Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
marem

Polnilec (zunanji) za akumulator

Recommended Posts

bmw

Jaz imam nekaj podobnega, je bil 7 eur v lidlu pa zna polnit 6 in 12v akumulatorje, max 0.5 ampera, kar je kar idealno za moto akkuje, samo muditi se ti ne sme :D Sem že dosti napolnil z njim in je super :)

če je to isti kot tisti katerega sem včeraj gledal v Lidlu, je namenjen samo in izključno za najbolj navadne svinčene akumulatorje s kislino (tako namreč piše zadaj na embalaži)

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

nebi vedel. sem polnil čisto navadne pa tudi tiste brez vzdrževanja, edino gel pa pomojem ne. čeprav ne vem kje bi bil problem, d se nebi smelo polniti, itak je butl ziher majhen polnilni tok.

ampak vseeno morajo pa prodat tudi pametne polnilce a ne, čeprav ga niti ne rabiš :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jure

Polo ima v akciji polnilec/vzdrževalec akumulatorja Oxford Oximiser 900

http://www.polo-motorrad.de/en/oximiser-900-ladegerat-1.html

Sodeč po tujih forumih in testih, gre za zelo dober polnilec. Pri nas se ga dobi v BS centru za 60€, enaka cena je v HG, Polo pa ima trenutno akcijo za 34.95€

Imajo pa v primerjavi z Louisom in HG precej drago poštnino za Slovenijo, ta znaša 20€. Tko da če se najdete še recimo 3 interesenti lahko naročimo skup in bo polnilec prišel 39,95 po komadu, kar se mi zdi pa super cena.

Je kdo za? Lahko kar na PM, da ne smetimo tu

še par inf o polnilcu

http://www.bscenter.si/default.asp?pid=modul_it&mid=sl&wid=3156&detailID=9366&segid=1&ime=Polnilec_Oxford_Oximiser_900

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ozzy87

Vedno moram enainisto ponavljat ! ! Kupite VEDNO PULZNI ne polnilec ampak vzdrževalec akumulatorja.To pa zato ker vam akumulator napolni in po potrebi tudi akumulator čez zimo VZDRŽUJE ! ! Pulzni pa zato ker danes pri novejših sistemih cam-bus pa naj bo to v avtih ali motorjih z navadnim polnilcem(da ne odklopiš akumulatorja) sploh nemoreš polnit preko vtičnice ! ! Pri odklopljenem akumulatorju obstaja možnost, sploh pri novejših avtih in motorjih,da se vam na elektroniki(v računalniku) kaj izgubi npr.prosti tek,ali kaj drugega v softveru !

A kdo ve če je tale Oximiser 900 pulzni? A če je pomeni da po polnjenju tudi vzdržuje baterijo? Kaj pa že sulfatizirani akumulatorji, se jih da s "pulznim" polnilcem oživeti?

Share this post


Link to post
Share on other sites
paris2

A je tale, ki ga imam, uredu ?

Super je, ima tudi opicjo vzdrževanja, tako da lahk pustiš čez zimo gor.

Lahk povem iz 1. roke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gusar

Kako pa vem kateri je pulzni?

Imam tri različne polnilce pa me zanima kako bom vedu,da je eden od njihpulzni.

Hvala za odgovor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coban

Imam tri različne polnilce pa me zanima kako bom vedu,da je eden od njihpulzni.

Hvala za odgovor.

Ni važno kakšen polnilec je pulzni ali navaden boš napolnil akumulator.Problem nastane,če je akumulator prazen stal dlje časa in je sulfatiziral tak akumulator lahko napolneš samo z pulznim polnilcem ali če paralelno polniš z drugim dobrim akumulatorjem.Za vzdrževanje akumulatorja direkt preko vtičnice na motorju je potreben pulzni polnilec samo kadar ima motor can-bus instalacijo sicer zadostuje normalni vzdrževalec akumulatorjev in ni nujno,da je pulzni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

Imam tri različne polnilce pa me zanima kako bom vedu,da je eden od njihpulzni.

Hvala za odgovor.

Polnilec priključiš in izmeri z V - metrom,če imaš tok konstanten potem je navaden,če pa tok pulzira enkrat 0 - volta in skoči na ca 13.5 Volta je pulzni,ti presledki se izmenjujejo v ca 1 sek.So pa pulzni vedno malo dražji pri Luisu ca 67€ Bmw-ejev orig. je ceklo ca 120€.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cedevita

Polo ima v akciji polnilec/vzdrževalec akumulatorja Oxford Oximiser 900

http://www.polo-moto...adegerat-1.html

Sodeč po tujih forumih in testih, gre za zelo dober polnilec. Pri nas se ga dobi v BS centru za 60€, enaka cena je v HG, Polo pa ima trenutno akcijo za 34.95€

Imajo pa v primerjavi z Louisom in HG precej drago poštnino za Slovenijo, ta znaša 20€. Tko da če se najdete še recimo 3 interesenti lahko naročimo skup in bo polnilec prišel 39,95 po komadu, kar se mi zdi pa super cena.

Je kdo za? Lahko kar na PM, da ne smetimo tu

še par inf o polnilcu

http://www.bscenter....rd_Oximiser_900

Jure hvala za nasvet, ravno to sem mislim kupiti. Če ne prej pa spomladi na Ridah. Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
strajnarR

Če kdo potrebuje polnilec mislim, da kar ugoden, bo v ponedeljek na voljo v Lidlu.

limabacje, letnica je lahko vtisjena na plastiko, pri avtomobilskih akumulatorjih ponavadi na vrhu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

Kdo ve kje se da prebrat na akumulatorju kateri letnik je ?

Navr4hu je vtisnjena 4 ali 5 mestna številka Npr:

12012 = 12-ti teden 2012

53011 = 53-ti teden 2011

Ps: to ni popolnoma zanesljivo ! včasih ima proizvajalec tudi drugače šifrirano ! !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr.SPEED

Sem kupil polnilec-vzdrževalec akumolatorjev v Lidlu --pa v navodilih piše,da moraš akumolator najprej odklopit(plus in minos) nato pa lahko komaj priklopiš polnilec-vzdrževalec akumolatorja in začneš s polnjenjem.

       Doma imam tudi vzdrževalec.polnilec akumolatorjev,ki sem ga kupil v BS-centru,pa ga lahko normalno priklopim na akumolator v motorju,ne da bi moral prej odklopiti kleme akumolatorja.

       Sedaj me pa zanima za vaše mnenje glede LIDLOVEGA polnilca,ali lahko priklopim tudi ko so kleme pritrjene na akumolator in ga normalno polnim ali je to res tako važno da moraš pri enih polnilcih kleme odklopit pri drugih pa ne?

  

Share this post


Link to post
Share on other sites
dore

Sem kupil polnilec-vzdrževalec akumolatorjev v Lidlu --pa v navodilih piše,da moraš akumolator najprej odklopit(plus in minos) nato pa lahko komaj priklopiš polnilec-vzdrževalec akumolatorja in začneš s polnjenjem.

       Doma imam tudi vzdrževalec.polnilec akumolatorjev,ki sem ga kupil v BS-centru,pa ga lahko normalno priklopim na akumolator v motorju,ne da bi moral prej odklopiti kleme akumolatorja.

       Sedaj me pa zanima za vaše mnenje glede LIDLOVEGA polnilca,ali lahko priklopim tudi ko so kleme pritrjene na akumolator in ga normalno polnim ali je to res tako važno da moraš pri enih polnilcih kleme odklopit pri drugih pa ne?

Pri teh cenenih polnilcih bi imel slab občutek pustiti ga priključenega celo zimo.Pri teh zadevah cena ponavadi pomeni tudi kvaliteto,varnost.....

Kupiš enkrat C-tek za 50 eur in si miren.

 

 

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
bikez

Še nikol nisem imel polnilec priključen celo zimo oz. pravzaprav ga še nikol nisem priključil. Vse kar sem naredil je bilo, da sem mogor vžgal vsak mesec ali dva za 15 min in to je to. Nobenih težav z akumulatorjem zaradi tega.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Če je akumulator povsem poln in odklopljen nima kaj biti, samopraznitev je minimalna, brez težav zdrži tudi nizke temperature (AGM).

 

Jaz ga vedno odklopim, dopolnim, če je treba in odnesem v hišo, pa čez par mesecev ko spet prikopim na polnilec ne vem če polni par minut.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr.SPEED

Hvala,da ste se vklučili v debato.Ampak mene še vedno zanima,ali moram kleme od motorja-katere so vezane na akumolator(plus in minos) odklopit ali ne,ko dam polnit? :klicaj: V navodilih piše da je potrebno-ampak ni mi jasno zakaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack

Hvala,da ste se vklučili v debato.Ampak mene še vedno zanima,ali moram kleme od motorja-katere so vezane na akumolator(plus in minos) odklopit ali ne,ko dam polnit? :klicaj: V navodilih piše da je potrebno-ampak ni mi jasno zakaj.

 

Jaz bi jih dal, če ne drugega vsaj zaradi preventive... moraš vedet, da električni sistemi, so vedno zančno zaokroženi, tudi če boš odvzel kontakt, se preko nekaterih elementov še vedno zaokrožuje električni tokokrog, kar pomeni, da se del energije troši nekje na bodisi žicah ali drugih elementih.

 

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • GucciSLO
      Meni se je tale vizir najbolje izkazal. Veter direktno v čelado. 181 cm   https://www.louis.eu/artikel/mra-vario-touringscreen-light-tinted-with-abe/10006960?filter_article_number=10012905
    • MiNa
      1/2€ na kilometer, door to door .
    • Snečer
      lepo, okvirni finančni vložek,če je na voljo?
    • MiNa
      Takole. Po šestnajstih dnevih ponovno doma "na hladnem". Malo urejanja spominov in še mogoče nekaj podatkov, ki so mogoče zanimivi tudi za vas. Domov naju je varno pripeljal QatarAirways iz Colomba preko Dohe. Ruta leta Colombo - Doha Ruta leta iz Dohe do Zagreba... V petnajstih dneh sva prevozila 2100km (vsak). Za vodenje sva uporabljala Garmin Nuvi 2405 z naloženo OSM mapo Šrilanke. @Snečer hvala za namig.  Zemljevid je zelo podroben, za načrtovanje dnevnih poti sem uporabljal Garminov MS, kjer sem imel prav tako naloženo OSM mapo. Seveda sem si pomagal tudi z Goo...maps in Maps to GPX za prenos točk iz googla v MS ter potem na Nuvija. Prijetno naju je presenetil lastnik ShaneToursa Shehan. Ob predaji motorjev nama je podaril sliko najinih utrinkov na otoku. Sicer je pri sliki naše zastave malo "falil" ampak mu oprostiva.  
    • skalar36
      Glede vizirja bi rekel, da je boljši nižji. Imaš veter v čelado, ampak se ne vrtinči in ne buta. Če se voziš sam je mogoče večji boljši. Čeprov so se vozniki 180 ccm+ pritoževali nad butanjem v čelado pri puigovem vizirju. Sam sem 174 ccm. Puig je bil milina. Ampak sovoznik zadaj pa je imel vrtinčenje. Pri nižjem vizirju pa ne.
  • Similar Content

    • klemen janeš
      By klemen janeš
      Lep pozdrav!
      Imam težave z skuterjem ki mi ne polni akumulatorja. Kako se lotim zadeve? Bemti sm vidu da ma kablov k avto...
       
    • TomosRideR
      By TomosRideR
      Pozdravljeni, 
      Zanima me ali se, da na Tomos-u Flexer narediti da ima akumolator in e-vžig. 
      Najraje, bi naredil doma ker se mi za servis in dele ne splača. 
      Hvala in lep pozdrav ! 
    • SF1
      By SF1
      Zdravo, sem nov na tem forumu in sem se pridružil, ker rabim pomoč pri pripravi mojega skuterja na tehnični.
      Zanima me ali je normalno, da mi na Speedfightu brez akumulatorja luči svetijo zelo slabo, nedela števec za gorivo in temperaturo.
      Sklepam, da bi z akumulatorjem to delalo oz. vsaj luči, ampak sem, ko sem ga hotel priklopiti naletel na problem in sicer, da ni prostega rdečega in zelenega kabla na katere bi ga lahko priklopil.
      Mi zna kdo povedat kje bi jaz to našel in ali mi še kaj druga manjka?
       
       

    • ef100179
      By ef100179
      Kateri Akumulator kupiti?
       
      Vem kakšne mere in 12V - 14Ah!
      Katero zagonsko moč priporočate in katero firmo?
       
      Mogoče še kje kupiti v LJ?
      Hvala
      Uroš
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!