Skoči na vsebino

Honda XL 600 V Transalp


Priporočene objave

Objavljeno
Rocke niso ogrevane, bom mogu macico prvo obiskat da me navdusi s svojimi. :)

Juhu, Pri. Boš vidu, da se je splačalo potrudit. Ogrevane ročke si lahk prideš pogledat, ko bom dobla nove (pri TCju se jim ne mudi preveč glede tega). Predvsem sm ti pa fouš, k je rdeča. Jst bi tuuuuuuuuuuuuuut rdečo.

Aja, pa valjda srečno vožnjo pa čim več km (saj veš kolk jih morš nardit, če me hočeš dohitet :twisted: :twisted: :wink: :wink: )

Objavljeno
Drage prijateljice in prijatelji.

Naj vam oznanim svojo novo pridobitev :D :

P9260498_m.jpg

Lep pozdrav Primož, pravzaprav lep pozdrav vsem Motosvetovcem. Moje prvo javljanje, čeprav že kar dolgo spremljam dogajanja na Motosvetu. Bil sem eden od srečkotov, ki sem TA sprobal ob nakupu. Lepo se pelje, mislim, da je bil to dober nakup. Veliko km ti želim. Čelada je pa že nova, a ne?

Objavljeno

Men se zdi modra taka cudna barva. Ni tista prav lepa. Srebrn je lep, sem ga ravno zadnjic videl pred Big Bangom parkiranega, ceprav se mi je zdel, da je tak neviden, da se ne pokaze prav cel motor. Rdeca sem sprva mislil, da je tudi tista vsakdanja rdeca, ampak ko sem ga 2x videl se mi je najbolj dopadel in se mi zdi da je res najlepsi. :) No ja crnga nisem gledal, ker mi enostavno črna barva in taksen motor ne pašeta skupaj.

No ja sicer so pa na splosno vsi lepi, meni se zelo dopadejo TA ze od nekdaj.

Objavljeno
Drage prijateljice in prijatelji.

Naj vam oznanim svojo novo pridobitev :D :

..

Lep pozdrav Primož, pravzaprav lep pozdrav vsem Motosvetovcem. Moje prvo javljanje, čeprav že kar dolgo spremljam dogajanja na Motosvetu. Bil sem eden od srečkotov, ki sem TA sprobal ob nakupu. Lepo se pelje, mislim, da je bil to dober nakup. Veliko km ti želim. Čelada je pa že nova, a ne?

Ja celada je nova. Solidna, mislim, da bo ok.

Hvala za probo pri nakupu, upam, da se tudi kdaj zapeljemo kam skupaj

Objavljeno

Pri "Haynes"-u je izšla nova servisna knjiga, ki pokriva:

- TA XL600V od '87 do '99

- TA XL650V od '00 do '02

- AT XRV750 od '90 do '02

Knjigo je možno naročiti na njihovi spletni strani, cena s stroški pošiljanja v Slovenijo pa je 26 GBP (cca. 41,5 €).

http://www.haynes.co.uk/inc/viewbikemanual.asp?mt=3919

Objavljeno

Zima se bliža, prav tako pa iztek moje polletne registracijske nalepke. Staro dobro Transo bom dal v naslednjih dneh na zimsko spanje. V času "hibernacije" bom poskušal urediti na motorju kar nekaj stvari. Ena od njih je nakup in montaža zaščitnih cevi. K temu se spravljam že (pre)dolgo, zdaj me je pa Noisova sreča v nesreči - cevi so mu rešile nogo - spet vzpodbudila.

Zdaj pa težave: kot kaže, je za Transalp letnik '87 in '88 cevni zaščitni okvir nekoliko drugačen kot za '89 in naprej, ker so bile spremenjene pritrditve bočne in spodnje plastike. :? :( V poštev pridejo brez predelave (po obširnem zbiranju podatkov) samo:

- "Five Stars" - zanič, v napoto gležnjem, pa še grd povrhu

- "African Queens" - http://www.africanqueens.de

- "Riky Cross" - http://www.rikycross.it

Zadnja našteta sta zelo kvalitena, pa tudi draga - cca. 150€. Morda kdo ve, če je pri nas kak uvoznik za nemški "African Queens" ali italijanski "Riky Cross"? Oba izdelujeta specialno dodatno/zaščitno opremo za potovalne enduro motorje.

Objavljeno

Zakaj se pa ne bi dogovoril z Smodišem, da ti jih naredi po meri za tvoj motor?

Eeeee.... Smodiš? :roll: :?: :idea: :arrow: Kdo pa je to in kje se ga najde? Sicer pa bi šlo itak šele spomladi, ker sem čez dva dni že brez tablice. :? :cry:

Objavljeno

Hvala za info okrog Smodiša. Zdaj mi je vse jasn'! :idea: G. Smodiš je ata od Vragice. Naredil je tudi cevni okvir za Noisovo Aprilio. Ravno v sredo zvečer sem na 3M občudoval okvir na Noisovem motorju. No, čez kake pol ure mu je pa okvir prihranil poškodbe noge...

Objavljeno

Predlagam da se pozanimaš pri mojstrih ki izdelijejo cevno zaščito po meri za terenska vozila. Ti uporabljajo tudi najbolj primerne materijale. Če pa poznaš koga ki napeljuje centralno kurjavo - tudi ta ti lahko pomaga. Tako boš imel rorbane narejene po svojem okusu.

Objavljeno
Zimsko spanje!?

Povejte mi kaj boste naredili za lepo zimsko spanje svojih konjickov?

Yep. Zimsko spanje bo definitivno. Pri, v naslednjem tednu ali dveh bom v ustrezno temo napisal, kako konzerviram svojo TA (letos bo konzerviranje že devetič...).

Za aku se pa čez zimo ni za bat', ker sem si naredil tak fajn vzdrževalni polnilec (glej temo "Motocikli & elektronika"). Mačica, če boš pozimi vžigala motor, je pomembno, da se vsakokrat do konca segreje. Pravijo, da je to doseženo, ko se ventilator drugič vklopi. Razlog je predvsem v "sušenju" izpušne cevi, ker sicer hitro korodira.

Objavljeno

Iz "African Queens" (Nemčija) in "Riky Cross" (Italija) sem po email-u dobil cene za zaščitni cevni okvir za mojo TA:

AQ: 165€ skupaj s pošiljanjem v SLO, sledi še naš DDV, carine pa ni (če pošljejo ta pravo izjavo o EU poreklu izdelka)

RC: cena z italijansko IVO vred: tudi 165€, možno dobiti v trgovini v Trstu ali Gorici

Drago :shock: ! Givijev okvir pri nas stane dobrih 19.000SIT. Pa kaj, ko ne paše na mojo starko... :evil: :evil: :evil:

Objavljeno
Kako pa verš kdaj se ventilator drugič vklopi? Jaz nič ne vem, da bi se kakšn ventilator vklapljal :shock: :shock: :shock: :oops: :oops:

:shock: Aaaa? A hočeš rečt, da se v dobrih 25 kilah kilometrov na tvoji TA ni nikoli vklopil ventilator? Te bomo morali enkrat zvlečt na kak teren, drugače ti bo lager od puhalnika na TA zapikal... :twisted:

Ventilator se sicer vklopi glih tako kot pri avtih. Ta stare TA ga v poletni vročini kar rade prižgejo - npr. med čakanjem na kakem semaforju.

Lojzi ma pa v bistvu prav - na koncu so vsi motorji zračno hlajeni. Razen, če ornk ne dežuje na kiler... :P :wink:

Prvič: nisem rekla, da se ni nobenkrat vklopil, ampak da jst ne vem, da bi se, ker pač tega nisem opazila oz. nisem bila pozorna

Drugič: na mojmu motorju je že čez 28k km in verjetno se je kdaj vklopu ventilator, ker sem se tut po kr hudi vročini vozila.

Objavljeno

Kolk mas ti kilometrov? Od kdaj to?

Ventilator verjetno res ne cutis in ne slisis, ce pa ze, bi bilo verjetno, da se vkljuci, ko recimo si v vrocini in imas kratke voznje in veliko postankov, ala voznja v koloni, mesto...

Jaz do sedaj po oprvljenih dobrih 500km tudi nisem porajtal ventilatorja, vendar menim, da tudi ni imel potrebe delati.

Objavljeno
Kolk mas ti kilometrov? Od kdaj to?

Nekaj čez 28000 (z besedo osemindvajset tisoč) kilometrov. Od lanskega septembra.

Objavljeno

Od lanskega septembra?

"No ja sej dobr slism oziroma vidm".

UAAAAUUU to se meni zdi kar nekaj, se pravi da se kar furkas?

Khm jest sem studiral tm nekje do 15k km max.

Povej kaj to pomeni tolk km narest, kako to zgleda ko zdruzis z ostalimi obveznostmi?

Objavljeno

Prvič: nisem rekla, da se ni nobenkrat vklopil, ampak da jst ne vem, da bi se, ker pač tega nisem opazila oz. nisem bila pozorna

Drugič: na mojmu motorju je že čez 28k km in verjetno se je kdaj vklopu ventilator, ker sem se tut po kr hudi vročini vozila.

Ad1: Težko reči. Če se TA kolikor toliko premika, se ne vklopi rad. Meni se je precej vklapljal po kakih blatnih klancih na terenu (prva, največ druga prestava), pa po mestu - če TA priganjaš, se zatem ob čakanju na semaforju zna vklopiti. Seveda izključno v poletni vročini. Se pa ventilator dobro sliši, pa še toploto začutiš, ko začne puhteti navzgor...

Možno je tudi, da se pri "ta novi" TA ne vklaplja toliko kot pri "ta stari".

Ad 2: Oops - "ugly me" - pa sem ti ukradel 3 kile kilometrov. :roll: Sicer pa si podatka nisem izmislil - citiram iz tvojega posta v temi "Ocena letošnje sezone":

"Vsega skupaj do zdaj naredila 25k km, pa glede na to, da mi v soboto poteče registracija, jih najbrž ne bo več veliko."

Objavljeno

letos, dragi transalp, letos

:roll: Ajaaaa... Letos... :roll: Sem čist pozabu, da si se že lani vozila... :oops: No, saj v tistih bolj ali manj mrzlih 3000 km v letu 2001 se pa itak ni imel ventilator kaj dosti prilike prižigat. :P :twisted: :lol:

Zdej grem pa še mal s svojo staro betico ob kak kamen butat, da si bom bolj zapomnil: Mačica je prevozila 28 milijonov metrov, od tega 25 letos, 3 pa lani... :twisted: :wink:

Objavljeno

he he, zdej se pa zemal hecata vidva.

No tkole nadaljujem.

Malce sem sii bral kako radi hodijo nekateri v Dolomite. Pa se mi je porodila misel kaj vzeti s seboj za vec dni od potrebscin za motor in za voznika.

Kam s prtljago? Kako izgleda torba za na tank in kaksno kupiti, ce sploh?

Kako poskrbeti za varnost motorja, ko se ne vozis?

Predvsem me zanima koko to uredite vozniki TA.

No zaenkrat tolk.

Objavljeno
he he, zdej se pa zemal hecata vidva.

Itak. K je tko luštn... :P

Kako izgleda torba za na tank in kaksno kupiti, ce sploh?

Izgleda pač kot ne ravno velika torba, visoka kakih 25cm, ki čepi na vrhu tanka, nanj pripeta s trakovi. Dostikrat je na vrhu še žep s prozorno folijo, pod katero lahko daš zemljevid. Za zaščito laka tanka proti odrgnjenju se dobi zaščitna prozorna samolepilna folija za izpostavljene točke. Sam tank torbe nimam - s TA se vozim le na enodnevne izlete. Je pa "ta nova" TA manj problematična za tank torbo od "ta stare", ker ima ugreznjen pokrov rezervoarja, torej poravnan z zgornjo ploskvijo.

Objavljeno
he he, zdej se pa zemal hecata vidva..

A ni to najlepše? :D :D :D :D :D

Kam s prtljago? Kako izgleda torba za na tank in kaksno kupiti, ce sploh?

Jaz imam eno tanktorbo od Touratech-a, ki pa jo na žalost lahko dobiš samo v Nemčiji. To reč je našel bratranec za svojo Africo, njena prednost pa je ta, da ima poleg tanktorbe (25 litrov) še dva dodatna stranska žepa po 10 litrov, ki se točno prilegata obliki stranskih plastik in tako nudita poleg dodatnega prostora še dodatno vetrno zaščito za noge. Sam zaradi oblike, lahko tja not stlačiš kvečjemu kake cunje, pa drobnarije. Drgač pa lahko TA kr ornk obložiš: top case, dva stranska kovčka (jaz jih sicer še nimam) in če si sam, lahko tudi na zadnji sedež kako reč privežeš (šotor al pa spalko...). Sam če že greš v dolomite najbrž ne vlačiš lih ne vem kako veliko prtljage s sabo. Navsezadnje za kake 2-4 dnevne furce ne rabiš prav veliko. No, jaz sem v enem tednu prišla skozi s top case-om, tanktorbo (brez stranskih torb) in šotorom, navezanim na zadnji sedež.

Objavljeno

Eno resno vprašanje: Kakšen učinek ima, če odklopiš degativno elektrodo z akumulatorja? V mojem manualu namreč piše, da če dalj časa ne uporabljaš motorja odstrani akumulator, če pa ga že ne vzameš ven, pa vsaj odklopi negativno elektrodo.

Objavljeno

...to ti je isto,kot da bi vzela akumulator ven in ga postavla zraven motorja v kot garaze...pac elektricni krog prekines... 8)

Objavljeno

Predvidevam, da se zarad tega počasneje prazni, čeprav se ta proces ne ustavi čist, ne? Sam preden ga spet dam v pogon ga je treba vseen vsaj enkrat napolnit?

Objavljeno
Skodi mu ne ce ga vsake dva meseca mal nafilas....lahko uporabis kar polnilec za avto akumulatorje....samo namesto celo noc ga pusti gor morda eno uro...pa vsakotolko poglej ce se slucajno akumulator ne zacenja gret,medtem ko se fila....vsaj jaz sem prejsnjo zimo tako parkrat naredil in mu ni nic skodlo....ce ne pa pripelji TA k meni na kras....bom sel jaz vsake dva tedna naredit 20km pa bo... 8)

Pozimi imet motor nekje ob morju ali pa na krasu, ma ne rabiš ga odjavit.

Vsaj 10 dniv mesecu se sigurno ulovi prilika za ga vozit.

Temperature pa tam nekje nad 10 st.C.

:D

Objavljeno
Eno resno vprašanje: Kakšen učinek ima, če odklopiš degativno elektrodo z akumulatorja? V mojem manualu namreč piše, da če dalj časa ne uporabljaš motorja odstrani akumulator, če pa ga že ne vzameš ven, pa vsaj odklopi negativno elektrodo.

Torej, Mačica, kot so ti nekateri že odgovorili - odklop enega priključka pomeni zanesljivo prekinitev el. tokokroga. Tako odklopiš vso elektroniko motorja, ki zna "jesti" štrom tudi, ko je "kontakt" izklopljen. In zakaj le negativni priključek? Za prekinitev tokokroga je seveda povsem vseeno, kateri priključek odklopiš, tu gre za varnostno pravilo. Pri odklapljanju akumulatorja vedno najprej odklopiš negativni pol, ker je le-ta priključen na šasijo motorja ("masa"). Če se najprej lotiš pozitivnega pola in pri tem s ključem slučajno zadeneš ob kak kovinski del motorja (maso), to pomeni kratek stik - najmanj precej veselo iskrenje, lako pa še kaj hujšega, če kratkega stika nemudoma ne prekineš. Ob montaži baterije je vrstni red priklopa obraten - vedno nazadnje priključiš "minus".

Tudi pri odklopljeni bateriji seveda učinek samopraznjenja ostane!

O prezimitvi akumulatorja sem nekaj napisal tule:

http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.ph...ulator&start=30

Akumulator moje TA se čez zimo crklja na doma narejenem "pametnem" polnilcu.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!