Skoči na vsebino

Honda XL 600 V Transalp


BRANE

Priporočene objave

Zdravo!

Verjetno bo naslednji motor transalp, do sedaj bila shadow 125. Zanima pa me predvsem kaj lahko pričakujem od motorja starega 8 let, ter prevoženih cca. 50kkm. Zanima pa me tudi kok ste kej veliki tisti ki vozite omenjen motor (imam jih 173). Sicer sem na 650 že sedeu, vendar ne dosezem popolnoma z celimi stiopali do tal (se pravi malo sm na prstih). Bi znalo bit problem, al se navadiš s kilometrino?

Lp Mitja

Jah, jaz sem tudi visoka 174 cm. Na začetku, preden sem se navadila in preden sem vedela za vse finte, je revež kar nekajkrat zgrmel po tleh. Je plačal davek, da je moj prvi motor. Zdaj pa ni več panike. Torej: stvar navade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj sem naredil nekaj kilometrov(3000km) s svojo TA in se zadeva kar obnese. Nekaj bo treba uredit glede vetrne zaščite, ker pri svojih 184cm lovim veliko upora v prsi in glavo. mogoče bi mi prav prišla še 6 prestava, ker ko zadeva lepo steče jo vedno silim v 6, ki paje ni. A se da kaj dodelat? Motorja pa tudi jaz nad 50km/h praktično ne slišim več. Morda če bi si Akrapovič premislu in naredil kakšen izpuh. Sicer se pa tam okoli 110km/h lepo potuje. Gume so bridgestone pa me zanima kako se kaj na mokrem držijo, ker tle pa kar mal otrpnem. Sicer pa ni slabo, tudi stopalke grejo skoraj potleh pa čeprav ne strmim ravno po tem. Na prvem servisu so mi dolil malo hladilne tekočine pa malo zavorne. Ne vem je to praksa ali rada tekočina kam izhlapi. Olja mi ravno ne zmanjkuje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

By the way Mačica. Zadnjič sem pri Comtronu v Mariboru videl tvojo mašinco. A je tisto samo nalepka Akrapoviča ali je za tem še kaj mehanske osnove?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Originalna je 120/90-17, 130/80-17 pa je tudi OK. Preizkušeno. Že kar nekaj let vozim Dunlop Trailmax D607. To je najbolj cestna enduro guma kar sem jih našla.

katere gume si pa še testirala?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lep pozdrav vsem

Sem lastnik nove TA ( v bistvu sva naredila že 8500 km to sezono :worship: :worship: ), zanima me pa ali se lastniki TA kdaj srečujete na kakšnih srečanjih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Glede na to, da se ogrog te teme vrtite predvsem poznavalci H. transalp je na mestu, da vprašanja zastavim kar tu.

Res je precej hval sem slišal na račun tega motorja, pa vendar me zanima kako je s podhranjenjostjo (50km je verjetno premalo z dvema na motorju in še kakša prtljaga?) Tudi prijetnih pospeškov, se na račun tega verjetno ne morermo nadejati.

Poleg tega me zanima kakšna je maXimalna dovoljena obremenitev in kakšna je sama togost geštela, kako se obnaša, ko ga polno naložite in vozite v ovinke?

Kako dragi so rezervni deli v primerjavi s drugimi?

Kakšni so za vse plusi in minusi tega motorja. Čeprav vem, da ste večina tu tudi lastniki transalpa upam, da boste kljub temu kooperativni in našli tudi kakšno slabost.

Dejstvo je, da bom v kratkem verjetno še ta mesec nabavil rabljen motor! (Kawasaki KLE 500 ali Honda transalp 660). Rabljen ne preveč zgonjen in ne preveč star za 3000 do 4000 EUR.

Hvala za sodelovanje

P.S.: Glede na to, da se je začel čas motoristične norije vam želim veliko užitkov, pameti in ne nazadnje tudi sreče na cesti.

dodatno vprašanje , kako se obnese v dvoje npr. skupaj cca 160 kg + kakšna prtljaga :rolleyes: , je kos tej teži ali je za takšno obremenitev prešvoh .....mislim na normalno vožnjo ..tudi avtocesta........vse ostalo je več ali manj znano hvala za odgovor :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

By the way Mačica. Zadnjič sem pri Comtronu v Mariboru videl tvojo mašinco. A je tisto samo nalepka Akrapoviča ali je za tem še kaj mehanske osnove?

Žal je samo nalepka. Saj sem že večkrat rekla, da Akrapota za TA ni in ga ne bo.

No, pa če boš kdaj okrog Comtrona hodil in videl mojo mašinco parkirano, pojdi do vratarja in mu reči naj me pokliče, pa gremo skupaj na eno kavo. OK?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

katere gume si pa še testirala?

Razen originalnih Bridgestonk še Metzeler Tourance, predhodnice od Dunlop trailmax 607 (islim, da so bile 207, samo nisem ziher), Michelin Anakee. Zdaj pa sem Trailmax 607 zvesta že odkar so prišle k nam in jih bom vozila dokler se bodo dobile.

Lep pozdrav vsem

Sem lastnik nove TA ( v bistvu sva naredila že 8500 km to sezono :worship: :worship: ), zanima me pa ali se lastniki TA kdaj srečujete na kakšnih srečanjih.

Nope. Ni še ratalo, lahko pa probaš kaj organizirat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dodatno vprašanje , kako se obnese v dvoje npr. skupaj cca 160 kg + kakšna prtljaga :rolleyes: , je kos tej teži ali je za takšno obremenitev prešvoh .....mislim na normalno vožnjo ..tudi avtocesta........vse ostalo je več ali manj znano hvala za odgovor :worship:

Če ne zahtevaš nekih groznih pospeškov pri vožnji v dvoje ni prav nobenih problemov. Pravzaprav se v dvoje motor še veliko lepše obnaša. Ampak kot rečeno, na pospeških pa se nekoliko pozna, da ima 'samo' 53 konjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dodatno vprašanje , kako se obnese v dvoje npr. skupaj cca 160 kg + kakšna prtljaga :rolleyes: , je kos tej teži ali je za takšno obremenitev prešvoh .....mislim na normalno vožnjo ..tudi avtocesta........vse ostalo je več ali manj znano hvala za odgovor :worship:

Sam sem letos šel v ČG, motor obremenjen na polno, 2*93 kg silaka gor plus trije polni kufri, box štange, oprema,..., tako da sem presegel maksimalnjo obremenitev za kar nekaj kg. Motor se je vseeno obnašal zelo vodljivo, kljub zelo razjahanim cestam, makadamu, luknjam... Samo zadnji amortizer moraš nastavi na najbolj trdo. Res pa je, da bremze niso kos takšni obremenitvi, oz. moraš biti zelo pazljiv zaradi prednjega kolesa.

Pospeški so zadovoljivi, do 100 imaš hiter, udobno se voziš tam do 130 km/h (140), potem pa čutiš veter...

Problem je bolj v navoru, ker moraš pri hitrejših prehitevanjih vedno prestavljat v nižje prestave (v tretjo), da res potegne. Druga slabost je v pomanjkanju 6. prestave, kar bi prav prišlo pri turistični vožnji okoli 120 km/h in več, to pa bi najbrž tudi zmanjšalo porabo...

Pa motor se res še lepše obnaša s sopotnico/sopotnikom zadaj, kot je rekla Marčica. Se bolj drži :naughty: Drugače se ga da tudi zelo lepo peljat skozi ovinke, do tačk sicer pri meni ne gre, ker to preprečijo rollbari (zaščita motorja) :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem letos šel v ČG, motor obremenjen na polno, 2*93 kg silaka gor plus trije polni kufri, box štange, oprema,..., tako da sem presegel maksimalnjo obremenitev za kar nekaj kg. Motor se je vseeno obnašal zelo vodljivo, kljub zelo razjahanim cestam, makadamu, luknjam... Samo zadnji amortizer moraš nastavi na najbolj trdo. Res pa je, da bremze niso kos takšni obremenitvi, oz. moraš biti zelo pazljiv zaradi prednjega kolesa.

Pospeški so zadovoljivi, do 100 imaš hiter, udobno se voziš tam do 130 km/h (140), potem pa čutiš veter...

Problem je bolj v navoru, ker moraš pri hitrejših prehitevanjih vedno prestavljat v nižje prestave (v tretjo), da res potegne. Druga slabost je v pomanjkanju 6. prestave, kar bi prav prišlo pri turistični vožnji okoli 120 km/h in več, to pa bi najbrž tudi zmanjšalo porabo...

Pa motor se res še lepše obnaša s sopotnico/sopotnikom zadaj, kot je rekla Marčica. Se bolj drži :naughty: Drugače se ga da tudi zelo lepo peljat skozi ovinke, do tačk sicer pri meni ne gre, ker to preprečijo rollbari (zaščita motorja) :P

hvala :worship:

zanima me bolj za primerjavo, v kakšnem času približno doseže 100km/h z eno ali z dvema osebama :yea1:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja izkušnja: ko je TA napolno natovorjena, je precej nestabilna (premehki fedri)..

Izgleda da iskušnje oz. občutki različni, verjetno je odvisno tudi od stila vožnje, je pa res da motorji ko so obteženi do max. pri neki hitrosti postanejo manj vodljivi.

Pri TA gre verjetno za kompromis (uporaba za različne terene)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Moja izkušnja: ko je TA napolno natovorjena, je precej nestabilna (premehki fedri)..

RAvnokar prišel iz potovanja po Bosni & Dalmaciji. Jaz in boljša polovica + poln kufer, na kufru šotor in 2 stola + 2 nabito polni stranski torbi (ne vem koliko L, samo sta kar obilni) + nabito polna tank torba - motor lahko samo pohvalim :worship:

Res mu manjka kakšen konj ali dva :unsure: , zato moraš za prehitevanje veliko šaltat, drugače pa ni panike. Motor je bil po mojih občutkih (ki spet niso ne vem kako poznavalski, glede na to, da sem sam začetnik :blush: ) zelo dobro vodljiv, mogoče se mi je zdel nestabilen pri počasni vožnji (sem imel občutek, kot da se malo zvija :unsure: )

Aja, zadnje fedre imam nastavljene na najtrše

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še to: prvi dan sva naredila slabih 500km (nič po avtocestah, samo regionalne ceste), na motorju sva bila od 7.30 do 17.00, seveda z vmesnimi postanki. V glavnem, rit sem imel tako mravljinčasto, da sem komaj čakal, da zlezem dol z motorja :rolleyes:

Zanima me, ali je za to kriva moja takodolgevožnjenevajenarit ali je za to "kriv" motor? Je imel še kdo podobno izkušnjo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... mogoče se mi je zdel nestabilen pri počasni vožnji (sem imel občutek, kot da se malo zvija :unsure: )

Predvsem to "zvijanje" je mene precej motilo.

Zanima me, če je slučajno že kdo menjal sprednje in zadnje vzemetenje za bolj trdo varianto - predvsem pri starejši od 2000 ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še to: prvi dan sva naredila slabih 500km (nič po avtocestah, samo regionalne ceste), na motorju sva bila od 7.30 do 17.00, seveda z vmesnimi postanki. V glavnem, rit sem imel tako mravljinčasto, da sem komaj čakal, da zlezem dol z motorja :rolleyes:

Zanima me, ali je za to kriva moja takodolgevožnjenevajenarit ali je za to "kriv" motor? Je imel še kdo podobno izkušnjo?

Jest za mravljinčnost krivim vibracije v kombinaciji s sedežem, ker sedež ni gladek, temveč ima "bunkice", ki jih čutiš dsploh v primeru, ko v hlačah nimaš podloge...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še to: prvi dan sva naredila slabih 500km (nič po avtocestah, samo regionalne ceste), na motorju sva bila od 7.30 do 17.00, seveda z vmesnimi postanki. V glavnem, rit sem imel tako mravljinčasto, da sem komaj čakal, da zlezem dol z motorja :rolleyes:

Zanima me, ali je za to kriva moja takodolgevožnjenevajenarit ali je za to "kriv" motor? Je imel še kdo podobno izkušnjo?

Po takem času na motorju....bi verjetno bil malo kdo brez mravljincev......še doma v fotelju bi po takem času postal mravljinčast :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Mogoče mi lahko kdo pomaga...

veriga je že kar ohlapna in jo imam namen zamenjat čez 2000km (naslednji servis). Motor mi v 3. prestavi (mestna vožnja, ~50-60kmh) kar pogosto cuka, sam mislim, da je za to kriva nenapeta veriga. Zanima pa me, če ima to cukanje lahko kakšne posledice za samo mašino.

Če ni drugih posledic kot malo nadležno cukanje, bi počakal do naslendnjega servisa in jo zamenjal :unsure:

V zadnjem času sem opazil tudi nenavaden zvok pri prestavljanju navzdol (5-4 oz 4-3), kot nekakšno škrtanje (ne vem, mogoče tudi čelada nekoliko popači zvok :unsure: ), mislim, da tega včasih ni bilo slišati. V prostem teku dela vse OK. A je lahko tudi za kakšen tak nenavaden zvok kriva premalo napeta veriga?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa ne napneš verige, če veš da je premalo napeta...? Za to opravilo ni treba čakati na servis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa ne napneš verige, če veš da je premalo napeta...? Za to opravilo ni treba čakati na servis.

Ker je že do konca napeta, je pa neenakomerno raztegnjena, po moje je to vzrok cukanja...Ne vem pa, kaj bi lahko povzročalo tisto škrtanje :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima ali ima TA 1 svečko na bat ali 2?

Za starejše ne vem ampak vsaj od letnika 2001 pa definitivno 2.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker je že do konca napeta, je pa neenakomerno raztegnjena, po moje je to vzrok cukanja...Ne vem pa, kaj bi lahko povzročalo tisto škrtanje :(

tudi pri meni se pojavlja rahlo škrtanje pri prestavljanju v višjo prestavo. To se dogaja pri manjših brzinah, pri mestni vožnji. Drugače je pa vse OK. Ne vem, malo sumim sklopko (18kKm), ker mi tudi ko stojim na mestu, ne gre vedno lepo v prvo prestavo. Bo verjetn treba mal k dohtarju pelat. :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo ve v koliko sekundah potegne transalpka od 0 do 100km/h? Pa če ima še podatek za varadero bi tudi prosil.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!