Skoči na vsebino

Tuning & styling


Zok

Priporočene objave

da ne bomo sral v debati o skuterjih, odpiram tukaj novo temo.

torej, kot sem ze omenil, je (trenutno :D ) moj sanjski avto Renault Safrane Phase II 3.0 Biturbo 4x4.

podatki:

moc: 270 konjev

navor: 370 Nm (!!! :kva2: )

masa: 1675 kg

top speed: 250 km/h (predvidevam da elektronsko omejena, k fotrov safrane s 170 konji gre 240)

pospesek od 0 do 100 km/h: 7,2 s

stalni 4x4 pogon

17" platisca serijsko

nacrti za tuning: turbine odpret do konca, sportni izpusni kolektorji (polirani), polirani sesalni kanali, komplet DeVito izpuh, chip tuning, sportni filter, mogoce se glave spustit za kak milimeter al pa milimeter in pol, pa je to to - racunam na moc, vecjo od 350 konjev.

zanima me sam poraba, kaka je pri stock biturbotu... :hmm:

pol bomo pa vzgal Drag Race - Zok (Safrane ZTT) vs. bOnZy (Civic type R) & Zok (Safrane ZTT) vs. Beno (Zip SP). :naughty: kdor izgubi, casti poln tank bencina (sem omenil, da ma safrane velkega cez 80 litrov?? :devil: :naughty: ).

sam trenutno mi se manjka kak milijoncek na racunu... ...ko dostudiram pa cimboljso sluzbo najdit, pa stradat!! B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no jest tem pa prsu izzivat, z mojo bogočo HONDO CIVIC TYPE-R (2.0 200KM)

ORIGINAL:

Specifikacija

-Cena: 5.350.000 SIT

Motor

-Tip motorja: vrstni 4

-Prostornina: 1998 cm3

-Moč motorja: 200 KM (147 kW) pri 7400/min

-Navor: 196 Nm pri 5900/min

Oblika in dimenzije

-Karoserija: kombilimuzina

-Število vrat: 3

-Mere (DxŠxV): 4140 x 1695 x 1425 mm

-Medosna razdalja: 2575 mm

-Masa: 1195 kg

Mehanika in podvozje

-Lega motorja: spredaj

-Pogon: spredaj

-Menjalnik: šeststopenjski

-Zavore: ABS, spredaj koluta, zadaj koluta

-Pnevmatike: 205/45R17

Kapaciteta

-Število sedežev: 5

-Rezervoar: 50 l

-Nosilnost: 355 kg

-Prtljažnik: 313 / 610 l

Gorivo in poraba

-Gorivo: bencin

-Poraba (zunaj) 7 l/100km

-Poraba (mestna) 8,9 l/100km

Zmogljivost

-Največja hitrost: 235 km/h

-Pospešek: 6,8 s do 100km/h

Garancija

-Splošna: 3 leta oz. do 100.000 km

-Proti prerjavenju: 6 let

TUNING:

-športni bati

-znižat glavo za milimeter (podobno kot ZOK)

-športn univerzaln auspuh (kompletn)

-odstrant katalizator

-TURBINO (tut do konca odpret)

-chip tuning

-športn filtr

-NOS (mejbi!!! <_< )

-hm.... (če bo še kej potrebn menat, bom pa povedu!)

HEHE... :devil: :devil:

pričakujem 350KM!! :)

kaj zej, kdo mislte da bo zmagovalc? :naughty:

1.krog:

bOnZy ali ZOK

2.krog

ZOK ali Beno

3.krog

bOnZy ali Beno

STAVEE!!! :)

še slika moje pošasti!! :naughty:

Popravljeno . Popravil bOnZy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, te pa se slika safrana Phase II :D :

:wub: :wub: :wub:

edited: grobnik?? ej, da se ne bos zvrnu s tistim kombijem... :lol1: (joke :P )

post-17-1072911520.jpg

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm... ...ne vem, ne vem... ...maso ma civic res nula prot safranu... ...sam safran je pa 4x4, pa podvozje tud ni glih slabo... :hmm: vsaj nas se drzi ceste k prliman, po mokrem pa sploh nima kake hude konkurence... :hmm:

...sicer pa bomo vidl, pr men se ziher ne bo safrana cez 2,5 leti, k mam se faks pa diplomo za nardit pa pol en fajn siht si najdit, je pa veliiiik turbasov z veliko moznosti tunanja na trgu, tk da vrjetn ne bom cel lajf ostal pri safranu... :unsure: ...ampak men je taaaaak dober!!! :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm... tezko se je odloct.. , HONDO CIVIC TYPE-R- sm ze js gledu k mi je tok huud car.. pa tut zmoglivosti.. :naughty:

..Renault Safrane Phase II ...Biturbo <---- to se zvrti :D pa tut masina je mocna.. je pa res d je car tezji..

Beno.. ti ma zip-a ne ce se na motm.. :? ja do 100 km/h si pomoje najhitrejsi... :hmm: :devil:

..kok doug DRAG RACE pa bo to mislm dolzina proge... :?

..k pol bi lazi stavu.. :D :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri 402 metrih majo tisti boljsi avti (pod 12 sekund) okrog 200 km/h na koncu... :devil: pri getaway in stockholm so mel 11,07 sekunde, hitrost pa 211 km/h... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pospeski od nule do 100:

safrane biturbo: 7,22 sekunde

civic type R: 6,8 sekunde

ZIP SP: ?,?

sam mal se mi cudno zdi - safrane ma skor 2x vec navora + 4x4 pogon, pa ma SLABSI pospesek - a ma menjalnik tolk zgresen?? pri 2.5 recimo nima glih vzornih prestavnih razmerij (da bi mel se 6. prestavo, bi sel ziher 250, k moci ma dost, pa porabo bi mel manjso, pa bolj je na udobje naravnan k pa na sportnost)... :hmm: upam, da je z biturbotom drugace, k je le kao sportnik... :004

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam mal se mi cudno zdi - safrane ma skor 2x vec navora + 4x4 pogon, pa ma SLABSI pospesek - a ma menjalnik tolk zgresen?? pri 2.5 recimo nima glih vzornih prestavnih razmerij

.. ja tut men se cudn zdi..pa sej avto ni tok tezji d bi loh reku d je to to, ja pomoje mas prou Zok menjalnik je mogoce mal zgresen...

..kok je pa ta avto str (mld) :P

..k ta HONDA je cis "nou" car pa ma mogoce mal bl menjalnik spedenan.. :?

drgac pa kdj pa mislte ta drag odpelat ?? pa a bi se dal to kej ogledat ?? :OK: :yea2:

(Happy new year !! ) :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

safrana so zacel delat leta '92, mislim da ze takrat s 3.0 V6 masino, biturbota so pa leta '93 prvic na trg postavli. tisti Phase II, katerega sm js sliko gor nalimal, so pa '97 (al pa konec '96) zacel delat. star biturbo pa izgleda tako kot ta na sliki. za Phase II nisem se 100% preprican ce obstaja biturbo verzija. ce ne, bom pa kupil enega Phase II pa masino od enga razbitga biturbasa, jo postavu na mizo pa naj se Zok Tuning Team spravi k delu!! :yea2: pol pa skup sestavt, pa testirat!! :OK:

aja, kdaj bo drag - hja, bOnZy racuna na Civica cez 2,5 leti, js pa na Safrana cez kakih 5 let... :P :D :D ...+ seveda se kaksno polovico zraven, ker tuning tudi ni poceni. .) seveda pa sem omenil tudi visoko porabo in stroske vzdrzevanja - do zdej sm pravu da raj dam denar za masino, pa da GRE, ko pa za registracijo, pa nimas nic od tega - no, pri tem avtu moras devat za oboje kar velike vsote, in privoscil si ga bom seveda le, ce ga bom financno zmozen imeti. do takrat pa bom zivel ob vodi in kruhu! :D :naughty:

post-17-1072929592.jpg

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja, se neki ce bojo kaki problemi z dobavo biturbota - na navadno 2.5 20V (Volvotovo) masino pase turbopolnilec, ki ga Volvo ze serijsko vgrajuje v nekatere modele. ta mu moc iz 170 konjev dvigne na povsem zdravih 210 konjev. ma ni hudic, da se neb dal pridet cez 300!! .)

so pa moji pogoji za avto taki, da mora avto biti 4x4 (za boljso trakcijo), dovolj varen, imeti pa mora veliko bencinsko masina s turbopolnilnikom (bolj tunabilna, pa se chip tuning ima vec efekta! :naughty: ). audiji mi niso vsec, safrane pa kr nekok izpolnjuje vse skupi... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Premalo je razlike v konjih da bi Safran oprav civica. Zakaj. Ker kile in 4x4 porabijo zelo veliko konjev. Sicer pa poznam nekoga z mobisuxa ki ima tvojega safrana Zok samo tega ne razglaša naokoli. Saj ni tako drago kot si misliš.

Civic nima turbine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tem naslovu je en zanimiv spot (zgornji ) na to temo....(onega prejšnjega nisem našel...)

:lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dragi otroci, a se vi zavedate, da boste v 2,5 letih našparali natanko za eno desetino takih avtov? ... verjetno se boste takrat vozili v kakih zbunkanih puntotih, polotih, cliotih in podobnih jetrcah ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, 4x4 pogon je res pozresen, kar se moci tice, in glih zarad tega sem se vcasih dosti bolj nagibal k avti z zadnjimi gnanimi kolesi (se vseen majo pri pospesevanju vec trakcije kot prednji), pol sm pa z bivsim fotrovim avtom enkrat tak prdriftu (niti ne kaj dost kontrolirano :) ), da me je kr mal strah postal, pol sm mamin avto zarolal, ki ga pa nebi, ce bi imel zadnji pogon (ko sem v ovinku na hitro spustil gas, sta mi kolesi zdrsnili, in ko sta spet prijeli, me je obrnilo okrog navpicne osi), tak da pri avtu hocem met 4x4. raje mam varnost kot pa pol sekunde manj pri pospesku do 100. .)

drugace pa sm mel tud tole varjanto v mislih: vgradil bi EEPROM, ki bi imel 2x vec memorije, in ga sprogramiral z dvema verzijama programa - navadna (al pa se mal bol zadusena - na 200 konjev, recimo), in pa tista najbolj sportna, kao dirkaska. program pa naj bi izbral ob kontaktu - kao za normalno porabo v normalnih pogojih, in pa za cimvecjo moc, kadar je treba. sem sm elektronik, pa s programiranjem se tud mal ukvarjam zadnje case, bomo ze neki zrihtal! .)

drugace pa Safrane Phase II 2.5 20V (s prednjim pogonom) preizkuseno scat pelje Cliota 1.6 16V. :yea2: aja, tehta pa po mojih ocenah okrog 1500 kg (dva diferenciala manj, ni kardana za zadnji pogon, manjsa masina kot pri biturbotu, itd...), ceprav v prometni pise da ma neki cez 1300 kg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dragi otroci, a se vi zavedate, da boste v 2,5 letih našparali natanko za eno desetino takih avtov? ... verjetno se boste takrat vozili v kakih zbunkanih puntotih, polotih, cliotih in podobnih jetrcah ...

safrana 3.0 '93 dobis za 500 jurjev. .) leta '92 jih se niso uvazal v slovenijo. :)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dragi otroci, a se vi zavedate, da boste v 2,5 letih našparali natanko za eno desetino takih avtov? ... verjetno se boste takrat vozili v kakih zbunkanih puntotih, polotih, cliotih in podobnih jetrcah ...

Zato pa je v naslovu teme tudi "sanje"... Človek mora imeti sanje... jaz bi tudi imel kaj še bolj special... :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dragi otroci, a se vi zavedate, da boste v 2,5 letih našparali natanko za eno desetino takih avtov? ... verjetno se boste takrat vozili v kakih zbunkanih puntotih, polotih, cliotih in podobnih jetrcah ...

Dragi moj SymRu!

Nekateri otroci imajo sponzorje, kot so starši ?? :naughty: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja, studentski popust, kaj ces... :D :D :D

prascipress :angry:

drugace pa sem studiral se o drugih predelavah: safrane sm mal po salomoncih gledu, pa je navaden 3.0 V6 '93 od slabih 800 jurjev naprej (ta cena bo se padla), biturbo '95 pa za 2,2 al 2,3 milijona, prav tako 3.0 V6, studiram pa ce ni slucaaaajno v masinah razlika le v turbinah in nekaterih malenkostih zraven, osnova pa enaka... :hmm: ...in ce je to res, bi lahko kupil 3.0 V6 navadnega (le da s stirikolesnim pogonom), in se pol spravil v tuning - dodal turbini, itd., in bi me vse skupi dosti ceneje prislo, pa se dele bi sam izbiral po svojih potrebah, in tako z manj denarja prisel do vecje moci... :hmm: ...in ne samo to, registracija bi bila vec kot 100 jurjev na leto manjsa, ker bi padel v razred od 100 do 130 kW (ima jih 124) in ne nad 130!! :blink: :OK:

razmisljal sem pa tud o Mazdi MX3 1.8 V6, ki bi ji menjal motor - not dal 2.5 V6, ki na zunaj izgledata cisto identicna. in za nizjo registracijo bi z mal tuninga mel 1200 kil (al pa se to ne) lahko raketo. :naughty: sam ma prednji pogon. and I don't like that. <_<

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja, studentski popust, kaj ces... :D :D :D

prascipress :angry:

drugace pa sem studiral se o drugih predelavah: safrane sm mal po salomoncih gledu, pa je navaden 3.0 V6 '93 od slabih 800 jurjev naprej (ta cena bo se padla), biturbo '95 pa za 2,2 al 2,3 milijona, prav tako 3.0 V6, studiram pa ce ni slucaaaajno v masinah razlika le v turbinah in nekaterih malenkostih zraven, osnova pa enaka... :hmm: ...in ce je to res, bi lahko kupil 3.0 V6 navadnega (le da s stirikolesnim pogonom), in se pol spravil v tuning - dodal turbini, itd., in bi me vse skupi dosti ceneje prislo, pa se dele bi sam izbiral po svojih potrebah, in tako z manj denarja prisel do vecje moci... :hmm: ...in ne samo to, registracija bi bila vec kot 100 jurjev na leto manjsa, ker bi padel v razred od 100 do 130 kW (ima jih 124) in ne nad 130!! :blink: :OK:

razmisljal sem pa tud o Mazdi MX3 1.8 V6, ki bi ji menjal motor - not dal 2.5 V6, ki na zunaj izgledata cisto identicna. in za nizjo registracijo bi z mal tuninga mel 1200 kil (al pa se to ne) lahko raketo. :naughty: sam ma prednji pogon. and I don't like that. <_<

jest tut mislm oz. sklepam da je biturbo safrane samo turbina v 3.0 V6 safrana pa nič drugega!

Samo passata poglej, pa mi povej kaj je razlika med 1.8 in 1.8T ??

nic samo da je 1.8T veliko dražji pa samo turbino ma! Pomoje te ceneje pride, če kups navadnga 1.8 pa das not turbino pa je!

isto vela za safrana :) upam! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

povejta k bo drag-vama povem,nimata šans!

defender TD5-zaaakon avto!!! :yea2:

post-17-1072982648.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!