Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
marem

Polnilec (zunanji) za akumulator

Recommended Posts

maus
pred 7 minutami, sesir pravi:

Daj raj ven jemlji aku...frendu počil na hornetki...

ker je imel mitaske :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
20 minutes ago, sesir said:

Daj raj ven jemlji aku...frendu počil na hornetki...

Je direkt filal iz vticnice? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 45 minutami, krucymucy pravi:

Je direkt filal iz vticnice? 

Haha...pac na hondi hornet stari se mu spraznu aku in priklopil na polnilec...ko je prisel cez cas v garazo je bil aku vroc,napihnjen in pocen...

pred 59 minutami, maus pravi:

ker je imel mitaske :huh:

Takrat se niso čehi gum delal...

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher
3 hours ago, sesir said:

Daj raj ven jemlji aku...frendu počil na hornetki...

pol je bilo neki resno narobe z akumulatorjem ali polnilcem, jaz sem na silo polnil aku ki je že malce "hrustal", (če sem stisnil pri strani so se slišali kot neki kristalčki notri) da je prišla napetost nad 10V in potem sem fliknil na polnilec pa se nič drastičnega ni zgodilo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

 

4 hours ago, sesir said:

Haha...pac na hondi hornet stari se mu spraznu aku in priklopil na polnilec...ko je prisel cez cas v garazo je bil aku vroc,napihnjen in pocen...

Ena celica je bila v stiku, polnil pa je verjetno na butast polnilec...

Share this post


Link to post
Share on other sites
mladench
pred 14 urami, DAMI34 pravi:

Če vsake 14 dni al pa 1x na mesec zalaufaš moped za kako urico, sploh ne rabiš polnilca.

Če ga pa že naj bo tudi s funkcijo vzdrževanja. Simpl. Jaz občasno priklopim za kakih 14 dni pozimi. Drugače pa sem itak skozi na motorju.

Na mojem bivšem SXu sedaj lastnik @mladenchmu je zdržal če se ne motim več kot 6 let oziroma več kot 100.000km, pa ni vsaj pri meni nikoli videl polnilca.

Redno vzdrževanje je to to. Med zimo 2x prklopm. Mi je pa oktobra blackbox toliko spraznil akumulator, da pri obratu ključa totalno nič efekta. Pa sem šel kupit nov akumulator, da sem se šel pelat, starega pa dal za 24h na cteka. Prvo sem mislil, da je pač oddelal svoje a mi čez 1 teden popolnoma izprazni novega. Fuknem not tastarega in paliiii :) še je not, novi pa za rezervo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

No bom prestavil če moj srednješolski polnilec za akuje, ki je ta butastega tipa ampak za skuter je bil OK, in kdo ve koliko akujev po svetu se z njim polni: PB137, ki je smao varijacija čipa LM137

13,7V in max 1.5A

7.gif

ker je bilo preveč govora o hi tech, še posebi @mladench grozi z oživljanjem tašč :lol1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 26 minutami, mladench pravi:

Eh jaz sem čisti amater tle.  Vem sam, kaj mi je pomagalo in kaj ne :)

100%

Sosed ima doma narejenga pred cc 30+ leti...

Ni,da ni vse uzivi...je pa res,da mojga na skutercku trikrat uzivel...Se je pa nazadnje v tretjo zelo hitro spraznil...Aku pa skutercek itak rabi le za tehnicni pregled...in do takrat bom ze sel na kavo s @Snecer,ki mi bo dal svoj star aku,ki bo pod sedezem in zvezan na star mali aku in bo skutercek spet naredu tehnicni...

Da se razumemo..

Ko aku prazen ne dela stevec goriva in ne delajo smerokazi...

Ko napol prazen pa to dvoje heca...

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

...koliokokrat je treba še napisat, da za Pb aku ne rabiš nobene vesoljske znanosti.

Pb aku mora biti stalno poln. To je najbolje zanj...in to je to.

Novejši pametni polnilniki imajo sicer nekaj pameti za vzdrževanje...ciklanje...impulzno polnjenje itd za razbijanje oksidov na plošči...ampak osnovna znanost je pa že od nekdaj ista....

...ne govorit, da je zanič pametni polnilnik, če ne oživi izpraznjenega akuja...pač ima pamet, ki ne dovoljuje polnjenja praznega akuja, ker ne zna določiti št. celic...itd.

...za oživitev pride v poštev najbolj star in neumen polnilnik, da aku oživi in dvigne napetost akuju...ali pa kak dražji pametni polnilnik, ki ima to opcijo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 28 minutami, Snecer pravi:

akuja dolgo ne bom več držal v omari, nimam skladišča, kave pa tudi ne bova pila :) 

Jz jo bom...ti po zelji...bom v januarju sigurno prsu...neki se menimo o srbskem novem letu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
SF
pred 2 urami, mladench pravi:

Pa kupte en dobr polnilc. 1x hoferjev polnilc reku, da je zrihtu accu pa nič od nič. Ne reklamiram cteka ampak ta bi še taščo oživu ?

In obratno... Videl klinično mrtev akumulator, ki je po enem tednu priključitve na Hoferjev SX čudežno vstal od mrtvih...

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

Mojega sem imel priklopljenega na polnilcu kar nekaj časa, morda dva tedna, tri...predvčerajšnjim sem odklopil polnilec, danes sem pomeril napetost in kaže 13,07, je to normalno, aku je priklopljen na motorju?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 20 minutami, vandrovec pravi:

Mojega sem imel priklopljenega na polnilcu kar nekaj časa, morda dva tedna, tri...predvčerajšnjim sem odklopil polnilec, danes sem pomeril napetost in kaže 13,07, je to normalno, aku je priklopljen na motorju?

multimeter nagaja? :)

Edited by Snecer

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 45 minutami, Snecer pravi:

multimeter nagaja? :)

Ne, pred tem sem imel probleme z akumulatorjem na avtu...prekurjene kleme, videt so bile kot nove,... je kazal točno, aku je bil zjutraj pod 12V, polnil je le okrog 13, kot pri avtoelektričarju. Lahko bi kdo zaračunal popravilo alternatorja, pa je bil pošten avtoelektričar.

Me pa malo čudi, ker ob taki napetosti bi moral normalno zaverglat, je pa malo jamral preden je vžgal.

pred 3 minutami, MiNa pravi:

Se pripravljaš na prihod v Celje?

 

Žal ne...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
edvard brank

@Zivnorc ja, star "linearc", ki nima zgornjega limita napetosti polnjenja, lahko oživi aku. Sam ne smeš ga pozabit izklopit. Novejši, pametni  polnilci imajo tudi dodatno funkcijo "recond" (kateri, ne bom omenjal), vendar ti imajo limit na 15,8V napetosti. Takrat elektrolit že kar "vre" oz. se segreva. Takrat vedno pokrovče z akuja dol. Tega pa ne moremo storiti pri "maitenence free". Sicer pa tak aku, če ga moraš tako oživljati, ne bo več dolgo...sulfatizacija je storila svoje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
edvard brank

@sesir sulfatiziran aku (torej star, nevzdrževan) s pametnim polnilcem zelo hitro napolnimo (doseže limitirano napetost polnjenja). 
In, seveda, izklopi polnjenje. Ko pa tak aku obremeniš, zelo hitro pade napetost. Če greš k prodajalcu akujev, ti ga obremeni z napravo
(kot da bi startal motor).In v tem primeru reče: ta aku nima kapacitete. Preprosto povedano: kupit boš moral takoj (ali kmalu) novega.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 7 urami, sesir pravi:

in do takrat bom ze sel na kavo s @Snecer,ki mi bo dal svoj star aku,ki bo pod sedezem in zvezan na star mali aku in bo skutercek spet naredu tehnicni...

pred 16 minutami, edvard brank pravi:

@sesir sulfatiziran aku (torej star, nevzdrževan) s pametnim polnilcem zelo hitro napolnimo (doseže limitirano napetost polnjenja). 
In, seveda, izklopi polnjenje. Ko pa tak aku obremeniš, zelo hitro pade napetost. Če greš k prodajalcu akujev, ti ga obremeni z napravo
(kot da bi startal motor).In v tem primeru reče: ta aku nima kapacitete. Preprosto povedano: kupit boš moral takoj (ali kmalu) novega.

...

To je najboljsa resitev za skuter...original so premali,placa pa pod sedezem za avto akumulator...

pred 16 minutami, edvard brank pravi:

@sesir sulfatiziran aku (torej star, nevzdrževan) s pametnim polnilcem zelo hitro napolnimo (doseže limitirano napetost polnjenja). 
In, seveda, izklopi polnjenje. Ko pa tak aku obremeniš, zelo hitro pade napetost. Če greš k prodajalcu akujev, ti ga obremeni z napravo
(kot da bi startal motor).In v tem primeru reče: ta aku nima kapacitete. Preprosto povedano: kupit boš moral takoj (ali kmalu) novega.

Snecer vzdrzujeja in preventivno menja....aku je mocnejsi in bo preko mojga res zakon zame!!!

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
edvard brank

@sesir 

Ob 24. 12. 2018 ob 17:49, Snecer pravi:

daj fotko kako skuterja šraufaš za Božič :)

drugače pa jaz nikoli do sedaj nisem imel priklopljeno na vzdrževalcu, po koncu sezone ven, nafilat in v omaro, vmes pogledat če je še na 100% in to je to

 

 

...Sem šraufal za Božič kot sem obljubil njemu - pa tebi Snecer. Si me sprovociral, da dam slike moje montaže Snecer. 
Torej malo iz moje prakse in komu v pomoč. Sem delal 2 uri, ker je to bilo prvič na takem skuterju. Če bi delal to pogosto, kasneje veš kje in kaj odpreti in od prve narediti. Tako pa sem moral kaj 2 x narediti, ker ni šlo skupaj...

To je skuter Yamaha 400ccm3. V trgovini, kjer jo je kupil, so ga pošiljali sem in tja...na servise in "navodila" po telefonu...

Upam, da bo zadovoljen. Izbral sem mu najbolj optimalno zadevo (Ctek 3.8, ker nima vozil z večjimi kapacitetami akujev).
In sem "po moje" našel rešitev - montažo.

Yamaha skuter 400ccm pred montažo.JPG

Yamaha skuter pred salonom.JPG

Potrebno orodje.JPG

Potrebno orodje-pa to še ni vse.JPG

Možakar je že poskušal - in poškodoval plastiko - že sam priti do akuja.JPG

Nekaj iznajdljivosti-cvikanje kabla-podaljševanje kabla-krimpanje in cinjenje.JPG

Vse pritrditi-votlice-cinjenje-dvojne skrčke.JPG

Predlagal sem tole-kupec se je strinjal-dovolj za skuter in tudi za avto do 80Ah aku.JPG

Kaj je to-na desni je predal-tu je konektor za CTEK najbol neviden in na suhem.JPG

Predal na desni zapremo in pripremo kabel CTEK-a -  tako bo celo zimo.JPG

Polnjenje nastaviti na motor - 0,8A - dovolj za 8Ah aku.JPG

Celo zimo v garaži.JPG

Po 2 urah končano - ker sem prvič to delal.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • klemen janeš
      By klemen janeš
      Lep pozdrav!
      Imam težave z skuterjem ki mi ne polni akumulatorja. Kako se lotim zadeve? Bemti sm vidu da ma kablov k avto...
       
    • TomosRideR
      By TomosRideR
      Pozdravljeni, 
      Zanima me ali se, da na Tomos-u Flexer narediti da ima akumolator in e-vžig. 
      Najraje, bi naredil doma ker se mi za servis in dele ne splača. 
      Hvala in lep pozdrav ! 
    • SF1
      By SF1
      Zdravo, sem nov na tem forumu in sem se pridružil, ker rabim pomoč pri pripravi mojega skuterja na tehnični.
      Zanima me ali je normalno, da mi na Speedfightu brez akumulatorja luči svetijo zelo slabo, nedela števec za gorivo in temperaturo.
      Sklepam, da bi z akumulatorjem to delalo oz. vsaj luči, ampak sem, ko sem ga hotel priklopiti naletel na problem in sicer, da ni prostega rdečega in zelenega kabla na katere bi ga lahko priklopil.
      Mi zna kdo povedat kje bi jaz to našel in ali mi še kaj druga manjka?
       
       

    • ef100179
      By ef100179
      Kateri Akumulator kupiti?
       
      Vem kakšne mere in 12V - 14Ah!
      Katero zagonsko moč priporočate in katero firmo?
       
      Mogoče še kje kupiti v LJ?
      Hvala
      Uroš
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!