Mačica Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 Sej mene samo auspuh moti..... ← In zaradi tega bi kar menjal motor? :eek: :eek: Eni majo očitno res preveč denarja. Z auspuhom ne profitiraš popolnoma nič. Sem jaz pri Akrapoviču spraševala kdaj bojo nardili auspuh za Transo, pa so me napotili na Hondine konstruktorje, zakaj da so naredili takšen motor, ki se mu z drugačnim auspuhom ne da prav nič izboljšati lastnosti. Centralno stojalo je prav fajn za mazat ketno, pa tudi pozimi je boljše, če na centralcu stoji kot pa na stranski tački. Na kište pa se ga meni ne da tlačit. Stranskih kovčkov zaenkrat še nimam, ampak če bomo potovali, bo ziher treba kaj ubost, ker bo očitno moj moped tovorno živinče.
InaCky Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 Midva tudi imava TA, ki bi jo z največjim veseljem sama vozila, pa so moje nogice prekratke. :( Tako sem se morala zadovoljiti na zadnjem sedežu. Kar se same vožnje tiče, je super, tudi za stranske ceste, edino na avtocesti za najini ta zadnji malo 'prešvoh', sploh, če so še 'kufri' fejst naloženi... Kar se sprednje šipe tiče, sva jo menjala za par cm višjo in je kar razlika... V glavnem zelo zadovoljna že dobra štiri leta. Zdaj ga pa nekaj trga za Africo :hmm: Pozdravček
Lorenzo Objavljeno Julij 14, 2005 Opozori Objavljeno Julij 14, 2005 Za tistih 350-450 Eurov bi raje izbral soliden komplet stranskih kufrov, ali pa mogoce centralno stojalo, scottoiler in touring steklo, ali pa kako drugo kombinacijo v tem stilu... ← ogrevane rocke in windstopper mogoce :) :lol: :P
janih Objavljeno Julij 19, 2005 Opozori Objavljeno Julij 19, 2005 S transo greš komot lahko total naložen na dolgo furo. Jaz mam 50l maxio pa še dva stranca po 44 litrov, pa še tank torbo. To vse transa z eno osebo zelo lepo nese. Če se naloživa dva, moraš biti pa malo bolj potrpežljiv, ampak s tolko robe ga tako ne gre 'srat'. Sigurno je v tem primeru boljše met varo ali pa 1150GS Touring šipa je tud fajn stvar sploh zame k sem bolj visok, za centralno stojalo pa se zaenkrat še nisem odloču. Ne vidim kake konkretne koristi, razen da je bolj komot ketno mazat. Se strinjam, da je ror tuki najbolj nesmoterna naložba, ker ne profitiraš 0. Drgač bi ga tudi Akrapovič naredu. ← pozdravljen ali mi lahko zaupaš kje si kupil ta povišano šipo in kolk stane l.p.janih
mat... Objavljeno Julij 20, 2005 Opozori Objavljeno Julij 20, 2005 Pred mesecem sem spraševal pri sosedih (ita) po Givi šipi in sicer D209S (h 500 x w 365 mm), ki pri njih stane 74€. Vsekakor bo v prihodnosti ena taka pristala tudi na moji TA, ampak zaenkrat ima prednost zadnja guma - se še odločam med metzeeler turance ali michelin t66. nlp mat...
mat... Objavljeno Julij 20, 2005 Opozori Objavljeno Julij 20, 2005 ...a, ja ....original šipa od Honde v isti trgovini stane 140€... nlp
gregorpi Objavljeno Julij 20, 2005 Opozori Objavljeno Julij 20, 2005 pozdravljen ali mi lahko zaupaš kje si kupil ta povišano šipo in kolk stane l.p.janih ← moja je GIVI ta stari model - ne vem natančno kateri. Po mojem bo najbolje če vprašaš v TC Motoshop, LJ. Oni so GIVI zastopniki za SLO in po mojih izkušnjah majo cene take ali boljše kot v italiji pa še kak popust dobiš. LP, G.
Mačica Objavljeno Julij 20, 2005 Opozori Objavljeno Julij 20, 2005 Jaz sem bila do zdaj najbolj zadovoljna z gumami Dunlop 607 Trailmax. Trenutno imam sicer po sili razmer Michelin Anakee, ki se mi zdijo čist preveč terenske, ampak upam, da ne bo začela trest pred 10.000.
simonsi Objavljeno Julij 20, 2005 Opozori Objavljeno Julij 20, 2005 - se še odločam med metzeeler turance ali michelin t66. nlp mat... ← Nikar T66. Ko je mrzla in v mokrem ne drži čisto nič. Spredaj imam pa Tourance pa je super. Poglej tudi Dunlop.
adnoh Objavljeno September 24, 2005 Opozori Objavljeno September 24, 2005 LP! Sem nov na teh straneh.Vozim HONDO transalp.Kupil sem jo novo l.2000.Pri 12000 km mi je serviser priporočil menjavo verige?Men se to zdi skoraj nemogoče,valjčki so videt dobri kar se mi zdi najbolj pomembno.Se mi zdi da naj bi hkrati menjal verigo in zobnik in ne sam verigo. :? Povem naj še da se vozim večinoma sam pa tud priganjam ga ne took. Kaj menite vi?Kako se odločite kdaj je treba zamenjat verigo in zobnike? zahvaljujem se vam za odgovor. :oops:
DRAGON Objavljeno September 24, 2005 Opozori Objavljeno September 24, 2005 Meni tle SMRDI po hitrem zaslužku :SS Veriga pri teh kilometrih je za zamenjat sam če ni vidla mazanja al pa če je pelo zadnje kolo. Glede zobnikov pri tvojem motorju dvomim, da so za zamenjat pred 30 ali 40 km. Moj nasvet: vpraši še koga, zadevo sicer bi bilo potrebno videt. A sm 100% da menjava ni potrebna. :OK:
Leteči Objavljeno September 24, 2005 Opozori Objavljeno September 24, 2005 Glede na to da je tole še originalna veriga vsekakor menjava ni potrebna, razen če si jo kdaj pozabil namazati in je šla nekaj časa na suho, če pa je zraven še kak dež potem kaj hitro pride teta korozija in si v riti. Glede odločitve kdaj menjat verigo: 1. Poglej če členki lepo tečejo med seboj, če se veriga ne izravna ko pride z zobnika potem je treba menjat 2. Dvigni zadnje kolo in daj v nulo. Potem počepni k zadnjem kolesu in ga lepo vrti ter na vsako četrtino obrata preveri napetost verige. Če je veriga enkrat povsem napeta drugič pa ima ogromno zračnosti je potrebna menjava. SAmo kot informacijo ti lahko povem da mi je veriga na KLE-ju ob normalni vožnji držala 40 000km pri Varaderu pa sem jo moral zaradi slabega vzdrževanja prejšnjega lastnika menjati po 10 000km. Upam da ti bo kaj pomagalo
adnoh Objavljeno September 24, 2005 Opozori Objavljeno September 24, 2005 Tud men se zdi,da smrdi po zaslušku saj pravim da sem jo mazal ziher vsake 1000km,tud lepo teče...,res pa je ,da je bla od zuni mal rjasta sem ga zvečer opral,zjutraj pa na servis pelu Bom vseen mal preveru. po točki 1 in 2. Hvala za odgovor
Lowrenc Objavljeno September 25, 2005 Opozori Objavljeno September 25, 2005 Ti rečem! Tele serviserji so eni profesionalni nategovalci(kar mam jst izkušen)! Kok že stane original ketna? 3X več ko v Louisu al pa HG ! Al ti bo una iz avstrije 3X man zdržala? Nebi reku :whistle:
Red Objavljeno September 25, 2005 Opozori Objavljeno September 25, 2005 Poskusi še prej z čistilno "terapijo" - fino spucat pa zmerno namazat!! Mazanje na 1000 km je malo švoh, ampak menjava pri 12.000 km :?...
Ice Objavljeno September 25, 2005 Opozori Objavljeno September 25, 2005 LP! Sem nov na teh straneh.Vozim HONDO transalp.Kupil sem jo novo l.2000.Pri 12000 km mi je serviser priporočil menjavo verige?Men se to zdi skoraj nemogoče,valjčki so videt dobri kar se mi zdi najbolj pomembno.Se mi zdi da naj bi hkrati menjal verigo in zobnik in ne sam verigo. :? Povem naj še da se vozim večinoma sam pa tud priganjam ga ne took. Kaj menite vi?Kako se odločite kdaj je treba zamenjat verigo in zobnike? zahvaljujem se vam za odgovor. :oops: ← sem malo info.
Lorenzo Objavljeno September 25, 2005 Opozori Objavljeno September 25, 2005 Še en kriterij za menjavo verige, če je veriga slučajno uspešno prestala točki 1 in 2, ki jih je napisal Leteči... Pri Tansalpki mora biti veriga napeta toliko, da ima na sredini spodnjega teka 35-45mm lufta. Ko je to urejeno, pogledaš indikator na koncu zadnje vilice in če je puščica v rdečem "replace chain" polju, potem jo moraš zamenjat skupaj z zobniki seveda. Samo verige in ne zobnikov ti spodoben serviser še na biciklu ne bo zamenjal. Sicer pa 12000 km niti ni totalno katastrofalna doba za verigo, se mi zdi... Če nimaš kake dolge ture v bližnjem planu, vsekakor počakaj do pomladi, da ti ne bo NOVA ketna rjavela čez zimo, he he he Ajde!
Mačica Objavljeno September 26, 2005 Opozori Objavljeno September 26, 2005 12K km pa bi že menjal verigo? Hm. Mogoče zato, ker je preveč stala pri miru? Če si od leta 2000 naredu 12000 km, je verjetno nisi lih veliko vozil. Drugače pa sem jaz obe moji menjala pri 30.000 km, pa jo precej priganjam (mojih 53 konjičkov gara kot črna živina, vprašaj pirrulza). Tako, da ne vidim pravega razloga. Kdo pa je pravzaprav ta serviser?
gregorpi Objavljeno Oktober 12, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2005 Živjo vsi, pred enim tednom sem dobil težko pričakovani sedež CORBIN. Zadeva je res impresivna. Prostora je več (širši), in zadeva se še posebej pri daljših turah super obnese (tudi v dvoje) - rit ne boli. Ker je sedež širši od originala mam malo dalj do podna. Zame ni blema, ker mam dolge noge. Škoda da ga nisem dobil še preden sva šla na potovanje... Tukaj je link na 'zic', bom pa še pofotkal pa naredil še en post. http://www.corbin.de/honda/HTA.html
gregorpi Objavljeno Oktober 12, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2005 Help, A mi lahko kdo priporoči kake ogravane ročke za TA '99? Je že fejst mraz, pa bi si letos vseeno to privošču. THX, G
Kölm Objavljeno Oktober 12, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2005 Kolk te je pa pršu takle zic ( z dostavo ) ?
gregorpi Objavljeno Oktober 12, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2005 Kolk te je pa pršu takle zic ( z dostavo ) ? ← 78.000 SIT (zdaj, ko je v akciji - pozimi ceno zopet dvignejo na 400 EUR)
gic Objavljeno November 10, 2005 Opozori Objavljeno November 10, 2005 Predelana Transalpka.... :OK: Slikano s telefonom danes v Celju....
lo1ma Objavljeno Januar 5, 2006 Opozori Objavljeno Januar 5, 2006 Lastnike TA bi vprašal po dobrih in slabih lastnostih motorja ...Mogoče primerjava z ostalimi potovalnimi endurcami tega razreda. Predvsem me zanimajo izkušnje motoristov,ki so vozili več različnih motorjev tega ranga.
mladen Objavljeno Januar 5, 2006 Opozori Objavljeno Januar 5, 2006 Lastnike TA bi vprašal po dobrih in slabih lastnostih motorja ...Mogoče primerjava z ostalimi potovalnimi endurcami tega razreda. Predvsem me zanimajo izkušnje motoristov,ki so vozili več različnih motorjev tega ranga. Motor je čista klasika saj za moje pojme. Od lani jo vozi moja sopotnica, se je naveličala sedenja na zadnjem sedežu. Nabavila sva letnik 96, to mislim da je še zadnja made in Japan. Če nisi kakšen nori dirkač ki šteje konje boš z motorjem sigurno zadovoljen. Slabe lastnosti; zame je največja en zavorni disk, kar pri novejših modelih ni več problem in pa......., hm, ja original vetrna zaščita je prešvoh za kakšne večje hitrosi. Meni osebno je bolj všeč kot model 650 ker je boljše narejena, vsaj ta o kateri govorim boljše vleče, se pa z modelom 650 lepše pelješ po avtocesti. Če jo nabaviš, in ti ne bo všeč jo boš dokaj enostavno prodal. Če boš primerjal karakteristike na papirju TA ne bo blestela sam ti priporočam da na to pozabiš in se neobremenjeno z vsakim ki te zanima pelješ in vzameš tistega na katerem si se najboljše počutil.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se