Skoči na vsebino

Honda XL 600 V Transalp


BRANE

Priporočene objave

Odločil sem se za nakup TA. Ker bom kupil rabljeno, tm letnik 98 do 01, me zanimajo na kaj moram biti pozoren pri nakupu tega motorja. :hmm:

...da ti ne bo bencina zmanjkal' :P

P.S.

V navodilih piše za mazanje verige vsakin 1000 kilometrov.

To ni zadovoljivo. Jaz jo mažem (vsaka dva tanka), torej nekako na 500 kilometrov. Se obrestuje!

Samo v razmislek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...da ti ne bo bencina zmanjkal' :P

P.S.

V navodilih piše za mazanje verige vsakin 1000 kilometrov.

To ni zadovoljivo. Jaz jo mažem (vsaka dva tanka), torej nekako na 500 kilometrov. Se obrestuje!

Samo v razmislek.

Hvala za izčrpne odgovore :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nujno rabim pomoč lastnikov starejših Hond Transalp.

Ali je možno, da Transalp 600V letnik 96 sploh nima homoligacijskega kartončka??

Seveda je možno! Prvi homologacijski kartončki so se začeli izdajati 1993 leta ( za določene vrste vozil), šele od konca leta 1997 pa so postali obvezni pri registraciji VSEH vozil! :? :? :? :? :? :? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni!

Glede na to, da se ogrog te teme vrtite predvsem poznavalci H. transalp je na mestu, da vprašanja zastavim kar tu.

Res je precej hval sem slišal na račun tega motorja, pa vendar me zanima kako je s podhranjenjostjo (50km je verjetno premalo z dvema na motorju in še kakša prtljaga?) Tudi prijetnih pospeškov, se na račun tega verjetno ne morermo nadejati.

Poleg tega me zanima kakšna je maXimalna dovoljena obremenitev in kakšna je sama togost geštela, kako se obnaša, ko ga polno naložite in vozite v ovinke?

Kako dragi so rezervni deli v primerjavi s drugimi?

Kakšni so za vse plusi in minusi tega motorja. Čeprav vem, da ste večina tu tudi lastniki transalpa upam, da boste kljub temu kooperativni in našli tudi kakšno slabost.

Dejstvo je, da bom v kratkem verjetno še ta mesec nabavil rabljen motor! (Kawasaki KLE 500 ali Honda transalp 660). Rabljen ne preveč zgonjen in ne preveč star za 3000 do 4000 EUR.

Hvala za sodelovanje

P.S.: Glede na to, da se je začel čas motoristične norije vam želim veliko užitkov, pameti in ne nazadnje tudi sreče na cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HI!

Ker sprašuješ za KLE500 ali TA650, ti lahko povem, da je KLE za 2 osebi in nekaj prtljage bolj tko tko. Novejši imajo "le" 45 konjev, kar res ni za kaj več kot le prijetno voznjo, ker če loviš kakšne kolege z 70+ konji je žeja velika. Drugače pa glede na 15K km, ki sem jih do sedaj prevozil ni kaj šinfat odličen motor za zahtevan denar.

Po mojem bi za tvoje zahteve bolj ustrezala TA.

Pa dober nakup in srečne KM. :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ves sem presrečen, ker sem končno zrihtal homoligacijo za blokado, kar se mi cenovno po novem zavarovanju nikoli ne bo povrnilo.

A sreča je kratka. Probleme imam z vetrom. Poizkusil sem že vsaj 10 čelad, od nizkocenovnih, pa do tistih za 300 €. Velike razlike ni, dražje so sicer za odtenek tišje in ne piskajo, a se vseeno pri 100 km/h motorja ne sliši popolnoma nič. Če bi bilo kaj narobe z motorjem, bi opazil šele ko bi zadeva počakala.

Ugotovil sem da je nekoliko bilje, če vstanem na noge, potem se sliši samo še šumenje, bobnenje pa izgine. Se mi zdi da prihaja en čuden tok vetra ob straneh vetrobranskege šipce in nato zavije direktno v čelado.

Zanima me če je imel že kdo takšne probleme in če jih je rešil. Ali je možno da so krivi ščitniki za roke ali pa ogledala? Na motorju je še vse original, ali je mogoče rešitev v drugem steklu nad števci?

visok sem tam nekje 175 cm. Sem dal za poizkusit tudi drugim višjim in pravijo da je ravno v moji višini in najbolj sproščeni drži najslabše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ves sem presrečen, ker sem končno zrihtal homoligacijo za blokado, kar se mi cenovno po novem zavarovanju nikoli ne bo povrnilo.

A sreča je kratka. Probleme imam z vetrom. Poizkusil sem že vsaj 10 čelad, od nizkocenovnih, pa do tistih za 300 €. Velike razlike ni, dražje so sicer za odtenek tišje in ne piskajo, a se vseeno pri 100 km/h motorja ne sliši popolnoma nič. Če bi bilo kaj narobe z motorjem, bi opazil šele ko bi zadeva počakala.

Ugotovil sem da je nekoliko bilje, če vstanem na noge, potem se sliši samo še šumenje, bobnenje pa izgine. Se mi zdi da prihaja en čuden tok vetra ob straneh vetrobranskege šipce in nato zavije direktno v čelado.

Zanima me če je imel že kdo takšne probleme in če jih je rešil. Ali je možno da so krivi ščitniki za roke ali pa ogledala? Na motorju je še vse original, ali je mogoče rešitev v drugem steklu nad števci?

visok sem tam nekje 175 cm. Sem dal za poizkusit tudi drugim višjim in pravijo da je ravno v moji višini in najbolj sproščeni drži najslabše.

Imaš originalno šipco ali kaj povišanega? Ker originalna je zelo nizka in zelo malo ščiti pred vetrom...Si se probal med vožnjo malo sklonit, da vidiš, če je kaj boljše (kot bi imel npr. višjo šipco)?

Jaz sem nekje tvoje višine, imam pa povišano šipco (za kakih 10cm) pa imam podobne probleme. Kolega ima bolj povišano, že skoraj poštarsko :D , sicer je velik 190cm, ampak ravno tako ne sliši motorja...

Aja, oba imava novejši model.

JAz sem se nekako navadil, čeprav je nekoliko moteče, ker ne slišiš motorja, včasih pa slišiš celo kakšne čudne zvoke (nekakšno bobnenje), pa ne veš, če prihaja od motorja ali vetra :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bobnenje prihaja zaradi vrtinčenja zraka, v takem primeru je bolje, da šipo znižamo kot zvišamo, vsaj na tanovi NT700 Deauville to deluje... raje imam piš, kot pa nabijanje vetra od zadaj v čelado...

Popravljeno . Popravil Sidominator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je še popolnoma originalen, tudi šipca. Lahko ga vidite tudi v profilu.

Če se res orenk sklonim, je malenkost bolje, samo to sem že tako nizko, da gledam skozi šipco, oziroma se skoraj dotikam tanka. Če vstanem na noge, bobnenje izgine, ostane le še šumenje pri 130.

Razmišljal sem, če šipco povišam, bom mogoče v popolnem zavetrju in slišal motor 100%, kar bi bilo tudi najbolje. Toda glede na tipanje zračnih tokov z roko, imam občutek, da veliko toka prihaja tudi od strani, kot bi stranska tokova podtlak potegnil skupaj in bi se zadeva tlačila tik pred mano, za mano pa vrtinčila.

Če bi menjal šipco z večjo, bi morala usmeriti veter ne le navzgor, ampak tudi bolj na široko. Kakšne šipce ostajajo ne vem, bi mi zelo prav prišel kakšen nasvet koga, ki jo je menjal in je nato mogoče celo slišal motor pri hitrosti 130km/h.

Popravljeno . Popravil drjack_dj
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Imel sem bližnje srečanje z busom, pa sem razbil desno bočno plastiko, armaturo, del števxa, pa me zanima, kje bi se dalo na netu pogledat za nove ali rabljene te dele.

Sem iskal že na netu, pa nisem nič pametnega našel. Vsak nasvet mi bo prišel prav.

lp,

miha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je še popolnoma originalen, tudi šipca. Lahko ga vidite tudi v profilu.

Če se res orenk sklonim, je malenkost bolje, samo to sem že tako nizko, da gledam skozi šipco, oziroma se skoraj dotikam tanka. Če vstanem na noge, bobnenje izgine, ostane le še šumenje pri 130.

Razmišljal sem, če šipco povišam, bom mogoče v popolnem zavetrju in slišal motor 100%, kar bi bilo tudi najbolje. Toda glede na tipanje zračnih tokov z roko, imam občutek, da veliko toka prihaja tudi od strani, kot bi stranska tokova podtlak potegnil skupaj in bi se zadeva tlačila tik pred mano, za mano pa vrtinčila.

Če bi menjal šipco z večjo, bi morala usmeriti veter ne le navzgor, ampak tudi bolj na široko. Kakšne šipce ostajajo ne vem, bi mi zelo prav prišel kakšen nasvet koga, ki jo je menjal in je nato mogoče celo slišal motor pri hitrosti 130km/h.

Ko sem sam menjal sipco na fazerki za vecjo se je stvar celo poslabsala.

V zadnjem casu pa aftermarket sipce to resujejo z luknjo v spodjem delu sipe.

S tem izenacijo pritisk (n i vec vakuuma za sipco) in skoraj povsem odpravijo vzroke bobnenja.

Sicer na originalu tega ne bi delal, na aftermarket pa kar. (Na FRJu imam od calsci firme sipco z luknjami in je precej boljse, kot original).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kam pa vozite svoje Transalpke na servis :?

Bliža se 30k km in ne vem točno, kje bi ga bilo najbolje oz. najugodneje servisirati :? (s stališča cene in kvalitete)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Doma oziroma pr stricu. Je tud najbolš, veš kaj vse je narejen in kako je narejen, seveda če zadevo obvlada.

Drugače pa material AS Domžale in pa Louis, je za marskiaj cenejši (filter kot filter, nima veze).

Glede vetrobrana bom probal sam provizoriš s komacela al pa s plexija kej narest, tolk da sprobam. Poročam o ugotovitvah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Verjetno bo naslednji motor transalp, do sedaj bila shadow 125. Zanima pa me predvsem kaj lahko pričakujem od motorja starega 8 let, ter prevoženih cca. 50kkm. Zanima pa me tudi kok ste kej veliki tisti ki vozite omenjen motor (imam jih 173). Sicer sem na 650 že sedeu, vendar ne dosezem popolnoma z celimi stiopali do tal (se pravi malo sm na prstih). Bi znalo bit problem, al se navadiš s kilometrino?

Lp Mitja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Verjetno bo naslednji motor transalp, do sedaj bila shadow 125. Zanima pa me predvsem kaj lahko pričakujem od motorja starega 8 let, ter prevoženih cca. 50kkm. Zanima pa me tudi kok ste kej veliki tisti ki vozite omenjen motor (imam jih 173). Sicer sem na 650 že sedeu, vendar ne dosezem popolnoma z celimi stiopali do tal (se pravi malo sm na prstih). Bi znalo bit problem, al se navadiš s kilometrino?

Lp Mitja

Jaz imam sicer novejši model, l.2001, verjetno ni neke razlike v višini sedeža, sem pa malenkost višji od tebe (176cm) - tudi jaz ne dosežem s celo nogo do tal (manjka mi 1-2cm, jebi ga, kratke noge :blush: ), pa ni nobene panike.

Problem se pojavi le, ko je treba it v rikverc v manjši hrib. Takrat me mora moja boljša polovica potegnit :)

Se pa navadiš s kilometrino...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

al pa dol zlezeš, pa tud gre. Jaz imam 175 in 68 kg in sploh ni problem, edino kar je se mi zdi, če bi bil malce težji bi vzmetenje bolj požiralo luknje na slabi cesti.

Moj je str 11 let in izgleda kot nov(slike), ima pa 40 000 km in mi po 2 tisoč km niti za štamperle olja ni popil, čeprav sem ga ponesreči nalil malenkost čez max.

Edino kar me moti je bobnenje vetra (kar nameravam nekako popravit) in menjalnik, ki ob prenežnem prestavljanju včasih uide v leer (sem pač nežen z mojo ljubico). Glede menjalnika ali se to dogaja še komu na stari TA in pri štartu v 1 brzino je glasen, včasih celo mal poškrta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Pozna kdo tale motor?

(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=1403168

Lp Mitja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Zdravo! Sem novi lastnik TA 650. Z motorjem sem zelo zadovoljen, kljub temu da ni nov (2001). Vendar sem opazil eno neprijetno zadevo, ko sem ze peljal kot sopotnik, bi se mi kmalu zažgale hlače na izpušnem loncu. Pa me zanima ali se dobi kakšna zaščita, kje v SLO in za približno koliko denarja.

Hvala za odgovore in srečno vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Zdravo! Sem novi lastnik TA 650. Z motorjem sem zelo zadovoljen, kljub temu da ni nov (2001). Vendar sem opazil eno neprijetno zadevo, ko sem ze peljal kot sopotnik, bi se mi kmalu zažgale hlače na izpušnem loncu. Pa me zanima ali se dobi kakšna zaščita, kje v SLO in za približno koliko denarja.

Hvala za odgovore in srečno vožnjo.

Sem imela že vse sorte sovoznikov (lahki, težki, majhni, veliki) pa se še noben ni pritoževal zaradi ogrevanja hlač :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko kdo pove kakšna širina zadnje gume je še OK na TA 650 ( 2002 ) ??

Hvala za pomoč in srečno

LP, S

Originalna je 120/90-17, 130/80-17 pa je tudi OK. Preizkušeno. Že kar nekaj let vozim Dunlop Trailmax D607. To je najbolj cestna enduro guma kar sem jih našla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!