Skoči na vsebino

Honda XL 600 V Transalp


Priporočene objave

Objavljeno
Če kdo rab šipo za Transalp 600 - originalne velikosti -

Zivjo jaz bi jo rabil sem na profilu nasel gsm pa ni taprava mojo gsm st 051364171 Darko

Objavljeno

Zivjo mene pa zanima koliko motosvetovcev ima in vozi hondo transalp a ste za da se kdaj pa kdaj srecamo naredimo skupaj kaksno furco :naughty: :naughty: :naughty:

Objavljeno
Zivjo mene pa zanima koliko motosvetovcev ima in vozi hondo transalp a ste za da se kdaj pa kdaj srecamo naredimo skupaj kaksno furco :naughty: :naughty: :naughty:

Preberi moj odgovor kakšno stran nazaj.

tvoja je še made in italy.......

Res je.

Objavljeno

Zivjo ja sem sel pogledat objave nazaj in videl da res ni pravega zanimanja jaz sem bil na varadero srecanju pri kotzi-ju doma smo se dobili v braslovcah in je cist drugacna slika za boljse polovice smo dobili vsi k smo tja prisli darilo in jaz sem bil edini s transalp-o in je tudi napis bil gor gor transalp

Objavljeno

mačica kot zagrizeni transalp-istki ti jih podarim :naughty: :naughty: :naughty:

Objavljeno
He he he. Jaz vozim 130 že 5 let :naughty:

Mačica, ali imaš dimenzijo 130 vpisano v homologaciji ali je na črno? A spredaj si pa 90 pustila?

Objavljeno
Mačica, ali imaš dimenzijo 130 vpisano v homologaciji ali je na črno? A spredaj si pa 90 pustila?

Nič nimam v homologaciji vpisano. Kaj to se v homologacijo mora vpisat? No, ja.

Nekoč sem pač našla gumo z ustreznim profilom, ki pa je imela nekoliko drugačne dimenzije od originalne. Tule na forumu so mi zagotovili, da bo guma s takimi dimenzijami čist kul in od takrat naprej vozim Dunlopke z dimenzijo 130/80/17 (se mi zdi, ne me lih točno za besedo lovit).

Sprednjo gumo so imeli v pravih merah in je zato taka tudi gor.

Objavljeno
Če kdo rab šipo za Transalp 600 - originalne velikosti - jo z veseljem podarim, saj mi dela samo napoto...................

Povej rezultat drugacne sipce (ocitno si jo menjal), mene strasno moti bobnenje vetra.

Tud js mam gor 130, prej sploh nisem vedel da sem illegal, pa se bom tudi za naprej samo neumnega naredu.

Samo pri 130 gumi na tastari alpinistki pa ne vem ce je mozno priti do roba, js sem spredaj skoraj na robu, zadaj pa precej dalj.

Objavljeno
Povej rezultat drugacne sipce (ocitno si jo menjal), mene strasno moti bobnenje vetra.

Tud js mam gor 130, prej sploh nisem vedel da sem illegal, pa se bom tudi za naprej samo neumnega naredu.

Samo pri 130 gumi na tastari alpinistki pa ne vem ce je mozno priti do roba, js sem spredaj skoraj na robu, zadaj pa precej dalj.

jaz imam original bridgestone 120 zadaj, pa mi pri 4500km na števcu manjka pribljižno 1cm do roba. Transalpka je nova-letnik 2007. Tudi na Golici mi ni ratal bolj pobrat, ker niti ne gre v hrib prav hitro sploh, če si v družbi varadera 1000 in CBR600 in yamahe thundercat.

Objavljeno
jaz imam original bridgestone 120 zadaj, pa mi pri 4500km na števcu manjka pribljižno 1cm do roba. Transalpka je nova-letnik 2007. Tudi na Golici mi ni ratal bolj pobrat, ker niti ne gre v hrib prav hitro sploh, če si v družbi varadera 1000 in CBR600 in yamahe thundercat.

Pa ravno ko si v taki družbi gre najhitreje :)

Objavljeno

hello tudi jaz sem imel zadaj 130 v homologaciji je 120 in tudi v as-u so mi svetovali 120 vzel sem michelin anakee in se zdej veliko lepse peljem prej sem imel metzeler tourance gor

Objavljeno

macica kolk si v tej letosni sezoni naredila km in kje si se kej potepala

Objavljeno
macica kolk si v tej letosni sezoni naredila km in kje si se kej potepala

Tole pa ni za v to temo in bo g. Ice takoj tole pobrisal. Ampak tak na hitrco ti povem, da pojma nimam koliko sem letos naredila. Ne prav dosti. Ne vem, če je ratalo 10 kkm :( Ampak vse skupaj smo trenutno pri 90 kkm :)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

darko kako to misliš lepš peleš. A zaradi oprijema ali širine? Jest mam zdej Metzler Enduro 130/80, pa je kar precej cestna videt.

A če je ožja naj bi šel raje v ovinek? ali kako že.

Mačica tebi in tvoji Alpinistki pa kapo dol, dobri sta obe, da sta jih že tolk naredili.

Objavljeno
Tole pa ni za v to temo in bo g. Ice takoj tole pobrisal. Ampak tak na hitrco ti povem, da pojma nimam koliko sem letos naredila. Ne prav dosti. Ne vem, če je ratalo 10 kkm :( Ampak vse skupaj smo trenutno pri 90 kkm :)

A so tle tudi tiste vožnje v službo, ker vidim,da se lepo vsak dan v službo voziš, ali so to fure na izlete?

Objavljeno

zivjo jaz sem tudi imel 130 zadaj in mi je malo odrsaval zadnji konc spredaj mi je pa ven silil in se ce sem balanco spustil jo je fejst drmalo zdej pa se veliko lepse pelje pa tudi balanca je na miru k se peljem po cesti

Objavljeno
A so tle tudi tiste vožnje v službo, ker vidim,da se lepo vsak dan v službo voziš, ali so to fure na izlete?

Žal je to vse skupaj. Do službe sicer nimam daleč, tako da se tu nabira kilometrina samo zaradi količine. Ampak zdaj se že skoraj dva meseca več ne vozim z motorjem v službo.

Itak pa je edina daljša vožnja letos bila v Dolomite. Pa dvakrat na morje. To pa je tudi vse :(

Objavljeno (popravljeno)
zivjo jaz sem tudi imel 130 zadaj in mi je malo odrsaval zadnji konc spredaj mi je pa ven silil in se ce sem balanco spustil jo je fejst drmalo zdej pa se veliko lepse pelje pa tudi balanca je na miru k se peljem po cesti

Čudno, nikol opazil da bi se mi kaj podobnega dogajal, ne zdrs, še man pa balanca, je čisto miren. Verjetno ni fora le širina, ampak tudi višina in za kako široko feltno je mišlena, kar pri napačni izbiri pride do drugače napetega profila.

Pomoje ko bom kupoval vzamem povsem enako kot je sedaj. Ko bi le lahko dobil po sredini tršo.

Že nekaj časa opažam da imajo pri nas vse Transalpe 600 po dva diska spredaj (še čisto vse kar sem jih v živo videl), kako da imam jaz samo enega? Pa tudi v owner's manual je narisana z enmu. A so ble samo novejše z dvema? Se mi zdi da čisto zadovoljivo bremza z enim (za po prvem vozit pa že motor ni mišljen za to).

PS: Moja je letnik 96

Popravljeno . Popravil drjack_dj
Objavljeno
Čudno, nikol opazil da bi se mi kaj podobnega dogajal, ne zdrs, še man pa balanca, je čisto miren. Verjetno ni fora le širina, ampak tudi višina in za kako široko feltno je mišlena, kar pri napačni izbiri pride do drugače napetega profila.

Pomoje ko bom kupoval vzamem povsem enako kot je sedaj. Ko bi le lahko dobil po sredini tršo.

Že nekaj časa opažam da imajo pri nas vse Transalpe 600 po dva diska spredaj (še čisto vse kar sem jih v živo videl), kako da imam jaz samo enega? Pa tudi v owner's manual je narisana z enmu. A so ble samo novejše z dvema? Se mi zdi da čisto zadovoljivo bremza z enim (za po prvem vozit pa že motor ni mišljen za to).

PS: Moja je letnik 96

mislim da od 98 l naprej imata po dva diska :worship: bos sej na ploscicah prsparu :naughty: sem bral tisti prispevek srecanje na mostu glede na to kr si napisu bi ga jaz naukateru ce imas morda kje registrsko tablico njegovo ga pa lahk poiscemo :whistle:

Objavljeno (popravljeno)
Se mi zdi da čisto zadovoljivo bremza z enim (za po prvem vozit pa že motor ni mišljen za to).

PS: Moja je letnik 96

Zadovoljivo bremza samo z enim???? A pol se samo meni zdi, da celo z dvema spredaj in sočasnim bremzanjem še na zadnjo (ki pa je res boga) rabi grozno dolgo za ustavljanje? Sploh v kakih kritičnih situacijah?

Popravljeno . Popravil Mačica
Objavljeno

Razvoj gre naprej, zahteve pa tudi. Ko so še imeli bobne, smo bili zadovoljni, potem z diskom spredaj še bolj,... Zdaj bi pa že komaj bilo, da bi imeli servo ojačevalnike za diske. Normalno, da se teži za še boljšim.

Objavljeno

Zato sem pa rekel zadovoljivo in ne hudo dobro. Ne vem, jaz se kar hitro ustavim tudi v kritičnih situacijah, je pa res da nisem švoh v rokah. Ko smo šli z Gorenjci Motomarsa na turo in sem vozil med sami športaki pa še to nekje v drugi tretjini kolone, sem prvo gumo kar v štengce ozobil (zaradi velikih sil in istočasnega nagiba, pa gumo imam vedno napumpano z malo rezerve). Če z roko pogladiš gumo se ti v eno smer bolj zatikajo zobovi kot v drugo. Isto je blo z zadnjo zaradi pospeševanja, a mnogo huje, tako da sem jo kar s šmirgel papirjem ob robeh poravnal (itak jo še ni nihče tam do platna obrabil).

Čeprav dva diska ne doprineseta toliko kot boljše ploščice in diski (fizika trenja, sile in tekočinskega pritiska). Najbolj se pozna pri segrevanju (če bi res pogosto in močno bremzal).

Sem že vozil športake (med sabo približno enake kilaže), ki so precej slabše bremzali z dvema diskoma kot kakšen z enim.

A je že komu uspel transalpo na prvega spravt? al pa na zadnjega, mislim da je pretežek in predolg motor, mašina je pa preveč umirjena. Bi samo sklopko uničeval.

Objavljeno
A je že komu uspel transalpo na prvega spravt? al pa na zadnjega, mislim da je pretežek in predolg motor, mašina je pa preveč umirjena. Bi samo sklopko uničeval.

Transalpa še nisem videla na zadnjem kolesu, AfricoTwin pa že. In če je nekdo lahko spravil Africo na zadnje kolo, ki je težji motor (sicer tudi nekaj več moči in navora) bi najverjetneje lahko tudi Transalpa. Ampak se strinjam, da to ni motor narejen za na zadnje kolo. Za na prvo pa itak ne.

Objavljeno (popravljeno)
Transalpa še nisem videla na zadnjem kolesu, AfricoTwin pa že. In če je nekdo lahko spravil Africo na zadnje kolo, ki je težji motor (sicer tudi nekaj več moči in navora) bi najverjetneje lahko tudi Transalpa. Ampak se strinjam, da to ni motor narejen za na zadnje kolo. Za na prvo pa itak ne.

Videl enkrat v Preboldu. Ga je mimo mene s tako lahkoto spravil na zadnjo, kot bi imel bicikel. Sem se kar malo zasekiral.

Aja, se opravičujem, če se vmešavam.

Popravljeno . Popravil trumf

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!