodočnosti še kaka nova tehnologija...že dolgo let nazaj je Inštitut Jožef Štefan napisal v...ne vem več v kateri reviji...članek o novi tehnologiji litijevih akujev.
Neprevidno.
Pa so Američani ukradli "tehnologijo" in začeli na svoje...Jamnika, ki je bil takrat zraven, pa so ustrelili...In so Slovenci "padli" skozi.

To sem prebral na netu. Direktor ctek-a pa me je že takrat prosil,da ga obveščam o tem. Pa je še on umrl na motornih smučeh nekje v tundri...

"život je čupav i dlakav"

Share this post


Link to post
Share on other sites
edvard brank

@maus drugič. Zlivam lambar vode na komp. Dost mam.

Kot pribito pa velja: "stare mašine" so zakon!Kot mi.
Sam mal več porabjo, ker so "rinke znucane" (piva,vina,šnopsa - sej ni važn).

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 3 minutami, edvard brank pravi:

@maus drugič. Zlivam lambar vode na komp. Dost mam.

Kot pribito pa velja: "stare mašine" so zakon!Kot mi.
Sam mal več porabjo, ker so "rinke znucane" (piva,vina,šnopsa - sej ni važn).

js mam tut dost ... pa še Kevin je spet sam doma :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
edvard brank

@smasher ja, veliko je dons stvari "must have". Pa ni čisto res vse za verjet. Kaj vse prodajajo po netu in spamu?
Ker malo "pluvam" v lastno skledo, naj povem: tudi jaz ne verjamem vsemu. Najprej moram preizkusiti sam. In če sem zadovoljen, šele potem ponudim drugemu. V 14 letih sem se s ctek-i prepričal sam. Ja res, je: zastopam, vendar tudi vgrajujem in uporabljam sam že 14 let te ct...(ne reklame, porkamadona!). In: pozitvne izkušnje!
Danes ste lastniki novih vozil "reveži". V "objemu" računalnika ne samo doma - celo v vozilu.
Moj 15 let star Berlingo je super. Nobene elektronike" Ko bo treba menjat pa...ctek bo še bolj "pel".

@maus a spet? Katerič že? Pa sej bo drug let spet.
Je vedno sam. Kot pride vedno Novo leto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 38 minutami, maus pravi:

res sem mau siu .. no ja ornk :P

že 2-3 leta ne odstranjujem akumulatorja iz motorja, ker imam elektriko v garaži. Tudi ko sem ga odstranil in sem ga imel doma, je bil skoz priklopljen na vzdrževalec.

Daj raj ven jemlji aku...frendu počil na hornetki...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Cegi
    • Snečer
      kakšna vratca?  
    • thumper
      govorim o državah na istem nivoju..  koliko slovencev poznaš , ki so se iz ekonomskega razloga zaposlili na redno zaposlitev z enakim delovnim mestom - v bosni? ej jaz nobenega..bosancev pa veliko.. dobr veš kaj sem napisal in kako sem mislil.. tudi rusi rabijo slovensko vizo pa so kot država daleč pred nami..  drugače pa nimaš čisto prav.. preberi si tole : Vizumski režimi in vizumi  https://www.gov.si/teme/vstop-in-prebivanje/ https://ec.europa.eu/home-affairs/sites/homeaffairs/files/what-we-do/policies/borders-and-visas/visa-policy/apply_for_a_visa/docs/visa_lists_en.pdf bosanci jo še rabijo v kolikor ne posedujejo biometričnega potnega lista.. pa o teh stvareh se ne piše kaj je bilo , ker lahko raztegneš na leta pred kristusovim štetjem..dejanski pogoji so relevantni ane..
    • motozajebant
      Solo, ne obupaj! Tudi jaz sem se jebal s programom... saj se bova eno soboto dobila in ti bom v živo pokazal. Ni tako zelo težko saj res, še vratca, ravno danes mi je kolega pisal, da so nekje na poti iz kitajske
    • Snečer
      glivice in urin te čakajo  
  • Similar Content

    • klemen janeš
      By klemen janeš
      Lep pozdrav!
      Imam težave z skuterjem ki mi ne polni akumulatorja. Kako se lotim zadeve? Bemti sm vidu da ma kablov k avto...
       
    • TomosRideR
      By TomosRideR
      Pozdravljeni, 
      Zanima me ali se, da na Tomos-u Flexer narediti da ima akumolator in e-vžig. 
      Najraje, bi naredil doma ker se mi za servis in dele ne splača. 
      Hvala in lep pozdrav ! 
    • SF1
      By SF1
      Zdravo, sem nov na tem forumu in sem se pridružil, ker rabim pomoč pri pripravi mojega skuterja na tehnični.
      Zanima me ali je normalno, da mi na Speedfightu brez akumulatorja luči svetijo zelo slabo, nedela števec za gorivo in temperaturo.
      Sklepam, da bi z akumulatorjem to delalo oz. vsaj luči, ampak sem, ko sem ga hotel priklopiti naletel na problem in sicer, da ni prostega rdečega in zelenega kabla na katere bi ga lahko priklopil.
      Mi zna kdo povedat kje bi jaz to našel in ali mi še kaj druga manjka?
       
       

    • ef100179
      By ef100179
      Kateri Akumulator kupiti?
       
      Vem kakšne mere in 12V - 14Ah!
      Katero zagonsko moč priporočate in katero firmo?
       
      Mogoče še kje kupiti v LJ?
      Hvala
      Uroš
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!