Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
marem

Polnilec (zunanji) za akumulator

Recommended Posts

negr0

Meni je zgleda tudi odpovedal poslušnost. Letnik 2009, eno leto je motor stal, ko sem ga probal prižgati je samo zajamral in fertik. Ko ga dam na polnilec javi zelo kmalu, da je poln :). Vse kaže, da bo potreba po novem. Katero znamko kupit. Ali kar Yuasa original ali kaj drugega?

 

Tudi meni se je akumulator čudno "obnašal", sem ga pustil v motorju dva meseca (temp približno 16°c) in je motor normalno vžgal, potem sem ga odklopil, dal na polnilec, je pokazal da je poln, sem ga pustil 24h na polnilcu, nato sem ga dal v motor ker sem ga moral spraviti iz garaže ker je šel k mehaniku na menjavo auspuha, je še normalno vžgal, potem pa je bil v delavnici 3 dni, njemu je vžgal, ko mi je pa motor pripeljal nazaj pa ni hotel več, smo ga priklopili na "kleme" in je vžgal takoj, Ko sem kasneje priklopil akumulator na polnilec, ga je polnilo cca 10 min, nato pa je pokazalo da je poln, nato sem ga probal še enkrat vžgat in je motor vžgal...zdaj ga bom pa pustil na miru, občasno priklopil na polnilec, pa bomo videli,..upam da nebo crknil, saj niso poceni, tak model yuase kot je zdaj noter, stane okoli 150eur  :BUA:

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Meni je zgleda tudi odpovedal poslušnost. Letnik 2009, eno leto je motor stal, ko sem ga probal prižgati je samo zajamral in fertik. Ko ga dam na polnilec javi zelo kmalu, da je poln :). Vse kaže, da bo potreba po novem. Katero znamko kupit. Ali kar Yuasa original ali kaj drugega?

če boš kupo novga daj men tega...yuassa stanejo preveč raje kupim vsako leto 5let novga

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bostjan L

Moj CTEK ima probleme z velikim gumbom za prižiganje in selektiranje (saj je samo eden). Moram saj 10x pritisnit da se prižge in nato lučke popizdijo ter se ustavijo kjer se ustavijo, kot na ruleti. Nato vse skupaj ponovim, da se lučka za polnjenje ustavi tam kjer se more.

Nemška cena, kitajska kakovost  -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites
PrimozC

Jaz mam Ctek MXS 7.0 sem pa narocil se tale prikljucek in naj bi delalo direktno preko konektorja pod krmilom. Do sedaj z CTEK-om na avtu nisem imel problema bomo vidli kako bo z mopedom...

 

 

 

Moj CTEK ima probleme z velikim gumbom za prižiganje in selektiranje (saj je samo eden). Moram saj 10x pritisnit da se prižge in nato lučke popizdijo ter se ustavijo kjer se ustavijo, kot na ruleti. Nato vse skupaj ponovim, da se lučka za polnjenje ustavi tam kjer se more.

Nemška cena, kitajska kakovost  -_-

Kar vem ima Ctek 5 let garancije tako da poskusi to uveljavljat...

 

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover

Skoda da nimajo Optimate 4 dual v akciji :)...ma bomo ze zrihtali po dobri ceni. Thx za link!

V bistvu Dual ne potrebuješ. Imam tri Optimate, dve petki in eno štirico. Trije motorji so nanje priključeni celo zimo in izmenično polnijo, praznijo. Program za obnovo starega akumulatorja imajo tudi te. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
RSM

Pri modelu CTEK 3600, je nedelovanje izbirnega gumba tovarniška napaka! (oksidacija kontaktov)

Kontaktiraj uvoznika. (če je še v garanciji)

 

Sem ga imel, imel isto težavo, govoril z uvoznikom se dogovoril za zamenjavo.

Ampak ravno takrat je prišla v naš kraj ledena doba, žledolom, 14 (štirinajst) dni brez elektrike, čarali vse mogoče, da smo si svetili v noč.

In ni hudič, da sem ga nekomu posodil (ne vem komu?!?) in mi ga še do danes ni vrnil...

 

Baje da CTEK 3.8, ki je nasledil 3600 nima več teh težav

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
sayo

Pri modelu CTEK 3600, je nedelovanje izbirnega gumba tovarniška napaka! (oksidacija kontaktov)

Kontaktiraj uvoznika. (če je še v garanciji)

 

Sem ga imel, imel isto težavo, govoril z uvoznikom se dogovoril za zamenjavo.

Ampak ravno takrat je prišla v naš kraj ledena doba, žledolom, 14 (štirinajst) dni brez elektrike, čarali vse mogoče, da smo si svetili v noč.

In ni hudič, da sem ga nekomu posodil (ne vem komu?!?) in mi ga še do danes ni vrnil...

 

Baje da CTEK 3.8, ki je nasledil 3600 nima več teh težav

jaz mam iste težave sam me toliko ne moti, malo večkrat pritisneš tisti gumb pa dela

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bostjan L

 

Kar vem ima Ctek 5 let garancije tako da poskusi to uveljavljat...

 

lp

 

 

Pri modelu CTEK 3600, je nedelovanje izbirnega gumba tovarniška napaka! (oksidacija kontaktov)

Kontaktiraj uvoznika. (če je še v garanciji)

 

Sem ga imel, imel isto težavo, govoril z uvoznikom se dogovoril za zamenjavo.

Ampak ravno takrat je prišla v naš kraj ledena doba, žledolom, 14 (štirinajst) dni brez elektrike, čarali vse mogoče, da smo si svetili v noč.

In ni hudič, da sem ga nekomu posodil (ne vem komu?!?) in mi ga še do danes ni vrnil...

 

Baje da CTEK 3.8, ki je nasledil 3600 nima več teh težav

Primož, hvala ker si me spomnil da je garancija 5 let. Slovenski uvoznik je reklamacijo  zrihtal tako dobro, kot si nisem predstavljal :grim 

Imel sem serijo 3600  :quad:

Share this post


Link to post
Share on other sites
PrimozC

Super vazno da si zrihtal! Jaz sem pa danes dobil DIN konektor za mojga CTEK 7 in na GSu mi ne dela, kaze kar napako. A je kaka finta mogoce?

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
KLOVN

Super vazno da si zrihtal! Jaz sem pa danes dobil DIN konektor za mojga CTEK 7 in na GSu mi ne dela, kaze kar napako. A je kaka finta mogoce?

Lp

na servisu ti bo moral omogočit to opcijo, seveda preko testerja, če se ne motim :grim

Share this post


Link to post
Share on other sites
PrimozC

na servisu ti bo moral omogočit to opcijo, seveda preko testerja, če se ne motim :grim

A resno mislis? ...hmmm bom kolega klical, ki dela tam...hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites
cikadina

Če odklopiš napolnjen aku, se praktično ne bo niti malo izpraznil v par mesecih.

odvisno od akumulatorja in motorja. eni so zelo občutljivi že na majhen padec napetosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cikadina

Kaj pa ima motor veze s tem, če aku odklopiš :)

niso vsi enako občutljivi na padec napetosti v akumulatorju, ne vem kako drgač napisat. pr isti napetosti v akumulatorju ti en vžge brez problema, drug pa ne.

Edited by cikadina

Share this post


Link to post
Share on other sites
PrimozC

Kar sem govoril z zastopnik je povedal, da je tale moj premocen za to baterijo...ker je primeren za baterije od 14Ah naprej....tako da zgleda bom moral ali vzet neki novega. Izbiram pa med Optimate Dual in pa Ctek 3.8...oba sta okrog 57€ en v Eurotonu drugi na amazonu, Ctek ima pa 5 let garancije...bom se malo premislu in poklical na BMW servis, da si ne bom delal brezveznih stroskov...

 

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
ludiluka

Kar sem govoril z zastopnik je povedal, da je tale moj premocen za to baterijo...ker je primeren za baterije od 14Ah naprej....tako da zgleda bom moral ali vzet neki novega. Izbiram pa med Optimate Dual in pa Ctek 3.8...oba sta okrog 57€ en v Eurotonu drugi na amazonu, Ctek ima pa 5 let garancije...bom se malo premislu in poklical na BMW servis, da si ne bom delal brezveznih stroskov...

 

lp

 

 

Ma sej ne rabiš dej jst mam na ducatiju baterijo staro najmanj 5 let pa ni bla nikoli na nobenmu vzdrževalcu,... pa kresne vedno u prvo vsake tolko dej malo vžgat motor čez zimo in to je to ne komplicirat in si delat nepotrebnih stroškov :PP drugače pa sploh ne vem zakaj vzdrževalec rabiš ker itak kolkor te poznam se boš celo zimo vozu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • klemen janeš
      By klemen janeš
      Lep pozdrav!
      Imam težave z skuterjem ki mi ne polni akumulatorja. Kako se lotim zadeve? Bemti sm vidu da ma kablov k avto...
       
    • TomosRideR
      By TomosRideR
      Pozdravljeni, 
      Zanima me ali se, da na Tomos-u Flexer narediti da ima akumolator in e-vžig. 
      Najraje, bi naredil doma ker se mi za servis in dele ne splača. 
      Hvala in lep pozdrav ! 
    • SF1
      By SF1
      Zdravo, sem nov na tem forumu in sem se pridružil, ker rabim pomoč pri pripravi mojega skuterja na tehnični.
      Zanima me ali je normalno, da mi na Speedfightu brez akumulatorja luči svetijo zelo slabo, nedela števec za gorivo in temperaturo.
      Sklepam, da bi z akumulatorjem to delalo oz. vsaj luči, ampak sem, ko sem ga hotel priklopiti naletel na problem in sicer, da ni prostega rdečega in zelenega kabla na katere bi ga lahko priklopil.
      Mi zna kdo povedat kje bi jaz to našel in ali mi še kaj druga manjka?
       
       

    • ef100179
      By ef100179
      Kateri Akumulator kupiti?
       
      Vem kakšne mere in 12V - 14Ah!
      Katero zagonsko moč priporočate in katero firmo?
       
      Mogoče še kje kupiti v LJ?
      Hvala
      Uroš
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!