Skoči na vsebino

Honda XL 600 V Transalp


BRANE

Priporočene objave

ja, oba (varadero in transalp) sta orenk krave (beri nerodna), a precej razlicna, vsaj zaradi masine.

Prej ko vprasam bolje bo. Takole po letu dni se (precej pozno) vprasam, ce morebiti ne delam kaksne skode, namrec ne uporabljam dodatka k bencinu. Ali transalp 600 potrebuje dodatek? Glede na to da je masina bila zasnovana v osemdesetih, ne bi bilo nic cudnega.

Vprasanje no 2:

Kako je z ventili na tem stroju, je dovolj da jih samo nastelas, a je potrebna kdaj zamenjava ketnce. Zanimivo je to da za kawasakijevo dvocilindrsko masino non stop govorijo o menjavi ketnce pri ca 40 000 km, za nase stroje pa nisem zasledil niti enkrat. Sedaj ali tolk zdrzi, ali pa ima zadevo kako drugace izvedeno. Da ne bo enkrat naslednjo sezono samo zaropotal in bo konec veselja. Pozim je cas za sraufanje, ne polet.

Upam da ima se kdo tastaro TA.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, oba (varadero in transalp) sta orenk krave (beri nerodna), a precej razlicna, vsaj zaradi masine.

Prej ko vprasam bolje bo. Takole po letu dni se (precej pozno) vprasam, ce morebiti ne delam kaksne skode, namrec ne uporabljam dodatka k bencinu. Ali transalp 600 potrebuje dodatek? Glede na to da je masina bila zasnovana v osemdesetih, ne bi bilo nic cudnega.

Vprasanje no 2:

Kako je z ventili na tem stroju, je dovolj da jih samo nastelas, a je potrebna kdaj zamenjava ketnce. Zanimivo je to da za kawasakijevo dvocilindrsko masino non stop govorijo o menjavi ketnce pri ca 40 000 km, za nase stroje pa nisem zasledil niti enkrat. Sedaj ali tolk zdrzi, ali pa ima zadevo kako drugace izvedeno. Da ne bo enkrat naslednjo sezono samo zaropotal in bo konec veselja. Pozim je cas za sraufanje, ne polet.

Upam da ima se kdo tastaro TA.

Kateri letnik TA imaš--koliko km prevoženih, na VARI ni potrebno menjat verige pred 100tkm ..če imaš priročnik ti piše kateri benz tankaš ne glede na zasnovo ..vse je odvisno kateri letnik voziš...veriga pa se tudi sliši ..no vsaj vsak usposobljen mehanik to obvlada, če pa se ne zaneseš na prvega pa še vprašaj pri drugem in dobil boš sliko :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej to ni problem da ne bi prepoznal zvoka verige, oziroma kakršneoli spremembe zvoka pri mašini. Večji problem je če bi začelo kar naenkrat ropotat in bi bilo nevarno, saj če delam daljšo turo brez postanka in da je hitrost stalno vsaj okroh 100, se sliši le ropot vetra. Ta veter me najbolj skrbi, ker tako redko slišim štimo svoje drage. Pa tudi ne bi rad sredi sezone šraufal.

Drugače mašina zaenkrat laufa še lepo. Letos sem prišel na 44 000 km, je letnik 69, olja pa ne poje niti toliko (po 7 tisoč km), da bi to opazil na merici.

Sem šel z muko (nemščina mi ne diši preveč) brat knjižco, omenja oba bencina, priporoča pa neosvinčenega. Sklepam da ni potrebe po dodatku. Čudno se mi zdi da tudi omenja da je potrebno uporabljati vsaj 91 oktanski bencin. A je sploh še kje možno dobiti kaj manj kot 95.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej to ni problem da ne bi prepoznal zvoka verige, oziroma kakršneoli spremembe zvoka pri mašini. Večji problem je če bi začelo kar naenkrat ropotat in bi bilo nevarno, saj če delam daljšo turo brez postanka in da je hitrost stalno vsaj okroh 100, se sliši le ropot vetra. Ta veter me najbolj skrbi, ker tako redko slišim štimo svoje drage. Pa tudi ne bi rad sredi sezone šraufal.

Drugače mašina zaenkrat laufa še lepo. Letos sem prišel na 44 000 km, je letnik 69, olja pa ne poje niti toliko (po 7 tisoč km), da bi to opazil na merici.

Sem šel z muko (nemščina mi ne diši preveč) brat knjižco, omenja oba bencina, priporoča pa neosvinčenega. Sklepam da ni potrebe po dodatku. Čudno se mi zdi da tudi omenja da je potrebno uporabljati vsaj 91 oktanski bencin. A je sploh še kje možno dobiti kaj manj kot 95.

Samo vozi, menjaj olje in filter in gas ...maš verjetno letnik 96 ,ne rabiš dodajat nobenih dodatkov...včasih je bil ROZ 91 samo nalij 95 pa tudi 98 mu ne bo škodil ...veriga pa tudi ne začne klepetat od danes na jutri :naughty: srečno vožnjo :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprva mi je bila res grda tista luč, pa ji bom kot kaže to le odpustil.

Serijski ABS nice :OK: Edino kar je še, da se je malo zredila, pa že prej ni bila preveč lahka.

Če jo je kaki stari Transalpinist že poizkusil, kakšen so razlike v vožnji?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

A je nimaš ravno ti bernardek?

In glede na to da smo se celo gorenjci že malo vozili letos, si jo verjetno že kaj sprobal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je prišla po novem letu sem jo probal in si premislil ter kupil yamaho tdm 900, ki je bila že od začetka druga opcija-več motorja za isti denar. Je dealer sicer malo jezen name, jaz pa sem zeeeeelo zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Evo, dons sm jo dobil na preizkus na AS-u. :D

Motor je eno samo veselje, na cesti je čisto dovolj živa, na Mcadamu pa (sicer se ne vozim po njem) tud za

nevajenega fina.

Edino zamero je dobila vetrna zaščita, ampak sem razvajen iz Vfr.

Se res ne spomnim kdaj sem se s takim veseljem vozil po vseh možnih Mcadamih okoli Vrhnike.

Najbrz takrat ko sem dobil 4ko(APN6S :naughty: )

Zavore si definitivno zaslužijo pohvalo, vbracij pa je tudi manj kot sem mislil, da jih bo.

ABS sem najprej previdno sprobal na pesku, sam je tud na asvaltu zelo dober.

Všečno in vredno svojega denarja. :winkiss:

Komi čakam jutri :whistle:

post-2720-1203615920_thumb.jpg

post-2720-1203615937_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Evo, dons sm jo dobil na preizkus na AS-u. :D

Motor je eno samo veselje, na cesti je čisto dovolj živa, na Mcadamu pa (sicer se ne vozim po njem) tud za

nevajenega fina.

Edino zamero je dobila vetrna zaščita, ampak sem razvajen iz Vfr.

Se res ne spomnim kdaj sem se s takim veseljem vozil po vseh možnih Mcadamih okoli Vrhnike.

Najbrz takrat ko sem dobil 4ko(APN6S :naughty: )

Zavore si definitivno zaslužijo pohvalo, vbracij pa je tudi manj kot sem mislil, da jih bo.

ABS sem najprej previdno sprobal na pesku, sam je tud na asvaltu zelo dober.

Všečno in vredno svojega denarja. :winkiss:

Komi čakam jutri :whistle:

In kako se mašinca dejansko obnese ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Koliko približno stane menjava verige in zobnikov?

Komplet : cca 140 € DID X ring kupljeno pri Louisu v Beljaku. Cena je brez dela :yea1:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Živjo, tudi jaz sem pravkar postal novi lastnik TA 03, (prej vozil KLE 500) in me zanima nekaj:

Takoj, ko sem zvozil motor skozi ovinke, sem opazil eno zelo neprijetno zadevo in sicer to, da mi v ovinku krmilo rahlo vleče v ovinek in ga moram dobesedno tiščati navzven!

To se dogaja tako v leve kot v desne ovinke. Pregledal sem vilice, če bi bil kdaj zaleten vendar nisem opazil kakšne napake.

Ali je to stvar navade (prehod iz KLE500 na TA03) ali pa je na motorju kakšna napaka.

Če ima kdo kakšne izkušnje, bi prosil za odgovor, saj me je ratalo strah ovinkov :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo, tudi jaz sem pravkar postal novi lastnik TA 03, (prej vozil KLE 500) in me zanima nekaj:

Takoj, ko sem zvozil motor skozi ovinke, sem opazil eno zelo neprijetno zadevo in sicer to, da mi v ovinku krmilo rahlo vleče v ovinek in ga moram dobesedno tiščati navzven!

To se dogaja tako v leve kot v desne ovinke. Pregledal sem vilice, če bi bil kdaj zaleten vendar nisem opazil kakšne napake.

Ali je to stvar navade (prehod iz KLE500 na TA03) ali pa je na motorju kakšna napaka.

Če ima kdo kakšne izkušnje, bi prosil za odgovor, saj me je ratalo strah ovinkov :unsure:

Ne bom odkrival tople voda, vendar menim, da se je potrebno najprej malo navaditi na motor, saj se vsak drugače pelje in ima drugačno obnašanje na cesti. Drugače pa sem zadovoljen s svojim. Ni za dirke, je pa primeren za mirno uživaško vožnjo.

Pa veliko srečnih kilometrov ti želim. :grupni:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hojla, hvala za želje in moram reči, da je res vse odvisno od same navade, po par 100km se mi zdi, da sem se navadil in vlečenja krmila ne opazim več :) drugače pa res, odličen motor za umirjeno vožnjo, tudi v dvoje :)

Poleg tega pa me veseli, da me na njem ne boli rit, kot na KLE :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Muki, še barvo maš enako kot jaz :) všeč mi je pa tvoja povišana šipa, malo sem poizvedoval po internetu vendar ni sledi o kakšnih aplikacijah za Transalpa:(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Muki, še barvo maš enako kot jaz :) všeč mi je pa tvoja povišana šipa, malo sem poizvedoval po internetu vendar ni sledi o kakšnih aplikacijah za Transalpa:(

Mislim da je to to :yea1:

Louis v Beljaku

MRA TOURENSCHEIBE GETOENT

XLV 650 00- MIT ABE HONDA XL650V TRANSALP (RD10)

Sofort lieferbar

79,95€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Zdravo!

V roku 1 mesca imam namen kupit transalp-a, letnik 00-02, srebrne ali črne barve zanj pa sem pripravljen odšteti do 3500€. Če kdo slučajno prodaja, naj mi prosim sporoči.

Lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

V roku 1 mesca imam namen kupit transalp-a, letnik 00-02, srebrne ali črne barve zanj pa sem pripravljen odšteti do 3500€. Če kdo slučajno prodaja, naj mi prosim sporoči.

Lep pozdrav!

Mogoče bi se lahko kaj zmenla. Tel. v profilu

lp pa srečno :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Danes sem postal ponosni lastnik Honde Transalp. Ker pa sem še v fazi pridobivanja vozniškega izpita, bom moral še kakšna dva tedna trpet in se vozit po domačem parkirišču :BUA: . Se javim in razkrijem občutke, ko bom lahko z njo naredil nekaj kilometrov :) .

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Imam en problem - moja transalpka me ful "trese" - po 200km vožnje sem imel rit že tako mravljinčasto, da sem komaj čakal, da zlezem dol :rolleyes:

Lani teh problemov nisem imel - res sem prevozil več km in bil "bolj utrjen", vendar imam zdaj nove gume, pa tudi verigo sem zamenjal - lani je bila neenakomerno raztegnjena in je na momente prav moteče cukalo.

Zanima me, kaj bi lahko bil vzrok tresenja - nepravilno centrirane gume? Sicer nisem bil zraven pri menjavi, vendar mislim (upam), da jih je pravilno nacentriral.

Veriga mislim, da tudi ne bi smela vplivati na tresenje...

Ne vem, kaj bi lahko bilo, še najbolj verjetno se mi zdi, da je stvar povezana z novimi gumami...

Kakšne ideje oz. a je imel kdo podoben problem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!